isadora2008 Skrevet 10. juni 2008 #5101 Skrevet 10. juni 2008 tror de finnes i alle "hele" jeg. altså 450,455,460 etc ok
pusetatt Skrevet 10. juni 2008 #5102 Skrevet 10. juni 2008 jeg kunne få plass til mye mere. men det hadde blitt litt for mye av det gode. jeg har jo ammet to unger så "posene" var jo der... Hadde kanskje sett litt unaturlig ut med enda større. Du så jo liten og petit ut Håper jeg greier å jobbe så mye og spare masse sånn at jeg har penger til det denne høsten, ønsketekninger vel og merke..men lov å håpe :D hehe
candy_girl88 Skrevet 10. juni 2008 #5103 Skrevet 10. juni 2008 Er det lenge siden du opererte? Hvor lenge gikk det til du fungerte sånn nogenlunde i hverdagen? Solrik jeg opererte mandag sist uke, og fungerer nesten helt nå. klarer ikke løfte noe tungt da og får ikke opp pepsi flasken. men ellers får jeg til det meste. er litt støl på høyre siden enda, men det har vel også med å gjøre at jeg tok under muskel tror jeg. hva er det du skal "fikse" hva ønsker du å få gjort med puppene?
candy_girl88 Skrevet 10. juni 2008 #5104 Skrevet 10. juni 2008 jeg kjente alt ja, men ikke vondt+ at jeg fikk mye "dop" så jeg lå igrunn å bare røra. føltes ut som 15 min men det var 1,5 time. så ikke noe å grue seg for det. wow var du så lenge inne? :o jeg var kun 30 -40 min
Solrik Skrevet 10. juni 2008 #5105 Skrevet 10. juni 2008 Noen som vet hvilket hotell Colosseum har avtale med?
candy_girl88 Skrevet 10. juni 2008 #5106 Skrevet 10. juni 2008 Noen som vet hvilket hotell Colosseum har avtale med? sjekka i papirene , stod bare et nærliggende hotell, så det er vel på majorstua eller like ved. hvor kommer du fra ? må du reise langt ?
Solrik Skrevet 10. juni 2008 #5107 Skrevet 10. juni 2008 Kommer fra nord-Norge, så jeg blir nok et par dager i Oslo etter inngrepet. Solrik
MissSue Skrevet 10. juni 2008 #5108 Skrevet 10. juni 2008 Tusen takk Men lurer, hvor lang tid tok det før du fikk deg opp av sengen uten veldig mye smerter? Å hvor lenge lå du iro hele tiden? Jeg føler at jeg ikke kan gå opp av sengenhelt ennda.. Bli fort svimmel og kvalm... Kom meg opp av sengen fra første morgen, men da pga at jeg hadde tre puter i ryggen da Så var ikke så langt igjen.. He he.. Men fra i går natt (altså åttende natten min) lå jeg kun med en pute og kom meg opp fra sengen på egenhånd Men hadde klart det tidligere, bare vært litt redd at jeg kom til å snu meg på magen hvis jeg lå flatt.. Ligge i ro ja, det har blitt alt for lite.. Satt nemlig å jobbet med en eksamen, så da ble det istedet en del sitte sitting foran pc'n.. Men den fjerde dagen var jeg ute å gikk, pent.. Etter det har det blitt litt gåing (saakte).. Må liksom gå litt når jeg skal på jobb, blir fort sånn når man må busse overalt fordi man fortsatt ikke kan kjøre bil.. Håper jeg klarer å kjøre i morgen tidlig da.. Idag synes jeg at jeg har blitt litt blå på den venstre puppen (på siden mot kløften kan man si). Den jeg har hatt litt vondt i i det siste å.. Hmm.. Håper ikke det er noe farlig altså.. Er bare sånn svak blått da.. Mener nemlig å tro at det ikke har vært sånn tidligere.. (nervøs)
Cathee Skrevet 10. juni 2008 #5109 Skrevet 10. juni 2008 Kom meg opp av sengen fra første morgen, men da pga at jeg hadde tre puter i ryggen da Så var ikke så langt igjen.. He he.. Men fra i går natt (altså åttende natten min) lå jeg kun med en pute og kom meg opp fra sengen på egenhånd Men hadde klart det tidligere, bare vært litt redd at jeg kom til å snu meg på magen hvis jeg lå flatt.. Ligge i ro ja, det har blitt alt for lite.. Satt nemlig å jobbet med en eksamen, så da ble det istedet en del sitte sitting foran pc'n.. Men den fjerde dagen var jeg ute å gikk, pent.. Etter det har det blitt litt gåing (saakte).. Må liksom gå litt når jeg skal på jobb, blir fort sånn når man må busse overalt fordi man fortsatt ikke kan kjøre bil.. Håper jeg klarer å kjøre i morgen tidlig da.. Idag synes jeg at jeg har blitt litt blå på den venstre puppen (på siden mot kløften kan man si). Den jeg har hatt litt vondt i i det siste å.. Hmm.. Håper ikke det er noe farlig altså.. Er bare sånn svak blått da.. Mener nemlig å tro at det ikke har vært sånn tidligere.. (nervøs) Okei, tusen takk for svar Hvordan var de 2 første dagene etter OP da? Jeg har ganske vondt idag... Å det er ganske vondt i arrene... Jeg går krok rygget Har ligget i hele dag nesten.. Begynner allerede å bli urolig Klarer aldri å ligge iro lenge... Så en ting, jeg har arrene under puppene, er det ikke farlig at sportsBH ligger rett under? Jeg synes det er litt ekkelt......
MissSue Skrevet 10. juni 2008 #5110 Skrevet 10. juni 2008 Okei, tusen takk for svar Hvordan var de 2 første dagene etter OP da? Jeg har ganske vondt idag... Å det er ganske vondt i arrene... Jeg går krok rygget Har ligget i hele dag nesten.. Begynner allerede å bli urolig Klarer aldri å ligge iro lenge... Så en ting, jeg har arrene under puppene, er det ikke farlig at sportsBH ligger rett under? Jeg synes det er litt ekkelt...... De to første dagene var ganske så greie, hadde ikke sånn kjempe mye smerter heldigvis.. Men da var jeg jo også flink og tok smertestillende som jeg skulle da Så da gjør jo de sitt.. Så bedre å ta smertestillende enn å ha vondt fant jeg ut! Gikk veldig krokrygget selv jeg, fortsatt veldig stiv i bevegelsene vel å merke.. Bra at du klarer å ta det med ro da, ikke så lett det når man faktisk må! Slet ganske så bra på det jeg... Ja akkurat det jeg syntes å, men er visst ikke noe farlig at den gjør det fikk jeg vite
Cathee Skrevet 10. juni 2008 #5111 Skrevet 10. juni 2008 De to første dagene var ganske så greie, hadde ikke sånn kjempe mye smerter heldigvis.. Men da var jeg jo også flink og tok smertestillende som jeg skulle da Så da gjør jo de sitt.. Så bedre å ta smertestillende enn å ha vondt fant jeg ut! Gikk veldig krokrygget selv jeg, fortsatt veldig stiv i bevegelsene vel å merke.. Bra at du klarer å ta det med ro da, ikke så lett det når man faktisk må! Slet ganske så bra på det jeg... Ja akkurat det jeg syntes å, men er visst ikke noe farlig at den gjør det fikk jeg vite Ja, jeg er flink til å ta smertestillende jeg også.. Har tatt noen for mange idag da.. Men, jeg må! Går veldig krok rygget visst jeg har sittet lenge jeg... Men, på natta.. Våknet du av at du hadde vondt? Å hvordan var det når du våknet? Jeg våkna en del inatt av vondter... Å jeg får meg såvidt ut av senga selv visst jeg har ligget lenge... Okei, var godt å høre.. Men, det er litt ekkelt...
MissSue Skrevet 10. juni 2008 #5112 Skrevet 10. juni 2008 Ja, jeg er flink til å ta smertestillende jeg også.. Har tatt noen for mange idag da.. Men, jeg må! Går veldig krok rygget visst jeg har sittet lenge jeg... Men, på natta.. Våknet du av at du hadde vondt? Å hvordan var det når du våknet? Jeg våkna en del inatt av vondter... Å jeg får meg såvidt ut av senga selv visst jeg har ligget lenge... Okei, var godt å høre.. Men, det er litt ekkelt... Har heldigvis sluppet å vokne om natten med vondt! Vært heldig der Kjedelig at du våkner om natten da, men det slutter nok ganske raskt! I løpet av de neste dagene er mye unnagjort! Ja stivner godt til i kroppen når man skal opp av sengen etter mange timer stilleliggende, kan si meg enig der ja! Alt går iallefall riktig vei
Cathee Skrevet 10. juni 2008 #5113 Skrevet 10. juni 2008 Har heldigvis sluppet å vokne om natten med vondt! Vært heldig der Kjedelig at du våkner om natten da, men det slutter nok ganske raskt! I løpet av de neste dagene er mye unnagjort! Ja stivner godt til i kroppen når man skal opp av sengen etter mange timer stilleliggende, kan si meg enig der ja! Alt går iallefall riktig vei Så godt å høre :D Jeg er så redd jeg må gå med vondter lenge... Kan nokk si at jeg har vært en av de uheldige.. HAr en del vondt idag.. Venstre handa klarer jeg nesten ikke røre uten å få vondt.. Å jeg er så stiv at jeg nesten ikke klarer å røre meg normalt. får bare spise pinex
isadora2008 Skrevet 10. juni 2008 #5114 Skrevet 10. juni 2008 Så godt å høre :D Jeg er så redd jeg må gå med vondter lenge... Kan nokk si at jeg har vært en av de uheldige.. HAr en del vondt idag.. Venstre handa klarer jeg nesten ikke røre uten å få vondt.. Å jeg er så stiv at jeg nesten ikke klarer å røre meg normalt. får bare spise pinex uff da, hvor lenge siden er det du opererte?
Nene007 Skrevet 10. juni 2008 #5115 Skrevet 10. juni 2008 Hola Girls! DAG 6!!! Takk og lov! Jeg er oppegående! Har ikke hatt store problemene etter at det værste av smertene forsvant etter to døgn! Men jeg er så lei, lei av at jeg blir så ubrukelig! Sliter med nakke og skuldre nå. Blir så fort sliten! Ett lite tips til de som enda ikke har operert. De første to nettene satte jeg på vekkeklokka hver 3.time for å ta smertestillende. Det funka fint (bortsett fra at jeg ble kvalm av de da). Jeg har enda ikke turt å ta av meg sports-BHen for å dusje hele kroppen. Det gjør vondt uten den! Noen tips? Jeg ser ut som en flokse på hodet, for jeg får ikke børsta det. hehe.. Men fikk vaska det her om dagen takket være min sambo SuperJ: Flott og morsom blogg du har!!! Ser ut som du har lagt inn mye mere enn 340? Jeg la inn 320 og mine ser så veldig masse mindre ut. hehe Tror jeg da.. nå har ikke jeg sett så mye på de... Du beskriver alt akkurat som jeg har det.. Det med luftbobla mellom puppene vettu.. herregud det er ekkelt!
isadora2008 Skrevet 10. juni 2008 #5116 Skrevet 10. juni 2008 Hola Girls! DAG 6!!! Takk og lov! Jeg er oppegående! Har ikke hatt store problemene etter at det værste av smertene forsvant etter to døgn! Men jeg er så lei, lei av at jeg blir så ubrukelig! Sliter med nakke og skuldre nå. Blir så fort sliten! Ett lite tips til de som enda ikke har operert. De første to nettene satte jeg på vekkeklokka hver 3.time for å ta smertestillende. Det funka fint (bortsett fra at jeg ble kvalm av de da). Jeg har enda ikke turt å ta av meg sports-BHen for å dusje hele kroppen. Det gjør vondt uten den! Noen tips? Jeg ser ut som en flokse på hodet, for jeg får ikke børsta det. hehe.. Men fikk vaska det her om dagen takket være min sambo SuperJ: Flott og morsom blogg du har!!! Ser ut som du har lagt inn mye mere enn 340? Jeg la inn 320 og mine ser så veldig masse mindre ut. hehe Tror jeg da.. nå har ikke jeg sett så mye på de... Du beskriver alt akkurat som jeg har det.. Det med luftbobla mellom puppene vettu.. herregud det er ekkelt! jeg fikk ikke vondt når jeg tok av bh, men det føltes som de skulle falle av var ganske vemmelig du får holde på dem, kanskje det hjelper, hjalp hos meg
Cathee Skrevet 10. juni 2008 #5117 Skrevet 10. juni 2008 uff da, hvor lenge siden er det du opererte? Nei, opererte igår Så det er kansje ikke så unormalt å ha litt vondt idag...
isadora2008 Skrevet 10. juni 2008 #5118 Skrevet 10. juni 2008 Nei, opererte igår Så det er kansje ikke så unormalt å ha litt vondt idag... ok, ja, da er det sikkert vanlig å ha vondt du får ta smertestillende, så blir det bedre om noen dager,
isadora2008 Skrevet 10. juni 2008 #5119 Skrevet 10. juni 2008 Nei, opererte igår Så det er kansje ikke så unormalt å ha litt vondt idag... hvor mye la du inn?
candy_girl88 Skrevet 10. juni 2008 #5120 Skrevet 10. juni 2008 Kommer fra nord-Norge, så jeg blir nok et par dager i Oslo etter inngrepet. Solrik ok, hadde du fått op dato? tar du taxi opp til klinikken? for hvis ikke så skal jeg forklare deg hvordan du kommer deg dit. slapp av nene007 det blir bedre og bedre for hver dag nå dag 8 her og jeg klarer så og si alt. sliter litt med høyre side enda. men du skal se det går bedre i morgen og bedre dagen etter, ikke sånn store forandringer men litt og litt. og jeg forstår godt at du er lei. man blir litt sånn oppgitt og i tillegg "lytter" man også mer til kroppens ubrukelighet når man ikke kan gjøre stort. jeg er hoven på høyre skulder så jeg må til noe hudpleie eller massør og bli massert når jeg er bedre. jenter , når dere tar forte så ta laktolose også! jeg har endt i store problemer med magen selvo m jeg ikke har hatt vondt så follow my advise. og en annen ting, jeg fikk jo det med meg at man måtte ha noen hos seg det første døgnet men jeg vil si at man kommer seg ikke opp av senga og nesten ikke fra sofaen (hvert fall ikke uten at det gjør vondt) de fire første dagene , seff er det individuelt men ja.. janne ! det med bh størrelsene, jeg missforstod tabellen. jeg kikka på den på sida di, og jeg så feil på den , vet ikke om jeg skrev noe om det men jeg trodde visst at 70c og 75 b var samme str men det var bare at jeg så feil på den. nå fant jeg ut av det. veldig fin tabell altså!! og den sida som du har link til med triumph og sånn , veldig fin :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå