pie Skrevet 8. juni 2008 #5061 Skrevet 8. juni 2008 Hei. Hvor lenge ammet du? Har nye fine pupper som er 3 mnd gamle. Er nygift og har en mann som har veldig lyst på barn, helst nå. Usikker på hvor lenge vi bør vente med tanke på at puppene sikkert bør ha litt ro før du utsettes for alle hormonene.... godt å høre at noen har ammet med innleggene uten at det har ødelagt resultatet. Åssn innlegg har du? Pie
candy_girl88 Skrevet 8. juni 2008 #5062 Skrevet 8. juni 2008 huff jenter! jeg vil faktisk bare si ifra om dette så dere forstår hvis det skjer med dere, men forten kan forårsake forstoppelse noe jeg har hatt nå siden mandag. og da kan man få veldig vondt i magen også. da finnes laktolose, som ikke virket for meg. men ellers er det noe som kalles klister som fåes på apoteket. det settes inni rumpen og så klarer man å gjøre sitt naturlige. ville bare informere dere om dette. selv om det er et litt ekkelt tema. hehe:) jeg er i kjempeform i dag, får til nesten alt i dag, som ikke er ovenfor albuehøyde da! tar bare panodil nå :D
Solrik Skrevet 9. juni 2008 #5063 Skrevet 9. juni 2008 Hei Jeg har fått time til konsultasjon på Colosseum i Oslo hos Dr. Bjærke for brystforstørrelse. Er det noen som har erfaring med han og kan si noe om hvordan dere har opplevd klinikken? Solrik
candy_girl88 Skrevet 9. juni 2008 #5064 Skrevet 9. juni 2008 Hei Jeg har fått time til konsultasjon på Colosseum i Oslo hos Dr. Bjærke for brystforstørrelse. Er det noen som har erfaring med han og kan si noe om hvordan dere har opplevd klinikken? Solrik Jeg valgte den klinikken. og jeg er veldig fornøyd. og de er så bra de som jobber der. de er veldig flinke!!
Solrik Skrevet 9. juni 2008 #5065 Skrevet 9. juni 2008 Jeg valgte den klinikken. og jeg er veldig fornøyd. og de er så bra de som jobber der. de er veldig flinke!! Er det lenge siden du opererte? Hvor lenge gikk det til du fungerte sånn nogenlunde i hverdagen? Solrik
skorpion84 Skrevet 10. juni 2008 #5066 Skrevet 10. juni 2008 å kjære vene! nå er det UNDER en uke til jeg skal opereres på fornebuklinikken!! sendte bekreftelsen på innkallelsen i sta.. begynner å gå opp for meg at jeg virkelig skal gjennomføre dette! og jeg da.. om hverken har bestemt meg for størrelse eller om jeg skal ha MPU eller silikon... huff.. jaja.. tenker jeg tar de avgjørelsene sammen med kirurgen... hmmm.. men er det noen av dere som veit hvor lenge man må vente før man kjører bil? jeg tenker å kjøre forholdsvis langt 2 uker og 5 dager etter operasjonen... (6 timer eller så) skal på ferie... men det er en bil med automatgir da.. så det er stortsett bare rattinga jeg må tenke på... og seff brekke av og på... takk for alle svar jenter..
Cathee Skrevet 10. juni 2008 #5067 Skrevet 10. juni 2008 Nå har jeg gjort det! Igår klokka 18.30 lå jeg op operasjons bordet.. Har en del smerter når jeg rører meg.. Og har besvimt en gang! Men, ellers går det bra Håper jeg kommer meg relativt fort... Vil ikke knaske pinex i flere dager....
MissSue Skrevet 10. juni 2008 #5068 Skrevet 10. juni 2008 Nå har jeg gjort det! Igår klokka 18.30 lå jeg op operasjons bordet.. Har en del smerter når jeg rører meg.. Og har besvimt en gang! Men, ellers går det bra Håper jeg kommer meg relativt fort... Vil ikke knaske pinex i flere dager.... Gratulerer sååå mye Så bra at det går bra med deg, så får vi håpe at de neste dagene blir like bra! I dag er det 10 dager siden min store dag, og jeg merker at det skjer forbedring for hver dag Formen er på topp! Solrik og Skorpion84: Gratulerer med operasjonsdato Nå kan dere glede dere masse! Angående bilkjøring: Man kan kjøre bil to uker etter operasjonen, så det vil jeg tro skal gå veldig bra Spesielt hvis du har automatgir. Jeg tenkte å kjøre bil i morgen, altså 11 dager etter, for da begynner jeg på jobb kl 07 så må liksom.. Men jeg har bil med gir jeg da, så håper det går! Til dere andre som opererte forrige uke, åssen er formen deres nå da? Litt artig å høre fra dere som har kommet like langt som meg :-D
Gjest SuperJ Skrevet 10. juni 2008 #5069 Skrevet 10. juni 2008 Hei! MÅ bare kommentere dere som skriver dere har gått fra f.eks 70B til 80C og slikt! man blir IKKE bredere rundt livet av å få større pupper! er man 70cm rundt under puppene så er man 70cm rundt etter operasjonen også! man får bare større cup! jeg hadde 70B og har nå 70E . (måtte bare!)
pusetatt Skrevet 10. juni 2008 #5070 Skrevet 10. juni 2008 Hei! MÅ bare kommentere dere som skriver dere har gått fra f.eks 70B til 80C og slikt! man blir IKKE bredere rundt livet av å få større pupper! er man 70cm rundt under puppene så er man 70cm rundt etter operasjonen også! man får bare større cup! jeg hadde 70B og har nå 70E . (måtte bare!) Det er faktisk forskjell på cupene. Jeg er ganske brei under puppa, og burde egentlig ha 80A, men cupen blir aaalt for stor, så da må jeg skvise meg inn i 75A der det fortsatt er plass til litt mer pupp i cupen..
Gjest SuperJ Skrevet 10. juni 2008 #5071 Skrevet 10. juni 2008 (endret) ja det er jo det jeg skriver, man må forandre cuppene, om man kjøper 80B og er 72cm rundt så blir det slik at man går med BH`n langt oppi nakken bak, pga den blir for slapp. du skulle hatt 80A men noe som var mindre en A i cuppen, det vet jeg ikke hvordan blir ?! du kan evt kjøpe slik du skriver 75A og kjøpe en slik mellomlink å sette bak, så blir den ikke så trang rundt kroppen din! Endret 10. juni 2008 av SuperJ
pusetatt Skrevet 10. juni 2008 #5072 Skrevet 10. juni 2008 ja det er jo det jeg skriver, man må forandre cuppene, om man kjøper 80B og er 72cm rundt så blir det slik at man går med BH`n langt oppi nakken bak, pga den blir for slapp. du skulle hatt 80A men noe som var mindre en A i cuppen, det vet jeg ikke hvordan blir ?! du kan evt kjøpe slik du skriver 75A og kjøpe en slik mellomlink å sette bak, så blir den ikke så trang rundt kroppen din! Vier ut 75A en min litt selv hehe... Drar litt forsiktig i hver ende. Derfor gleder jeg meg til jeg kan kjøpe en BH som passer!! Skulle gjerne vært en 80C, men får vente og se hva kirurgen får plass til Men cupen på en 75A er mindre enn cupen på en 80A
Gjest SuperJ Skrevet 10. juni 2008 #5073 Skrevet 10. juni 2008 ja en 80C blir nok flott! når skal du inn?
Gjest SuperJ Skrevet 10. juni 2008 #5074 Skrevet 10. juni 2008 ja stemmer! cuppen blir mindre på 75A en 80A.
pusetatt Skrevet 10. juni 2008 #5075 Skrevet 10. juni 2008 ja stemmer! cuppen blir mindre på 75A en 80A. Har ikke vært inne til konsultasjon. Bare kontaktet en del klinikker. Jeg vil ikke til noe konsultasjon før jeg har pengene i boks. Men har to klinikker i sikte, Coluseum klinikken og Fornebu klinikken. Tror det blir Fornebu fordi de har en fantastisk garanti. Også har jeg hørt mye bra om de, samtidig som søstra mi har fått sine fine fordeler derfra
Gjest SuperJ Skrevet 10. juni 2008 #5076 Skrevet 10. juni 2008 ang dette med garanti, etter et år og om det skjer noe slik at man må ta protesene ut, så dekker trygdekontoret slikt. sa de på Idunn. men selvsakt er det en veldig mye bedre garanti på fornebu. Er en trygghet det ja. så spennende å følge med da!
pusetatt Skrevet 10. juni 2008 #5077 Skrevet 10. juni 2008 Jeg sier ifra når alt er i boks :D skal selvfølgelig dele spenningen med dere :D hehe
pirellie Skrevet 10. juni 2008 #5078 Skrevet 10. juni 2008 SuperJ! Hvorlang tid tok det før du løftet på barna dine etter operasjon?
Cathee Skrevet 10. juni 2008 #5079 Skrevet 10. juni 2008 Gratulerer sååå mye Så bra at det går bra med deg, så får vi håpe at de neste dagene blir like bra! I dag er det 10 dager siden min store dag, og jeg merker at det skjer forbedring for hver dag Formen er på topp! Solrik og Skorpion84: Gratulerer med operasjonsdato Nå kan dere glede dere masse! Angående bilkjøring: Man kan kjøre bil to uker etter operasjonen, så det vil jeg tro skal gå veldig bra Spesielt hvis du har automatgir. Jeg tenkte å kjøre bil i morgen, altså 11 dager etter, for da begynner jeg på jobb kl 07 så må liksom.. Men jeg har bil med gir jeg da, så håper det går! Til dere andre som opererte forrige uke, åssen er formen deres nå da? Litt artig å høre fra dere som har kommet like langt som meg :-D Tusen takk Men lurer, hvor lang tid tok det før du fikk deg opp av sengen uten veldig mye smerter? Å hvor lenge lå du iro hele tiden? Jeg føler at jeg ikke kan gå opp av sengenhelt ennda.. Bli fort svimmel og kvalm...
Gjest SuperJ Skrevet 10. juni 2008 #5080 Skrevet 10. juni 2008 jeg begynnte løfte så tili etter 14 dager, forsiktig. hun veier ca 11 kilo tenker jeg. løftet henne kun opp og ut av senga. det som måtte gjøres. etter 4 uker var jeg "meg selv". nå er jeg over 5 uker og kan igrunn alt, men tar ikke i så veldig sånn tilfelle. klarte å få spjæret opp arret her forrige uke, og nå er det et lite hull der det kommer væske ut av, så tenkte ringe klinikken itf verk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå