luresnuppa Skrevet 4. juni 2008 #4981 Skrevet 4. juni 2008 (endret) Nene007: Er veldig spent på hvordan det har gått med deg i dag!!!! Gleder meg til å høre om dagen din. Ellers har jeg sovet dårlig i natt... Sikkert fordi jeg bestilte opr. dato i går, og da ble alt liksom så mye mer virkelig... Våknet i natt, og lå og tenkte på alle komplikasjonene jeg kunne få. Eller helt sikkert ville få... Ripling, infeksjon, hard kapsel... Rart hvor dramatisk man blir om natten, altså... Fikk sug i magen av å tenke på hva jeg egentlig driver med. Men dette skal jeg gjennomføre! Sliter litt med hvordan jeg skal få fortalt det til foreldrene mine. Mamma vet godt at jeg har hatt komplekser for mine små pupper bestandig, men jeg tror hun vil bli redd for komplikasjonene. Alle har jo hørt skrekkhistorier... Får tenke litt til før jeg sier noe. Ha en strålende dag, alle sammen! Klemmer Endret 4. juni 2008 av luresnuppa
*sunalley* Skrevet 4. juni 2008 #4982 Skrevet 4. juni 2008 Hei alle sammen! Jeg er da ny her, og håper det er greit at jeg trenger meg på...! Jeg skal opereres på fornebuklinikken 19. august(!) Har etter mye fram og tilbake tenkt at kanskje det vil bli fint med ca 300 cc under muskelen. er 60 kg, 167 cm og 20 år. Har ingen barn og kommer nok ikke til å få det før minimum 6-7 år. Det jeg er redd for er at kirurgen ikke vil legge inn så mye, for jeg har hørt at det ofte er problemet når du skal opereres på fornebuk. Jeg er nå en a-cup, og har lyst til å gå opp til en c-cup. Noen her som føler har eller skal opereres på denne klinikken og føler de kjenner seg igjen her? Håper på svar!!
*sunalley* Skrevet 4. juni 2008 #4983 Skrevet 4. juni 2008 Et kjapt spørsmål: noen som vet om det er vanlig å ha blødd litt på den ene bandasjen? Kun på venstre side, er også det brystet som verker litt nå å.. Litt bekymret nå... Dette er helt normalt!! Er ikke operert og kan si jeg har erfart dette selv ENDA, men har lest meg grønn på alt mulig om alt mulig innenfor brystoperasjon osv, og dette er så normalt som det kan bli
isadora2008 Skrevet 4. juni 2008 #4984 Skrevet 4. juni 2008 Hei alle sammen! Jeg er da ny her, og håper det er greit at jeg trenger meg på...! Jeg skal opereres på fornebuklinikken 19. august(!) Har etter mye fram og tilbake tenkt at kanskje det vil bli fint med ca 300 cc under muskelen. er 60 kg, 167 cm og 20 år. Har ingen barn og kommer nok ikke til å få det før minimum 6-7 år. Det jeg er redd for er at kirurgen ikke vil legge inn så mye, for jeg har hørt at det ofte er problemet når du skal opereres på fornebuk. Jeg er nå en a-cup, og har lyst til å gå opp til en c-cup. Noen her som føler har eller skal opereres på denne klinikken og føler de kjenner seg igjen her? Håper på svar!! hei, jeg fikk beskjed at jeg kunne legge inn det jeg ønsket. men opererte meg ikke på fornebuklinikken. la inn 435 ml
isadora2008 Skrevet 4. juni 2008 #4985 Skrevet 4. juni 2008 er 16 dager siden min operasjon, men er fremdeles øm på siden på begge puppene. er dette normalt så lenge etterpå? merket ikke noe til dette den 1 gang jeg opererte
*sunalley* Skrevet 4. juni 2008 #4986 Skrevet 4. juni 2008 Ja, nettopp Føler andre klinikker legger inn det som kunden ønsker, mens fk legger inn "så lite som mulig"... La du under eller over muskel? Hvilken cup-størrelse var du fra før? Lurer på om mottoet til fk er "legg inn så lite som mulig"...
*sunalley* Skrevet 4. juni 2008 #4987 Skrevet 4. juni 2008 har nå sett at flere skal opereres på fornebuklinikken i august!!! Vi må holde hverandre oppdatert!!
isadora2008 Skrevet 4. juni 2008 #4988 Skrevet 4. juni 2008 Ja, nettopp Føler andre klinikker legger inn det som kunden ønsker, mens fk legger inn "så lite som mulig"... La du under eller over muskel? Hvilken cup-størrelse var du fra før? Lurer på om mottoet til fk er "legg inn så lite som mulig"... jeg la inn under muskel.. dette er min 2 operasjon (ville ha litt større) var D cup for 16 dager siden, men blir nok en E cup nå.. før min 1 operasjon var jeg B cup.... jeg fikk også velge str 1 gang, men var redd det skulle bli for stort, så tok 325 for 2 år siden
*sunalley* Skrevet 4. juni 2008 #4989 Skrevet 4. juni 2008 jeg la inn under muskel.. dette er min 2 operasjon (ville ha litt større) var D cup for 16 dager siden, men blir nok en E cup nå.. før min 1 operasjon var jeg B cup.... jeg fikk også velge str 1 gang, men var redd det skulle bli for stort, så tok 325 for 2 år siden Har tenkt at jeg kanskje kommer til å legge inn mer om noen år jeg også. La du inn under muskel første gang også? Hva var grunnen til at du valgte dette? Jeg har lest at under muskel gjør implantatene mindre synlige og at det ser mer naturlig ut. Pluss en del andre fordeler, så derfor blir nok det mitt valg også. Men som sagt redd for at jeg ikke får lov til å legge inn så mye som jeg vil. Føler ikke det er mye vits i å bruke så mye penger hvis det nesten ikke blir noen forskjell....
isadora2008 Skrevet 4. juni 2008 #4990 Skrevet 4. juni 2008 Har tenkt at jeg kanskje kommer til å legge inn mer om noen år jeg også. La du inn under muskel første gang også? Hva var grunnen til at du valgte dette? Jeg har lest at under muskel gjør implantatene mindre synlige og at det ser mer naturlig ut. Pluss en del andre fordeler, så derfor blir nok det mitt valg også. Men som sagt redd for at jeg ikke får lov til å legge inn så mye som jeg vil. Føler ikke det er mye vits i å bruke så mye penger hvis det nesten ikke blir noen forskjell.... dem la bare under muskel, så hadde bare det valget den gangen og da la dem under den 2 gangen også. det vil synes med 300 ml, jeg gikk opp fra B til D cup første gang med 325 ml, men tror det kommer ann på høyde, kropp osv til personen.. ei venninne av meg la inn 375, men gikk bare opp fra B til C.
*sunalley* Skrevet 4. juni 2008 #4991 Skrevet 4. juni 2008 dem la bare under muskel, så hadde bare det valget den gangen og da la dem under den 2 gangen også. det vil synes med 300 ml, jeg gikk opp fra B til D cup første gang med 325 ml, men tror det kommer ann på høyde, kropp osv til personen.. ei venninne av meg la inn 375, men gikk bare opp fra B til C. ja, er det jeg også har tenkt. Har liksom gått fra å tenke at 240 sikkert er nok, til at det må jo være altfor lite.. Siden den er under muskelen blir det jo mindre ja. Hvilken klinikk opererte dere dere på? Var du fornøyd med den klinikken?
isadora2008 Skrevet 4. juni 2008 #4992 Skrevet 4. juni 2008 ja, er det jeg også har tenkt. Har liksom gått fra å tenke at 240 sikkert er nok, til at det må jo være altfor lite.. Siden den er under muskelen blir det jo mindre ja. Hvilken klinikk opererte dere dere på? Var du fornøyd med den klinikken? nobel clinikk og volvat.. er kjempe fornøyd med mitt valg av kirurg og sted men ble dere ikke enige om str på konsultasjonen din?
Nene007 Skrevet 4. juni 2008 #4993 Skrevet 4. juni 2008 Holy ****!!! Jeg er susen i hodet!! Så tilgi meg om jeg skriver gresk! Jeg har nettopp kommet hjem, tar to timer å kjøre fra klinikken og hjem. Fikk beskjed om å holde meg i Tromsø til kl 20 i kveld, i tilfelle komplikasjoner. Jeg har på en eller annen merkelig måte oversett avsnittet i papirene mine om at jeg trengte overnatting! Men vi kom altså fram til en deal om å være noen timer i byen. Nei, dette var jammen meg ikkeno å grue seg til. Det var en fest. Men altså.. jeg har en del smerter. Når man skal ut av en bil etter en humpete biltur på disse to timene, så sier det seg selv. Jeg angret da!!! hehe Bedøvelsen er så og si borte nå, og jeg kjenner godt stingene på høyre side. Det er nesten bare den siden jeg har skikkelig smerter! Jeg ble ringt opp da jeg var på tur til klinikken med beskjed om at jeg kunne komme med en gang. Kom en halvtime før tiden og ble kastet rett inn i det. Var rolig hele tiden egentlig, helt til jeg la meg ned på bordet (med bukser! Takk og lov!). Men det gikk ikke lange tiden før jeg lå der neddopet og lo og snakket veeeeldig utydelig. "Nå sovner du snart" ... haha... nå nei du... det gjør jeg ikke! Og POFF, så ble jeg vekket!! Jeg spurte hvorfor de måtte vekke meg nå! Jeg sov jo så godt! Så tok jeg en titt under dyna og sa "Jeg ser jo ikke noe forskjell!!!" haha.. Så lå jeg der og ventet og ventet og ventet på å få komme meg ut derifra! Fikk smertestillende, men hadde jo ikke særlig vondt! Enkelt og lett tenkte jeg, jeg er jo i fiiine formen.. Helt til jeg reiste meg! Holdte på å svime av og ble holdt igjen i et par timer til. grrr... Men altså så hadde jeg ikke vondt før nå når jeg kom hjem. Jeg knasker smertestillende og er rastløs. Har ikke akkurat vært så rolig i dag! Jeg går foran speilet og kikker hvert 10.minutt. Skal snart finne senga, har ikke sovet noe siden jeg våknet av narkosen. Eier ikke ro i kroppen! Men hodet mitt er svært trøtt! To røyk har jeg tatt, tross kjeft fra samboeren (som må gjøre alt for meg). Og jeg har planer om å drikke vin på fredag. Er dette lurt?? Står ikkeno om det i papirene mine! Skal jo ikke drikke meg full liksom! Fikk altså 320 i hver pupp, har på meg 75D i denne sports-bh´en fra Cubus (svært bra bh!) Men jeg tror jeg ender på C til slutt, det ser faktisk ikke så stort ut! Nå skravler jeg mye... Jeg må gå. Mat og søvn og mere Pinex-forte! God natt frøkener Hilsen Meg og de to andre
*sunalley* Skrevet 4. juni 2008 #4994 Skrevet 4. juni 2008 Holy ****!!! Jeg er susen i hodet!! Så tilgi meg om jeg skriver gresk! Jeg har nettopp kommet hjem, tar to timer å kjøre fra klinikken og hjem. Fikk beskjed om å holde meg i Tromsø til kl 20 i kveld, i tilfelle komplikasjoner. Jeg har på en eller annen merkelig måte oversett avsnittet i papirene mine om at jeg trengte overnatting! Men vi kom altså fram til en deal om å være noen timer i byen. Nei, dette var jammen meg ikkeno å grue seg til. Det var en fest. Men altså.. jeg har en del smerter. Når man skal ut av en bil etter en humpete biltur på disse to timene, så sier det seg selv. Jeg angret da!!! hehe Bedøvelsen er så og si borte nå, og jeg kjenner godt stingene på høyre side. Det er nesten bare den siden jeg har skikkelig smerter! Jeg ble ringt opp da jeg var på tur til klinikken med beskjed om at jeg kunne komme med en gang. Kom en halvtime før tiden og ble kastet rett inn i det. Var rolig hele tiden egentlig, helt til jeg la meg ned på bordet (med bukser! Takk og lov!). Men det gikk ikke lange tiden før jeg lå der neddopet og lo og snakket veeeeldig utydelig. "Nå sovner du snart" ... haha... nå nei du... det gjør jeg ikke! Og POFF, så ble jeg vekket!! Jeg spurte hvorfor de måtte vekke meg nå! Jeg sov jo så godt! Så tok jeg en titt under dyna og sa "Jeg ser jo ikke noe forskjell!!!" haha.. Så lå jeg der og ventet og ventet og ventet på å få komme meg ut derifra! Fikk smertestillende, men hadde jo ikke særlig vondt! Enkelt og lett tenkte jeg, jeg er jo i fiiine formen.. Helt til jeg reiste meg! Holdte på å svime av og ble holdt igjen i et par timer til. grrr... Men altså så hadde jeg ikke vondt før nå når jeg kom hjem. Jeg knasker smertestillende og er rastløs. Har ikke akkurat vært så rolig i dag! Jeg går foran speilet og kikker hvert 10.minutt. Skal snart finne senga, har ikke sovet noe siden jeg våknet av narkosen. Eier ikke ro i kroppen! Men hodet mitt er svært trøtt! To røyk har jeg tatt, tross kjeft fra samboeren (som må gjøre alt for meg). Og jeg har planer om å drikke vin på fredag. Er dette lurt?? Står ikkeno om det i papirene mine! Skal jo ikke drikke meg full liksom! Fikk altså 320 i hver pupp, har på meg 75D i denne sports-bh´en fra Cubus (svært bra bh!) Men jeg tror jeg ender på C til slutt, det ser faktisk ikke så stort ut! Nå skravler jeg mye... Jeg må gå. Mat og søvn og mere Pinex-forte! God natt frøkener Hilsen Meg og de to andre Gratulerer så mye!!! "misunnelig, misunnelig" La du over eller under muskelen? høres ut som en perfekt størrelse. er den størrelsen jeg også vil ha:) Hvilken størrelse var du før op? igjen, GRATULERER!!!
*sunalley* Skrevet 4. juni 2008 #4995 Skrevet 4. juni 2008 nobel clinikk og volvat.. er kjempe fornøyd med mitt valg av kirurg og sted men ble dere ikke enige om str på konsultasjonen din? jeg har bare sendt bilder på mail og snakket med de på telefon, så skal ha "konsultasjonen" på operasjonsdagen...
luresnuppa Skrevet 4. juni 2008 #4996 Skrevet 4. juni 2008 GRATULERER MED DINE 2 NYE FORDELER, NENE007!!! Ønsker deg en riktig god natts søvn. Ettersom jeg har lest, er ikke de første nettene så gode... Blir spennende å følge deg fremover. Hvilken størrelse hadde du fra før?
Rødtoppen86 Skrevet 5. juni 2008 #4997 Skrevet 5. juni 2008 GRATULERER så mye NENE007 =D Håper du blir fornøyd med størrelse og alt når hevelsen går ned Høres jo ut som det blir veldig bra hvis du fikk en sportsbh med størrelse D hehe...
miss mickey Skrevet 5. juni 2008 #4998 Skrevet 5. juni 2008 Da var bandasjene av :D hihi Fikk litt sjokk akkurat med en gang da jeg så ut som frankenstein, etter merkene fra bandasjene, og jeg skal love dere at det var en deillig dusj da jeg kom hjem :D Og til deg som spurte om det var normalt å ha blødd på bandasjen, du skal ikke blø så jeg ville ringt klinikken, men jeg hadde også blødd pttelitt på bandasjen på venstre side men det gikk fint, så det går helt sikkert bra, men ville sjekket det uansett. Men et spørsmål til dere andre? jeg vet at vi skal vente i to måneder før man går med vanlig bh, men en dag burde jo gå greit vell? :| Er jo ingen fine klær som passer til den kjedelige sportsbh'en :-P
isadora2008 Skrevet 5. juni 2008 #4999 Skrevet 5. juni 2008 Holy ****!!! Jeg er susen i hodet!! Så tilgi meg om jeg skriver gresk! Jeg har nettopp kommet hjem, tar to timer å kjøre fra klinikken og hjem. Fikk beskjed om å holde meg i Tromsø til kl 20 i kveld, i tilfelle komplikasjoner. Jeg har på en eller annen merkelig måte oversett avsnittet i papirene mine om at jeg trengte overnatting! Men vi kom altså fram til en deal om å være noen timer i byen. Nei, dette var jammen meg ikkeno å grue seg til. Det var en fest. Men altså.. jeg har en del smerter. Når man skal ut av en bil etter en humpete biltur på disse to timene, så sier det seg selv. Jeg angret da!!! hehe Bedøvelsen er så og si borte nå, og jeg kjenner godt stingene på høyre side. Det er nesten bare den siden jeg har skikkelig smerter! Jeg ble ringt opp da jeg var på tur til klinikken med beskjed om at jeg kunne komme med en gang. Kom en halvtime før tiden og ble kastet rett inn i det. Var rolig hele tiden egentlig, helt til jeg la meg ned på bordet (med bukser! Takk og lov!). Men det gikk ikke lange tiden før jeg lå der neddopet og lo og snakket veeeeldig utydelig. "Nå sovner du snart" ... haha... nå nei du... det gjør jeg ikke! Og POFF, så ble jeg vekket!! Jeg spurte hvorfor de måtte vekke meg nå! Jeg sov jo så godt! Så tok jeg en titt under dyna og sa "Jeg ser jo ikke noe forskjell!!!" haha.. Så lå jeg der og ventet og ventet og ventet på å få komme meg ut derifra! Fikk smertestillende, men hadde jo ikke særlig vondt! Enkelt og lett tenkte jeg, jeg er jo i fiiine formen.. Helt til jeg reiste meg! Holdte på å svime av og ble holdt igjen i et par timer til. grrr... Men altså så hadde jeg ikke vondt før nå når jeg kom hjem. Jeg knasker smertestillende og er rastløs. Har ikke akkurat vært så rolig i dag! Jeg går foran speilet og kikker hvert 10.minutt. Skal snart finne senga, har ikke sovet noe siden jeg våknet av narkosen. Eier ikke ro i kroppen! Men hodet mitt er svært trøtt! To røyk har jeg tatt, tross kjeft fra samboeren (som må gjøre alt for meg). Og jeg har planer om å drikke vin på fredag. Er dette lurt?? Står ikkeno om det i papirene mine! Skal jo ikke drikke meg full liksom! Fikk altså 320 i hver pupp, har på meg 75D i denne sports-bh´en fra Cubus (svært bra bh!) Men jeg tror jeg ender på C til slutt, det ser faktisk ikke så stort ut! Nå skravler jeg mye... Jeg må gå. Mat og søvn og mere Pinex-forte! God natt frøkener Hilsen Meg og de to andre gratulerer
isadora2008 Skrevet 5. juni 2008 #5000 Skrevet 5. juni 2008 jeg har bare sendt bilder på mail og snakket med de på telefon, så skal ha "konsultasjonen" på operasjonsdagen... ok, det hadde ikke jeg gjort hadde vært redd jeg ikke fikk lagt inn så mye som jeg ville. men det går nok fint allikevel.. hvor høy er du?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå