essorypa Skrevet 1. juni 2008 #4941 Skrevet 1. juni 2008 Jeg hadde ikke klart å løftet skikkelige tunge ting 4 uker etter, men husker jeg var redd for å overbelaste musklene og puppene. Jeg kjørte etter nesten 2 uker, og da var d enda litt ubehagelig å gire og svinge osv. Jeg nekter å tro at du klarer å kjøre bil et par dager etterpå for å si det sånn, det er uansett ikke bra for healingen heller. nå gruer jeg meg til å gå gjennom alt igjen, men d er mest kjedelig å gå å vente på at du klarer mer og mer. jeg kjørte bil etter 1 uke,det gikk kjempefint altså....det var litt vondt etterpå,men det var overkommelig jeg vil ønske dere som er nyoperert og de som skal opereres snarest lykke til,håper dere blir fornøyde :gjeiper: jeg koser meg hver dag med mine pupper hehe,de blir 2 uker nå i morgen.... livet er hærlig dere
candy_girl88 Skrevet 1. juni 2008 #4942 Skrevet 1. juni 2008 Oi oi oi! Lykke til, Lykke til!!!! Ja, huff, min tur på onsdag.... Kommer til å gå så fort de neste dagene, har så mye å gjøre! Åsså jeg som håper ingen skal legge merke til det..Skal kjøpe meg en stor genser i morgen som skjuler det meste for nærmeste slekt den første tiden iallefall. Har lovt ei venninne å hjelpe henne med noe flytting i slutten av Juni. Er jeg klar til å løfte da? Og hva i all verden, går det ikke ann å kjøre bil etter operasjon?? Det har jeg aldri hørt noe om. Hvor lenge må jeg vente med det? Tusen takk jeg gleder meg sykt, men gruer meg sånn til å våkne, fordi jeg er redd jeg spyr På den infoen jeg fikk på papir stod det at man ikke skulle kjøre bil det første døgnet, står ikke noe mer enn det, og står at man skal ikke gjøre (veldig) fysisk tungt arbeid i 6 uker etter inngrepet.
skorpion84 Skrevet 1. juni 2008 #4943 Skrevet 1. juni 2008 Tusen takk jeg gleder meg sykt, men gruer meg sånn til å våkne, fordi jeg er redd jeg spyr På den infoen jeg fikk på papir stod det at man ikke skulle kjøre bil det første døgnet, står ikke noe mer enn det, og står at man skal ikke gjøre (veldig) fysisk tungt arbeid i 6 uker etter inngrepet. masse masse lykke til!!! i morgen er det 2 uker akkurat til det er min tur..
essorypa Skrevet 1. juni 2008 #4944 Skrevet 1. juni 2008 lykke til,det går helt sikkert bra skal du se... jeg blir bestandig syk av narkose,men jeg ble ikke det etter operasjonen så det er håp,krysser fingrene for deg
BuBee Skrevet 1. juni 2008 #4945 Skrevet 1. juni 2008 Jeg spurte legen om jeg kunne kjøre til kontroll etter 6 dager, men han mente det var for tidlig... Litt frustrerende siden jeg ikke har vondt, men jeg adlyder. Men etter 1 uke kommer jeg til å kjøre selv på jobb. Stress å måtte bli kjørt rundt over alt.
luresnuppa Skrevet 1. juni 2008 #4946 Skrevet 1. juni 2008 Lykke til i morgen, Candygirl88!!! :juhu: Dere er skikkelig heldige som gjør dette nå..........(Bare litt misunnelig, da, hi, hi) Tenk at dine pupper er 2 uker gamle i morgen, Essorypa! Tiden går jammen fort. Bare sommeren er over så er det min tur!!! Gleder meg til å kunnne fastsette en dato. Det kan jeg nemlig ikke før i august. På Fornebuklinikken har de ferie i juli, og setter ikke opp nytt opr program før i august. Får smøre meg med tålmodighet. Vil ha Pål Schistad, siden jeg likte han så godt på konsultasjonen. Det er ingen andre enn mannen min som vet noe ennå, men har lyst til å fortelle hele verden om det!!! Bare synd det er så mange med fordommer her i verden... Før vi dro på ferie skulle jeg kjøpe nytt undertøy. Har nemlig ikke noen BH som passer. Jeg saumfarte tre butikker, før jeg endelig fant 1 BH! Ikke lett å finne BH i str 80A... Ha en riktig god natt alle sammen. Skal ut og vanne blomstene nå. Klem
essorypa Skrevet 1. juni 2008 #4947 Skrevet 1. juni 2008 Lykke til i morgen, Candygirl88!!! :juhu: Dere er skikkelig heldige som gjør dette nå..........(Bare litt misunnelig, da, hi, hi) Tenk at dine pupper er 2 uker gamle i morgen, Essorypa! Tiden går jammen fort. Bare sommeren er over så er det min tur!!! Gleder meg til å kunnne fastsette en dato. Det kan jeg nemlig ikke før i august. På Fornebuklinikken har de ferie i juli, og setter ikke opp nytt opr program før i august. Får smøre meg med tålmodighet. Vil ha Pål Schistad, siden jeg likte han så godt på konsultasjonen. Det er ingen andre enn mannen min som vet noe ennå, men har lyst til å fortelle hele verden om det!!! Bare synd det er så mange med fordommer her i verden... Før vi dro på ferie skulle jeg kjøpe nytt undertøy. Har nemlig ikke noen BH som passer. Jeg saumfarte tre butikker, før jeg endelig fant 1 BH! Ikke lett å finne BH i str 80A... Ha en riktig god natt alle sammen. Skal ut og vanne blomstene nå. Klem det er deilig at de er 14dager i morgen godt at tiden har gått så fort jeg lurer på noe,håper dere flinke damer kan hjelpe meg... har dere vondt i mellom brystene? det strammer litt der til meg enda,men det er sikkert vanlig... og klør dere på puppene? jeg klør noe forferdelig der bh`en går,den strammer jo veldig da så jeg har merker etter den ellers så er jeg i fin form,jeg er fornøyd med alt....har ikke kunnet fått det bedre egentlig,har nesten ikke hatt noe smerter så der er jeg heldig,lykke til i morgen candygirl det er ikke enkelt å finne bh nei,jeg dro på shopping på fredagen å jeg fant nesten ingen som jeg likte.... og jeg fant ingem truser som jeg syntes var fin heller,at det skal være så vanskelig å finne fint undertøy det forstår jeg bare ikke! er det noen som har en plass å anbefale? klem til dere alle
candy_girl88 Skrevet 1. juni 2008 #4948 Skrevet 1. juni 2008 Takk takk alle sammen! skriver til dere så fort jeg er god nok til det! nå skal jeg prøve å sove. dette er veldig spennende og skummelt:p
Rødtoppen86 Skrevet 2. juni 2008 #4950 Skrevet 2. juni 2008 Bare sommeren er over så er det min tur!!! Gleder meg til å kunnne fastsette en dato. Det kan jeg nemlig ikke før i august. På Fornebuklinikken har de ferie i juli, og setter ikke opp nytt opr program før i august. Hei luresnuppa Jeg trodde også jeg måtte vente til august for å fastsette dato, men da jeg var på konsultasjon i forrige uke, hadde de fått satt opp program for neste halvår Du kan jo prøve å ringe og høre om du får satt en dato du også. Lykke til idag candygilr. Gleder meg veldig til å høre hvordan det har gått
MissSue Skrevet 2. juni 2008 #4951 Skrevet 2. juni 2008 Håper det går bra med Candy girl i dag I går var det min dag, var på Fornbuklinikken kl 7.15 klar for å gjøre litt forbedringer Snakket først med anestesilegen(eller hvordan det nå skrives), fikk et par smertestillende, så bar det inn til sengen igjen. Lå å ventet på at Dr.Erik Dillerud skulle komme, og det tok heller ikke lange tiden. Gikk inn til han og fikk stilt noen flere spørsmål, fikk litt mer info om alt sammen og så tegnet han litt streker å sånn På forrige konsultasjon sa han at han skulle legge inn 260, noe jeg syntes virket litt lite. Men etter å ha sett på meg igjen regnet han med å legge inn 300 sånn ca. Skulle se ann under operasjonen. La meg deretter opp på operasjonsbordet, der jeg ble vasket med veldig kald sprit (egentlig bare deilig med tanke på hvor varm jeg var), så fikk jeg sovemedisin og forsvant veldig fort! Etter å ha sovnet fikk jeg også lokalbedøvelse. Våknet opp ikke så lenge etter og følte meg i kjempe god form, måtte også smugtitte under sports Bh'n og det gjorde bare humøret enda bedre Veldig fornøyd hittil! Har de siste årene gått ned en del kilo og det har gått mest utover puppene, så deilig å ha noen som får meg til å føle meg veldig kvinnelig igjen! Fikk beskjed om å hvile litt til, siden jeg hadde våknet opp veldig fort.. Så fikk jeg etterhvert rundstykke og drikke :-D Det gjør godt etter noen timer med faste! Så snille alle som jobber der inne atte, koseligste menneskene jeg har møtt på lenge! Til slutt ringte hun samboeren min, som kom og hentet meg Han er så snill og varter meg opp og passer på at jeg har alt jeg trenger! Vet liksom ikke helt hva jeg kan finne på, vil ikke utsette kroppen min for noe den ikke bør gjøre nå... Litt redd for å gjøre noe dumt, nå som jeg endelig har fått de jeg vil ha Forresten gått fra en stor B, til en stor C-liten D. Har på en sport Bh som er 80 C, bruker egentlig 75, men sykepleieren sa visst at denne kom til å stramme veldig, så da tok de heller på meg en i 80 Så happy, happy, happy nå Ble forresten runde silikon innlegg med 320 i hver:) Trengte bare å ta noen smertestillende i går, hadde ikke noe spesielt vondt. Gikk også veldig fint å stå opp i dag å. Litt ømt mellom puppene og litt på, men såpass lite smerter så plager meg ikke. Håper det fortsetter i denne banen Kontroll time på fredag, gleder meg til å fjerne bandasjen og sånn! Kjempe fornøyd med Fornebuklinikken og Dr.Dillerud:)
Rødtoppen86 Skrevet 2. juni 2008 #4952 Skrevet 2. juni 2008 Gratulerer så mye MissSue Nå har du vel noen veldig spennende uker foran deg kan jeg tenke. Må være godt å endelig ha det unnagjort Gleder meg til å høre hvordan det går fremover.
essorypa Skrevet 2. juni 2008 #4953 Skrevet 2. juni 2008 Håper det går bra med Candy girl i dag I går var det min dag, var på Fornbuklinikken kl 7.15 klar for å gjøre litt forbedringer Snakket først med anestesilegen(eller hvordan det nå skrives), fikk et par smertestillende, så bar det inn til sengen igjen. Lå å ventet på at Dr.Erik Dillerud skulle komme, og det tok heller ikke lange tiden. Gikk inn til han og fikk stilt noen flere spørsmål, fikk litt mer info om alt sammen og så tegnet han litt streker å sånn På forrige konsultasjon sa han at han skulle legge inn 260, noe jeg syntes virket litt lite. Men etter å ha sett på meg igjen regnet han med å legge inn 300 sånn ca. Skulle se ann under operasjonen. La meg deretter opp på operasjonsbordet, der jeg ble vasket med veldig kald sprit (egentlig bare deilig med tanke på hvor varm jeg var), så fikk jeg sovemedisin og forsvant veldig fort! Etter å ha sovnet fikk jeg også lokalbedøvelse. Våknet opp ikke så lenge etter og følte meg i kjempe god form, måtte også smugtitte under sports Bh'n og det gjorde bare humøret enda bedre Veldig fornøyd hittil! Har de siste årene gått ned en del kilo og det har gått mest utover puppene, så deilig å ha noen som får meg til å føle meg veldig kvinnelig igjen! Fikk beskjed om å hvile litt til, siden jeg hadde våknet opp veldig fort.. Så fikk jeg etterhvert rundstykke og drikke :-D Det gjør godt etter noen timer med faste! Så snille alle som jobber der inne atte, koseligste menneskene jeg har møtt på lenge! Til slutt ringte hun samboeren min, som kom og hentet meg Han er så snill og varter meg opp og passer på at jeg har alt jeg trenger! Vet liksom ikke helt hva jeg kan finne på, vil ikke utsette kroppen min for noe den ikke bør gjøre nå... Litt redd for å gjøre noe dumt, nå som jeg endelig har fått de jeg vil ha Forresten gått fra en stor B, til en stor C-liten D. Har på en sport Bh som er 80 C, bruker egentlig 75, men sykepleieren sa visst at denne kom til å stramme veldig, så da tok de heller på meg en i 80 Så happy, happy, happy nå Ble forresten runde silikon innlegg med 320 i hver:) Trengte bare å ta noen smertestillende i går, hadde ikke noe spesielt vondt. Gikk også veldig fint å stå opp i dag å. Litt ømt mellom puppene og litt på, men såpass lite smerter så plager meg ikke. Håper det fortsetter i denne banen Kontroll time på fredag, gleder meg til å fjerne bandasjen og sånn! Kjempe fornøyd med Fornebuklinikken og Dr.Dillerud:) grattis med nye pupper så bra at alt gikk fint,er det ikke deilig å ikke ha så mye smerter da? det samme som meg det håper du kommer til å trives med de nye leieborne dine
luresnuppa Skrevet 2. juni 2008 #4954 Skrevet 2. juni 2008 Hei, Rødtoppen! Har du fått fastsatt operasjonsdato på Fornebuklinikken? Med en bestemt lege også? Jeg fikk nemlig beskjed om at dersom jeg ønsket å bli operert av den legen jeg var på konsultasjon hos, måtte jeg vente så lenge som til august med å fastsette opr.dato.... Når har du fått dato da? Hvilken lege skal operere deg, og hvor mye skal du legge inn? Har muligens lest det her, men husker ikke.... Jeg trasker rundt med mine polstrede bh'er med ekstra puter inni, og bare gleder meg til høsten... Ha en strålende dag! Her er det nydelig sommersol. Tror jeg skal ut og luke litt i blomsterbedene. Klem
luresnuppa Skrevet 2. juni 2008 #4955 Skrevet 2. juni 2008 Gratulerer med nye pupper, Miss Sue!!!! Opererte de deg på en søndag???? Håper uansett at formen er fortsatt bra, og at du får mye glede av de fremover. En ting jeg lurer veldig på, som jeg ikke har sett så mange skrive om, er: hvordan er det med følelsen i brystvortene deres etter operasjon? Er veldig redd for å miste den... På konsultasjonen sa legen at det er svært få som mister følelsen der, men må bare få det bekreftet fra dere jenter her inne. :klø:
isadora2008 Skrevet 2. juni 2008 #4956 Skrevet 2. juni 2008 (endret) hei, er ny på dette forumet, opererte meg for 2 uker siden, er det flere som har operert da? la inn 435 under muskel og ender nok opp med en 80E Endret 2. juni 2008 av isadora2008
MissSue Skrevet 2. juni 2008 #4957 Skrevet 2. juni 2008 Tusen takk for det dere, koselig:) Ja kjempe deilig å endelig ha det unnagjort Og UTROLIG deilig å slippe unna det å ha så mye smerter ja essorypa, heldige vi er da! Luresnuppa: Jepp, ble operert på en søndag. Fornebuklinikken har høytid for operasjoner nå, også rekker de ikke alle på hverdagene, samtidig vil de ikke ha ventetid på lengre enn 2-4 uker. Derfor setter dem opp noen ekstra slike dager innimellom:) Leste om det i VG forrige uke også, at de gjør det pga. stor pågang på denne tiden av året... he he... Men gjorde ikke meg noe, passet meg bare enda bedre :-D
Rødtoppen86 Skrevet 2. juni 2008 #4958 Skrevet 2. juni 2008 Hei, Rødtoppen! Har du fått fastsatt operasjonsdato på Fornebuklinikken? Med en bestemt lege også? Jeg fikk nemlig beskjed om at dersom jeg ønsket å bli operert av den legen jeg var på konsultasjon hos, måtte jeg vente så lenge som til august med å fastsette opr.dato.... Når har du fått dato da? Hvilken lege skal operere deg, og hvor mye skal du legge inn? Har muligens lest det her, men husker ikke.... Jeg trasker rundt med mine polstrede bh'er med ekstra puter inni, og bare gleder meg til høsten... Ha en strålende dag! Her er det nydelig sommersol. Tror jeg skal ut og luke litt i blomsterbedene. Klem Jeg var på konsultasjon hos Pål Schistad, og vi ble enige om 280 på høyre og 325 på venstre over muskel, og det ble vanlig, runde silikonimplantat Er en vanlig 75b nå, så ender nok opp på C eller liten D. Tror det er Schistad som skal operere, men er faktisk ikke helt sikker siden jeg ikke spurte hehe. Fikk iallefall dato 15. desember, så det er lenge til, men d et blir nok verdt det. Jeg ringte vel to uker før konsultasjonen og spurte om det var mulig å fastesette en dato, men da var programmet ikke klart. Når jeg så var på konsultasjon i forrige uke, spurte kontordamen om jeg ville sette en dato og da sa jeg at jeg hadde spurt to uker tildigere og fikk til svar at de ikke var ferdig å sette opp høstens program, så jeg kunne ringe igjen i august. Heldigvis fikk jeg til svar at de nettopp hadde laget ferdig programmet for høsten, så da fikk jeg en endelig dato =) Du kan jo prøve å ringe og høre om de kan sette av dato til deg også. Det er så deilig å ha en dato å se fram til Koser meg selv i sommersola også nå hehe
isadora2008 Skrevet 2. juni 2008 #4959 Skrevet 2. juni 2008 hvordan får jeg svart på et innlegg? får bare opp at det blir feil.. skriver under det dem andre har skrevet, men går ikke allikevel
isadora2008 Skrevet 2. juni 2008 #4960 Skrevet 2. juni 2008 (endret) hvordan får jeg svart på et innlegg? får bare opp at det blir feil.. skriver under det dem andre har skrevet, men går ikke allikevel hvordan får dere opp den firkantede ruten når man svarer? får det ikke til.. :gråte: har fått hjelp til dette.. tusen takk rødtoppen 86 Endret 2. juni 2008 av isadora2008
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå