Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hmm, jeg skjønner ingenting.. Før OP trodde jeg at jeg hadde str 85B, å at jeg ble 85D nå.. Men, jeg var på undertøys butikken Change idag å de måla meg og jeg prøvde BH.. Hun mente at 70 var mitt mål.. Og jeg endte opp med en BH i str 70E!!

Var på H&M forige uke.. Da kjøpte jeg en del Bh´er i str 85D.. Men, kansje de er for store de da.. FOr de sitter ganske løst på meg.. Og den jeg kjøpte idag satt som støpt å var behagelig!?.. Nei, jeg blir ikke klok... Men, butikkene har VELDIG forskjellige str da.. Så må nokk variere litt uansett.. Får bare prøve :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Tok silikon på fornebuklinikken i oktober.

Har skjønt at man bare betaler for ny operasjon,ikke nye innlegg, om man evt ønsker legge inn mer etter en stund. noen som vet hvor mye det kan være?

Ikke så lett dette med str! trodde lenge jeg var en 75 c. Men tok en tur til change og endte med en 70e, en 70f og en 65g. G?? såå store er da da ikke :klø:

men fikk da hjelp av en hyggelig ansatt.

Var i en undertøysbutikk i malaysia, hun mente jeg var en 80d.

Rart man blir forvirra:)

Hej med dig

Jeg kan fortælle dig at en ny opr. på fornebu koster ca. mellem 20000 og 22000 dette fik jeg info om da jeg operede mig derude.

Jeg kan kun sige det samme som dig størrelsen har skiftet utrolig meget alt efter hvilken butikk man besæger:-)

Klem fra Maria

Skrevet

Hei!

Noen som kan anbefale en god og rimelig sports-BH??

Hvilken str bør jeg kjøpe når jeg nå har str 75A i bh og skal legge inn 315ml under muskel???

Og forresten, jeg har planer om å begynne på tetracycliner pga. uren hud, noen som vet om det går an å bruke tetracycliner etter en slik operasjon??Evt hvor lenge jeg må vente før jeg kan begynne??

Fortalte to veninner om operasjonen min igår...de tok det iallefall helt kult..men jeg mistenker at reaksjonene ikke vil bli like positive hos alle...spes ikke mine foreldres (som jeg da heller ikke har planer om å si noe til..eheh..) Må gå til innkjøp av posete klær som kan brukes i deres nærvær!! :fnise:

God natt!

Skrevet
Hei!

Noen som kan anbefale en god og rimelig sports-BH??

Hvilken str bør jeg kjøpe når jeg nå har str 75A i bh og skal legge inn 315ml under muskel???

Og forresten, jeg har planer om å begynne på tetracycliner pga. uren hud, noen som vet om det går an å bruke tetracycliner etter en slik operasjon??Evt hvor lenge jeg må vente før jeg kan begynne??

Fortalte to veninner om operasjonen min igår...de tok det iallefall helt kult..men jeg mistenker at reaksjonene ikke vil bli like positive hos alle...spes ikke mine foreldres (som jeg da heller ikke har planer om å si noe til..eheh..) Må gå til innkjøp av posete klær som kan brukes i deres nærvær!! :fnise:

God natt!

Jeg vet ikke hvor du bor, men visst du har en Triumph butikk eller noen som fører Triumph, så kjøpt Tri Action :) Den er kjempe bra, og veldig god etter OP!

Og et tips til etter OP, kjøp deg noe mykt du kan ha mellom BH og arrene den første tiden... Det gnager en del!

Skrevet

Hei alle sammen!!!

Har et spørsmål som det er veldig viktig for meg å få svar på..

Dere som fikk lagt inn større proteser på operasjonsdagen enn det som var avtalt på forhånd, måtte dere da betale mer penger for OP i etterkant???

jeg sitter og freaker ut fordi jeg er så redd for å få for små.... :gråte:

Skal opereres på fredag, så hadde vært supert hvis noen kunne svare meg på dette!

Klem

Gjest SuperJ
Skrevet

nei det koster det samme uansett størrelse. de krymper også enn 25%... så bedre med for mye enn at man ikke skal være fornøyd.

Det er ivertfall min mening.

Skrevet
nei det koster det samme uansett størrelse. de krymper også enn 25%... så bedre med for mye enn at man ikke skal være fornøyd.

Det er ivertfall min mening.

Takk for svar! :) Mulig jeg kommer til å be om større da...har sett en del på før-etter-bilder på qvinna.info og der ser det ut til at størrelsen jeg har valgt er ok...men for såpass mye penger vil jeg heller har litt for store enn litt for små...må vel ta en ny prat med legen min på operasjonsdagen...

Er du operert? Hvordan, og hvor mye la du inn?

Gjest Imsdal
Skrevet
Hej med dig

Jeg kan fortælle dig at en ny opr. på fornebu koster ca. mellem 20000 og 22000 dette fik jeg info om da jeg operede mig derude.

Jeg kan kun sige det samme som dig størrelsen har skiftet utrolig meget alt efter hvilken butikk man besæger:-)

Klem fra Maria

Hei Maria!

Hvordan går det med deg? Fornøyd? :)

Klem fra Imsdal

Skrevet

Er litt nyskjerrig på hvordan det gikk med caroman på torsdag, da hun skulle opereres :)

Gjest SuperJ
Skrevet

idag ettermiddag skal jeg på 8 ukers kontrollen!

Skrevet
idag ettermiddag skal jeg på 8 ukers kontrollen!

jeg skal på 1 ukes kontroll.. :-p

håper alt går bra med deg og dine.. :-)

Skrevet
Hei!

Tok silikon på fornebuklinikken i oktober.

Har skjønt at man bare betaler for ny operasjon,ikke nye innlegg, om man evt ønsker legge inn mer etter en stund. noen som vet hvor mye det kan være?

Ikke så lett dette med str! trodde lenge jeg var en 75 c. Men tok en tur til change og endte med en 70e, en 70f og en 65g. G?? såå store er da da ikke :klø:

men fikk da hjelp av en hyggelig ansatt.

Var i en undertøysbutikk i malaysia, hun mente jeg var en 80d.

Rart man blir forvirra:)

Haha, jeg er så størrelse-forvirret for tiden som man kan få blitt!

Gikk innom "Change" idag for å kjøpe en ny bh, og rasket med meg 65 f, som jeg etter utallige målinger trodde at var str min... Begynte på 70 e, nemlig, men så ble det 65 f, og hva gikk jeg hjem med idag? 65 H!!! :overrasket:

Venninnen min sto utenfor prøverommet og slang dritt om alle med store pupper. "Ja, det ser jo bare så utrolig billig ut! Jeg synes grensen går ved f-cup, som du har... Noe større ser bare latterlig ut".

Og inni prøverommet står jeg og mumler lettere sjokkert: "h? Du kødder... H?!?" :sjokkert::riste::roll: ( :sjarmor: )

Skrevet
Noen andre som synes det er svært ubehagelig å ha på seg sports bh? Akkurat som den ligger og irriterer såra og stinga... Føler jeg må løfte på den hele tiden...

Kanskje jeg rett og slett har kjøpt meg en crappy sports bh....

når jeg skulle vaske den jeg fikk på klinikken kjøpte jeg meg en ny en. Den gjorde myyye vondere i stingene. Så det er bra med en stor kant under syns jaffal jeg:) har triaction av triumph

Skrevet

Er det etter 6 uker man kan begynne å bruke BH? Men sportsbhen skal likvel brukes om natten i et halvt år? Husker ikke hva som sto i mine papirer.

Skrevet

heei! :D Da var jeg ferdig med operasjonen, formen har vært elendig i flere dager etter narkosen, er først nå etter en uke jeg begynner å bli bra:) hehe, men hvor mye mindre blir de? blir ALLE det? jeg fikk ikke mer en 325cc, er en 75c nå i sportsbh. De er ganske hovne og ligner ikke på silikon pupper lixom, tar det lang tid før de tar form? ?

åsså dette med push up? kan ikke jeg kjøpe meg en på 6 måneder? noen som ikke gikk etter den regelen eller?

ellers, er jeg veldig fornøyd med å få fullt ut puppene mine:P

synes det er helt forjævelig å ligge på ryggen hele veien;S hehe,, off stivner i alle ledd lixom

Skrevet

Jeg fikk beskjed av kirurgen at jeg kunne bruke den BH jeg ville etter 3 uker, så lenge det var behagelig.. Jeg har prøvd vanlig BH og synes faktisk det er mer behagelig.. Men, venter til mandag :)

Skrevet
Jeg fikk beskjed av kirurgen at jeg kunne bruke den BH jeg ville etter 3 uker, så lenge det var behagelig.. Jeg har prøvd vanlig BH og synes faktisk det er mer behagelig.. Men, venter til mandag :)

aha..:) men da ser jeg det litt ann, venter jaffal et par uker først:D syns det virka ganske lenge me 6 måneder:O

Skrevet
aha..:) men da ser jeg det litt ann, venter jaffal et par uker først:D syns det virka ganske lenge me 6 måneder:O

Ja, det er jeg enig i.. :P Er kjempe lei den stygge sportsBH`n jeg.. Har snaaart gått 3 uker for meg da :D

Skrevet

jeg fikk beskjed om å gå med sportsBH'en i 4 uker dag og natt.. så om natten i noen uker... men uansett, etter det så bør jeg bruke den så mye som mulig.. det var hvertfall sånn jeg forsto det... sånn som det er nå, 1 1/2 uke sia oprasjonen, så synes jeg det er SÅ behageli å gå med denna BH'en... tenker jeg blir lei om ikke sååå lenge... spesielt siden det er sommer å greier.. hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...