candy_girl88 Skrevet 12. juni 2008 #5161 Skrevet 12. juni 2008 heihei! er litt usikker på hvordan jeg kan legge inn et innlegg, men prøver her..(er heelt ny) heheh.. jeg må si at det er en fantastisk side! har lest alle 258:) lærer mye nytt som er viktig å vite til en slik operasjon. Jeg skal operere på nobel clinik torsdag den 19 juni. Er bare en uke til, jippi! har tenkt på dette som i likhet med dere alle, leeeenge..å nå skal det endelig skje:) jeg må bare spørre et par spørsmål? for det første, har noen hørt noe dårlige/bra om nobel clinik? skulle egentlig på colluseum clinik, men de ville vente til jeg ble 20.. jeg er så ivrig, å klarte ikke vente.. Jeg kommer fra vestlandet og må reise til oslo og bo der i noen dager:) men d går vell fint? reiser ikke før på søndagen hjem ijen, er 168 høy og veier ca 58 kilo, bh str 75b(fyller den ikke helt ut), jeg har ikke snakket om hvor mye jeg skal ha, men er det noen som er på lik linje med meg der? jeg tenkte rundt 350? er livredd for å ta for lite å trege på det senere, ser mange skriver det:/ å når jeg først skal ta vill jeg at de skal være stor nok. hihi.. dette er så spennede å lese om alle og hvordan det var operasjonsdagen og etter.. Klarer ikke legge fra meg pcen:P alle her inne virker så støttende å forståelsesfulle..suuper kjekt! klem fra caroline19 nobel clinic er veldig bra. kjenner ei som har fantastiske og veldig naturliglignende pupper derifra. jeg tenkte først på de men valgte colosseum, det har ikke noe med ferdighetene til klinikken å gjøre men jeg trivdes bedre med personalet på colo. nobel clinic er et veldig veldig bra valg altså! de er veldig flinke!
candy_girl88 Skrevet 12. juni 2008 #5162 Skrevet 12. juni 2008 Hei alle sammen! Idag er dag 3 etter OP.. OG jeg er fortsatt veldig stiv.. Det strammer VELDIG i arrene! Mest i det venstre.. Håper det er normalt?? Noen som kan fortelle ca når det ikke strammer så fælt lengre å jeg kan gå normalt?? Ellers går det bra.. Jeg var en str 80C og la inn 400.. Synes ikke jeg ser så mye forskjell men gjør kansje det når jeg tar ab sportsBH... Håper det går bra med dere andre! det tar vanligvis ca en uke før såret er "grodd" men man må seff være forsiktig. og la tapen være på til den faller av selv. kan jo også være at det er den som lugger litt. gjør det hos meg på høyre siden. jeg følte det som at jeg holdt på å sprekke opp de første dagene.
pirellie Skrevet 12. juni 2008 #5163 Skrevet 12. juni 2008 det tar vanligvis ca en uke før såret er "grodd" men man må seff være forsiktig. og la tapen være på til den faller av selv. kan jo også være at det er den som lugger litt. gjør det hos meg på høyre siden. jeg følte det som at jeg holdt på å sprekke opp de første dagene. Å huff, det hørtes ikke særlig deilig ut. Men hvordan føles det nå? Har det begynte å gro skikkelig?
caroman Skrevet 12. juni 2008 #5164 Skrevet 12. juni 2008 Ja, viktig å fortelle kirurgen hva du helst vil ha, så han kan finne ut hva som passer for deg Skal du ta over eller under muskel? Hørt at mange sier at de blir litt mindre når de tar under, selv tok jeg over og føler at størrelsen er riktig Jeg ble operert på Fornebuklinikken, hos Dr. Dillerud, kjempe fornøyd :-D Han virket veldig seriøs og lyttet til hva jeg ville! Jeg begynte på jobb etter 7 dager (kontorjobb), og det har gått veldig bra! Så vært mye ute etter det i byen å sånn Vært heldig med ganske lite smerter! jeg vet ikke om det er over eller under, det kan kirurgen få velge trur jeg, er ikke så inni det..hehe.. så gøy da! jeg mener det er veeldig viktig å velge rett størrelse og snakke med kirurgen først. ååja, håper det går like bra med meg også:D hyggelige svar..
caroman Skrevet 12. juni 2008 #5166 Skrevet 12. juni 2008 Ja, jeg synes 380 er passe. Ville gjerne ha 500 ml, men ser jo at det ville sett rart ut nå. De ble ganske store med 380 ml òg. Men jeg er litt høyere enn deg, da. Er 175 cm, og veier 57 kg. Hadde amme-pupper, men fikk likevel ikke plass til mer enn 380. Ja, denne siden er genial! Skulle så veldig ønske jeg hadde funnet den før operasjon hehe, ja det er merkelig hvordan det blir fra person til person o da.. okey, tipper jeg ikke får plass til mer en 350.. blir passelig til meg sikkert. mhm er litt greit å lese igjennom alt dette her.. du må bare komme med flere tips eller viktige opplysninger visst du vill..hehe.. jeg kommer selvfølgelig ikke på noe å spørre om..
pirellie Skrevet 12. juni 2008 #5167 Skrevet 12. juni 2008 aha! så bra da:D takk for svar! Det er forresten en kjempe fin svensk side, der kan du se masse før og etter bilder. Du kan søke på vekt, høyde, cup før og etter. Implantatstørrelser osv. Qvinna.se
caroman Skrevet 12. juni 2008 #5168 Skrevet 12. juni 2008 Jeg skal ikke opereres før 6. oktober på Fornebuklinikken. Vil vente til etter sommeren, men det føles som en evighet...!! Skal legge inn ca. 350. Har ammet 3 barn, men har ikke noe heng, bare veldig små bryster (A). Gleder meg til å få tilbake sånne flotte pupper jeg hadde da jeg jeg ammet! :banantroll: aha! jaja, men tiden går mye fortere en du trur.. var nettopp 2 måneder siden konsultasjonen min, å den tiden har flydd! det er deilig å tenke på ja:) men håper bare ingenting går gale:/
caroman Skrevet 12. juni 2008 #5169 Skrevet 12. juni 2008 Det er forresten en kjempe fin svensk side, der kan du se masse før og etter bilder. Du kan søke på vekt, høyde, cup før og etter. Implantatstørrelser osv. Qvinna.se takk! kommer godt med
suzzy Skrevet 12. juni 2008 #5170 Skrevet 12. juni 2008 hehe, ja det er merkelig hvordan det blir fra person til person o da.. okey, tipper jeg ikke får plass til mer en 350.. blir passelig til meg sikkert. mhm er litt greit å lese igjennom alt dette her.. du må bare komme med flere tips eller viktige opplysninger visst du vill..hehe.. jeg kommer selvfølgelig ikke på noe å spørre om.. Jeg skal selv ta til høsten på Colosseum i Oslo:) er 18 År, 165 høy, 57kg. Har en middels 75b fra før av. kirkurgen mente at jeg godt skulle ha plass til 370(som var ønsket mitt), men jeg skal ha det under muskelen, slik at jeg slipper å få en sån skikkelig "protese pupp". Må også ha høyprofil siden jeg er smal over brystet.
Nene007 Skrevet 12. juni 2008 #5171 Skrevet 12. juni 2008 Å, hva heter den sports Bh'n? Trenger sårt å kjøpe en til etterpå! Deilig å komme seg ut i bil da, tenkte å kjøre i går jeg, men sto over da jeg ikke har automat. Automat er nok mye bedre Lykke til! Kjempe lei av å ligge på ryggen selv jeg, så lurer også på når man kan snu seg litt? Lest her at noen har gjort det veldig tidlig, mens andre venter lengre. Så er nok veldig individuelt, må kanskje bare prøve seg fram. Bare litt skummelt det å... He he... Vet ikke hva den heter, men noen her inne anbefalte meg den. Det står Cubus på lappen inni, fins i svart og hvit. stroppene kan krysses på baksiden om du vil også. Jeg fant de iallefall med en gang. Jeg tørr ikke ligge på siden i frykt for skeive pupper. hehe.. Kjenner jeg blir gal av å ligge på rygg. Merkelig at jeg ikke snur meg i søvne!! Gikk supert å kjøre bil i dag, tror ikke det hadde vært noe problem med vanlig gir heller.
caroman Skrevet 12. juni 2008 #5172 Skrevet 12. juni 2008 Jeg skal selv ta til høsten på Colosseum i Oslo:) er 18 År, 165 høy, 57kg. Har en middels 75b fra før av. kirkurgen mente at jeg godt skulle ha plass til 370(som var ønsket mitt), men jeg skal ha det under muskelen, slik at jeg slipper å få en sån skikkelig "protese pupp". Må også ha høyprofil siden jeg er smal over brystet. åkey da:) gleder du deg? det er ganske likt meg selv egentlig..hehe..jeg også ønsker å ha fra 350 og opp. håper jeg får det da:) skal gi deg oppdateringer hele veien visst du vill det;) hva er høyprofil? hehe, hvor mange cm er du over puppene(hele veien rundt?) jeg er 83 rundt:)
caroman Skrevet 12. juni 2008 #5173 Skrevet 12. juni 2008 åkey da:) gleder du deg? det er ganske likt meg selv egentlig..hehe..jeg også ønsker å ha fra 350 og opp. håper jeg får det da:) skal gi deg oppdateringer hele veien visst du vill det;) hva er høyprofil? hehe, hvor mange cm er du over puppene(hele veien rundt?) jeg er 83 rundt:) jeg målte på feil plass! 73 er jeg..hehe..rett under puppenem og 83 over:P
Gjest Imsdal Skrevet 13. juni 2008 #5174 Skrevet 13. juni 2008 (endret) Å, hva heter den sports Bh'n? Trenger sårt å kjøpe en til etterpå! Deilig å komme seg ut i bil da, tenkte å kjøre i går jeg, men sto over da jeg ikke har automat. Automat er nok mye bedre Lykke til! Kjempe lei av å ligge på ryggen selv jeg, så lurer også på når man kan snu seg litt? Lest her at noen har gjort det veldig tidlig, mens andre venter lengre. Så er nok veldig individuelt, må kanskje bare prøve seg fram. Bare litt skummelt det å... He he... Jeg begynte å snu meg gradvis etter et par-tre uker, lå liksom sånn halveis på sida med overkroppen.. Spurte klinikken etter ca. en måned om det var trygt da, å det var det så lenge det ikke var vondt.. Føles litt rart fortsatt da, uvant at puppene er i veien Hvor lenge har dere fått beskjed om å teipe? Lurer på slik som i sommer om jeg må teipe når jeg skal sole meg? Vil jo se passe teit ut som teipen stikker ut nedenfor (og avslørende..) Soling med bikini altså.. (Så forresten bilde av ei i Se&Hør, der teipen stakk tydlig ut nedenfor bikinien..busted liksom ) Endret 13. juni 2008 av Imsdal
pirellie Skrevet 13. juni 2008 #5175 Skrevet 13. juni 2008 Jeg begynte å snu meg gradvis etter et par-tre uker, lå liksom sånn halveis på sida med overkroppen.. Spurte klinikken etter ca. en måned om det var trygt da, å det var det så lenge det ikke var vondt.. Føles litt rart fortsatt da, uvant at puppene er i veien Hvor lenge har dere fått beskjed om å teipe? Lurer på slik som i sommer om jeg må teipe når jeg skal sole meg? Vil jo se passe teit ut som teipen stikker ut nedenfor (og avslørende..) Soling med bikini altså.. (Så forresten bilde av ei i Se&Hør, der teipen stakk tydlig ut nedenfor bikinien..busted liksom ) Jeg har fått beskjed om at teipen skal sitte på helt til den detter av av seg selv... Mon tro hvor lenge det er... Når det gjelder soling er jeg litt usikker. Vil vel tro at det beste er å ha teipen der, sånn for arret og solas del. Men bra kjipt om den stikker utenfor, ser den
Cathee Skrevet 13. juni 2008 #5176 Skrevet 13. juni 2008 Iiiik... Venstre puppen er en del større enn høyre idag! Er det normalt?? Det er ganske betydelig forskjell
Gjest Imsdal Skrevet 13. juni 2008 #5177 Skrevet 13. juni 2008 Jeg har fått beskjed om at teipen skal sitte på helt til den detter av av seg selv... Mon tro hvor lenge det er... Når det gjelder soling er jeg litt usikker. Vil vel tro at det beste er å ha teipen der, sånn for arret og solas del. Men bra kjipt om den stikker utenfor, ser den Jeg skifter engang i uka jeg, vis jeg gjør det sjeldnere blir den så stygg og ekkel.. Synes jeg har så mye limrester fra teipen, noen som får dette av på noen måte? hvor har dere arret/såret deres? Mitt er midt i folden under puppene, trodde egentlig det skulle vært litt "oppå" puppen, par cm fra folden eller noe.. Hvor lenge siden opererte du da? Følger ikke helt med på alle her
pirellie Skrevet 13. juni 2008 #5178 Skrevet 13. juni 2008 Jeg skifter engang i uka jeg, vis jeg gjør det sjeldnere blir den så stygg og ekkel.. Synes jeg har så mye limrester fra teipen, noen som får dette av på noen måte? hvor har dere arret/såret deres? Mitt er midt i folden under puppene, trodde egentlig det skulle vært litt "oppå" puppen, par cm fra folden eller noe.. Hvor lenge siden opererte du da? Følger ikke helt med på alle her Ikke like lett og følge med på alle, hehe Jeg opererte for nesten 7 år siden men skal ha ny operasjon nå til tirsdag. Gleder meg og gurer meg. Arrene jeg har nå er rett ovenfor folden, rundt en cm. Tror det finnen et sånt vaske middel på apoteket som kan hjelpe deg å få bort teiprestene
pirellie Skrevet 13. juni 2008 #5179 Skrevet 13. juni 2008 Iiiik... Venstre puppen er en del større enn høyre idag! Er det normalt?? Det er ganske betydelig forskjell Tror nok det bare er mer hevelser i den ene puppen, sikkert ikke noe å engste seg for. Men du kan jo alltids ringe klinikken
pirellie Skrevet 13. juni 2008 #5180 Skrevet 13. juni 2008 Iiiik... Venstre puppen er en del større enn høyre idag! Er det normalt?? Det er ganske betydelig forskjell Er det forresten lenge siden du opererte?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå