Liten pike Skrevet 19. juni 2008 #5261 Skrevet 19. juni 2008 (endret) jah, jeg er godt fornøyd med å være ferdi jah... men alt har liksom gått så greit.. har ikke hattt mye vondt, og hadde ingen kvalme etter oprasjonen.. så det er ingenting å grue seg til... jeg bare går rundt å gleder meg til å leve normalt igjen jeg... :-p hehe.. joda.. jeg har snikkikka litt jah... men jeg synes de ser rare og store ut.. *leR* men det sa kirurgen at de kom til å gjøre en stund... tror det blir bra til slutt.. når ting bare har roa seg litt... ;-) når er det du skal i ilden igjen liten pike? Det er min tur Mandag 30 juni . Da skal jeg på klinikk stokkan i trondheim. Puppene går seg sikkert til ja, huden må sikkert bare få litt tid til å strekke seg. Synes jeg kjenner den enorme brystsprengen ;-/ Endret 19. juni 2008 av Liten pike
skorpion84 Skrevet 19. juni 2008 #5262 Skrevet 19. juni 2008 Det er min tur Mandag 30 juni . Da skal jeg på klinikk stokkan i trondheim. Puppene går seg sikkert til ja, huden må sikkert bare få litt tid til å strekke seg. Synes jeg kjenner den enorme brystsprengen ;-/ men det er jo ikke så lenge til det da... :-D tia går nok fort frem over... :-) joda.. kirurgen sa det kom til å ta litt tid før pupene får den formen de skal få... men det venter jeg mer enn gjerne på.. ;-p gleder meg til kontrollen på tirsdag jeg... for det vil være så betryggende å få kirurgen og en sykepleier til å se på dem, sånn at de kan se om noe ikke er som det skal liksom.. ekke så lett å vite for meg liksom...
Nene007 Skrevet 19. juni 2008 #5263 Skrevet 19. juni 2008 Enig med den, under puppen takk Nå tror jeg har fått nok mot så nå stikker jeg å tar av bandasjen!!! Kryss fingrene for meg!! Hvordan gikk det?
minisnuppa Skrevet 19. juni 2008 #5264 Skrevet 19. juni 2008 Oi på tirsdag allerede! Heldiggrisen! Jeg gleder meg sånn til å få det overstått... Hvor mye skal du operere inn? Det blir 315g på meg... er litt redd for at det blir for lite?Selv om det på konsultasjonen så kjempemye ut... Jeg og skal ta under muskel... fikk du valget mellom over eller under? Jeg fikk ikke... Og by the way, etter å ha lest litt mer på nettet kom jeg over at det finnes høy og lav-profilerte proteser (eller noe sånt) også... fikk du informasjon på FMS om dette? For det gjorde ikke jeg!kanskje de bare har en type...?? Håper denne helgen og neste uke går fooort! Lykke til med deg på tirsdag!!! når skal du operere? og av hvem? jeg skal bare operere inn 215ml. er bare 1.60 og 45 kg så han mente mer enn det ble stygt. fikk ingen info om høy og lav profil....
pirellie Skrevet 19. juni 2008 #5265 Skrevet 19. juni 2008 Hvordan gikk det? Det gikk fin fint!!! Er litt usikker på størrelsen.. De virkelt så voldsomme med bandasjen og når jeg tok av den var de ikke så store allikvel. Men tror og håper de blir helt perfekte når hevelse og alt det er har gått seg til men tror jeg kunne tatt enda mer... Men er fornøyd altså
Aries86 Skrevet 19. juni 2008 #5266 Skrevet 19. juni 2008 når skal du operere? og av hvem? jeg skal bare operere inn 215ml. er bare 1.60 og 45 kg så han mente mer enn det ble stygt. fikk ingen info om høy og lav profil.... Skal opereres den 27.06..av Bugge Er det ikke kun Bugge som gjør slike operasjoner på FMS?? Jeg er akkurat 10cm høyere enn deg, og akkurat 10kg tyngre, så det ser ut til at Bugge vet hva han gjør da! Da jeg prøvde proteser som var større enn 315g såg det ganske rart ut..Puppene bør jo stemme overens med resten av kroppen...
pirellie Skrevet 19. juni 2008 #5267 Skrevet 19. juni 2008 Noen andre som synes det er svært ubehagelig å ha på seg sports bh? Akkurat som den ligger og irriterer såra og stinga... Føler jeg må løfte på den hele tiden... Kanskje jeg rett og slett har kjøpt meg en crappy sports bh....
minisnuppa Skrevet 19. juni 2008 #5268 Skrevet 19. juni 2008 Skal opereres den 27.06..av Bugge Er det ikke kun Bugge som gjør slike operasjoner på FMS?? Jeg er akkurat 10cm høyere enn deg, og akkurat 10kg tyngre, så det ser ut til at Bugge vet hva han gjør da! Da jeg prøvde proteser som var større enn 315g såg det ganske rart ut..Puppene bør jo stemme overens med resten av kroppen... jeg er veldig redd det skal bli for lite da... men men han vet nok hva han gjør. vet du hvor lenge man må gå med sportsbhen? evt. noen andre som vet det? gleder meg sånn til å kjøpe fine bher:))
Nene007 Skrevet 19. juni 2008 #5269 Skrevet 19. juni 2008 Noen andre som synes det er svært ubehagelig å ha på seg sports bh? Akkurat som den ligger og irriterer såra og stinga... Føler jeg må løfte på den hele tiden... Kanskje jeg rett og slett har kjøpt meg en crappy sports bh.... Det er nok bare en vanesak. Plaga meg også veldig de første dagene, men nå tenker jeg egentlig ikke over det mer... kanskje nå når du nevner det hehe Kanskje den er for stram? Jeg satte Bh'en på neste hakk, så ble det mye bedre! Vettu, det er ingen som har oppdaget min lille operasjon enda! Men så har jeg ikke vært så veldig sosial heller i det siste. Men de få som kjenner meg har ikke merket det. tror jeg... hehe.. Må vel finne senga igjen og legge meg på rygg.. Grrr, jeg får vondt bare jeg tenker på det. Natta
Aries86 Skrevet 20. juni 2008 #5270 Skrevet 20. juni 2008 jeg er veldig redd det skal bli for lite da... men men han vet nok hva han gjør. vet du hvor lenge man må gå med sportsbhen? evt. noen andre som vet det? gleder meg sånn til å kjøpe fine bher:)) Samme her..nesten reddere for at de skal bli for små enn jeg er for smerten og alt det der...høhø... 6 uker skal vel sports-BH'en være på?? Tror det var det det stod på papirene fra FMS..og at man eventuelt kunne bruke den kun om natten de siste to ukene...så jeg gleder meg til august!! Gleder meg også kjempemye til å kjøpe fine BH'er!!! Og kanskje til og med BH'er uten push-up!! Det har jeg ikke brukt siden jeg var 12-13!! :gjeiper: Skal iallefall raide Hennes&Mauritz o.l butikker når puppene mine er "klare"..!!!
Cathee Skrevet 20. juni 2008 #5271 Skrevet 20. juni 2008 Noen andre som synes det er svært ubehagelig å ha på seg sports bh? Akkurat som den ligger og irriterer såra og stinga... Føler jeg må løfte på den hele tiden... Kanskje jeg rett og slett har kjøpt meg en crappy sports bh.... Jeg var plaga med det veldig lenge.. Først nå snart 2 uker etterpå, går det greit Men, retter på den en del, bare fordi jeg er vant til det Det var helt jævli vondt de første dagene da! Det var det vondeste med hele greiene.. At BH`n gnag veldig... Heldigvis over det nå
Saeria Skrevet 20. juni 2008 #5272 Skrevet 20. juni 2008 Jeg vil anbefale deg, aries, å få sjekka størrelsen din ordentlig når puppene er klare. Gå på Netty i kløverhuset. Der får du knall hjelp. Det er hverfall min erfaring. De er flinke på La senza på Galleriet og Change - Exhibition også.
Aries86 Skrevet 20. juni 2008 #5273 Skrevet 20. juni 2008 Jeg vil anbefale deg, aries, å få sjekka størrelsen din ordentlig når puppene er klare. Gå på Netty i kløverhuset. Der får du knall hjelp. Det er hverfall min erfaring. De er flinke på La senza på Galleriet og Change - Exhibition også. Tusen takk for anbefalingen! Kommer til å bli litt flaut men...det er jo derfor de er der, for å hjelpe! Det hadde jo vært supert å vite str eksakt...jeg har aldri fått hjelp til noe slikt før... hvem vet hvilke forskjellige str jeg har hatt til nå... HÅÅÅPER ikke jeg sitter igjen med en B-cup, for jeg har så lyst på C!!
skorpion84 Skrevet 21. juni 2008 #5274 Skrevet 21. juni 2008 ÅÅH! jeg KJEDER meg!!! har så lyst til å gjøre noe..! 5 dager siden oprasjonen, og jeg holder på å gå på veggen! i går var jeg så rastløs at jeg tørka støv i hele huset.. og det er ganske uvanlig når det kommer til meg... i dag har hele familien vært ute på shopping, mens jeg sitter å kjeder meg i stua.. og i kveld er det bursdagsfeiring for ei venninne (type stille og roli hjemme hos henne) og jeg kan ikke dra... huff... schedeliii!!! men men.. det er vel verdt det.. :-p hva gjør dere for å få tia til å gå? jeg har snart lest ut "sushi for nybegynnere" av Marian Keyes og satt meg inn i alle kanalenes formiddag/ettermiddags serier.. men de går jo ikke i helga.. måtte bare klage litt jeg.. hehe.. men egentli så har jeg det jo fint... fått det jeg ønska meg og alt.. :-p
*MEDUSA* Skrevet 21. juni 2008 #5275 Skrevet 21. juni 2008 ÅÅH! jeg KJEDER meg!!! har så lyst til å gjøre noe..! 5 dager siden oprasjonen, og jeg holder på å gå på veggen! i går var jeg så rastløs at jeg tørka støv i hele huset.. og det er ganske uvanlig når det kommer til meg... i dag har hele familien vært ute på shopping, mens jeg sitter å kjeder meg i stua.. og i kveld er det bursdagsfeiring for ei venninne (type stille og roli hjemme hos henne) og jeg kan ikke dra... huff... schedeliii!!! men men.. det er vel verdt det.. :-p Hvorfor kan du ikke dra i bursdag?? Det er ingen fare med tanke på operasjonen, du trenger vel ikke stå på hodet og danse på bordet Alcohol kan du også drikke.. Kjeder du deg så, kom deg på bursdag og kosa deg
Nene007 Skrevet 21. juni 2008 #5276 Skrevet 21. juni 2008 Hvorfor kan du ikke dra i bursdag?? Det er ingen fare med tanke på operasjonen, du trenger vel ikke stå på hodet og danse på bordet Alcohol kan du også drikke.. Kjeder du deg så, kom deg på bursdag og kosa deg Heeeelt enig! Jeg kosa meg med et par glass vin bare 3 dager etter operasjonen. Kom deg på bursdag, det er lørdag :D
skorpion84 Skrevet 21. juni 2008 #5277 Skrevet 21. juni 2008 Heeeelt enig! Jeg kosa meg med et par glass vin bare 3 dager etter operasjonen. Kom deg på bursdag, det er lørdag :D jammen.. i papirene mine står det jo at man skal være helt i ro første uka... og ikke røre alkohol... hehe... redd for å gjøre noe feil jeg da.. :-p men greia med at jeg ikke drar er at jeg vil ikke at noen av dem skal vite om mitt "lille inngrep".. og det tror jeg de merker om jeg bare blir sittende i sofaen.. :-p ikke helt meg nemli.. *ler* men dere hadde dratt eller? hmmm
*MEDUSA* Skrevet 21. juni 2008 #5278 Skrevet 21. juni 2008 jammen.. i papirene mine står det jo at man skal være helt i ro første uka... og ikke røre alkohol... hehe... redd for å gjøre noe feil jeg da.. :-p men greia med at jeg ikke drar er at jeg vil ikke at noen av dem skal vite om mitt "lille inngrep".. og det tror jeg de merker om jeg bare blir sittende i sofaen.. :-p ikke helt meg nemli.. *ler* men dere hadde dratt eller? hmmm Jeg hadde dratt Jeg drakk også alcohol etter tre dager, legen sa det var helt greit. Man må jo begrense seg seff.. Reiste etter 5 dager til syden og var ikke tørrlagt der heller Det med å holde seg i ro er jo å ikke løfte for mye og veive med armene høyt å lavt.. Men det er jo en annen sak om du er redd du skal røpe din lille hemmelighet:) Men så i ro trenger du ikke være at de vil merke noe.. glasset kan du fint løfte.. men forsiktig med overdreven skåling hehe.. Men til slutt er det hva du føler som er det viktigste
pirellie Skrevet 21. juni 2008 #5279 Skrevet 21. juni 2008 Noen som vet hvor lenge man må vente før man kan ta ny operasjon? Mener jeg har lest en måned...? Ikke noe galt altså, bare nyskjerrig
Mackenzie* Skrevet 21. juni 2008 #5280 Skrevet 21. juni 2008 Hei! Tok silikon på fornebuklinikken i oktober. Har skjønt at man bare betaler for ny operasjon,ikke nye innlegg, om man evt ønsker legge inn mer etter en stund. noen som vet hvor mye det kan være? Ikke så lett dette med str! trodde lenge jeg var en 75 c. Men tok en tur til change og endte med en 70e, en 70f og en 65g. G?? såå store er da da ikke :klø: men fikk da hjelp av en hyggelig ansatt. Var i en undertøysbutikk i malaysia, hun mente jeg var en 80d. Rart man blir forvirra:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå