candy_girl88 Skrevet 11. juni 2008 #5141 Skrevet 11. juni 2008 (endret) Jeg er 169 , 46 kilo hadde ikke pupper i det hele tatt, aa eller aaa. nå har jeg en b cup. la inn 260 jeg ønsker også å si velkommen til alle nye. still spm, få ut frustrasjon, del tanker og gled og gru dere sammen med de som har og ikke har gjort boobjobben. eller noe sånt Endret 11. juni 2008 av candy_girl88
caroman Skrevet 12. juni 2008 #5142 Skrevet 12. juni 2008 heihei! er litt usikker på hvordan jeg kan legge inn et innlegg, men prøver her..(er heelt ny) heheh.. jeg må si at det er en fantastisk side! har lest alle 258:) lærer mye nytt som er viktig å vite til en slik operasjon. Jeg skal operere på nobel clinik torsdag den 19 juni. Er bare en uke til, jippi! har tenkt på dette som i likhet med dere alle, leeeenge..å nå skal det endelig skje:) jeg må bare spørre et par spørsmål? for det første, har noen hørt noe dårlige/bra om nobel clinik? skulle egentlig på colluseum clinik, men de ville vente til jeg ble 20.. jeg er så ivrig, å klarte ikke vente.. Jeg kommer fra vestlandet og må reise til oslo og bo der i noen dager:) men d går vell fint? reiser ikke før på søndagen hjem ijen, er 168 høy og veier ca 58 kilo, bh str 75b(fyller den ikke helt ut), jeg har ikke snakket om hvor mye jeg skal ha, men er det noen som er på lik linje med meg der? jeg tenkte rundt 350? er livredd for å ta for lite å trege på det senere, ser mange skriver det:/ å når jeg først skal ta vill jeg at de skal være stor nok. hihi.. dette er så spennede å lese om alle og hvordan det var operasjonsdagen og etter.. Klarer ikke legge fra meg pcen:P alle her inne virker så støttende å forståelsesfulle..suuper kjekt! klem fra caroline19
milla-mor Skrevet 12. juni 2008 #5143 Skrevet 12. juni 2008 (endret) Velkommen, caroman Så spennende! Og så kort tid til! Tror nok 350 ml vil bli bra. Da går du sikkert opp to str, vil jeg tro. Kanskje tre? Jeg gikk opp to-tre med 380. Edit: leif... Når ble "veklommen" et ord? Ikke idag, ihvertfall. Endret 12. juni 2008 av milla-mor
MissSue Skrevet 12. juni 2008 #5144 Skrevet 12. juni 2008 Hei og velkommen til deg caroman :-D Og gratulerer med operasjonsdato, gled deg! Tiden går veldig fort fram til den store dagen, selv om det nå føles som en evighet.. Regner med at du går opp hvertfall to størrelser hvis du tar 350 ja! Hadde neeesten samme utgangspunkt som deg, og la inn 320, og har gått opp to størrelser ser det ut som Er nå 12 dager siden , og jeg er veldig fornøyd Mhm, er liksom litt greit å føle at det blir slik man øsnker når man først bruker så mye penger på det!
caroman Skrevet 12. juni 2008 #5145 Skrevet 12. juni 2008 Velkommen, caroman Så spennende! Og så kort tid til! Tror nok 350 ml vil bli bra. Da går du sikkert opp to str, vil jeg tro. Kanskje tre? Jeg gikk opp to-tre med 380. Edit: leif... Når ble "veklommen" et ord? Ikke idag, ihvertfall. ja ganske spennende:) hmm, okey trur det er litt opp til lege da kansje, for jeg vill helst ha litt over 350. vet du om legen er litt skeptisk mot å legge inn så mye(er jo ikke allverdens) hehe, eller er det et valg vi får selv? jeg er jo ikke helt flat fra før av så ta tenker jeg at d skal vell gå greit:) leser om folk som har lagt inn 400 og vel så det..
milla-mor Skrevet 12. juni 2008 #5146 Skrevet 12. juni 2008 ja ganske spennende:) hmm, okey trur det er litt opp til lege da kansje, for jeg vill helst ha litt over 350. vet du om legen er litt skeptisk mot å legge inn så mye(er jo ikke allverdens) hehe, eller er det et valg vi får selv? jeg er jo ikke helt flat fra før av så ta tenker jeg at d skal vell gå greit:) leser om folk som har lagt inn 400 og vel så det.. Jeg fikk ikke mer enn 380... Det var ikke plass, og jeg er spinkel, så det hadde blitt helt feil. Hvis du har plass, så tror jeg nok du får den str du vil ha. Men husk at jenter med veldig store innlegg, har tatt dem i to omganger... 400, er jo ikke allverdens, da. Hvis du ikke er veldig tynn, med stram hud på brystet?
MissSue Skrevet 12. juni 2008 #5147 Skrevet 12. juni 2008 Tenkte jeg skulle kjøpe en sports BH til jeg, har lett etter den fra Swegmark men finner den ikke i noen Lindex (eller andre lignende) butikker Finner bare de som heter mjukbh, og det er vel feil? Er den BH'n fra Swegmark ganske lik den Triumph Tri Action? Hvis noen her vet det... Har lest igjennom mange sider her, men står bare Swegmark ikke noe mer om den.. Hvis ikke får jeg bare kjøpe en lik den jeg har, greit å få vasket de litt innimellom liksom
caroman Skrevet 12. juni 2008 #5148 Skrevet 12. juni 2008 Hei og velkommen til deg caroman :-D Og gratulerer med operasjonsdato, gled deg! Tiden går veldig fort fram til den store dagen, selv om det nå føles som en evighet.. Regner med at du går opp hvertfall to størrelser hvis du tar 350 ja! Hadde neeesten samme utgangspunkt som deg, og la inn 320, og har gått opp to størrelser ser det ut som Er nå 12 dager siden , og jeg er veldig fornøyd Mhm, er liksom litt greit å føle at det blir slik man øsnker når man først bruker så mye penger på det! takk så mye okey gått å vite, tror jeg skal prøve å prute meg opp til rundt 370.. mange sier at de følte de ble mye mindre, jeg liker når de er litt store så vill ikke risikere det;) hvor gjorde du det? føler du at du kan gå ut nå, elr er det for tidlig? har kjøpt meg billett til kurt nilsen som kommer i en festival her hjemme.. lurer fælt på om jeg kan gå eller ikke..:D
caroman Skrevet 12. juni 2008 #5149 Skrevet 12. juni 2008 Jeg fikk ikke mer enn 380... Det var ikke plass, og jeg er spinkel, så det hadde blitt helt feil. Hvis du har plass, så tror jeg nok du får den str du vil ha. Men husk at jenter med veldig store innlegg, har tatt dem i to omganger... 400, er jo ikke allverdens, da. Hvis du ikke er veldig tynn, med stram hud på brystet? mhm, jeg vile jo selfølgelig høre på legen også da.. ja er helt klar over det, kan ikke presse inn store innlegg på noen som ikke har noe i det hele tatt.. jeg er ikke så veeeldig tynn. helt normal egentlig, vekten varierer slik som med de fleste jenter. men jeg trur rundt 58-60 kilo er en ok vekt..syns du 380 er passe?jeg har ikke hatt en vanlig konsultasjon ser du, jeg sendt bare bilder inn, så tar vi det på op dagen:) er jo genialt med en side som dette;)
caroman Skrevet 12. juni 2008 #5150 Skrevet 12. juni 2008 mhm, jeg vile jo selfølgelig høre på legen også da.. ja er helt klar over det, kan ikke presse inn store innlegg på noen som ikke har noe i det hele tatt.. jeg er ikke så veeeldig tynn. helt normal egentlig, vekten varierer slik som med de fleste jenter. men jeg trur rundt 58-60 kilo er en ok vekt..syns du 380 er passe for deg?jeg har ikke hatt en vanlig konsultasjon ser du, jeg sendt bare bilder inn, så tar vi det på op dagen:) er jo genialt med en side som dette;)
luresnuppa Skrevet 12. juni 2008 #5151 Skrevet 12. juni 2008 ja ganske spennende:) hmm, okey trur det er litt opp til lege da kansje, for jeg vill helst ha litt over 350. vet du om legen er litt skeptisk mot å legge inn så mye(er jo ikke allverdens) hehe, eller er det et valg vi får selv? jeg er jo ikke helt flat fra før av så ta tenker jeg at d skal vell gå greit:) leser om folk som har lagt inn 400 og vel så det.. Hei, Caroman! Velkommen til oss, og gratulerer med operasjonsdato! Har du hatt konsultasjon, eller sendt bilder på mail til klinikken? Du bør være forberedt på at det ikke er sikkert kirurgen kan legge inn så mye som 350. Dette fordi du er veldig ung ennå, og huden på brystene ikke har strukket seg. (Hvis ikke du har barn, da...) Håper virkelig du får det du ønsker, og gleder meg til å høre hvordan det går!
caroman Skrevet 12. juni 2008 #5152 Skrevet 12. juni 2008 Hei, Caroman! Velkommen til oss, og gratulerer med operasjonsdato! Har du hatt konsultasjon, eller sendt bilder på mail til klinikken? Du bør være forberedt på at det ikke er sikkert kirurgen kan legge inn så mye som 350. Dette fordi du er veldig ung ennå, og huden på brystene ikke har strukket seg. (Hvis ikke du har barn, da...) Håper virkelig du får det du ønsker, og gleder meg til å høre hvordan det går! hei å takk for d jippi! trur ikke det har gått opp for meg enda, kan ikke vente med å kjøpe meg bikinier:P nei jeg har bare sendt bilder, tar det den dagen jeg skal operere. Ja det er akuratt det jeg er, må være litt forbredt. nei ingen barn enda:) men jeg har ikke verdens faste bryster, er en av grunnene til at jeg vill ta..hehe, skal holde siden oppdatert jeg! har du fått gjort det eller? og hvor? takker for svar.
MissSue Skrevet 12. juni 2008 #5153 Skrevet 12. juni 2008 takk så mye okey gått å vite, tror jeg skal prøve å prute meg opp til rundt 370.. mange sier at de følte de ble mye mindre, jeg liker når de er litt store så vill ikke risikere det;) hvor gjorde du det? føler du at du kan gå ut nå, elr er det for tidlig? har kjøpt meg billett til kurt nilsen som kommer i en festival her hjemme.. lurer fælt på om jeg kan gå eller ikke..:D Ja, viktig å fortelle kirurgen hva du helst vil ha, så han kan finne ut hva som passer for deg Skal du ta over eller under muskel? Hørt at mange sier at de blir litt mindre når de tar under, selv tok jeg over og føler at størrelsen er riktig Jeg ble operert på Fornebuklinikken, hos Dr. Dillerud, kjempe fornøyd :-D Han virket veldig seriøs og lyttet til hva jeg ville! Jeg begynte på jobb etter 7 dager (kontorjobb), og det har gått veldig bra! Så vært mye ute etter det i byen å sånn Vært heldig med ganske lite smerter!
milla-mor Skrevet 12. juni 2008 #5154 Skrevet 12. juni 2008 mhm, jeg vile jo selfølgelig høre på legen også da.. ja er helt klar over det, kan ikke presse inn store innlegg på noen som ikke har noe i det hele tatt.. jeg er ikke så veeeldig tynn. helt normal egentlig, vekten varierer slik som med de fleste jenter. men jeg trur rundt 58-60 kilo er en ok vekt..syns du 380 er passe?jeg har ikke hatt en vanlig konsultasjon ser du, jeg sendt bare bilder inn, så tar vi det på op dagen:) er jo genialt med en side som dette;) Ja, jeg synes 380 er passe. Ville gjerne ha 500 ml, men ser jo at det ville sett rart ut nå. De ble ganske store med 380 ml òg. Men jeg er litt høyere enn deg, da. Er 175 cm, og veier 57 kg. Hadde amme-pupper, men fikk likevel ikke plass til mer enn 380. Ja, denne siden er genial! Skulle så veldig ønske jeg hadde funnet den før operasjon
luresnuppa Skrevet 12. juni 2008 #5155 Skrevet 12. juni 2008 hei å takk for d jippi! trur ikke det har gått opp for meg enda, kan ikke vente med å kjøpe meg bikinier:P nei jeg har bare sendt bilder, tar det den dagen jeg skal operere. Ja det er akuratt det jeg er, må være litt forbredt. nei ingen barn enda:) men jeg har ikke verdens faste bryster, er en av grunnene til at jeg vill ta..hehe, skal holde siden oppdatert jeg! har du fått gjort det eller? og hvor? takker for svar. Jeg skal ikke opereres før 6. oktober på Fornebuklinikken. Vil vente til etter sommeren, men det føles som en evighet...!! Skal legge inn ca. 350. Har ammet 3 barn, men har ikke noe heng, bare veldig små bryster (A). Gleder meg til å få tilbake sånne flotte pupper jeg hadde da jeg jeg ammet! :banantroll:
Cathee Skrevet 12. juni 2008 #5156 Skrevet 12. juni 2008 Hei alle sammen! Idag er dag 3 etter OP.. OG jeg er fortsatt veldig stiv.. Det strammer VELDIG i arrene! Mest i det venstre.. Håper det er normalt?? Noen som kan fortelle ca når det ikke strammer så fælt lengre å jeg kan gå normalt?? Ellers går det bra.. Jeg var en str 80C og la inn 400.. Synes ikke jeg ser så mye forskjell men gjør kansje det når jeg tar ab sportsBH... Håper det går bra med dere andre!
MissSue Skrevet 12. juni 2008 #5157 Skrevet 12. juni 2008 Hei alle sammen! Idag er dag 3 etter OP.. OG jeg er fortsatt veldig stiv.. Det strammer VELDIG i arrene! Mest i det venstre.. Håper det er normalt?? Noen som kan fortelle ca når det ikke strammer så fælt lengre å jeg kan gå normalt?? Ellers går det bra.. Jeg var en str 80C og la inn 400.. Synes ikke jeg ser så mye forskjell men gjør kansje det når jeg tar ab sportsBH... Håper det går bra med dere andre! Hos meg har det ikke strammet så veldig i arret, men den venstre puppen har føltes veldig stram i forhold til den andre, og det gjør det fortsatt hos meg.. Virker som om den er litt tregere i helings prosessen.. Sikkert normalt Kommer nok til å se forskjell når du tar av sports Bh'n Jeg trodde nemlig også at mine ikke hatt blitt så mye større. Så kom jeg på kontroll og ble ganske overrasket, positivt da
pirellie Skrevet 12. juni 2008 #5158 Skrevet 12. juni 2008 Til alle dere som lurer på hvor mye dere kan legge inn Det er ikke bare høyde og vekt som er avgjørende. Det som har mest og si er vidden din over brystpartiet. Er man feks rundt 70-75 er man nokså smal (er det selv) og av den grunn begrenser det seg hva legen får plass til. Tar man for store vil man ende opp med å få puppen på siden, og det vil vi jo ikke Ha det i bakhodet når man sammenligner vekt og høyde, det er brystvidden din som er mest avgjørende Lykke til alle sammen som venter på operasjon, min er til tirsdag
Nene007 Skrevet 12. juni 2008 #5159 Skrevet 12. juni 2008 Tenkte jeg skulle kjøpe en sports BH til jeg, har lett etter den fra Swegmark men finner den ikke i noen Lindex (eller andre lignende) butikker Finner bare de som heter mjukbh, og det er vel feil? Er den BH'n fra Swegmark ganske lik den Triumph Tri Action? Hvis noen her vet det... Har lest igjennom mange sider her, men står bare Swegmark ikke noe mer om den.. Hvis ikke får jeg bare kjøpe en lik den jeg har, greit å få vasket de litt innimellom liksom Jeg er såå fornøyd med Sports BH'en fra Cubus som noen anbefalte meg her inne. Billig og fin Kjøpte to, så nå er den ene til vask. Dette er dag 7! I dag skal jeg kjøre bil! Jeg bytta bil med samboeren, så jeg har automatgir da. Tror det letter litt på trykket I går dusjet jeg, en skummel opplevelse, men overlevde iallefall! Men nå er jeg såååå lei av å ligge på ryggen om natta!!! Noen som kan fortelle meg NÅÅÅÅÅR er det trygt å snu seg til siden?
MissSue Skrevet 12. juni 2008 #5160 Skrevet 12. juni 2008 Jeg er såå fornøyd med Sports BH'en fra Cubus som noen anbefalte meg her inne. Billig og fin Kjøpte to, så nå er den ene til vask. Dette er dag 7! I dag skal jeg kjøre bil! Jeg bytta bil med samboeren, så jeg har automatgir da. Tror det letter litt på trykket I går dusjet jeg, en skummel opplevelse, men overlevde iallefall! Men nå er jeg såååå lei av å ligge på ryggen om natta!!! Noen som kan fortelle meg NÅÅÅÅÅR er det trygt å snu seg til siden? Å, hva heter den sports Bh'n? Trenger sårt å kjøpe en til etterpå! Deilig å komme seg ut i bil da, tenkte å kjøre i går jeg, men sto over da jeg ikke har automat. Automat er nok mye bedre Lykke til! Kjempe lei av å ligge på ryggen selv jeg, så lurer også på når man kan snu seg litt? Lest her at noen har gjort det veldig tidlig, mens andre venter lengre. Så er nok veldig individuelt, må kanskje bare prøve seg fram. Bare litt skummelt det å... He he...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå