MissSue Skrevet 6. juni 2008 #5041 Skrevet 6. juni 2008 Det høres jo flott ut 75D høres ut som en fin størreslse det. Men det er jo som de sier at det blir mindre hovent ogsånt og at de minsker litt da, tar nok litt tid før du får se det endelige resultatet. Men det er sikkert kjempe bra, høre sånn ut Kos deg med det nye puppestellet ditt Takk så mye for det :-D Jepp, går bare riktig vei nå! Blir bedre å bedre for hver dag som går nå, herlig
EnA Skrevet 6. juni 2008 #5042 Skrevet 6. juni 2008 Så bra!!! Lettelse å høre at han la inn 300 når du har a-cup. Du er jo noen kilo lettere enn meg, og et par cm høyere, men sikkert ikke så kjempestor forskjell på oss da!! Nå ble jeg veldig glad=) Men la du under eller over muskelen? Tusen hjertelig takk for supert svar! Jeg la over muskel:) Jeg hadde, merkelig nok, nok vev til å legge over. Nå er mine snart 5 uker gamle, og de begynner å bli mykere. Merker forskjell fra dag til dag Masse lykke til med operasjonen:)
Nene007 Skrevet 6. juni 2008 #5043 Skrevet 6. juni 2008 Huff, det høres ikke noe godt ut... Men må fnise litt av den såkalte halsbetennelse din , så du har ikke sagt noe til familien din? Gjorde ikke jeg heller første gang, bare til mamma og søstra mi. Det samme har jeg gjort denne gangen og Nå er det noen år siden sist, så minnene er ikke så sterke. Men mins jeg ikke hadde så veldig med smerter, bare at det var litt vondt og sårt og reise seg. Spesielt fra senga. Tror faktisk ikke jeg spiste alle smertestillende jeg fikk av legen, såpass i form var jeg. Var tilbake på jobb etter en uke, har skrivebords jobb så det var ikke fysisk anstrengende. Men tror det er så inviduelt hvordan man har det etter operasjon, vi reagerer forskjellig på narkose, smertestillende osv. Du virker nå veldig uheldig Håper formen din tar seg opp, og smertene gir seg. Ønsker deg masse god bedring! Herregud.. jeg skrev et langt svar, så forsvant plutselig alt. grrr... Hehe, ja den er ganske så spesiell denne halsbetennelsen min! Jeg klarer bare ikke å fortelle. Men jeg tror fremdeles at ingen kommer til å legge så masse merke til det! hehe Du hadde fått et barn, sant? Skjedde det noe med dine innlegg før/under/etter svangerskapet? Jeg ble plutselig i toppform utover kvelden, enda vondt, men helt klar. Sluttet med alt som heter Pinex og Forte nå, tar kun en Paracet i ny og ned. Har slukt i meg mengder med grill-mat. Har til og med gjort småting på kjøkkenet. Fikk sett mine to nye fordeler også og det ser meeeeget bra ut, bortsett fra blodårene som vises veldig. hehe.. Fikk vasket meg litt også, endelig!!! Rundt brystene, på oversiden, er det mange små sår. Små prikker liksom. Hva kan dette være tro? Virker nesten som jeg har blitt stukket med en passer...? Noen som kjenner seg igjen? Ha en flott helg jenter! Jeg er på hytta for å komme meg. Samboeren min drikker vin, jeg Cola. Jeg har også lyst på vin, men jeg er så usikker på om jeg kan drikke det. Har ikke fått noe info!!! Anyone??
pirellie Skrevet 7. juni 2008 #5044 Skrevet 7. juni 2008 Herregud.. jeg skrev et langt svar, så forsvant plutselig alt. grrr... Hehe, ja den er ganske så spesiell denne halsbetennelsen min! Jeg klarer bare ikke å fortelle. Men jeg tror fremdeles at ingen kommer til å legge så masse merke til det! hehe Du hadde fått et barn, sant? Skjedde det noe med dine innlegg før/under/etter svangerskapet? Jeg ble plutselig i toppform utover kvelden, enda vondt, men helt klar. Sluttet med alt som heter Pinex og Forte nå, tar kun en Paracet i ny og ned. Har slukt i meg mengder med grill-mat. Har til og med gjort småting på kjøkkenet. Fikk sett mine to nye fordeler også og det ser meeeeget bra ut, bortsett fra blodårene som vises veldig. hehe.. Fikk vasket meg litt også, endelig!!! Rundt brystene, på oversiden, er det mange små sår. Små prikker liksom. Hva kan dette være tro? Virker nesten som jeg har blitt stukket med en passer...? Noen som kjenner seg igjen? Ha en flott helg jenter! Jeg er på hytta for å komme meg. Samboeren min drikker vin, jeg Cola. Jeg har også lyst på vin, men jeg er så usikker på om jeg kan drikke det. Har ikke fått noe info!!! Anyone?? Fabalaktig! Aner ikke hva de små prikkene kan være... hm... men det finnes sikkert en eller annen forklaring på hva det er, sikkert ikke noe å engste seg over. Neida ingenting skjedde med innleggene etter svangerskapet og ammingen. De ble faktisk bare enda bedre. Enda mykere. Grunnen til jeg skal operere meg på nytt er bare det at jeg vil ha større. Syntes jeg hadde fantastiske pupper under og etter svangerskapet. Helt til jeg sluttet og amme... Da gikk de tilbake til den god gamle. Har egentlig tenkt på det lenge at jeg angret at jeg ikke fikk legen til å legge inn mere, men nå skal jeg gjøre noe med den saken Nå blir det store flotte boobs på meg, hehe Hvordan er formen din idag? Like fin eller bedre enn i går kveld? Krysser fingeren for det
luresnuppa Skrevet 7. juni 2008 #5045 Skrevet 7. juni 2008 Hei, Nene007! Alle stikkene du har på brystene er etter lokalbedøvelsen. De har ikke stukket deg med passer under operasjonen, hi, hi!!! Godt å høre at det går bedre med deg, og at du får i deg mat igjen Håper du bare får gode dager fremover.
candy_girl88 Skrevet 7. juni 2008 #5046 Skrevet 7. juni 2008 Herregud.. jeg skrev et langt svar, så forsvant plutselig alt. grrr... Hehe, ja den er ganske så spesiell denne halsbetennelsen min! Jeg klarer bare ikke å fortelle. Men jeg tror fremdeles at ingen kommer til å legge så masse merke til det! hehe Du hadde fått et barn, sant? Skjedde det noe med dine innlegg før/under/etter svangerskapet? Jeg ble plutselig i toppform utover kvelden, enda vondt, men helt klar. Sluttet med alt som heter Pinex og Forte nå, tar kun en Paracet i ny og ned. Har slukt i meg mengder med grill-mat. Har til og med gjort småting på kjøkkenet. Fikk sett mine to nye fordeler også og det ser meeeeget bra ut, bortsett fra blodårene som vises veldig. hehe.. Fikk vasket meg litt også, endelig!!! Rundt brystene, på oversiden, er det mange små sår. Små prikker liksom. Hva kan dette være tro? Virker nesten som jeg har blitt stukket med en passer...? Noen som kjenner seg igjen? Ha en flott helg jenter! Jeg er på hytta for å komme meg. Samboeren min drikker vin, jeg Cola. Jeg har også lyst på vin, men jeg er så usikker på om jeg kan drikke det. Har ikke fått noe info!!! Anyone?? wow så bra ålese om formenv din. littt overasket men skjedde med meg i går og plutselig myyyyyyye bedre:) kos deg på hytta. jeg r ikke sikker men jeg TROR ikke du bør drikke enda.
pusetatt Skrevet 7. juni 2008 #5047 Skrevet 7. juni 2008 Har lest meg grønn de siste dagene! Helt siden det gikk opp for meg at puppene mine ikke kom til å vokse mer har tankene om silikon poppet opp i hue mitt flere ganger. Har også prøvd å like og bli glad i puppene mine, men det er ikke så moro å ikke få kløft av verdends beste push up MED gél-innlegg + en bh utenpå der igjen...ja, jeg prøvde det en gang...hehe. Jeg har skyvd det vekk pga pengemangel og at jeg heller ville vente til jeg etter jeg har fått barn. På innsiden har det spist meg opp sakte og forskitig, på utsiden later jeg som om at jeg liker kroppen min som den er. Hvor lenge orker jeg dette skuespillet? Til jeg har spart opp nok penger :D hehe Resten av kroppen min er jeg fornøyd med, brede skuldre, smalt liv og brede ofter, kjempe glad i den formen, men føler meg ikke kvinnelig når puppene mine er like store som en jentunges. Det er veldig lite moro å ikke kunne kjøpe det undertøyet jeg vil ha, klærne jeg vil ha. Også er det helt j**lig og måtte gå med bh til en hver tid, ja for jeg greier ikke gå uten. Om sommern er det klamt og forferdelig, bikini går jeg med, men føler meg langt ifra komfortabel med det. Har lest noen innlegg er av silikonmotstandere og blir irritert samtidig som jeg blir oppgitt når de påstår at de som tar silikon gjør det for å bli deilige og attraktive. Ja, man BLIR kanskje finere og flottere med silikon, men det er kun en "bivirkning". Først og fremst så vil jeg tro at hvertfall 95% tar silikon for å få bedre selvfølelse. Og når selvfølelsen er bra blir man positiv og glad. Jeg har lenge slitt med dårlig humør, trist og lei, og jeg tror at noe av grunnen er brystene mine! Heldigvis har jeg verdens beste kjæreste. Nevnte silikon her om dagen, og han sa hvorfor skal du ha det, du har jo pene pupper ( tror også han var litt redd for å si noe feil, for hadde han sagt, JA det høres ut som en flott ide, kan ikke du ta 500g da? hehe..) Men han sa hvertfall at han støtter meg fullt ut og elsker meg like mye uansett.. Har også lest noen innlegg fra gutter der de sier at de hadde kasta ut dama på dør om ho hadde tatt silikon. HVA FOR NOE ER DET? Da tørr jeg og påstå at dere ikke elsker kjæresten deres. For man dumper ikke dama si pga noe sånt...Det er rett og slett forkastelig....Ja, jeg er streng der, men jeg syns det er tåpelig grunn for å dumpe ei dame.. Veeel..nå har jeg luftet meg litt.. :D Deilig og få ut litt meninger og tanker.. Sånn i kroppen så er jeg trent, ikke tynn, men ikke tykk, atletisk vil jeg kanskje si. Er ca 168cm høy, ca 45-50cm brede skuldre, 71cm smal midje, og 103cm over rumpe/ofte partiet... Føler at en god C-cup ville passet meg. Søstra mi har ca 250g (husker ikke helt, ho hadde litt forskjellig i hver pupp). Hun er litta og spebygd, så tror kanskje 280-300g ville sett bra ut på meg...men det får jo være opp til kirurgen og avgjøre.. Har sendt litt mail rundt omkring til forskjellige klinikker, har ikke planlagt å ta noe iår, men syns det er greit å undersøke litt. Håper jeg har spart opp nok til neste vår ( litt urealistisk, men kanskje jeg vinner litt penger, får støtte av mamma og pappa og leve på nudler så kan det jo gå hehe... Håper jeg får være med i denne gruppa for her har jeg lært mye jeg ikke visste fra før av! Må si dere jenter virker som snille og oppegående individer :D Stor klem fra pusetatten :D PS: Orker ikke lese gjennom hele, så kan godt være noe skriveleifer og rare setninger..bare og spørre om det er noe :D
MissSue Skrevet 7. juni 2008 #5048 Skrevet 7. juni 2008 Uff, brått fått litt vondt i min venstre, ikke sånn kjempe vondt men.. Føles mye strammere enn den andre, stikker litt, og man kan se at den beveger seg i pulsrytmen om man kan si det sånn.. akkurat som følelsen når man har løpt for harde livet og er drit sliten... Kjennes som en liiiten klum på nedsiden å, ved siden av såret og på enden av protesen.. Litt redd for at dette kan være noe galt! Blir jo redd for hva som helst om dagen når det gjelder disse:( Noen som har noen som helst erfaring rundt dette, eller som har lest om det? (Opererte på søndag vel og merke) Uff, små stresset nå.. Ikke meningen å plage dere med dette men tenkte det er greit å høre Ikke lyst å ringe noe vakttelefon til kirurgen nå heller liksom..
Nene007 Skrevet 7. juni 2008 #5049 Skrevet 7. juni 2008 VELKOMMEN Pusetatten! Jeg er ganske så ny her selv, men kan love deg at jentene tar godt vare på deg Jeg har iallefall fått masse hjelp!!! De tankene du har er ganske så lik mine. Jeg måtte le av ditt forsøk på å få kløft, har nok prøvd det samme. Lagt inn innlegg i bh med allerede verdens største innlegg! Hjalp liksom ikke å ha fine pupper, når de ikke vises!! Jeg ville ha akkurat de samme puppene jeg hadde, men bare større, og det ser ut til at de blir akkurat sånn. Jeg har hørt på kirurgen som mente at det passet best (320) med min høyde (1,75) og mine hofter. Pirellie: Hva i all verden... Kirurgen min sa at det garantert kom til å oppstå kapsling under/etter et svangerskap.. Har hørt om flere som har sluppet det også. hm.. kanskje det var skremselspropaganda?? Hahaha! Luresnuppa, ja, det var en logisk forklaring.. Stikkene ligger liksom i en ring rundt brystet, som om noen har brukt passer.. ahaaa! CandyGirl, what happend? hehe.. Plutselig i bra form du også? Merkelig det der. Formen min i dag er den samme som i går kveld egentlig. Har vært med på butikken, og sitter nå oppreist foran pc. Det eneste jeg skikkelig gruer meg til når det gjelder smertene er når jeg har ligget i ro lenge og skal reise meg opp, som i morges. Brukte laaaaang tid. Innleggene detter liksom ned og dytter på stingene! Kirurgen til ei venninne av meg sa at hun kunne drikke alkohol som hun ville, så lenge hun ikke ble så full at hun veivet rundt med armene og sånn. Og det etter 5 dager. Har hørt av noen andre at man absolutt ikke burde drikke. Jeg tenkte bare på et par glass vin til maten. Men men. Godt med Cola også! Nå skal jeg ut i finværet for å slappe av Kos dere jenter
MissSue Skrevet 7. juni 2008 #5050 Skrevet 7. juni 2008 Noen andre som har erfart det med at pulsen dunker noe veldig? Er første dag på jobb i dag, men er jo bare en kontorjobb da.. Så sitter bare å skriver på en PC.. Trodde jeg hadde bedre utholdenhet enn det
isadora2008 Skrevet 7. juni 2008 #5051 Skrevet 7. juni 2008 (endret) har bare et spørsmål til dere jenter :-) om morgenen har jeg vondt i den venstre puppen, og øm i armen(vondt på siden av puppen når jeg trykker litt der også) men med engang jeg står opp, er det ikke vondt og ømt mer.. hva kan dette være? har vært sånn i 2 dager.. er 19 dager siden jeg opererte Endret 7. juni 2008 av isadora2008
isadora2008 Skrevet 7. juni 2008 #5052 Skrevet 7. juni 2008 (endret) Herregud.. jeg skrev et langt svar, så forsvant plutselig alt. grrr... Hehe, ja den er ganske så spesiell denne halsbetennelsen min! Jeg klarer bare ikke å fortelle. Men jeg tror fremdeles at ingen kommer til å legge så masse merke til det! hehe Du hadde fått et barn, sant? Skjedde det noe med dine innlegg før/under/etter svangerskapet? Jeg ble plutselig i toppform utover kvelden, enda vondt, men helt klar. Sluttet med alt som heter Pinex og Forte nå, tar kun en Paracet i ny og ned. Har slukt i meg mengder med grill-mat. Har til og med gjort småting på kjøkkenet. Fikk sett mine to nye fordeler også og det ser meeeeget bra ut, bortsett fra blodårene som vises veldig. hehe.. Fikk vasket meg litt også, endelig!!! Rundt brystene, på oversiden, er det mange små sår. Små prikker liksom. Hva kan dette være tro? Virker nesten som jeg har blitt stukket med en passer...? Noen som kjenner seg igjen? Ha en flott helg jenter! Jeg er på hytta for å komme meg. Samboeren min drikker vin, jeg Cola. Jeg har også lyst på vin, men jeg er så usikker på om jeg kan drikke det. Har ikke fått noe info!!! Anyone?? jeg drakk litt alkohol 1 uke etter men fikk beskjed at man skulle vente i 3 dager.. så etter 1 uke tok jeg sjansen på å ta noen øl Endret 7. juni 2008 av isadora2008
isadora2008 Skrevet 7. juni 2008 #5053 Skrevet 7. juni 2008 må bare klage litt jeg er såååååååå lei den sportsbh min, det klør og klør. og ennå skal den sitte på i 3 uker til, blir gal :gråte: klør enda mer når det er så varmt som det er ute nå... sorry jenter, måtte bare få ut litt frustrasjon.. hehe
candy_girl88 Skrevet 7. juni 2008 #5054 Skrevet 7. juni 2008 (endret) må bare klage litt jeg er såååååååå lei den sportsbh min, det klør og klør. og ennå skal den sitte på i 3 uker til, blir gal :gråte: klør enda mer når det er så varmt som det er ute nå... sorry jenter, måtte bare få ut litt frustrasjon.. hehe i hear ya! ;D jeg er lei av den og det har bare gått en uke snart hahaha ja nene plutselig ja samme her også sånn at jg klarer å stitte oppreist. men er veeeeeeldig sliten i nakken og ryggen og kjenner implante på høyre side...freaaaky Endret 7. juni 2008 av candy_girl88
isadora2008 Skrevet 7. juni 2008 #5055 Skrevet 7. juni 2008 i hear ya! ;D jeg er lei av den og det har bare gått en uke snart hahaha ja nene plutselig ja samme her også sånn at jg klarer å stitte oppreist. men er veeeeeeldig sliten i nakken og ryggen og kjenner implante på høyre side...freaaaky hehe, bra det ikke bare er jeg som er lei den
Cathee Skrevet 7. juni 2008 #5057 Skrevet 7. juni 2008 Hei jenter! Jeg er ny her.. Skal operere meg mandag.. Skal legge inn 400gr... Gleder meg kjempe mye, å gruer meg litt.. Men, det er vel bare normalt.. Er det noen som kan fortelle meg når smertene evt kommer etter operasjon? Hvor lang tid etter.... Cathrine
Liten pike Skrevet 8. juni 2008 #5058 Skrevet 8. juni 2008 Hei jenter! Jeg er ny her.. Skal operere meg mandag.. Skal legge inn 400gr... Gleder meg kjempe mye, å gruer meg litt.. Men, det er vel bare normalt.. Er det noen som kan fortelle meg når smertene evt kommer etter operasjon? Hvor lang tid etter.... Cathrine Hei, har ikke operert enda jeg, men kan prøve å svare deg for det. De som får lokalbedøvelse trenger ikke å få så vondt før bedøvelsen har gått ut. Hører om de som ikke får vondt før neste dag. Men for de fleste tror jeg smertene kommer så å si med en gang.
Cathee Skrevet 8. juni 2008 #5059 Skrevet 8. juni 2008 Hei, har ikke operert enda jeg, men kan prøve å svare deg for det. De som får lokalbedøvelse trenger ikke å få så vondt før bedøvelsen har gått ut. Hører om de som ikke får vondt før neste dag. Men for de fleste tror jeg smertene kommer så å si med en gang. Kirurgen min sa at når jeg våkner har jeg ikke smerter.. Så glemmte jeg å spørre når jeg kom til å få det.. Men, skal snakke litt med han imorgen! Takk for svar
kathrin Skrevet 8. juni 2008 #5060 Skrevet 8. juni 2008 Hallo! Da vil jeg melde meg inn her jeg også Skal opereres på medi3 i september,er det noen som har tatt den operasjonen der? Etter 5 svangerskap og vektnedgang så må jeg ha ett brystløft og legge inn silikon ,ble enig om 300gr da jeg var der å snakka med kirurgen. Er litt usikker på om jeg vil ha så mye,er no en 75A , er 161cm og 48kg,har ikke så lyst til å bli mer enn B,kanskje enn liten C.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå