Nene007 Skrevet 5. juni 2008 #5001 Skrevet 5. juni 2008 Takk for gratulasjonene Dag to! Jeg har så sinnssykt vondt! Ikke for å skremme de som ikke har hatt operasjon enda, men vær forberedt, for det var ikke jeg! Men det er jo individuelt. Jeg bruker 5 minutt på å komme meg når jeg blir dytta opp av senga (har ikke sjans til å komme meg opp selv). Kjennes ut som innleggene detter ned og prøver å komme seg ut. Så jeg føler stingene revner. Jeg har hovnet litt opp i ribb-beina under brystene. Når jeg trykker på beina, så kjennes det ut som det bobler og at jeg faktisk trykker ned noe veske. Er dette normalt? Kan noen fortelle meg hvordan jeg skal få bort kvalmen min? Jeg har spist meg kvalm på smertestillende tror jeg... hihi Til de som spurte... Jeg har lagt over muskel, og var en normal A før. Jeg tror resultatet kommer til å bli bra. Akkurat nå så ser det ut som om jeg pleier å gjøre MED min beste BH (med olje-innlegg).. Bare at nå så har jeg ikke på meg Bh, see? Min samboer skal bort noen timer i dag på jobb. Fatter ikke hvordan jeg skal klare meg uten han. Er totalt hjelpeslaus. Så ha nok ikke vært riktig så heldig som de som slipper smertene! Hvordan går det med dere som tok like før meg? MissSue, Candygirl, Bubee? Noen tips på å få bort kvalme? Jeg får ikke i meg mat! Det er så vidt jeg får til å puste her jeg sitter.. hehe
MissSue Skrevet 5. juni 2008 #5002 Skrevet 5. juni 2008 Dette er helt normalt!! Er ikke operert og kan si jeg har erfart dette selv ENDA, men har lest meg grønn på alt mulig om alt mulig innenfor brystoperasjon osv, og dette er så normalt som det kan bli Det er godt å høre, takk for betryggende svar:) Bare litt redd for at noe skal gå galt å sånn.. Har ikke blødd noe mer, og gjør ikke noe vondt i dag, surkler litt innimellom da men det er visst luftbobler... Miss mickey: Tenkte kanskje jeg skulle ringe å høre i dag, får se hva jeg gjør. Er såpass lite jeg har blødd, også skal jeg på kontroll i morgen for å ta av bandasjene, så da går det vel greit.. Ah, gleder meg til det, samtidig som jeg er litt nervøs! Forresten, i mine papirer står det at jeg skal bruke sports BH dag og natt i en mnd, så da virker det nesten som om jeg kan bruke f.eks BH uten spiler etter det.. Hmm.. Hvis jeg har forstått det riktig da, er nok forskjellig svar fra klinikkene.. Gratulerer såå mye til deg Nene007 Uff, ikke bra at formen ikke er bra! Ble litt kvalm dag to jeg også, da hadde jeg tatt pinex forte og spist halvannet knekkebrød, men dette kom rett opp igjen.. Men så spiste jeg salte Ritz kjeks, og det hjalp for min del, spiste vel nærmere sagt opp nesten hele pakken:) Hehe.. Så salte eller tørre kjeks er bra, pluss død cola! Iallefall for min del! Jeg slapp heldigvis unna med å være kvalm engang da, ellers har jeg vært i ganske grei form.. Vil bare si at dag 2 var værst for meg, ble mye soving.. Dag 3 gikk mye bedre:) Håper det gjør det for deg å. Take care:) Ble litt gåing på meg i går, veldig sakte da, også blir det litt småløfting av lette ting, men håper det ikke har noe å si... Har lest om noen som går turer allerede etter noen dager å sånn så.. Når kan man liksom begynne å lage middag å sånn? Litt dumt spørsmål men.. Vet liksom ikke hva jeg kan utsette de to nye for og når.. Hmm... Får vel kanskje vite litt mer på kontroll timen i morgen å da:) Må bare si at jeg er veldig fornøyd med fornebuklinikken og Dr. Dillerud:) Snakket om å legge inn 260, så kanskje 300, så endte jeg på 320 i hver etter operasjonen! Ga han muligheten til å bestemme under operasjonen, og det var ikke så dumt i dette tilfelle Forresten 4 dager siden operasjonen i dag, eller blir kanskje 5, hadde jo operasjonen ca kl 08 på søndag, så var jo ferdig tidlig. Og det går stadig framover :-D
*sunalley* Skrevet 5. juni 2008 #5003 Skrevet 5. juni 2008 Det er godt å høre, takk for betryggende svar:) Bare litt redd for at noe skal gå galt å sånn.. Har ikke blødd noe mer, og gjør ikke noe vondt i dag, surkler litt innimellom da men det er visst luftbobler... Miss mickey: Tenkte kanskje jeg skulle ringe å høre i dag, får se hva jeg gjør. Er såpass lite jeg har blødd, også skal jeg på kontroll i morgen for å ta av bandasjene, så da går det vel greit.. Ah, gleder meg til det, samtidig som jeg er litt nervøs! Forresten, i mine papirer står det at jeg skal bruke sports BH dag og natt i en mnd, så da virker det nesten som om jeg kan bruke f.eks BH uten spiler etter det.. Hmm.. Hvis jeg har forstått det riktig da, er nok forskjellig svar fra klinikkene.. Gratulerer såå mye til deg Nene007 Uff, ikke bra at formen ikke er bra! Ble litt kvalm dag to jeg også, da hadde jeg tatt pinex forte og spist halvannet knekkebrød, men dette kom rett opp igjen.. Men så spiste jeg salte Ritz kjeks, og det hjalp for min del, spiste vel nærmere sagt opp nesten hele pakken:) Hehe.. Så salte eller tørre kjeks er bra, pluss død cola! Iallefall for min del! Jeg slapp heldigvis unna med å være kvalm engang da, ellers har jeg vært i ganske grei form.. Vil bare si at dag 2 var værst for meg, ble mye soving.. Dag 3 gikk mye bedre:) Håper det gjør det for deg å. Take care:) Ble litt gåing på meg i går, veldig sakte da, også blir det litt småløfting av lette ting, men håper det ikke har noe å si... Har lest om noen som går turer allerede etter noen dager å sånn så.. Når kan man liksom begynne å lage middag å sånn? Litt dumt spørsmål men.. Vet liksom ikke hva jeg kan utsette de to nye for og når.. Hmm... Får vel kanskje vite litt mer på kontroll timen i morgen å da:) Må bare si at jeg er veldig fornøyd med fornebuklinikken og Dr. Dillerud:) Snakket om å legge inn 260, så kanskje 300, så endte jeg på 320 i hver etter operasjonen! Ga han muligheten til å bestemme under operasjonen, og det var ikke så dumt i dette tilfelle Forresten 4 dager siden operasjonen i dag, eller blir kanskje 5, hadde jo operasjonen ca kl 08 på søndag, så var jo ferdig tidlig. Og det går stadig framover :-D Så bra at du er fornøyd! Jeg skal også operere meg ved fornebuklinikken, men er redd kirurgen ikke vil legge inn så mye som jeg vil. Hører rykter om at fk er litt strenge og ikke vil legge inn for mye... Jeg er a-cup og vil bli c-liten c... Har tenkt at 300 cc vil bli fint! Spørsmålet mitt er da som følger, hvilken cup-str var du før? Er sååå misunnelig på dere som er ferdig med operasjon!!
*sunalley* Skrevet 5. juni 2008 #5004 Skrevet 5. juni 2008 ok, det hadde ikke jeg gjort hadde vært redd jeg ikke fikk lagt inn så mye som jeg ville. men det går nok fint allikevel.. hvor høy er du? Ja, jeg vet Men tror jeg kunne få konsultasjon hvis jeg ville, er tross alt ikke før 19. august jeg skal opereres, så goood tid!! Jeg er ca 167 cm høy! Har a-cup, men er ikke helt flat liksom. Har litt fett, så jeg føler det må da være plass til litt inni der!
Frigg Skrevet 5. juni 2008 #5005 Skrevet 5. juni 2008 Hei alle sammen! Jeg er da ny her, og håper det er greit at jeg trenger meg på...! Jeg skal opereres på fornebuklinikken 19. august(!) Har etter mye fram og tilbake tenkt at kanskje det vil bli fint med ca 300 cc under muskelen. er 60 kg, 167 cm og 20 år. Har ingen barn og kommer nok ikke til å få det før minimum 6-7 år. Det jeg er redd for er at kirurgen ikke vil legge inn så mye, for jeg har hørt at det ofte er problemet når du skal opereres på fornebuk. Jeg er nå en a-cup, og har lyst til å gå opp til en c-cup. Noen her som føler har eller skal opereres på denne klinikken og føler de kjenner seg igjen her? Håper på svar!! Du veier to kg mindre enn meg og er like høy som meg, så da har du vel ganske likt utgangspunkt som meg tipper jeg. Jeg opererte på Fornebuklinikken og kunne selv velge hvor mye jeg skulle legge inn. Men det er jo begrensning for hvor mye det faktisk går an å legge inn også da + at kirurgene på FK vil at det skal se naturlig ut. Men man bestemmer ganske mye selv Jeg og kirurgen bestemte oss for 350 hvis det var plass til det, men jeg fikk 312 ettersom det ikke var plass til noe mer Og jeg er superfornøyd. Nå kan jeg faktisk gå uten bh og det ser veeeldig bra ut
MissSue Skrevet 5. juni 2008 #5006 Skrevet 5. juni 2008 Så bra at du er fornøyd! Jeg skal også operere meg ved fornebuklinikken, men er redd kirurgen ikke vil legge inn så mye som jeg vil. Hører rykter om at fk er litt strenge og ikke vil legge inn for mye... Jeg er a-cup og vil bli c-liten c... Har tenkt at 300 cc vil bli fint! Spørsmålet mitt er da som følger, hvilken cup-str var du før? Er sååå misunnelig på dere som er ferdig med operasjon!! Viktiste er at du virkelig får sagt hva du vil ha, slik at kirurgen får en godt inntrykk av hva man vil ha:) Jeg har gått opp 2 cup størrelser, virker det som per tidspunkt iallefall. Hadde en stor B før operasjon (med litt ekstra plass etter vektnedgang da), så virker det som jeg har blitt en D nå Er jo fortsatt hoven å sånn, men har fått en ganske så bra størrelse på dem nå! Hi hi.. Så tror ikke det skal være noe problem å gå fra a-til c:) Jeg fortalte Dr.Dillerud at når jeg først skal betale så mye så gjør det ikke noe om han tar litt mer enn planlagt, heller mer enn mindre.. Og det virket det ut som han var helt enig i. Og som sagt det valgte han jo å gjøre å :-D Er forresten 167 cm høy og 55 kg... Så ser ut til å se naturlig ut på meg:) Først i morgen jeg får sett dem uten BH da...
essorypa Skrevet 5. juni 2008 #5007 Skrevet 5. juni 2008 gratulerer så mye me vel overstått operasjon nene007 her går alt veldig bra,jeg er på dag 17 nå etter operasjonen og er i kjempefin form jeg gleder meg til jeg kan bruke vanlige bh`er,vet dere når jeg kan bruke det 1 dag eller no??? jeg vil gjerne slippe å ha på meg sports-bh`en under fine topper og slikt når det er så fint vær som det er jeg er kjempefornøyd med resultatet,er så glad for at jeg gjorde dette føler meg skikkelig pen nå håper det går bra med dere damer i det fine været,jeg har blitt sydenbrun allerede nå skal jeg ut å nyte solen igjen :sol: 30 grader i skyggen her så blir nok for varmt å sitte ut idag hehe...
Nene007 Skrevet 5. juni 2008 #5008 Skrevet 5. juni 2008 gratulerer så mye me vel overstått operasjon nene007 her går alt veldig bra,jeg er på dag 17 nå etter operasjonen og er i kjempefin form jeg gleder meg til jeg kan bruke vanlige bh`er,vet dere når jeg kan bruke det 1 dag eller no??? jeg vil gjerne slippe å ha på meg sports-bh`en under fine topper og slikt når det er så fint vær som det er jeg er kjempefornøyd med resultatet,er så glad for at jeg gjorde dette føler meg skikkelig pen nå håper det går bra med dere damer i det fine været,jeg har blitt sydenbrun allerede nå skal jeg ut å nyte solen igjen :sol: 30 grader i skyggen her så blir nok for varmt å sitte ut idag hehe... Åh, så heldig du er! Ute i det fine været! Jeg er så dårlig og kvalm at jeg ikke klarer tanken på å svelge mere smertestillende. Klarer ikke å røre på meg, nesten ikke å puste heller! føles iallefall sånn. Akkurat i dete øyeblikk angrer jeg veldig!!! Buhuuuuu
MissSue Skrevet 5. juni 2008 #5009 Skrevet 5. juni 2008 gratulerer så mye me vel overstått operasjon nene007 her går alt veldig bra,jeg er på dag 17 nå etter operasjonen og er i kjempefin form jeg gleder meg til jeg kan bruke vanlige bh`er,vet dere når jeg kan bruke det 1 dag eller no??? jeg vil gjerne slippe å ha på meg sports-bh`en under fine topper og slikt når det er så fint vær som det er jeg er kjempefornøyd med resultatet,er så glad for at jeg gjorde dette føler meg skikkelig pen nå håper det går bra med dere damer i det fine været,jeg har blitt sydenbrun allerede nå skal jeg ut å nyte solen igjen :sol: 30 grader i skyggen her så blir nok for varmt å sitte ut idag hehe... Godt at alt går bra med deg:) Heldig som har kommet til 17 dager allerede! Tror man kan bruke BH etter en mnd igjen, noen sier seks uker da men.. Jeg fikk vite en mnd, så håper det ikke er lengre! Ganske kjipt å sitte inne i det fine været, så uuutrolig varmt akkurat nå å! Men det er verdt det! Får være hvit noen uker til vel... Når begynte du å sole deg etter operasjonen forresten? Fikk beskjed om at jeg kunne sole meg etter to uker, håper det stemmer Men når soler deg soler du deg med bikini og kun tape på arret da, eller dekker du det bedre til? Mye spørsmål men.. hehe
essorypa Skrevet 5. juni 2008 #5010 Skrevet 5. juni 2008 Åh, så heldig du er! Ute i det fine været! Jeg er så dårlig og kvalm at jeg ikke klarer tanken på å svelge mere smertestillende. Klarer ikke å røre på meg, nesten ikke å puste heller! føles iallefall sånn. Akkurat i dete øyeblikk angrer jeg veldig!!! Buhuuuuu hoff da jeg angret meg veldig jeg også i begynnelsen,men du blir bedre å bedre for hver dag som går...håper du blir kvitt smertene snart,jeg tok bare 3-5 smertestillende jeg så jeg var utrolig heldig! rart at det er så forskjellig egentlig,at noen får kjempevondt å andre ikke? jeg forstår ikke det jeg,håper du får i deg noe mat snart så du ikke blir så slapp.. prøv å drikk masse vann med litt sitrondråper i,det hjelper jeg hadde også problemer med å puste ordentlig,det var skikkelig ekkelt...men det gikk over etter 1 uke til meg da,det klemmer av og til i mellom brystene enda men det går veldig bra!
candy_girl88 Skrevet 5. juni 2008 #5011 Skrevet 5. juni 2008 Takk for gratulasjonene Dag to! Jeg har så sinnssykt vondt! Ikke for å skremme de som ikke har hatt operasjon enda, men vær forberedt, for det var ikke jeg! Men det er jo individuelt. Jeg bruker 5 minutt på å komme meg når jeg blir dytta opp av senga (har ikke sjans til å komme meg opp selv). Kjennes ut som innleggene detter ned og prøver å komme seg ut. Så jeg føler stingene revner. Jeg har hovnet litt opp i ribb-beina under brystene. Når jeg trykker på beina, så kjennes det ut som det bobler og at jeg faktisk trykker ned noe veske. Er dette normalt? Kan noen fortelle meg hvordan jeg skal få bort kvalmen min? Jeg har spist meg kvalm på smertestillende tror jeg... hihi Til de som spurte... Jeg har lagt over muskel, og var en normal A før. Jeg tror resultatet kommer til å bli bra. Akkurat nå så ser det ut som om jeg pleier å gjøre MED min beste BH (med olje-innlegg).. Bare at nå så har jeg ikke på meg Bh, see? Min samboer skal bort noen timer i dag på jobb. Fatter ikke hvordan jeg skal klare meg uten han. Er totalt hjelpeslaus. Så ha nok ikke vært riktig så heldig som de som slipper smertene! Hvordan går det med dere som tok like før meg? MissSue, Candygirl, Bubee? Noen tips på å få bort kvalme? Jeg får ikke i meg mat! Det er så vidt jeg får til å puste her jeg sitter.. hehe Huff, trist at vi har forskjellig smerteterskel. jeg var liksom forberedt på noe mye verre enn dette. selvom jeg ikke var klar over stølheten og å ikke klare noe selv. sår i halsen av tablettene. på tirsdag hadde jeg velddig vondt. mat er vel det eneste mot kvalmen, jeg tar meg ca et minnutt hver bit så jeg puster nok imellom. stakar deg å måtte være alene. jeg har fordelt tiden på familien hehe
Nene007 Skrevet 5. juni 2008 #5012 Skrevet 5. juni 2008 Ja, merkelige greier at noen sliter, mens andre ikke. Jeg har nettopp kranglet i meg en pinex forte og to vanlige pinex. Jeg måtte bare ta et godt grep om puppene mine og løpe på do, for alt kom opp igjen. Jeg har spydd EN gang i mitt liv (foruten da jeg var baby), da ble jeg matforgiftet. Så da er dette ille!! Har fått i meg en sånn liten is-pinne nå da. wooooow! Så nå er det bare å gjøre seg klar til en ganske så grusom dag uten smertestillende enn så lenge! Føler dere at dere må holde i puppene når dere går i frykt for at de detter ut? Jeg ser latterlig ut når jeg må opp for å gjøre noe. Sitronvann hørtes godt ut. Men har ikke sitron. Må vel sende ut "tjeneren" min når han kommer tilbake :D Stakkars mann... har holdt han våken i hele natt! Men noe fornuftig må vi jo bruke disse mannfolka til også
*sunalley* Skrevet 5. juni 2008 #5013 Skrevet 5. juni 2008 Du veier to kg mindre enn meg og er like høy som meg, så da har du vel ganske likt utgangspunkt som meg tipper jeg. Jeg opererte på Fornebuklinikken og kunne selv velge hvor mye jeg skulle legge inn. Men det er jo begrensning for hvor mye det faktisk går an å legge inn også da + at kirurgene på FK vil at det skal se naturlig ut. Men man bestemmer ganske mye selv Jeg og kirurgen bestemte oss for 350 hvis det var plass til det, men jeg fikk 312 ettersom det ikke var plass til noe mer Og jeg er superfornøyd. Nå kan jeg faktisk gå uten bh og det ser veeeldig bra ut Jeg er veldig opptatt av at det skal se naturlig ut, men også at jeg skal "få noe igjen for pengene" Vil jo at det skal være en forskjell! Håper jeg får det slik jeg ønsker Gleder meg sånn til å gå uten bh uten at det gjør noe jeg også! Du er så heldig!
*sunalley* Skrevet 5. juni 2008 #5014 Skrevet 5. juni 2008 Viktiste er at du virkelig får sagt hva du vil ha, slik at kirurgen får en godt inntrykk av hva man vil ha:) Jeg har gått opp 2 cup størrelser, virker det som per tidspunkt iallefall. Hadde en stor B før operasjon (med litt ekstra plass etter vektnedgang da), så virker det som jeg har blitt en D nå Er jo fortsatt hoven å sånn, men har fått en ganske så bra størrelse på dem nå! Hi hi.. Så tror ikke det skal være noe problem å gå fra a-til c:) Jeg fortalte Dr.Dillerud at når jeg først skal betale så mye så gjør det ikke noe om han tar litt mer enn planlagt, heller mer enn mindre.. Og det virket det ut som han var helt enig i. Og som sagt det valgte han jo å gjøre å :-D Er forresten 167 cm høy og 55 kg... Så ser ut til å se naturlig ut på meg:) Først i morgen jeg får sett dem uten BH da... Tok du over eller under muskelen? De har sikkert blitt kjempe bra på deg! Jeg vil tro jeg er en normal a-cup nå. Håper så inderlig jeg får lagt inn 300!!
*sunalley* Skrevet 5. juni 2008 #5015 Skrevet 5. juni 2008 Heihei! Noen her som har blitt eller skal blir operert av Pål Schistad ved fk? Hvordan er han med str osv? Noen som har vært hos han og er fornøyd med resultatet?? Skal til operasjon hos han 19.august og begynner å bli litt nervøs, er redd jeg ikke har gjort nok research=)
luresnuppa Skrevet 5. juni 2008 #5016 Skrevet 5. juni 2008 Hei, Sunalley! Jeg var til konsultasjon hos dr. Pål Schistad i mai. Skal opereres av han 6. oktober. Han var veldig grei. Spurte hva jeg ønsket, og kom med forslag om hva som ville bli pent og se naturlig ut på min kropp. Han sa at alt mellom 250 og 350cc vil bli pent på meg. Fikk prøve proteser i str 250 og 375. Han sa at han syntes at 375 ville bli for stort til meg, men at 350 skulle gå greit. Han bad imidlertid om tillatelse til å gå ned til 325 dersom de så under operasjonen at det ikke skulle bli bra. De er jo et team under operasjonen, og alle er interessert i at det skal se naturlig ut. Jeg har jo 3 barn, og ønsker ikke se ut som en silikonberte, heller...
*sunalley* Skrevet 5. juni 2008 #5017 Skrevet 5. juni 2008 Hei, Sunalley! Jeg var til konsultasjon hos dr. Pål Schistad i mai. Skal opereres av han 6. oktober. Han var veldig grei. Spurte hva jeg ønsket, og kom med forslag om hva som ville bli pent og se naturlig ut på min kropp. Han sa at alt mellom 250 og 350cc vil bli pent på meg. Fikk prøve proteser i str 250 og 375. Han sa at han syntes at 375 ville bli for stort til meg, men at 350 skulle gå greit. Han bad imidlertid om tillatelse til å gå ned til 325 dersom de så under operasjonen at det ikke skulle bli bra. De er jo et team under operasjonen, og alle er interessert i at det skal se naturlig ut. Jeg har jo 3 barn, og ønsker ikke se ut som en silikonberte, heller... Ja, da er han ihvertfall opptatt av at kunden skal bli fornøyd!=) Hvilken cup-str er du nå da?
SuperGjest Skrevet 5. juni 2008 #5018 Skrevet 5. juni 2008 (endret) Noen som vet om det er mulig med lokalbedøvelse og beroligende ved innlegg under muskelen? Jeg er litt nervøs for narkosen da jeg aldri har vært i narkose før og kunne gjerne tenkt meg å få det utført ved lokalbedøvelse og beroligende, men i den forbindelse lurer jeg på om det går ann når man skal ha under muskelen? Jeg skal operere på Fana Medisinske Senter forresten Endret 5. juni 2008 av SuperGjest
luresnuppa Skrevet 5. juni 2008 #5019 Skrevet 5. juni 2008 Ja, da er han ihvertfall opptatt av at kunden skal bli fornøyd!=) Hvilken cup-str er du nå da? Jeg er 80A, en liten sådan... Er 169 og 59 kg. Ungene har slukt alt ut av puppene mine :gjeiper: Veldig spennende at vi skal opereres av samme kirurg! Gleder meg veldig til å høre hvordan det går med deg, siden du skal ut i ilden før meg!!! Dr. Schistad regnet med at jeg ville ende på en C-cup, som jeg ønsker. Har sett flere her inne som har oppnådd det med ca. samme høyde, vekt og innlegg som jeg. Noen har også endt opp med en D-cup. Kan jo ikke helt sammenligne da, men jeg har jo fått et visst bilde. Enn du, da? Hvilken størrelse er du? Har du barn? Sorry rare innlegg, har ikke funnet ut av hvordan jeg svarer med rullegardininnlegg... Hvordan gjør dere det????? Dataidiot, jeg...
luresnuppa Skrevet 5. juni 2008 #5020 Skrevet 5. juni 2008 Jeg er 80A, en liten sådan... Er 169 og 59 kg. Ungene har slukt alt ut av puppene mine :gjeiper: Veldig spennende at vi skal opereres av samme kirurg! Gleder meg veldig til å høre hvordan det går med deg, siden du skal ut i ilden før meg!!! Dr. Schistad regnet med at jeg ville ende på en C-cup, som jeg ønsker. Har sett flere her inne som har oppnådd det med ca. samme høyde, vekt og innlegg som jeg. Noen har også endt opp med en D-cup. Kan jo ikke helt sammenligne da, men jeg har jo fått et visst bilde. Enn du, da? Hvilken størrelse er du? Har du barn? Sorry rare innlegg, har ikke funnet ut av hvordan jeg svarer med rullegardininnlegg... Hvordan gjør dere det????? Dataidiot, jeg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå