pirellie Skrevet 16. juni 2008 #5221 Skrevet 16. juni 2008 ååh:) Skulle egentlig på Colosseum i Oslo, men trur det blir nobel heller Jeg var på nobel første gang, kjempe fornøyd Veldig seriøse og hyggelige.
pirellie Skrevet 16. juni 2008 #5222 Skrevet 16. juni 2008 Snart midnatt og jeg skal om ikke så mange timene under kniven. Hjelpe meg som jeg gleder og gruer meg Må bare få ut noen nerver og da hjelper det å sitte å taste litt på forumet. Takk for all hjelp som jeg har fått her inne! God natt alle sammen
skorpion84 Skrevet 16. juni 2008 #5223 Skrevet 16. juni 2008 Snart midnatt og jeg skal om ikke så mange timene under kniven. Hjelpe meg som jeg gleder og gruer meg Må bare få ut noen nerver og da hjelper det å sitte å taste litt på forumet. Takk for all hjelp som jeg har fått her inne! God natt alle sammen Masse masse lykke til!!! skal tenke på deg jeg... :-D la oss få vite hvordan det gikk når du orker... *krysser fingre for*
MissSue Skrevet 17. juni 2008 #5224 Skrevet 17. juni 2008 Snart midnatt og jeg skal om ikke så mange timene under kniven. Hjelpe meg som jeg gleder og gruer meg Må bare få ut noen nerver og da hjelper det å sitte å taste litt på forumet. Takk for all hjelp som jeg har fått her inne! God natt alle sammen Håper det går bra med deg på den store dagen din i dag Pirellie Håper du blir fornøyd med dine nye, noe du helt sikkert gjør Og gratulerer så mye til deg Skorpion84 med overstått operasjon Håper formen din er bra om dagen, og at du er fornøyd hittil I dag er jeg på min 16. dag, og formen er ganske så bra. Veldig fornøyd med valget jeg har tatt :-D På torsdag skal jeg på shoppingstur til Køben, og da skal jeg finne meg nye bikinier og BH'er som faktisk passer, gleder meg kjeeempe mye!
luresnuppa Skrevet 17. juni 2008 #5225 Skrevet 17. juni 2008 Gratulerer med nye pupper, Skorpion84! Tipper du er glad for at du er ferdig med det jeg fortsatt venter på... Betalte depositum i går, så nå er jeg i gang Håper du fortsatt er i god form, ønsker deg god bedring videre. Ta det helt med ro, så dine flotte tvillinger får de beste forutsetninger i kroppen din! Lurer fælt på hvordan det har gått med Pirellie i dag??? Og så et lite spørsmål. Noen som har snakket med sin kirurg om anatomiske proteser? Jeg glemte det på konsultasjonen, og han tok det heller ikke opp... Jeg har jo ammet tre barn, og vil ikke ha pupper som står rett i taket...Har ikke hengepupper nå, og vil ha et naturlig resultat. Har jo lest at anatomiske proteser kan rotere....kanskje best å slå seg til ro med at runde blir bra??? :klø:
pirellie Skrevet 17. juni 2008 #5226 Skrevet 17. juni 2008 Vel hjemme og formen er upåklagelig tror lokalbedøvelsen er på vei ut nå for jeg begynner så smått å kjenne litt i høyre pupp. Men ikke så det gjør noe særlig vondt. Spiste nettopp en pinex og en paracet. Den skjønne samboeren min står på kjøkkenet og lager favoritt maten min, ikke nok med det så hadde han kjøpt blomster og favoritt serien min oå dvd Operasjonen gikk så fint, overraskende fint. Både legen og sykesøstren var så snille og nokså morsomme (det kan jo ha noe med bedøvelsen å gjøre, hehe) Vi endte på 410!!! så jeg er rimelig spent på åssen cup jeg ender opp med.... Så da har jeg fått lagt inn 2 stk 410 høyprofil over muskel. Kjenner jeg er litt svimmel og litt i ørska, men så lykkelig! Gleder meg til bandasjen skal av og jeg kan se mine to nye juveler!! Til alle dere som snart skal i ilden lykke til, det er ingenting å grue seg til Og så må jeg si tusen takk for all oppmuntring dere skjønne jenter har gitt meg her inne! Skulle det være masse skrivefeil skylder jeg på smertestillende
Gjest SuperJ Skrevet 17. juni 2008 #5227 Skrevet 17. juni 2008 Vel hjemme og formen er upåklagelig tror lokalbedøvelsen er på vei ut nå for jeg begynner så smått å kjenne litt i høyre pupp. Men ikke så det gjør noe særlig vondt. Spiste nettopp en pinex og en paracet. Den skjønne samboeren min står på kjøkkenet og lager favoritt maten min, ikke nok med det så hadde han kjøpt blomster og favoritt serien min oå dvd Operasjonen gikk så fint, overraskende fint. Både legen og sykesøstren var så snille og nokså morsomme (det kan jo ha noe med bedøvelsen å gjøre, hehe) Vi endte på 410!!! så jeg er rimelig spent på åssen cup jeg ender opp med.... Så da har jeg fått lagt inn 2 stk 410 høyprofil over muskel. Kjenner jeg er litt svimmel og litt i ørska, men så lykkelig! Gleder meg til bandasjen skal av og jeg kan se mine to nye juveler!! Til alle dere som snart skal i ilden lykke til, det er ingenting å grue seg til Og så må jeg si tusen takk for all oppmuntring dere skjønne jenter har gitt meg her inne! Skulle det være masse skrivefeil skylder jeg på smertestillende jeg skulle så ønske jeg også gikk for mere, de krymper jo sånn! vel, måler 92cm rundt fortsatt så kansje jeg har sett meg blind på de! de er jo store og er meget fornøyd. lykke til du også håper jeg å se bilder av resultatet ditt! (å andre som vil vise)
skorpion84 Skrevet 17. juni 2008 #5228 Skrevet 17. juni 2008 Hei igjen jenter og tuuusen takk for gratulasjoner! :-D da er dag to snart over... eller heter det dag en, i og med at oprasjonsdagen var i går? tenker bare på hvordan man teller dager i forhold til fjerning av bandasjer å sånn.. *ler* formen min er fremdeles fin.. har ikke så mye vondt.. klarer meg stortsett selv, og trenger lite hjelp... kom meg opp av senga selv i dag og alt... så jeg klager ikke... eneste er at jeg kjenner det litt mer i sårene i dag enn jeg gjorde i går... det er vel pga at lokalbedøvelsen satt i utover dagen i går... men jeg bare lurer på en ting.. jeg har litt luft i puppene.. spesielt den høyre... har både lest og hørt av sykepleierene at det er helt vanlig, og vil forsvinne av seg selv... men jeg skjønner ikke hvor det skal bli av den lufta? for den kan jo ikke fortsette å være inni der.. det er jo ekkelt!
Aries86 Skrevet 17. juni 2008 #5229 Skrevet 17. juni 2008 Hei! Er ny her, ser at det er en stund siden noen skrev noe her sist men.. Jeg skal opereres om 10 dager, og gruegleder meg...!!! Skal operere inn 315g, dråpeformede, under brystmuskelen...er redd for at de kan snu på seg, og at det skal bli forferdelig vondt, men dette har jeg villet nå siden jeg ble ferdig å amme datteren min i 2005 og puppene mine krympet inn til det ugjenkjennelige... :gråte: Forresten, hvis noen av dere som har blitt operert leser dette, var dere veldig kvalme etter operasjonen??? Så kvalme at dere spydde? Tenker kun operasjon operasjon nå...
Aries86 Skrevet 17. juni 2008 #5230 Skrevet 17. juni 2008 Oj..ser at jeg har sett på feil dato, VELDIG liten stund siden noen skrev her sist! my bad!!!
pirellie Skrevet 17. juni 2008 #5231 Skrevet 17. juni 2008 jeg skulle så ønske jeg også gikk for mere, de krymper jo sånn! vel, måler 92cm rundt fortsatt så kansje jeg har sett meg blind på de! de er jo store og er meget fornøyd. lykke til du også håper jeg å se bilder av resultatet ditt! (å andre som vil vise) Hehe, sant det. Er så utrolig spent på hvordan de vil se ut, særlig størrelsen. Lå og vippet på 380-410, mente endte opp på 410. Nå hadde jeg ikke bryst what so ever fra før (hadde 225 som jeg tok/byttet ut nå men uten de var jeg rimelig flat, såkalte speilegg). Når jeg så bilder av meg før første operasjon som var i for en del år siden kunne jeg ikke huske at jeg var sååå flat. Du har nok rett i at man ser seg litt blind. Var på bloggen dine og så på de, må si det var meeget nice! Du har virkelig fått kjempe flotte pupper Flott blogg by the way
pirellie Skrevet 17. juni 2008 #5232 Skrevet 17. juni 2008 Hei! Er ny her, ser at det er en stund siden noen skrev noe her sist men.. Jeg skal opereres om 10 dager, og gruegleder meg...!!! Skal operere inn 315g, dråpeformede, under brystmuskelen...er redd for at de kan snu på seg, og at det skal bli forferdelig vondt, men dette har jeg villet nå siden jeg ble ferdig å amme datteren min i 2005 og puppene mine krympet inn til det ugjenkjennelige... :gråte: Forresten, hvis noen av dere som har blitt operert leser dette, var dere veldig kvalme etter operasjonen??? Så kvalme at dere spydde? Tenker kun operasjon operasjon nå... Hei og velkommen Ble operert idag og var litt små kvalm og svimmel, men kastet ikke opp. Nå er det større operasjon å legge under muskel enn over som jeg gjorde Men tror det er veldig inviduelt hvordan man reagerer... Uansett masse lykke til
Liten pike Skrevet 17. juni 2008 #5233 Skrevet 17. juni 2008 Hei! Er ny her, ser at det er en stund siden noen skrev noe her sist men.. Jeg skal opereres om 10 dager, og gruegleder meg...!!! Skal operere inn 315g, dråpeformede, under brystmuskelen...er redd for at de kan snu på seg, og at det skal bli forferdelig vondt, men dette har jeg villet nå siden jeg ble ferdig å amme datteren min i 2005 og puppene mine krympet inn til det ugjenkjennelige... :gråte: Forresten, hvis noen av dere som har blitt operert leser dette, var dere veldig kvalme etter operasjonen??? Så kvalme at dere spydde? Tenker kun operasjon operasjon nå... Skal i ilden nesten samtidig vi da Det er 13 dager til min tur nå og jeg tenker også så og si kun operasjon. Grugleder meg skikkelig, innimellom usikker, men for det meste helt sikker på at jeg gjør det rette. Får nesten litt vondt i magen av dette og gleder med til å få det overstått. Jeg skal ha runde over muskel, ca 300g. Vet de byttet ut middelet de brukte til narkose for noen år siden til et som gir mindre kvalme i etterkant, så jeg tror ikke det er så vanlig med kvalme pga det lengre. Noen blir jo kvalme pga smerten da, håper jeg slipper det. Skal prøve å ta smertestillende regelmessig for å unngådet.
Aries86 Skrevet 17. juni 2008 #5234 Skrevet 17. juni 2008 Høres bra ut det med at de har byttet narkosemiddel...er ikke særlig glad i å kaste opp (som om noen er det..) så hadde vært fint å få sluppet!! Jeg også tenker hele tiden på om jeg gjør det riktige, aller mest på grunn av pengene jeg bruker på dette...uansett, nå er pengene betalt, så nå er det ingen vei tilbake! Gleder meg til å få det overstått da!! Og aller mest til alt det vonde er over, og jeg kan få glede av "boobsene" mine!!! Jeg begynner, etter å ha tilbrakt timer på internett med å lese om brystforstørrelser..høhø..,dessuten å bli usikker på om jeg har valgt rett størrelse...alstå om jeg har valgt for liten...men da jeg prøvde en større størrelse når jeg var til konsultasjon, så såg det ut som om jeg hadde to fotballer under t-skjorta..(kanskje en liten overdrivelse men..) Uff...det er så mye å tenke på...Får nesten bare satse på at det går bra med alt sammen! Tusen takk for lykkeønskingen iallefall! Så får vi se hvordan dette går!
Liten pike Skrevet 17. juni 2008 #5235 Skrevet 17. juni 2008 Hei igjen jenter og tuuusen takk for gratulasjoner! :-D da er dag to snart over... eller heter det dag en, i og med at oprasjonsdagen var i går? tenker bare på hvordan man teller dager i forhold til fjerning av bandasjer å sånn.. *ler* formen min er fremdeles fin.. har ikke så mye vondt.. klarer meg stortsett selv, og trenger lite hjelp... kom meg opp av senga selv i dag og alt... så jeg klager ikke... eneste er at jeg kjenner det litt mer i sårene i dag enn jeg gjorde i går... det er vel pga at lokalbedøvelsen satt i utover dagen i går... men jeg bare lurer på en ting.. jeg har litt luft i puppene.. spesielt den høyre... har både lest og hørt av sykepleierene at det er helt vanlig, og vil forsvinne av seg selv... men jeg skjønner ikke hvor det skal bli av den lufta? for den kan jo ikke fortsette å være inni der.. det er jo ekkelt! Hei, hei! Kjempekjekt å lese den flotte rapporten du skrev . Lurer egentlig på hvilken størrelse du hadde fra før av jeg? Kirurgen anbefalte meg 280g for å få en C cup. Har en middels A nå. Jeg skal kreve 300g når det kommer til stykket. Tror da jeg må ha plass til det etter to ammerunder og etter 14 kg i minus.
caroman Skrevet 17. juni 2008 #5236 Skrevet 17. juni 2008 heei alle sammen:) I morrå reiser jeg til oslo, og på torsdag 08:30 (nobel clinik)sjer det..Det har sikkert ikke helt gått opp for meg, for jeg verken gruer eller gleder meg! Det er merkeligt..:/ hmm, det er noe jeg har veeeeldi lyst på, så jeg fatter det ikke helt.. men kansje det går mer opp for meg når jeg ligger i en sykeseng hehe, håper inderlig alt går fint, så jeg kan nyte live mitt med de nye puppene mine:D er det noen som har noe viktig å si som jeg må huske å pakke eller gjøre ,så bare si i fra? jeg skal skrive så fort jeg kommer meg hjem til karmøy! ønsk meg lykke til da jenter! Takk for interessange opplysninger å støttende svar:) endelig!
pirellie Skrevet 18. juni 2008 #5237 Skrevet 18. juni 2008 heei alle sammen:) I morrå reiser jeg til oslo, og på torsdag 08:30 (nobel clinik)sjer det..Det har sikkert ikke helt gått opp for meg, for jeg verken gruer eller gleder meg! Det er merkeligt..:/ hmm, det er noe jeg har veeeeldi lyst på, så jeg fatter det ikke helt.. men kansje det går mer opp for meg når jeg ligger i en sykeseng hehe, håper inderlig alt går fint, så jeg kan nyte live mitt med de nye puppene mine:D er det noen som har noe viktig å si som jeg må huske å pakke eller gjøre ,så bare si i fra? jeg skal skrive så fort jeg kommer meg hjem til karmøy! ønsk meg lykke til da jenter! Takk for interessange opplysninger å støttende svar:) endelig! Oi den store dagen er nesten her Ønsker deg masse lykke til, det er ingenting å gruer seg til! Husk bare og pakk med deg behagelige klær som joggedress og en sportsbh, eller så er det ikke så mye å huske på. Om du reiser alene så pakk så lite du kan siden du ikke skal løfte så tungt, tenkte på kofferten din, hehe. Send oss en liten rapport på hvordan det gikk når du er vel hjemme og orker LYKKE TIL!
Cathee Skrevet 18. juni 2008 #5238 Skrevet 18. juni 2008 Hei alle sammen! Idag er det 9 dager siden OP, og jeg er veldig bra form IDag var faktisk første dag jeg kom meg ut av senga uten å kjenne noe særlig Igår va jeg på H&M å kjøpte noe undertøy, og fant ut at jeg er blitt 80D! Kjempe fornøyd!! Lykke til dere som skal under kniven! Det går kjempe bra, å ingenting å grue seg for
suzzy Skrevet 18. juni 2008 #5239 Skrevet 18. juni 2008 heei alle sammen:) I morrå reiser jeg til oslo, og på torsdag 08:30 (nobel clinik)sjer det..Det har sikkert ikke helt gått opp for meg, for jeg verken gruer eller gleder meg! Det er merkeligt..:/ hmm, det er noe jeg har veeeeldi lyst på, så jeg fatter det ikke helt.. men kansje det går mer opp for meg når jeg ligger i en sykeseng hehe, håper inderlig alt går fint, så jeg kan nyte live mitt med de nye puppene mine:D er det noen som har noe viktig å si som jeg må huske å pakke eller gjøre ,så bare si i fra? jeg skal skrive så fort jeg kommer meg hjem til karmøy! ønsk meg lykke til da jenter! Takk for interessange opplysninger å støttende svar:) endelig! Lykke til snuppa!
Gjest Imsdal Skrevet 18. juni 2008 #5240 Skrevet 18. juni 2008 Litt offtopic her, men noen som så dagbladet igår? (Papirutgaven). De hadde funnet ut grunnen til at så mange tar silikon er på grunn av tvserier som svanen og frustrerte fruer. Det var også seks damer som ble spurt om du kunne tenke seg å gjøre noe slikt og alle svarte nei, silikon er kunstig, stygt, naturlig er finest osv. Så greit når dagbladet vet grunnen til alle jentene som gjør det, så slipper vi tenke selv. (Det at vi velger å ta en slik operasjon har selvfølgelig ingenting med at vi har tenkt på det i mange år, ikke føler oss vel med de brystene vi har uavhengig fra tv og media, og faktisk får myyye bedre selvtilit og en kropp vi trives med.. Neida, jeg så en episode av Frustrerte Fruer og da måtte jeg liksom bare.. Tenker ikke så mye selv jeg da, har silikon vettu. )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå