Gjest SuperJ Skrevet 10. juni 2008 #5081 Skrevet 10. juni 2008 (endret) jeg er vel en av de som hadde mye smerter. kom ikke ut av sengen uten hjelp. hadde store smerter i en uke. her er forøverig min "puppedagbok": http://www.superjanne.com/search/label/Pupps (begynn helt nederst å les oppover Endret 10. juni 2008 av SuperJ
pirellie Skrevet 10. juni 2008 #5082 Skrevet 10. juni 2008 jeg begynnte løfte så tili etter 14 dager, forsiktig. hun veier ca 11 kilo tenker jeg. løftet henne kun opp og ut av senga. det som måtte gjøres. etter 4 uker var jeg "meg selv". nå er jeg over 5 uker og kan igrunn alt, men tar ikke i så veldig sånn tilfelle. klarte å få spjæret opp arret her forrige uke, og nå er det et lite hull der det kommer væske ut av, så tenkte ringe klinikken itf verk takk for svar var noe sånt jeg så for meg, skal inn til Idunn tirsdag om en uke. Og det eneste jeg gruer meg til er å ikke få løfte og holde på jenta mi. Datteren min veier ca det samme 10 kg, men jeg leste ett sted at man skulle vente 6 uker så jeg ble lettere pansik, hehe. Du fikk spjælet opp arret ja, huff det hørtes ikke særlig ut. Ville ringt klinikken sånn i tilfelle. Bedre føre var eller hva det nå heter
Gjest SuperJ Skrevet 10. juni 2008 #5083 Skrevet 10. juni 2008 ja jeg renser det og lufter. Tror sex har skylda
pirellie Skrevet 10. juni 2008 #5084 Skrevet 10. juni 2008 ja jeg renser det og lufter. Tror sex har skylda haha, ja men da var det iallefall en god grunn Men du, lurte på en ting till. Man får jo ikke narkos i tønsberg. Kjente du noe? Var det ekkelt? Kjente du at de drev å romsterte med puppestellet ditt?
Gjest SuperJ Skrevet 10. juni 2008 #5085 Skrevet 10. juni 2008 jeg kjente alt ja, men ikke vondt+ at jeg fikk mye "dop" så jeg lå igrunn å bare røra. føltes ut som 15 min men det var 1,5 time. så ikke noe å grue seg for det.
fuerza Skrevet 10. juni 2008 #5086 Skrevet 10. juni 2008 takk for svar var noe sånt jeg så for meg, skal inn til Idunn tirsdag om en uke. Og det eneste jeg gruer meg til er å ikke få løfte og holde på jenta mi. Datteren min veier ca det samme 10 kg, men jeg leste ett sted at man skulle vente 6 uker så jeg ble lettere pansik, hehe. Du fikk spjælet opp arret ja, huff det hørtes ikke særlig ut. Ville ringt klinikken sånn i tilfelle. Bedre føre var eller hva det nå heter Etter to uker måtte jeg fly tilbake til studiebyen min, og hadde da en trillekoffert på 10 kg som jeg måtte løft opp trapper og lignende. Jeg likte ikke å gjøre det, men måtte. Kjente ikke smerter når jeg løftet, men kjente ubehag. Jeg har lagt under muskelene så kjenner godt når musklene presser på implentatet. Etter to og en halv uke var jeg nødt til å kjøre. Og det gikk helt greit frem til giringen. Veldig ubehagelig å gire 1 og andre gir, resten gikk greit. Etter 3 og en halv uke (i dag) må jeg bære flyttelass og styre på med det. Føler ingen smerte eller noe sånt når jeg løfter, men er uansett redd for å "ødelegge" puppene.. Men jeg vil tro du kan løfte ungen din etter to uker, om det bare er korte løft.
pirellie Skrevet 10. juni 2008 #5087 Skrevet 10. juni 2008 Etter to uker måtte jeg fly tilbake til studiebyen min, og hadde da en trillekoffert på 10 kg som jeg måtte løft opp trapper og lignende. Jeg likte ikke å gjøre det, men måtte. Kjente ikke smerter når jeg løftet, men kjente ubehag. Jeg har lagt under muskelene så kjenner godt når musklene presser på implentatet. Etter to og en halv uke var jeg nødt til å kjøre. Og det gikk helt greit frem til giringen. Veldig ubehagelig å gire 1 og andre gir, resten gikk greit. Etter 3 og en halv uke (i dag) må jeg bære flyttelass og styre på med det. Føler ingen smerte eller noe sånt når jeg løfter, men er uansett redd for å "ødelegge" puppene.. Men jeg vil tro du kan løfte ungen din etter to uker, om det bare er korte løft. må si du har stått på Det jeg tror er faren ved å drive å løfte er kapsling... Hvordan er formen din ellers? Føler du deg kvikk og rask?
Gjest SuperJ Skrevet 10. juni 2008 #5088 Skrevet 10. juni 2008 jeg har akurat blogget og lagt ut bilder om noen vil se/lese
fuerza Skrevet 10. juni 2008 #5089 Skrevet 10. juni 2008 må si du har stått på Det jeg tror er faren ved å drive å løfte er kapsling... Hvordan er formen din ellers? Føler du deg kvikk og rask? Faktisk er det "problemet" mitt. Jeg føler meg veldig kvikk og rask, og har hatt en relativt bra form hele veien. Da er det vanskelig å begrense seg :S Kapsling er skrekken, så det er definitivt lurt å følge reglene kirurgen din gir deg ved din klinikk Men tro meg, det er ikke alltid like lett.
Gjest SuperJ Skrevet 10. juni 2008 #5090 Skrevet 10. juni 2008 du må ta det mero forde! tror det er viktig, man er sydd i 3 lag innover.
isadora2008 Skrevet 10. juni 2008 #5091 Skrevet 10. juni 2008 Hei! MÅ bare kommentere dere som skriver dere har gått fra f.eks 70B til 80C og slikt! man blir IKKE bredere rundt livet av å få større pupper! er man 70cm rundt under puppene så er man 70cm rundt etter operasjonen også! man får bare større cup! jeg hadde 70B og har nå 70E . (måtte bare!) hvor mye la du inn?
isadora2008 Skrevet 10. juni 2008 #5092 Skrevet 10. juni 2008 jeg har akurat blogget og lagt ut bilder om noen vil se/lese fine pupper du har fått
isadora2008 Skrevet 10. juni 2008 #5093 Skrevet 10. juni 2008 SuperJ! Hvorlang tid tok det før du løftet på barna dine etter operasjon? jeg fikk beskjed om å ikke løfte tungt på 4 uker
Gjest SuperJ Skrevet 10. juni 2008 #5094 Skrevet 10. juni 2008 (endret) 340 høyprofil sånn gummibjørngel (cohive) så de er smalere men høyere ala geletopp. ...takktakk! Endret 10. juni 2008 av SuperJ
isadora2008 Skrevet 10. juni 2008 #5095 Skrevet 10. juni 2008 340 høyprofil sånn gummibjørngel (cohive) ...takktakk! ok ser vi nesten har samme str i bh
pusetatt Skrevet 10. juni 2008 #5096 Skrevet 10. juni 2008 jeg har akurat blogget og lagt ut bilder om noen vil se/lese De så kjempe fine ut! Hvor mange gram fikk du plass til? Jeg fik beskjed om at jeg ikke kom til å få plass til mer enn 250-300,han kunne ikke gi konkret svar før han hadde undersøkt elastisiteten osv. Sendte jo bare bilder nå i første omgang.
pusetatt Skrevet 10. juni 2008 #5097 Skrevet 10. juni 2008 De så kjempe fine ut! Hvor mange gram fikk du plass til? Jeg fik beskjed om at jeg ikke kom til å få plass til mer enn 250-300,han kunne ikke gi konkret svar før han hadde undersøkt elastisiteten osv. Sendte jo bare bilder nå i første omgang. Så det nå hehe... bare litt treig på oppdateringa her
Gjest SuperJ Skrevet 10. juni 2008 #5098 Skrevet 10. juni 2008 jeg kunne få plass til mye mere. men det hadde blitt litt for mye av det gode. jeg har jo ammet to unger så "posene" var jo der...
isadora2008 Skrevet 10. juni 2008 #5099 Skrevet 10. juni 2008 jeg la inn 435, men er det noen som vet hva neste str er?
Gjest SuperJ Skrevet 10. juni 2008 #5100 Skrevet 10. juni 2008 (endret) tror de finnes i alle "hele" jeg. altså 450,455,460 etc Endret 10. juni 2008 av SuperJ
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå