Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Gjest SuperJ
Skrevet
hei igjen jenter.

Takk for svar.

Puppene mine er ikke varme lenger så tar det som et positivt tegn :)

Jeg fikk lakt inn 300g. legen ville ikke ta mer hadde for stram hud sa han.

protesen min er under muskelen.

Nå er det 9 dager siden operasjonen, og jeg har fremdeles litt små smerter.

Hvor lenge ventet dere med å ha sex etter operasjonen?

elsker denne dagboken. Flink du er CC :)

5 dager her ivertfall... bare ta det rolig . hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg får det jeg vil ha ;) jippi!!!! han sa han kunne få plass til 410 som er ønsket mitt, men han ville lufte for meg at han kanskje syntes 380 var nok. Er vist ganske så smal over brystet så det er derfor. Må ha høyprofil. Var en skikkelig super lege.

Så vidt jeg husker så kjørte jeg bil etter forrige operasjon. Ikke når jeg hadde tatt smertestillende med trekant da.

Så bra at du er i form! Ingenting er bedre enn det ;)

Så flott da! Tenkte meg det måtte bli høy profil ja. Det har jeg også fått nå.

Jeg vurderte også rundt 400, men så måtte det stemme med forskjellen fra en størrelse til den andre. Så da måtte det bli 345 og 385. Er kjempefornøyd med det alstå, men det hadde faktisk ikke gjort noe om jeg hadde tatt ca. 400 heller.

Jeg føler meg i form til å kjøre bil, men legen sa jeg ikke fikk kjøre på kontroll på tirsdag en gang (4 dager til). Så jeg bør vel sikkert vente litt med det...

Ellers alt bra her på dag 3. Sover godt om natten og alt er bare vel. Trenger ikke smertestillende heller. Har fått litt utslett nå etter narkosen, men spiser piller for det, så jeg håper det ikke kommer mer...

Skrevet
:vinke:

jeg valgte MPU pga at det er mindre sjanse for å få kapsling. Kapsling er værre enn ripling, i alle fall hvis du er uheldig og får hard kapsel.

Om du skal ha MPU eller silikon kommer også an på hvor mye brystvev du har. Har du lite, vil nok kirurgen legge inn silikon ettersom det er større sjanse for at du får ripling av MPU.

Hos meg måtte legen vurdere om jeg skulle ha silikon eller MPU under selve operasjonen. For da kunne han se hva som kom til å bli best resultat ;)

hmmm... min lege sa jeg kunne velge, og at jeg ikke trengte å bestemme meg før op.dagen... VANSKELI!!! jeg veit jo ikke hva jeg skal velge... siden jeg har så små pupper så vil jeg tro at jeg har stor sjanse for ripling..

men jeg skal til en annen lege på op.dagen, enn han jeg var hos på konsultasjon... kanskje han vil bestemme litt for meg... :-p

Skrevet

Hei hei!

Jeg har vurdert å forstørre brystene mine en stund nå, men lurer på om jeg kanskje burde vente litt til. Jeg er ennå bare i mine tidlige tjueår, og tenker at jeg kanskje burde vente med dette til jeg er ferdig med å få barn og greier. Jeg har hørt at de fleste ikke kan amme etter de har fått forstørret brystene sine - er dette tilfellet? Og hva skjer om du kan likevel, og brystene fylles med melk. Må man fikse på implantatene etterpå da?

For saken er den at jeg synes brystene mine er litt små, men det jeg liker minst er at de er litt "spisse" om du skjønner hva jeg mener. Jeg ønsker meg litt rundere. Mange synes dette er litt overfladisk, men jeg tror faktisk det er veldig viktig å være fornøyd med spesielt disse delene av kroppen for å være så stolt og fri som man burde. Jeg føler hvertfall at jeg kan holde litt tilbake og ikke strutte så mye som jeg vil. Er det forresten sånn at rippling blir mer sannsynlig om man tar av noen kilo etter innlegget? Jeg er ikke helt i mål med idealvekten, og tenker at jeg kanskje burde være helt i mål før jeg tenker på noe som helst.

Håper at du har noen smarte svar:)

Gjest Imsdal
Skrevet

Hei Klingeling :goodbye:

Jeg er 23 år og opererte meg tidligere i år, kirurgen min sa det var ingen sammenheng mellom de som hadde silikon og ikke kunne amme, de legger implantatene under melkekjertlene så det skal ikke være noe problem. Om man tar brystløft kan man ikke amme mer, for da skjærer de vel i selve brystet (?).

Kirurgen min sa også at det er svangerskapet, og ikke ammingen (som da mange tror) som påvirker brystene, men at det er økt sjanse for kapsling om man ammer. Han mente at man fint kunne amme, men kanskje ikke så lenge, feks. 3 måneder. Du vil kanskje ha litt mer brystspreng med implantat, enn uten.

Her er jeg sikker på at du vil møte stor forståelse for dette :)

Skrevet

bruker dere samme størrelse i sportsbh som i vanlig bh?

Skrevet
hmmm... min lege sa jeg kunne velge, og at jeg ikke trengte å bestemme meg før op.dagen... VANSKELI!!! jeg veit jo ikke hva jeg skal velge... siden jeg har så små pupper så vil jeg tro at jeg har stor sjanse for ripling..

men jeg skal til en annen lege på op.dagen, enn han jeg var hos på konsultasjon... kanskje han vil bestemme litt for meg... :-p

jeg fikk velge selv jeg også, men han lurte på om han kunne få forandre på valget mitt hvis det viste seg at resultatet ville bli bedre med silikon i stedet. ;)

Skrevet
bruker dere samme størrelse i sportsbh som i vanlig bh?

Jeg fikk en sporst-bh i C fra klinikken, men nå må jeg i alle fall opp i en D på push-up. Og det kan se ut som om jeg må opp i det på vanlig bh også hvis jeg skal klare å dekke puppen på en "anstendig" måte :ler:

Skrevet

Jeg skal legge inn 215, legen mener at det ikke ser bra ut hvis jeg tar mer

( er 1.60 høy og 45 kg.)

syns alle andre får mellom 300 og 400.

Vil jo ha store jeg og.

Er det noen andre som ikke legger inn så mye??

eller er det bare meg.

Skrevet

( er 1.60 høy og 45 kg.)

Vil jo ha store jeg og.

eller er det bare meg.

Jeg har samme høyde som deg, men veier 58kg og jeg ser på meg selv som ganske tynn. Legen anbefalte 280 til meg (har en b-cup fra før)

Vet ikke hvordan du ser ut, men ser for meg at 215 kan være nok siden du veier såpass lite. Tror ikke man må henge seg opp for mye i gram eller cc, da det varierer sånn fra person til person hvordan resultatet blir :)

Har du vært på flere konsultasjoner og hørt hva andre leger anbefaler? Skjønner godt at du ikke vil bli skuffet over strl når du først opererer, så det er ikke så lett nei.

Skrevet
Jeg har samme høyde som deg, men veier 58kg og jeg ser på meg selv som ganske tynn. Legen anbefalte 280 til meg (har en b-cup fra før)

Vet ikke hvordan du ser ut, men ser for meg at 215 kan være nok siden du veier såpass lite. Tror ikke man må henge seg opp for mye i gram eller cc, da det varierer sånn fra person til person hvordan resultatet blir :)

Har du vært på flere konsultasjoner og hørt hva andre leger anbefaler? Skjønner godt at du ikke vil bli skuffet over strl når du først opererer, så det er ikke så lett nei.

jeg var først på plastikk kirurgisk institutt der anbefalte de meg 100 ml, for så å ta fettoverføring fra hoftene og til puppene. det suntes jeg hørtes ille ut...

er en a nå og blir nok en b.... men det høres så lite ut med en b.... men for all del bedre enn a.

hvilken størrelse gikk du opp til da ved å legge inn 280?

Skrevet
jeg var først på plastikk kirurgisk institutt der anbefalte de meg 100 ml, for så å ta fettoverføring fra hoftene og til puppene. det suntes jeg hørtes ille ut...

er en a nå og blir nok en b.... men det høres så lite ut med en b.... men for all del bedre enn a.

Jeg stolte fullt på kirugen min når han sa at 195 ml ville passe meg best. jeg syntes det hørtes veldig lite ut, og kunne nok ha fått inn 215 eller noe, men det endte med 195 ml. jeg er tynn og hadde lite utgangspunkt, men kunne ønske at jeg hadde lagt inn litt mer. har vel gått ca 1 cup, og er fornøyd når jeg ikke har klær på meg, men med klær ser man ikke store forskjellen, men jeg var veldig opptatt av det skulle se naturlig ut, så mulig det er denne størrelsen som passer meg siden jeg er såpass tynn. satser på at puppene vokser litt om jeg en gang klarer å legge på meg.

hvis jeg var deg ville jeg hørt på kirurgen, men ikke latt han overstyre dine ønsker. det er du som har siste ordet.

Skrevet

Er ikke operert enda, men legen mente det ville bli en stor C eller liten D-cup :) Jeg har jo litt bryster fra før av, samt brede hofter og skuldre. Legen er veldig opptatt av at brystene skal passe til kroppen, så jeg er fornøyd :)

215 ml høres ihvertfall mye bedre ut enn 100ml pluss fett. Har du prøvd å teste med ris eller noe sånt?

Skrevet (endret)

( er 1.60 høy og 45 kg.)

Vil jo ha store jeg og.

eller er det bare meg.

jeg er 168 og 46 kg , skulle egentlig legge inn 240, men så ble vi enige om 260cc. så det er nok også individuellt i forhold til hvor brede skuldre, brystkasse osv, og hvor tynn man er tenker jeg i forhold til hva man vil oppnå og hva man har plass til .. :) har du noe peiling på hva du ønsker deg av en cup og hva har du fra før?

Endret av candy_girl88
Skrevet

( er 1.60 høy og 45 kg.)

Vil jo ha store jeg og.

eller er det bare meg.

jeg skal også legge inn 200+, (er 1.73 høy og 68 kg) og det er noe jeg selv ønsket, og som kirurgen min var enig i... å legge inn noe mer inn i mine små spisse pupper, vil ikke se bra ut mente han, og jeg vil ikke ha noen voldsom størrelseforandring (men litt selvfølgeli) det er FORMEN som plager meg mest.. så vi er jo igrunnen enige vi da... *ler*

Skrevet
5 dager her ivertfall... bare ta det rolig . hihi

hihi ja det gikk ikke mer enn fem dager for meg heller hihi

:fnise:

men det gikk fint med deg? :-P ja da satser jeg på at ingen skade skjedd her heller :-p

men er det bare meg som får vondt i sårene? har ikke hatt vondt i selve puppene i det hele tatt egentlig.. bare i sårene :| er det litt skummelt det? :(

Skrevet

Tusen takk for kjempe bra info Cee Cee!

Jeg har lenge tenkt på å forstørre brystene men har ikke vurdert seriøst før i år. Det eneste som stopper meg nå er egentlig pengene.

Jeg har vært innpå alle linkene du har lagt ut og sett på mange før og etter bilder, så nå har jeg skikkelig lyst. Jeg synes små pupper også er fint, men jeg vil forstørre de fordi jeg vil se mer proposjonell ut, siden jeg har litt lår og hofter og en veldig liten overkropp.

Så nå er det bare å begynne å spare! :):)

Skrevet

O-OH i morgen er det min tur. Det rare er at jeg ikke gruer meg, men det er mulig jeg ikke føler noe pga mensensmerter *sigh*. Jeg tror allikevel at jeg kommer til å bli redd i morgen når jeg kommer til oslo, er ganske pysete av meg. Nå er jeg liksom .. ja .. jeg forstår ikke helt at det endelig er dagen snart! :S rart! Blir sikkert verst når jeg legger meg oppå op-bordet.

Onsdag er det nene007 sin tur. Har du noen nerver enda? Nå skal jeg ta noen før bilder og så skal jeg lage meg en blogg, så gir jeg dere linken her når jeg har fått tatt etter bilder. :)

nyyyyydelig vær i dag! :)

Skrevet
O-OH i morgen er det min tur. Det rare er at jeg ikke gruer meg, men det er mulig jeg ikke føler noe pga mensensmerter *sigh*. Jeg tror allikevel at jeg kommer til å bli redd i morgen når jeg kommer til oslo, er ganske pysete av meg. Nå er jeg liksom .. ja .. jeg forstår ikke helt at det endelig er dagen snart! :S rart! Blir sikkert verst når jeg legger meg oppå op-bordet.

Onsdag er det nene007 sin tur. Har du noen nerver enda? Nå skal jeg ta noen før bilder og så skal jeg lage meg en blogg, så gir jeg dere linken her når jeg har fått tatt etter bilder. :)

nyyyyydelig vær i dag! :)

Oi oi oi! Lykke til, Lykke til!!!! :)

Ja, huff, min tur på onsdag.... Kommer til å gå så fort de neste dagene, har så mye å gjøre! Åsså jeg som håper ingen skal legge merke til det..Skal kjøpe meg en stor genser i morgen som skjuler det meste for nærmeste slekt den første tiden iallefall.

Har lovt ei venninne å hjelpe henne med noe flytting i slutten av Juni. Er jeg klar til å løfte da? Og hva i all verden, går det ikke ann å kjøre bil etter operasjon?? Det har jeg aldri hørt noe om. Hvor lenge må jeg vente med det?

Skrevet
Oi oi oi! Lykke til, Lykke til!!!! :)

Ja, huff, min tur på onsdag.... Kommer til å gå så fort de neste dagene, har så mye å gjøre! Åsså jeg som håper ingen skal legge merke til det..Skal kjøpe meg en stor genser i morgen som skjuler det meste for nærmeste slekt den første tiden iallefall.

Har lovt ei venninne å hjelpe henne med noe flytting i slutten av Juni. Er jeg klar til å løfte da? Og hva i all verden, går det ikke ann å kjøre bil etter operasjon?? Det har jeg aldri hørt noe om. Hvor lenge må jeg vente med det?

Jeg hadde ikke klart å løftet skikkelige tunge ting 4 uker etter, men husker jeg var redd for å overbelaste musklene og puppene. Jeg kjørte etter nesten 2 uker, og da var d enda litt ubehagelig å gire og svinge osv. Jeg nekter å tro at du klarer å kjøre bil et par dager etterpå for å si det sånn, det er uansett ikke bra for healingen heller. nå gruer jeg meg til å gå gjennom alt igjen, men d er mest kjedelig å gå å vente på at du klarer mer og mer.

Shaya

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...