Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Er det forresten lenge siden du opererte?

Det er 4 dager siden.. Opererte på mandag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
åkey da:) gleder du deg? det er ganske likt meg selv egentlig..hehe..jeg også ønsker å ha fra 350 og opp. håper jeg får det da:) skal gi deg oppdateringer hele veien visst du vill det;) hva er høyprofil? hehe, hvor mange cm er du over puppene(hele veien rundt?) jeg er 83 rundt:)

Gleder meg kjempe masse, klarer nesten ikke å vente. Driver til og med å drømmer om BoobIeS om natta :hoho:

Under er jeg 78cm, over puppa, er jeg 83. Vi er vist ganske like vi ;)

Ja, du må gjerne gi meg oppdateringer hele veien, føler liksom at jeg og du går litt gjennom det samme:)

Høy, moderat og lav -profil er utseende på protesen. lav/moderen er større i omkrets enn høyprofil, høyprofil er mindre i omkrets, men større i høyde på en måte, litt mere struttepupp kan du si :fnise:

Endret av suzzy
Skrevet
Gleder meg kjempe masse, klarer nesten ikke å vente. Driver til og med å drømmer om BoobIeS om natta :hoho:

Under er jeg 78cm, over puppa, er jeg 83. Vi er vist ganske like vi ;)

Ja, du må gjerne gi meg oppdateringer hele veien, føler liksom at jeg og du går litt gjennom det samme:)

Høy, moderat og lav -profil er utseende på protesen. lav/moderen er større i omkrets enn høyprofil, høyprofil er mindre i omkrets, men større i høyde på en måte, litt mere struttepupp kan du si :fnise:

heheh... :ler: det er jo en fantastisk operasjon da.. Mye som forandres, ikke bare utseende, selvtilitten blir kansje litt høyere:)

aha, trur jeg må pugge det litt..hihi..jaa er jo det vi vill ha;)

Nå nærmer op dagen seg. Skal ligge i Oslo på plaza hotel i 4 netter..blir koselig, håper bare jeg ikke har så vondt.. :gråte:

Skrevet
Det er 4 dager siden.. Opererte på mandag!

Da tror jeg det ikke er noe og engste seg for.

Lykke til :klemmer:

Skrevet
heheh... :ler: det er jo en fantastisk operasjon da.. Mye som forandres, ikke bare utseende, selvtilitten blir kansje litt høyere:)

aha, trur jeg må pugge det litt..hihi..jaa er jo det vi vill ha;)

Nå nærmer op dagen seg. Skal ligge i Oslo på plaza hotel i 4 netter..blir koselig, håper bare jeg ikke har så vondt.. :gråte:

Ja, det har seg vel slik at du kun har sendt bilder til kirurgen? Blir spennende da:) Plaza ja, det er jo fanzy saker:D Veit at nobel clinic har sånn rabatt avtale med Cochs Pensjonat.

Kjenner faktisk 5 jenter som har operert seg på Nobel, alle er fornøyd:)

har du tenkt på om du vil ha over eller under muskelen?

Skrevet
Da tror jeg det ikke er noe og engste seg for.

Lykke til :klemmer:

Okei :) Tusen takk for svar ;)

Skrevet
Hei alle sammen (:

Har lest litt på innleggene deres jeg. Har lyst på større pupper, så vuderer å ta en operasjon. Det blir ikke enda da, er bare (snart) 19 år og dette er jo absolutt ikke en ting som haster. Har helt ok B-cup pupper, så jeg kan godt leve med dem en stund til. Dessuten skal jeg ned 25-30 kg først, og det tar jo sin tid. Så har jeg ikke ombestemt meg til da, så blir det forhåpentligvis nye pupper neste sommer (: 1 år å tenke seg om, det må da vel være lenge nok..

Har lest infoen helt i begynnelsen av dagboken som du CeeCee har skrevet, og det var alt veldig bra. Men hva skjer når det går noen år? Kan jo ikke ha dem inne der for alltid. Det er det jeg virkelig lurer på. Veldig takknemlig for svar (:

Hilsen meg (:

Takk for hyggelig innlegg :)

Implantatene som lages nå til dags er av svært god kvalitet og kan holde i mange år. produsentene skriver 10-15 år som en forsikring lik at de ikke skal bli saksøkt dersom neo skulle skje. Fakta er at disse implantatene gjerne holder i 20-25 år, sannsynligvis lengre. De har ikke kunnet teste disse implantatene lenge nok til å vite nøyaktig hvor lenge de holder, derfor skriver de 10-15 år. Det som er viktig er at du etter 10-15 år har en årlig sjekk hos kirurg for å forsikre deg om at implantatene fortsatt er hele.

Silikonen som brukes i implantatene kan ikke renne ut i kroppen slik den gamle kunne. Skulle det gå hull på implantatet vil silikonen legge seg i klumper utenfor implantatet, men beholdes inne kapselen og kan lett fjernes.

Du har også implantater som ikke har geleaktig silikon, men en fast masse, lignende den seigmennene er laget av. Dvs. at man kan dele dem i to uten at noe renner ut. Disse implantatene føles ikke fullt så naturlige å ta på som vanlige silikonimplantater, men sies å forhindre kapselsdannelse mer enn de vanlige. Dette er ikke vitenskapelig bevist, men brukes allikevel til å promotere disse implantatene.

jeg brukte 10 år på å tenke meg om, så jeg var ganske sikker i min sak da jeg bestemte meg for å gjøre dette. Jeg brukte 3 år på aktiv søken etter informasjon og kunnskap, og lærte MASSE!

Det viktigste er at man tilegner seg kunnskap om alle risikoene, og kan si til seg selv at man vet hva som KAN skje, og er forberedt på det. Det nest vitigste er at man har reelle forventninger til resultat. Man får IKKE perfekte pupper av silikon. man får sine egne, bare større. Uventede ting kan skje.

Selv fikk jeg hypetrofiske arr. Dvs at arrene mine er hvite og brede og jeg kan ikke gå toppløs f.eks. Det var ingenting jeg kunne gjort for å unngå det, for det er slik huden min er bygd. Jeg har allikevel aldri angret på valget jeg tok, og hadde gjort detigjen uansett, selv om jeg visste at arrene ble slik de ble. Jeg kan ta en arrevisjon og få det fikset, men det må gjøres av en kespert. Akkurat nå er jeg i en klemme, for min kirurg vil ikke gjøre noe, for han mener det ikke blir noe bedre. den andre klinikken jeg har vært i kontakt med vil hller ikke gjøre noe fordi de ikke vil "blande seg borti" andres business. Her jeg bor er det et lite miljø innen plastikk kirurgi, og jeg tror kirurgene er redde for å fornærme hverandre og derfor ikke blander seg borti den andres pasienter. Kjipt for meg.... :(

Lykke til!

Hilsen CeeCee!

Skrevet
Ja, det har seg vel slik at du kun har sendt bilder til kirurgen? Blir spennende da:) Plaza ja, det er jo fanzy saker:D Veit at nobel clinic har sånn rabatt avtale med Cochs Pensjonat.

Kjenner faktisk 5 jenter som har operert seg på Nobel, alle er fornøyd:)

har du tenkt på om du vil ha over eller under muskelen?

ja sendte et par..hehe..ja vi ville ligge der bare for kjekt. Er en fin plass..hehe:P

ååja de har det ja..

såå bra da:) neej jeg tar det som ser best ut på meg..hva pleier bli best da?

Skrevet
ja sendte et par..hehe..ja vi ville ligge der bare for kjekt. Er en fin plass..hehe:P

ååja de har det ja..

såå bra da:) neej jeg tar det som ser best ut på meg..hva pleier bli best da?

Tja, det varierer nok hva man foretrekker, jeg personlig syns det er finest under muskelen.

Det kan også være lurest på lang sikt å legge under, spesielt med litt store proteser siden de kan lett begynne å henge om de er lagt under, det blir som oftes for tungt for huden å holde på protesen, så den gir etter. Når du legger under, vil muskelen støtte opp protesen, nesten som en bh:P Det reduserer også sjangsen for kapsling og ripling.

USA har kommet mye lengre enn oss når det gjelder brystforstørring, og der legger de neste kun under muskelen. Enkelte klinikker tilbyr ikke annet en det, fordi de syns det er finere/lurere å legge under.

Ser også de jentene som skal operere seg for andre gang, velger å legge under nå.

Skrevet

Jeg spør igjen jeg; er det mulig å bare ha lokalbedøvelse og beroligende når man legger under muskelen, eller må man da ha narkose? :klø: :)

Skrevet

suzzy - så du drømmer hehe! jeg drømte mange ganger også. en gang drømte jeg at hele kroppen min hadde forskyvy seg pga puppene og puppene hang etter operasjonen .. haha mere mareritt det da men...

Skrevet

Heisan jenter

Følger flittig med på siden selv om jeg ikke er så aktiv lenger. Ble operert for 7 mnd siden og skal reopereres i september pga at inneggene ikke har oppført seg spm de skulle.

Men har et spørsmål; de sier jo at man ikke skal ha sol på arrene før det har gått et år og det er greit. Men hva med selvbruningskrem på arrene tro? Får man lov til det; er det noen som vet noe om dette?

:forvirra:

Skrevet

Hmm.. Skal ikke til kontroll før mandag.. Men, tenkte å høre deres meninger.. Før OP var jeg 80C, la inn 400cc.. Hvilken str tror dere jeg er nå? Er så spent :D Så har jeg sååå lyst til å bestille undertøy fra victoria secret ;)

Skrevet
suzzy - så du drømmer hehe! jeg drømte mange ganger også. en gang drømte jeg at hele kroppen min hadde forskyvy seg pga puppene og puppene hang etter operasjonen .. haha mere mareritt det da men...

Mareritt har jeg da ikke, mere gode drømmer, der jeg er litt hyggelig utrustet :ler:

Skrevet
Mareritt har jeg da ikke, mere gode drømmer, der jeg er litt hyggelig utrustet :ler:

det var da enda godt. :) ha en fin dag jenter!

Skrevet (endret)

våknet av at jeg lå på siden, og oppdaget at det hadde kommet litt væske fra arret.. hadde kommet gjennom teip og bh. skal jeg ta av teipen og vente til det har sluttet eller bare la teipen være på? redd jeg river av skorpen om jeg lar teipen sitte på. er 4 uker siden jeg opererte. håper dere svarer raskt :gråte:

Endret av isadora2008
Skrevet
våknet av at jeg lå på siden, og oppdaget at det hadde kommet litt væske fra arret.. hadde kommet gjennom teip og bh. skal jeg ta av teipen og vente til det har sluttet eller bare la teipen være på? redd jeg river av skorpen om jeg lar teipen sitte på. er 4 uker siden jeg opererte. håper dere svarer raskt :gråte:

ringte kirurg, jeg skulle ta av teip og la det lufte til det ikke væsket mer... også sette på ny teip :) sluttet å væske nå, heldigvis :)

Skrevet
ringte kirurg, jeg skulle ta av teip og la det lufte til det ikke væsket mer... også sette på ny teip :) sluttet å væske nå, heldigvis :)

Så skummelt! :S

Etter fire uker så er såret såppass åpent enda?

Jeg trodde kanskje det var grodd jeg nå (etter 10 dager)

Skrevet
Så skummelt! :S

Etter fire uker så er såret såppass åpent enda?

Jeg trodde kanskje det var grodd jeg nå (etter 10 dager)

jeg har sikkert fått et press på arret eller noe, ettersom jeg våknet på siden.. :tristbla: håper ikke det skjer igjen

Gjest SuperJ
Skrevet

samme her isadora, vesker ut gjennom et lite "Hull"... 7 uker siden op.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...