Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jøss! Jeg klarte å lage rullegardin!!! Flink jeg er! Dataekspert... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
HURRA!!!! :danse:

Jeg har fått fastsatt opr. dato! 6. oktober skal jeg i ilden på Fornebuklinikken. Godt å ha en dato å se fram til. Er avhengig av å legge det til friuka mi. Skal jobbe inn noen vakter, slik at jeg får fri 2 uker tilsammen.

Rødtoppen: Takk for tipset om at Fornebuklinikken hadde fastsatt opr.programmet allerede!

Pirelli: Hvor skal du opereres? Og hvilken dato? 2 uker går veldig fort... Spennende!

Gratulerer!! Da er datoen satt ;)

Jeg skal operere meg i Tønsberg på Tønsberg Privatklinikk, samme lege som på Drammen privatsykehus. Bare 12 dager til nå ;)

Skrevet
Holy ****!!! :fnise:

Jeg er susen i hodet!! Så tilgi meg om jeg skriver gresk! :)

Jeg har nettopp kommet hjem, tar to timer å kjøre fra klinikken og hjem. Fikk beskjed om å holde meg i Tromsø til kl 20 i kveld, i tilfelle komplikasjoner. Jeg har på en eller annen merkelig måte oversett avsnittet i papirene mine om at jeg trengte overnatting! Men vi kom altså fram til en deal om å være noen timer i byen.

Nei, dette var jammen meg ikkeno å grue seg til. Det var en fest. Men altså.. jeg har en del smerter. Når man skal ut av en bil etter en humpete biltur på disse to timene, så sier det seg selv. Jeg angret da!!! hehe :)

Bedøvelsen er så og si borte nå, og jeg kjenner godt stingene på høyre side. Det er nesten bare den siden jeg har skikkelig smerter!

Jeg ble ringt opp da jeg var på tur til klinikken med beskjed om at jeg kunne komme med en gang. Kom en halvtime før tiden og ble kastet rett inn i det. Var rolig hele tiden egentlig, helt til jeg la meg ned på bordet (med bukser! Takk og lov!). Men det gikk ikke lange tiden før jeg lå der neddopet og lo og snakket veeeeldig utydelig.

"Nå sovner du snart" ... haha... nå nei du... det gjør jeg ikke! Og POFF, så ble jeg vekket!! Jeg spurte hvorfor de måtte vekke meg nå! Jeg sov jo så godt! Så tok jeg en titt under dyna og sa "Jeg ser jo ikke noe forskjell!!!" haha..

Så lå jeg der og ventet og ventet og ventet på å få komme meg ut derifra! Fikk smertestillende, men hadde jo ikke særlig vondt! Enkelt og lett tenkte jeg, jeg er jo i fiiine formen.. Helt til jeg reiste meg! Holdte på å svime av og ble holdt igjen i et par timer til. grrr...

Men altså så hadde jeg ikke vondt før nå når jeg kom hjem. Jeg knasker smertestillende og er rastløs. Har ikke akkurat vært så rolig i dag! Jeg går foran speilet og kikker hvert 10.minutt.

Skal snart finne senga, har ikke sovet noe siden jeg våknet av narkosen. Eier ikke ro i kroppen! Men hodet mitt er svært trøtt!

To røyk har jeg tatt, tross kjeft fra samboeren (som må gjøre alt for meg).

Og jeg har planer om å drikke vin på fredag. Er dette lurt?? Står ikkeno om det i papirene mine! Skal jo ikke drikke meg full liksom!

Fikk altså 320 i hver pupp, har på meg 75D i denne sports-bh´en fra Cubus (svært bra bh!) Men jeg tror jeg ender på C til slutt, det ser faktisk ikke så stort ut!

Nå skravler jeg mye... Jeg må gå. Mat og søvn og mere Pinex-forte!

God natt frøkener :)

Hilsen Meg og de to andre :)

Gratulerer med nytt puppestell ;)

Høres ut som du er fornøyd, får meg bare til å glede meg enda mer!

Grattis :klemmer:

Skrevet
Heihei! :klemmer:

Noen her som har blitt eller skal blir operert av Pål Schistad ved fk? Hvordan er han med str osv? :)

Noen som har vært hos han og er fornøyd med resultatet??

Skal til operasjon hos han 19.august og begynner å bli litt nervøs, er redd jeg ikke har gjort nok research=)

Hei!

Jeg ble operert av Pål Schistad den 6. mai i år, og jeg er kjempe fornøyd med str.

Jeg er 170, 52 kg og hadde en A-cup.

Han var veldig opptatt av å høre hva jeg ønsket meg av resultat, og føste del av konsultasjonen snakket vi bare om mine forventninger. Jeg ønsket meg en C-cup og etter hva jeg hadde sett på bilder syntes jeg rundt 300ml så bra ut.

Noe han var enig i.

Jeg er kjempe fornøyd med Fornebuklinikken og Pål Schistad. Han var opptatt av å høre mine ønsker, men var også veldig opptatt av at det skulle bli så naturlig som mulig. Han ville se an både str, og om jeg skulle ha under eller over muskel, under operasjonen.

Jeg hadde noe ansymetri så har 280 i ene og 300 i andre, og er en c-cup, og er kjempe fornøyd:)

Jeg synes at jeg fikk bestemme det meste selv, men han var veldig realistisk på hva som gikk an og ikke.

Lykke til med operasjonen og håper du blir fornøyd:)

Det er ingenting å grue seg til. Jeg hadde forventet det smertehelvete, men seriøst, det er vondere å vokse leggene:p

Skrevet

Pirellie, takk takk :) Jeg vet jo enda ikke om jeg er fornøyd. Har ikke greid å ta av meg for å se enda. Jeg gir meg over om jeg har like vondt i morgen :skratte:

Jeg klarer ikke helt å fokusere på resultatet liksom...

EnA, så heldig du er som ikke syns det var noe vondt! :)

Jeg forventet at jeg ikke kom til å få noen problemer, men så feil så feil.

Veldig individuelt det der. Mitt råd er å gå inn i operasjon med forventninger om at det skal bli smerter, og heller bli positivt overrasket om man slipper, enn det motsatte som jeg har gjort. hehe

Dagen har gått uten å få i meg noe annet enn jordbærgele. Jeg følger alle råd jeg får her og har gått over til sitronvann, som gjorde susen :)

Takk Essorypa :)

Lurer på om det faktisk er Pinex Forte som gjør meg kvalm. Hadde jeg visst dette, hadde jeg spurt kirurg om noe kvalme-nedsettende på resept også.

God natt jenter! Håper jeg er i superform i morgen! :)

:søvn:

Skrevet
Pirellie, takk takk :) Jeg vet jo enda ikke om jeg er fornøyd. Har ikke greid å ta av meg for å se enda. Jeg gir meg over om jeg har like vondt i morgen :skratte:

Jeg klarer ikke helt å fokusere på resultatet liksom...

EnA, så heldig du er som ikke syns det var noe vondt! :)

Jeg forventet at jeg ikke kom til å få noen problemer, men så feil så feil.

Veldig individuelt det der. Mitt råd er å gå inn i operasjon med forventninger om at det skal bli smerter, og heller bli positivt overrasket om man slipper, enn det motsatte som jeg har gjort. hehe

Dagen har gått uten å få i meg noe annet enn jordbærgele. Jeg følger alle råd jeg får her og har gått over til sitronvann, som gjorde susen :)

Takk Essorypa :)

Lurer på om det faktisk er Pinex Forte som gjør meg kvalm. Hadde jeg visst dette, hadde jeg spurt kirurg om noe kvalme-nedsettende på resept også.

God natt jenter! Håper jeg er i superform i morgen! :)

:søvn:

Hvordan går det med deg idag? Lå å tenkte på deg når jeg la meg igår. Tror kanskje det er den Pinex forten som gjør deg så kvalm. Mener jeg har hørt om andre som har blitt uvel av den før.

Huff, håper du føler deg bedre og får ideg litt mat, man blir ikke akkurat kvikk og rask og å være så kvalm...

:klemmer:

Skrevet
Hvordan går det med deg idag? Lå å tenkte på deg når jeg la meg igår. Tror kanskje det er den Pinex forten som gjør deg så kvalm. Mener jeg har hørt om andre som har blitt uvel av den før.

Huff, håper du føler deg bedre og får ideg litt mat, man blir ikke akkurat kvikk og rask og å være så kvalm...

Så omtenksomt av deg:)

Joda, kvalmen er nesten borte nå etter jeg sluttet med denne Pinex forte og fant Paralgin forte som jeg har hatt liggende i skapet en stund. Har én igjen bare nå...

Prøvde å stå opp uten noe smertestillende i dag, men smerten var så intens på høyre side, som en kniv! Så måtte bare bikke meg pent ned igjen!

Kan ikke gjøre noe som helst i dag heller. Har noe familie-sammenkomst i kveld, men jeg må nok være hjemme pga min... "halsbetennelse".

Å.. nå ser jeg jo at du skal i ilden igjen snart! En gang til altså?

Hvordan hadde du det sist operasjon? Så greit at du våger å gjøre det igjen? :)

CandyGirl88? Hvordan går det med dine to nye? Finner de seg til rettte? Jeg tror ikke mine vil bo inni meg :(

Skrevet

nene det kan også være smertene som gjør deg kvalm, eller rester fra narkosen, trist at du er så kvalm.

mulig jeg hadde mindre vondt førstte dagene pga jeg fikk morfin pga jeg la under muskel. den virker på sentralnervesysteemet.

får du spist noe? noen som hjelper deg?

i går vr alt galt, morfinen hadde gått ut av kroppenn , har få forte igjen , osv, vaar svimmel, svei i øya, brant, stakk og sprengte, men er myyyyyye bedre i dag, ligger ennda, klarer ikke gjørre noe. kan ikke løfte glasset en gang. jeg så på puppene i sttad. ser veldig bra ut. var deilig å få av beltet som presssa ned muskelen. lite hoven nå sårene stikker men er fine. trodde jeg ville være edre enn dette 5 dagen. men kan ikke gjøre stort. er en 75 b eller 70 c utifra tabellen på jannes blogg.

Skrevet
nene det kan også være smertene som gjør deg kvalm, eller rester fra narkosen, trist at du er så kvalm.

mulig jeg hadde mindre vondt førstte dagene pga jeg fikk morfin pga jeg la under muskel. den virker på sentralnervesysteemet.

får du spist noe? noen som hjelper deg?

i går vr alt galt, morfinen hadde gått ut av kroppenn , har få forte igjen , osv, vaar svimmel, svei i øya, brant, stakk og sprengte, men er myyyyyye bedre i dag, ligger ennda, klarer ikke gjørre noe. kan ikke løfte glasset en gang. jeg så på puppene i sttad. ser veldig bra ut. var deilig å få av beltet som presssa ned muskelen. lite hoven nå sårene stikker men er fine. trodde jeg ville være edre enn dette 5 dagen. men kan ikke gjøre stort. er en 75 b eller 70 c utifra tabellen på jannes blogg.

huff. under muskel må jo bare være enda vondere :(

jeg har spist is! men skal forsøke på noe mere senere. Ble jo en ufrivillig slankekur også dette.

Men denne dagen er definitivt bedre enn i går. Men dog mer smerter. Spesielt på høyre side. Hadde begge vært sånn som venstre, hadde jeg kanskje kunnet kommet meg ut litt...

Nei, vi kan ikke gjøre stort annet enn å ligge her..haha :)

Selvforskyldt tortur! :)

Ha en fin dag videre iallefall :)

Skrevet
Hei!

Jeg ble operert av Pål Schistad den 6. mai i år, og jeg er kjempe fornøyd med str.

Jeg er 170, 52 kg og hadde en A-cup.

Han var veldig opptatt av å høre hva jeg ønsket meg av resultat, og føste del av konsultasjonen snakket vi bare om mine forventninger. Jeg ønsket meg en C-cup og etter hva jeg hadde sett på bilder syntes jeg rundt 300ml så bra ut.

Noe han var enig i.

Jeg er kjempe fornøyd med Fornebuklinikken og Pål Schistad. Han var opptatt av å høre mine ønsker, men var også veldig opptatt av at det skulle bli så naturlig som mulig. Han ville se an både str, og om jeg skulle ha under eller over muskel, under operasjonen.

Jeg hadde noe ansymetri så har 280 i ene og 300 i andre, og er en c-cup, og er kjempe fornøyd:)

Jeg synes at jeg fikk bestemme det meste selv, men han var veldig realistisk på hva som gikk an og ikke.

Lykke til med operasjonen og håper du blir fornøyd:)

Det er ingenting å grue seg til. Jeg hadde forventet det smertehelvete, men seriøst, det er vondere å vokse leggene:p

Så bra!!! Lettelse å høre at han la inn 300 når du har a-cup. Du er jo noen kilo lettere enn meg, og et par cm høyere, men sikkert ikke så kjempestor forskjell på oss da!! Nå ble jeg veldig glad=) Men la du under eller over muskelen?

Tusen hjertelig takk for supert svar! :klemmer:

Skrevet
Jeg er 80A, en liten sådan... Er 169 og 59 kg. Ungene har slukt alt ut av puppene mine :gjeiper:

Veldig spennende at vi skal opereres av samme kirurg! Gleder meg veldig til å høre hvordan det går med deg, siden du skal ut i ilden før meg!!!

Dr. Schistad regnet med at jeg ville ende på en C-cup, som jeg ønsker. Har sett flere her inne som har oppnådd det med ca. samme høyde, vekt og innlegg som jeg. Noen har også endt opp med en D-cup. Kan jo ikke helt sammenligne da, men jeg har jo fått et visst bilde. Enn du, da? Hvilken størrelse er du? Har du barn? Sorry rare innlegg, har ikke funnet ut av hvordan jeg svarer med rullegardininnlegg... Hvordan gjør dere det????? Dataidiot, jeg... :hoho:

:klem1:

Ja, men så artig da! jeg skal gi deg full rapport etterpå. Jeg er a-cup, 75a, har ønske om å bli bortimot en c-cup! Jeg har ingen barn, er 20 år og tenker nok ikke å få barn før om 6-7 år. Rullegardininnlegg kan ikke jeg heller!! :) vi er jo da ganske like i str!

Skrevet
Så omtenksomt av deg:)

Joda, kvalmen er nesten borte nå etter jeg sluttet med denne Pinex forte og fant Paralgin forte som jeg har hatt liggende i skapet en stund. Har én igjen bare nå...

Prøvde å stå opp uten noe smertestillende i dag, men smerten var så intens på høyre side, som en kniv! Så måtte bare bikke meg pent ned igjen!

Kan ikke gjøre noe som helst i dag heller. Har noe familie-sammenkomst i kveld, men jeg må nok være hjemme pga min... "halsbetennelse".

Å.. nå ser jeg jo at du skal i ilden igjen snart! En gang til altså?

Hvordan hadde du det sist operasjon? Så greit at du våger å gjøre det igjen? :)

CandyGirl88? Hvordan går det med dine to nye? Finner de seg til rettte? Jeg tror ikke mine vil bo inni meg :(

Huff, det høres ikke noe godt ut... Men må fnise litt av den såkalte halsbetennelse din :fnise:, så du har ikke sagt noe til familien din?

Gjorde ikke jeg heller første gang, bare til mamma og søstra mi. Det samme har jeg gjort denne gangen og ;)

Nå er det noen år siden sist, så minnene er ikke så sterke. Men mins jeg ikke hadde så veldig med smerter, bare at det var litt vondt og sårt og reise seg. Spesielt fra senga. Tror faktisk ikke jeg spiste alle smertestillende jeg fikk av legen, såpass i form var jeg. Var tilbake på jobb etter en uke, har skrivebords jobb så det var ikke fysisk anstrengende.

Men tror det er så inviduelt hvordan man har det etter operasjon, vi reagerer forskjellig på narkose, smertestillende osv. Du virker nå veldig uheldig :sukk:

Håper formen din tar seg opp, og smertene gir seg.

Ønsker deg masse god bedring! :sjenert:

Skrevet

sunalley: jeg tror kanskje legen din sier at han ikke vil legge inn mer for du er smal over brystpartier. Er du 75A eller noe sånt?

Det var iallefall grunnen til at legen min ikke ville legge inn så mye som jeg ville. Pluss at de må klare å sy igjen. Vekt og høyde hadde ikke så alt for mye og si.

Det var iallefall begrunnelsen jeg fikk.

Håper det kan være til litt hjelp ;)

Skrevet

sunalley: nei nå går jeg kanskje litt i surr her. det var kanskje ikke du som lurte på det...

Huff sorry ;)

Skrevet
sunalley: nei nå går jeg kanskje litt i surr her. det var kanskje ikke du som lurte på det...

Huff sorry ;)

Jo, tror det var meg! Var ihvertfall til mye hjelp! Jeg er nok litt smal, ja.. 70-75, a/b. Ikkje bra i denne sammenheng, nei=( Huff. Men har funnet bilder av jenter som er mye smalere enn meg, og som det ser veldig naturlig ut på! =) Skal ta det med så kirurgen får se;)

Men du har nok veldig rett i det du sier, ja. Tusen takk!

Skrevet
sunalley: jeg tror kanskje legen din sier at han ikke vil legge inn mer for du er smal over brystpartier. Er du 75A eller noe sånt?

Det var iallefall grunnen til at legen min ikke ville legge inn så mye som jeg ville. Pluss at de må klare å sy igjen. Vekt og høyde hadde ikke så alt for mye og si.

Det var iallefall begrunnelsen jeg fikk.

Håper det kan være til litt hjelp ;)

Forresten, hvor stor er din omkrets, og hvor fikk du lagt inn?

Skrevet

Samme som deg, 70-75.

Første gang jeg la inn fikk jeg 225, skal legge inn nye om to uker og da skal jeg ha 380-410. Jeg ønsker 410, legen sier ok men vil anbefale meg 380. Har vært til konsultasjoon to steder. Det første stedet ville ikke legen love meg at han kunne legge inn mer enn 350, det måtte han se ann under operasjonen.

Han siste legen sa at han kunne men ville anbefale 380. Det fordi jeg er så smal. Unasett om det blir 380 eller 410 så må jeg vist ha en høyprofil protese. Er veldig usikker på hva jeg velger, tenker som så at legen sier vel ikke 380 uten grunn...

Hm.. tenke tenke ;)

Skrevet

Fikk forresten lagt inn på Nobel Clinic, man han la inn mindre enn avtalt for han syntes det var best.

Skrevet

I dag har jeg vært på kontroll, og det så bra ut :) Sett bort fra alle det blå og gule da.. hehe.. Var rimelig bra størrelse på dem gitt! Første sykepleieren sa etter å ha sett utrykket mitt når jeg så meg i speilet var at de er jo litt hovne og kommer til å bli litt "mindre" og mykere :fnise: Jeg så kanskje litt overrasket ut! Men alle sier jo at dem blir liiiitt mindre når man ikke er så hoven lengre, så satser på det.. Er fornøyd da, det må sies :sexy: Bare veldig uvant.. Hi hi.. Sånn det er per i dag så målte jeg meg som en størrelse 75D:)

Håper formen til dere andre nyopererte er bra/bedre i dag å:)

:danse:

Skrevet
I dag har jeg vært på kontroll, og det så bra ut :) Sett bort fra alle det blå og gule da.. hehe.. Var rimelig bra størrelse på dem gitt! Første sykepleieren sa etter å ha sett utrykket mitt når jeg så meg i speilet var at de er jo litt hovne og kommer til å bli litt "mindre" og mykere :fnise: Jeg så kanskje litt overrasket ut! Men alle sier jo at dem blir liiiitt mindre når man ikke er så hoven lengre, så satser på det.. Er fornøyd da, det må sies :sexy: Bare veldig uvant.. Hi hi.. Sånn det er per i dag så målte jeg meg som en størrelse 75D:)

Håper formen til dere andre nyopererte er bra/bedre i dag å:)

:danse:

Det høres jo flott ut ;)

75D høres ut som en fin størreslse det. Men det er jo som de sier at det blir mindre hovent ogsånt og at de minsker litt da, tar nok litt tid før du får se det endelige resultatet. Men det er sikkert kjempe bra, høre sånn ut ;) Kos deg med det nye puppestellet ditt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...