Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

SuperJ:

Så på bloggen din idag... De var fiiine! :kose:

Men hvordan i alle dager kan du bruke 70 e? Jeg bruker 65 f, og mine er mye mindre. Kanskje halvparten så store.

Videoannonse
Annonse
Gjest SuperJ
Skrevet (endret)

det står nå det i de 4 BH`nene jeg bruker. jeg fikk en 65F i posten idag og den må gå i retur, den var litt liten, men kunne nok brukt den, bare at nipplene sneik seg ut av den.

70E sitter perfekt.

(de ser mye større ut på bilder en IRL)

Endret av SuperJ
Skrevet
det står nå det i de 4 BH`nene jeg bruker. jeg fikk en 65F i posten idag og den må gå i retur, den var litt liten, men kunne nok brukt den, bare at nipplene sneik seg ut av den.

70E sitter perfekt.

(de ser mye større ut på bilder en IRL)

Ah... Men jeg trodde 65 f og 70 e var like str? Altså at cupen ble lik, men litt smalere omkrets bare? Jeg har noen 70 e, men de blir litt vide rundt. Cupen sitter likt som f.

Nuvel, de så utrolig bra ut, iallefall! :)

Gjest SuperJ
Skrevet (endret)

ja igrunn skal det være sånn, det kan komme av at de jeg har er fra Triumph, mens denne jeg bestilte var fra wonderbra! kansje de er litt små i str ift Triumph! :)

Endret av SuperJ
Skrevet (endret)

begynner å reagere på teipen (micropore), blir rød og klør som bare fy :gråte: men har hørt om noe som heter silketape.. kan jeg prøve denne eller skal jeg ringe kirurgen å høre?

Endret av isadora2008
Skrevet (endret)

jeg bruker 80 E.. men hva er dette i andre str? skal bestille bh på nettet, men det står bare 32, 34, 36 osv i str :sjenert:

og finnes det push up bh i str E ?

Endret av isadora2008
Skrevet
jeg bruker 80 E.. men hva er dette i andre str? skal bestille bh på nettet, men det står bare 32, 34, 36 osv i str :sjenert:

og finnes det push up bh i str E ?

Jeg bruker 75 og det tilsvarer en 34 har jeg kommet meg fram til iallefall, gjennom mye browsing rundt på nettet..

Legger med en liten tabell som viser størrelsen i USA vs Europa:

30 - 65, 32 - 70, 34 - 75, 36 - 80, 38 - 85, 40 - 90, 42 - 95

Har lest her inne tidligere at noen har byttet over til den silketape når de har reagert på den andre, så tror det går greit å bare bytte :) Men det er bare hva jeg tror da.. hi hi..

Skrevet

Huff nå begynner jeg å få kalde føtter her.... :sukk:

Tankene surrer oppe i hodet miitt... Har jeg fine pupper som det er...? Trenger jeg større..? Neste øyeblikk så kan jeg ikke få operert fort nok...

Andre som hadde det sånn når operasjons datoen nærmet seg?

:sukk:

Skrevet

Tankene surrer oppe i hodet miitt... Har jeg fine pupper som det er...? Trenger jeg større..? Neste øyeblikk så kan jeg ikke få operert fort nok...

Ja skjønner godt hva du mener! Tankene mine fløy en del fram og tilbake før operasjonen å.. Men nå hadde jeg litt tomme pupper da, pga av vektnedgang. Så da holdt det for meg å se på før bilder for å bli sikker på mitt valg... He he :) Men det er viktig at man er 100 % sikker før man gjør dette da!

Nå er jeg veldig glad for å ha gjort det :sexy:

Skrevet
Jeg bruker 75 og det tilsvarer en 34 har jeg kommet meg fram til iallefall, gjennom mye browsing rundt på nettet..

Legger med en liten tabell som viser størrelsen i USA vs Europa:

30 - 65, 32 - 70, 34 - 75, 36 - 80, 38 - 85, 40 - 90, 42 - 95

Har lest her inne tidligere at noen har byttet over til den silketape når de har reagert på den andre, så tror det går greit å bare bytte :) Men det er bare hva jeg tror da.. hi hi..

tusen takk for svar.. da prøver jeg det :klemmer:

Skrevet (endret)

jeg trengte egentlig ikke større, skulle bare ha brystløft, men tok sjansen og angrer ikke et sekund :)

Endret av isadora2008
Skrevet

hadde vært gøy å hørt hvor høye dere er, hvor mye dere la inn og hva str ble på alle her inne :)

kan jo begynne jeg: 153 høy, la inn 435 og fikk str 80 E

Skrevet
hadde vært gøy å hørt hvor høye dere er, hvor mye dere la inn og hva str ble på alle her inne :)

Ja litt artig å vite :danse:

Jeg er 167 høy og 55 kg. La inn 320 og ser ut til at jeg har blitt en 75 C eller liten D.. Usikker om jeg fortsatt er hoven eller ikke da, så spent på om det blir en D eller stor C.. Før operasjonen var jeg forresten en stor B, passet C i push up BH da...

Skrevet

jeg er 157 høy og veier 49 kilo,jeg var en liten a før operasjonen og la inn 350..

så jeg er nå en stor c liten d :sjenert:

Skrevet

Jeg er 1.75 og 61 kg, la inn 320 og aner ikke om jeg er en 75C eller D. Kjøpte en 75C i går for å se, men den virker alt for liten. Får den selvsagt ikke på.

Pirellie: Skjønner godt hvordan du har det! Jeg var veldig opp og ned den siste uka før operasjon. På operasjonsbordet spurte jeg om det var for sent å trekke seg i det de sprøyta inn narkosen.. hehe

Folkens:

NÅR kan jeg slutte å ligge på rygg? Er det noe regel for dette?

Og NÅR slutter puppene å være så stive og stå rett ut? Kommer aldri til å få de inn i en BH sånn som de ser ut nå.

Skrevet
ok, hadde du fått op dato? tar du taxi opp til klinikken? for hvis ikke så skal jeg forklare deg hvordan du kommer deg dit.

slapp av nene007 det blir bedre og bedre for hver dag nå :)

dag 8 her og jeg klarer så og si alt. sliter litt med høyre side enda. men du skal se det går bedre i morgen og bedre dagen etter, ikke sånn store forandringer men litt og litt. og jeg forstår godt at du er lei. man blir litt sånn oppgitt og i tillegg "lytter" man også mer til kroppens ubrukelighet når man ikke kan gjøre stort. jeg er hoven på høyre skulder så jeg må til noe hudpleie eller massør og bli massert når jeg er bedre.

jenter , når dere tar forte så ta laktolose også! jeg har endt i store problemer med magen selvo m jeg ikke har hatt vondt så follow my advise.

og en annen ting, jeg fikk jo det med meg at man måtte ha noen hos seg det første døgnet men jeg vil si at man kommer seg ikke opp av senga og nesten ikke fra sofaen (hvert fall ikke uten at det gjør vondt) de fire første dagene , seff er det individuelt men ja..

janne ! det med bh størrelsene, jeg missforstod tabellen. jeg kikka på den på sida di, og jeg så feil på den , vet ikke om jeg skrev noe om det men jeg trodde visst at 70c og 75 b var samme str men det var bare at jeg så feil på den. nå fant jeg ut av det. veldig fin tabell altså!! :) og den sida som du har link til med triumph og sånn , veldig fin :D

Jeg tar nok taxi fra Oslo S. Kommer med fly samme dag jeg skal opereres. Lander i Oslo kl 1020, så da er det bare å komme meg fortest mulig til timen min kl 1330.

Solrik

Skrevet

Ønsker de nye jentene velkommen til oss andre her inne :velkommen:

Det er så spennende å følge med på dere som har operert og hvordan det går med dere :)

Har ikke så mye å skrive om jeg enda, men må innom og lese her hver dag for å se hvordan det står til med dere.

Skrevet (endret)

Jeg er 172 høy og 60kg. La inn 385/345 og gikk fra en 70b til 70e (tror jeg..)

To uker siden jeg opererte og formen er grei. Er sår og øm i høyre pupp og den er ikke blitt så myk som venstre enda. Sånn var det sist også...

Har nok ikke vært så flink som jeg burde når det gjelder løfting og å ta det med ro, så jeg har litt angsten for kapsel...

Kjenner jeg har en anelse ripling nå også, men ikke mye i forhold til sist. Ingeting som synes, kan bare såvidt kjennes.

Er strålende fornøyd med størrelsen og at jeg gjorde dette på nytt.

Angrer ikke et sekund!

Lykke til alle dere nye!¨

Og SuperJanne: Du ser kjempeflott ut! Håper arret ikke skaper problemer. Går du uten bh nå?

Endret av BuBee
Skrevet

Jeg er 175 cm høy, la inn 380 ml, og gikk fra 70 c til 65 f.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...