Rødtoppen86 Skrevet 2. juni 2008 #4961 Skrevet 2. juni 2008 hei, er ny på dette forumet, opererte meg for 2 uker siden, er det flere som har operert da? la inn 435 under muskel og ender nok opp med en 80E Gratulerer så mye til deg også Hvilken strl hadde du før operasjonen? 80E høres så mye ut, men det kommer vel an på personen som bærer dem hehe Vil tro du ser kjempeflott ut
isadora2008 Skrevet 2. juni 2008 #4962 Skrevet 2. juni 2008 Gratulerer så mye til deg også Hvilken strl hadde du før operasjonen? 80E høres så mye ut, men det kommer vel an på personen som bærer dem hehe Vil tro du ser kjempeflott ut takk for det jeg hadde str D før, men dette er min andre operasjon, ville ha litt større det er egentlig ikke så stort syns jeg, men har sikkert blitt vant til dem
isadora2008 Skrevet 2. juni 2008 #4963 Skrevet 2. juni 2008 Jeg spurte legen om jeg kunne kjøre til kontroll etter 6 dager, men han mente det var for tidlig... Litt frustrerende siden jeg ikke har vondt, men jeg adlyder. Men etter 1 uke kommer jeg til å kjøre selv på jobb. Stress å måtte bli kjørt rundt over alt. jeg fikk beskjed om å vente i 2 uker med bilkjøring, men venninna mi fikk beskjed om 1 uke, så er litt forskjellig fra klinikkene virker det som
isadora2008 Skrevet 2. juni 2008 #4964 Skrevet 2. juni 2008 Gratulerer med nye pupper, Miss Sue!!!! Opererte de deg på en søndag???? Håper uansett at formen er fortsatt bra, og at du får mye glede av de fremover. En ting jeg lurer veldig på, som jeg ikke har sett så mange skrive om, er: hvordan er det med følelsen i brystvortene deres etter operasjon? Er veldig redd for å miste den... På konsultasjonen sa legen at det er svært få som mister følelsen der, men må bare få det bekreftet fra dere jenter her inne. :klø: jeg har mistet følelsen i den ene brystvorten, men håper jeg får tilbake følelsen etterhvert. tok ca 4 uker forrige gang før den var tilbake i begge brystvortene
BuBee Skrevet 2. juni 2008 #4965 Skrevet 2. juni 2008 Gratulerer Miss Sue! Og velkommen isadora2008! Hva hadde du i ml før denne operasjonen da? Er det lenge siden den første? Når det gjelder følelse i brystvorene så har jeg vært heldig tror jeg. Har hatt følelse hele tiden, både etter første og etter andre operasjon. Den ene er imidlertid litt øm og overfølsom, men jeg håper det kommer seg.
candy_girl88 Skrevet 2. juni 2008 #4966 Skrevet 2. juni 2008 hei. kommet hjem fra klinikken og sovet 4 timer. har en del smerter i venstre sidde. hadde veldig vondt i magen i natt fikk ikke sove. godt jeg har mamma her , og hun er sykepleier i tillegg så det er en fordel. jeg kom til klinikken kl 7, hadde time halv 8, ti på åtte fikk jeg to panodil og en morfin. så ble jeg hentet av en op.sykepleier. tok av meg jakka og singletten. tok bilder, og ble så tatt med inn til operasjonsbordet, noe jeg ikke syns var ekkelt, men deilig var så sliten. så ble jeg vasket med en bomullsdott, og så la de en blå greie som ligna på en duk med teip og tok den rundt meg på alle sider så bare puppene møtte den som så stod ovenfor meg. imens hun gjorde dette så fikk jeg kanilen i armen og sovna ganske fort, men jeg fikk et lykke til fra legen som titta inni rommet. hehe . så våknet jeg og var utroooolig trett , men ikke kvalm.. å åååå så glad jeg ble. klokka ti var jeg ute av klinikken, fikk sitte i rullestol. jo jeg fikk forresten en sånn greie for å presse puppene ned så de ikke skulle havna oppe ved haka siden jeg la under muskel. og for de som ikke husker la jeg inn 260 cc i lav profil. nå ligger jeg på sofaen og drikker saft. og skriver til dere. nene007, du trenger ikke grue deg, det her en så bra og så mye mindre farlig enn jeg trodde:D
candy_girl88 Skrevet 2. juni 2008 #4967 Skrevet 2. juni 2008 Håper det går bra med Candy girl i dag I går var det min dag, var på Fornbuklinikken kl 7.15 klar for å gjøre litt forbedringer Snakket først med anestesilegen(eller hvordan det nå skrives), fikk et par smertestillende, så bar det inn til sengen igjen. Lå å ventet på at Dr.Erik Dillerud skulle komme, og det tok heller ikke lange tiden. Gikk inn til han og fikk stilt noen flere spørsmål, fikk litt mer info om alt sammen og så tegnet han litt streker å sånn På forrige konsultasjon sa han at han skulle legge inn 260, noe jeg syntes virket litt lite. Men etter å ha sett på meg igjen regnet han med å legge inn 300 sånn ca. Skulle se ann under operasjonen. La meg deretter opp på operasjonsbordet, der jeg ble vasket med veldig kald sprit (egentlig bare deilig med tanke på hvor varm jeg var), så fikk jeg sovemedisin og forsvant veldig fort! Etter å ha sovnet fikk jeg også lokalbedøvelse. Våknet opp ikke så lenge etter og følte meg i kjempe god form, måtte også smugtitte under sports Bh'n og det gjorde bare humøret enda bedre Veldig fornøyd hittil! Har de siste årene gått ned en del kilo og det har gått mest utover puppene, så deilig å ha noen som får meg til å føle meg veldig kvinnelig igjen! Fikk beskjed om å hvile litt til, siden jeg hadde våknet opp veldig fort.. Så fikk jeg etterhvert rundstykke og drikke :-D Det gjør godt etter noen timer med faste! Så snille alle som jobber der inne atte, koseligste menneskene jeg har møtt på lenge! Til slutt ringte hun samboeren min, som kom og hentet meg Han er så snill og varter meg opp og passer på at jeg har alt jeg trenger! Vet liksom ikke helt hva jeg kan finne på, vil ikke utsette kroppen min for noe den ikke bør gjøre nå... Litt redd for å gjøre noe dumt, nå som jeg endelig har fått de jeg vil ha Forresten gått fra en stor B, til en stor C-liten D. Har på en sport Bh som er 80 C, bruker egentlig 75, men sykepleieren sa visst at denne kom til å stramme veldig, så da tok de heller på meg en i 80 Så happy, happy, happy nå Ble forresten runde silikon innlegg med 320 i hver:) Trengte bare å ta noen smertestillende i går, hadde ikke noe spesielt vondt. Gikk også veldig fint å stå opp i dag å. Litt ømt mellom puppene og litt på, men såpass lite smerter så plager meg ikke. Håper det fortsetter i denne banen Kontroll time på fredag, gleder meg til å fjerne bandasjen og sånn! Kjempe fornøyd med Fornebuklinikken og Dr.Dillerud:) spennende! kjenner til den å ikke vite hva man skal gjøre.. ligger å kjeder meg, er vanligvis veldig aktiv. bra du ikke har mye smerter :D
MissSue Skrevet 2. juni 2008 #4968 Skrevet 2. juni 2008 hei. kommet hjem fra klinikken og sovet 4 timer. har en del smerter i venstre sidde. hadde veldig vondt i magen i natt fikk ikke sove. godt jeg har mamma her , og hun er sykepleier i tillegg så det er en fordel. jeg kom til klinikken kl 7, hadde time halv 8, ti på åtte fikk jeg to panodil og en morfin. så ble jeg hentet av en op.sykepleier. tok av meg jakka og singletten. tok bilder, og ble så tatt med inn til operasjonsbordet, noe jeg ikke syns var ekkelt, men deilig var så sliten. så ble jeg vasket med en bomullsdott, og så la de en blå greie som ligna på en duk med teip og tok den rundt meg på alle sider så bare puppene møtte den som så stod ovenfor meg. imens hun gjorde dette så fikk jeg kanilen i armen og sovna ganske fort, men jeg fikk et lykke til fra legen som titta inni rommet. hehe . så våknet jeg og var utroooolig trett , men ikke kvalm.. å åååå så glad jeg ble. klokka ti var jeg ute av klinikken, fikk sitte i rullestol. jo jeg fikk forresten en sånn greie for å presse puppene ned så de ikke skulle havna oppe ved haka siden jeg la under muskel. og for de som ikke husker la jeg inn 260 cc i lav profil. nå ligger jeg på sofaen og drikker saft. og skriver til dere. nene007, du trenger ikke grue deg, det her en så bra og så mye mindre farlig enn jeg trodde:D Godt å høre at det har gått bra med deg Og gratulerer så mye med de to nye Håper de smertene du har i venstre side roer seg ned snart da, ikke noe deilig å ha smerter. Kjenner det strammer veldig på begge brystene, men ikke så unaturlig det da.. hehe.. Ja, ikke så greit å må ta det med ro, sitter å kjeder meg selv.. Får liksom ikke gjort stort de første dagene.. Dupper av innimellom da, litt sliten i kropp og hode.. Men greit å passe på å ta det med ro når man må vel
Rødtoppen86 Skrevet 2. juni 2008 #4969 Skrevet 2. juni 2008 hei. kommet hjem fra klinikken og sovet 4 timer. har en del smerter i venstre sidde. hadde veldig vondt i magen i natt fikk ikke sove. godt jeg har mamma her , og hun er sykepleier i tillegg så det er en fordel. jeg kom til klinikken kl 7, hadde time halv 8, ti på åtte fikk jeg to panodil og en morfin. så ble jeg hentet av en op.sykepleier. tok av meg jakka og singletten. tok bilder, og ble så tatt med inn til operasjonsbordet, noe jeg ikke syns var ekkelt, men deilig var så sliten. så ble jeg vasket med en bomullsdott, og så la de en blå greie som ligna på en duk med teip og tok den rundt meg på alle sider så bare puppene møtte den som så stod ovenfor meg. imens hun gjorde dette så fikk jeg kanilen i armen og sovna ganske fort, men jeg fikk et lykke til fra legen som titta inni rommet. hehe . så våknet jeg og var utroooolig trett , men ikke kvalm.. å åååå så glad jeg ble. klokka ti var jeg ute av klinikken, fikk sitte i rullestol. jo jeg fikk forresten en sånn greie for å presse puppene ned så de ikke skulle havna oppe ved haka siden jeg la under muskel. og for de som ikke husker la jeg inn 260 cc i lav profil. nå ligger jeg på sofaen og drikker saft. og skriver til dere. nene007, du trenger ikke grue deg, det her en så bra og så mye mindre farlig enn jeg trodde:D Gratulerer med vel overstått operasjon Hvordan føles det å endelig ha det gjort?
isadora2008 Skrevet 2. juni 2008 #4970 Skrevet 2. juni 2008 Gratulerer Miss Sue! Og velkommen isadora2008! Hva hadde du i ml før denne operasjonen da? Er det lenge siden den første? Når det gjelder følelse i brystvorene så har jeg vært heldig tror jeg. Har hatt følelse hele tiden, både etter første og etter andre operasjon. Den ene er imidlertid litt øm og overfølsom, men jeg håper det kommer seg. jeg la inn 325 den første gangen, er vel 2 år siden sist
isadora2008 Skrevet 2. juni 2008 #4971 Skrevet 2. juni 2008 hei. kommet hjem fra klinikken og sovet 4 timer. har en del smerter i venstre sidde. hadde veldig vondt i magen i natt fikk ikke sove. godt jeg har mamma her , og hun er sykepleier i tillegg så det er en fordel. jeg kom til klinikken kl 7, hadde time halv 8, ti på åtte fikk jeg to panodil og en morfin. så ble jeg hentet av en op.sykepleier. tok av meg jakka og singletten. tok bilder, og ble så tatt med inn til operasjonsbordet, noe jeg ikke syns var ekkelt, men deilig var så sliten. så ble jeg vasket med en bomullsdott, og så la de en blå greie som ligna på en duk med teip og tok den rundt meg på alle sider så bare puppene møtte den som så stod ovenfor meg. imens hun gjorde dette så fikk jeg kanilen i armen og sovna ganske fort, men jeg fikk et lykke til fra legen som titta inni rommet. hehe . så våknet jeg og var utroooolig trett , men ikke kvalm.. å åååå så glad jeg ble. klokka ti var jeg ute av klinikken, fikk sitte i rullestol. jo jeg fikk forresten en sånn greie for å presse puppene ned så de ikke skulle havna oppe ved haka siden jeg la under muskel. og for de som ikke husker la jeg inn 260 cc i lav profil. nå ligger jeg på sofaen og drikker saft. og skriver til dere. nene007, du trenger ikke grue deg, det her en så bra og så mye mindre farlig enn jeg trodde:D gratulerer med nye pupper
Nene007 Skrevet 2. juni 2008 #4972 Skrevet 2. juni 2008 Åååå!!! CandyGirl88, så flott at det gikk så fint! Og tusen takk for at du prøver å roe meg ned! Tok det mange timene før du var ute igjen? Om to dager kan vi kjede oss sammen! haha skrekk og gru... det er bare to dager til.. neiogneiogneoogneiiii! hehe
missilly Skrevet 3. juni 2008 #4973 Skrevet 3. juni 2008 Når kan man bade? På stranda altså? Min er snart 4 uker gamle, alt er i beste velgående
candy_girl88 Skrevet 3. juni 2008 #4974 Skrevet 3. juni 2008 Åååå!!! CandyGirl88, så flott at det gikk så fint! Og tusen takk for at du prøver å roe meg ned! Tok det mange timene før du var ute igjen? Om to dager kan vi kjede oss sammen! haha skrekk og gru... det er bare to dager til.. neiogneiogneoogneiiii! hehe op tok 40 min, var ute kl ti, trøtt og sløv. bor i drammen så jeg var hjemme litt før elleve. ble kjørt i rullestol ut døra har litt mere vondt i dag. men det går greit så lenge jeg er i ro, da kjenner jg meg bare støl. lykke til i morgen§! det går så bra, disse folkene er så flinke
pirellie Skrevet 3. juni 2008 #4975 Skrevet 3. juni 2008 Gratulerer så mye til alle dere som har fått dere flotte nye pupper Virker som alle er i god form Det gir oss som venter godt mot Gleder meg såååå til det er min tur, 2 laaaange uker...
luresnuppa Skrevet 3. juni 2008 #4976 Skrevet 3. juni 2008 HURRA!!!! Jeg har fått fastsatt opr. dato! 6. oktober skal jeg i ilden på Fornebuklinikken. Godt å ha en dato å se fram til. Er avhengig av å legge det til friuka mi. Skal jobbe inn noen vakter, slik at jeg får fri 2 uker tilsammen. Rødtoppen: Takk for tipset om at Fornebuklinikken hadde fastsatt opr.programmet allerede! Pirelli: Hvor skal du opereres? Og hvilken dato? 2 uker går veldig fort... Spennende!
skorpion84 Skrevet 3. juni 2008 #4977 Skrevet 3. juni 2008 Når kan man bade? På stranda altså? Min er snart 4 uker gamle, alt er i beste velgående heia når jeg var på konsultasjon så da kirurgen at jeg kunne bade etter at sårene var grodd... men ikke svømme, da dette sees på som trening... men å være i vannet og avkjøle seg er ikke no problem... det sa hvertfall han på fornebuklinikken... kan jo hende andre mener no annet... du kan jo ringe klinikken din å spørre om du er i tvil..
Rødtoppen86 Skrevet 4. juni 2008 #4978 Skrevet 4. juni 2008 HURRA!!!! Jeg har fått fastsatt opr. dato! 6. oktober skal jeg i ilden på Fornebuklinikken. Godt å ha en dato å se fram til. Er avhengig av å legge det til friuka mi. Skal jobbe inn noen vakter, slik at jeg får fri 2 uker tilsammen. Åh, så bra Gratulerer med dato. Nå er det bare å begynne å telle ned.
Rødtoppen86 Skrevet 4. juni 2008 #4979 Skrevet 4. juni 2008 Nå er jeg spent på hvordan det går med Nene007 Ønsker henne lykke til med operasjonen idag, og gleder meg til å få en aldri så liten rapport
MissSue Skrevet 4. juni 2008 #4980 Skrevet 4. juni 2008 Et kjapt spørsmål: noen som vet om det er vanlig å ha blødd litt på den ene bandasjen? Kun på venstre side, er også det brystet som verker litt nå å.. Litt bekymret nå...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå