EnA Skrevet 28. mai 2008 #4901 Skrevet 28. mai 2008 Hei jenter! Nå er puppene mine tre uker gamle, men de er fremdeles ganske harde. De har selvfølgelig blitt mykere enn de var, men er som sagt ganske harde. Hvor lang tid tar det før de "mykner opp"? De er hardes under armene og øverst på brystkassen. Jeg er kanskje litt for utålmodig
GGG Skrevet 28. mai 2008 #4902 Skrevet 28. mai 2008 Heisann Joda det går bra med "oss". Jeg er veldig fornøyd jeg.. Jeg var på etterkontroll etter 14 dager å fjernet stinga.. var vist sydd sammen med sånn tråd som ikke forsvant av seg selv jeg da Arrene blir bedre og bedre for hver dag.. litt røde ennå på venstre pupp, men tror det blir fint etterhvert:) Har du noen nye bilder vi kan veksle..? Hadde vært spennende å se.. Den tråden skal vel forsvinne helt etter hvert.. Blir godt med sydentur nå.. Du har tatt på Pilestredet operasjonen ikke sant? Måtte du fjerne stingene det var rart. Jeg ble sydd med svart tråd og i brevet fra dem stå at stingene forsvinner av seg selv. Skal ta nye bilder :-) Det er så rart det føles at de er 100% mine :-) klem
pirellie Skrevet 28. mai 2008 #4903 Skrevet 28. mai 2008 Gratulere BuBee!! :juhu: Håper formen er fin! Må stolt meddele at jeg har fått time den 17 juni og er super spent, gleder meg sååååå! Dagene kan ikke gå fort nok! Endelig skal jeg i ilden igjen, jeg har jo fra før men ønsker meg større og det skal jeg få nå jippi!! God kveld alle sammen!
minisnuppa Skrevet 28. mai 2008 #4904 Skrevet 28. mai 2008 Jeg skal operere 24.juni. 315 under muskel. når var dere tilbake i jobb?
candy_girl88 Skrevet 28. mai 2008 #4905 Skrevet 28. mai 2008 Gratulerer med op-dato minisnuppa og pirellie! :D Stakar deg Shaya!!! jeg er livredd for sammenvokste pupper:( Men denne ganger blir puppene dine bra vettu :D Oi var jo en del som har og skal ta under muskel allikevel :D ah... letta * Uff jeg driver å trener opp ryggen min pga ryggskjevhet og trener litt extra i tillegg.. og nå er jeg støl i brystmusklene :S uffuff skal ikke trene noe mer før operasjonen nå altså!!!! kan ikke tenke meg å være støl i musklene på op-dagen haha! Nene 007, nå er det jo ikke lenge igjen nå!! :D tiden går ;D ....enda tregt:p
miss mickey Skrevet 28. mai 2008 #4906 Skrevet 28. mai 2008 (endret) Hei mase litt til jeg :-P jeg vet at jeg har vært mye mer aktiv enn det som er anbefalt, men har ikke merket noe spesielt, men lurer på om det har noe si på arrene :| jeg jobber på en bensinstasjon og er jo en del varer som skal på plass, nå har jeg holdt meg unna brusene men ellers gjør jeg alt nesten sånn som før, og det er en del vasking og skrubbing, så jeg er litt redd for at det har gjort noen skade. Har ikke noe spesielt vondt lenger, men kjenner det litt av og til der med sårene.. Tror dere dette vil ha noen betydning for arrene? Har liksom ikke lyst til å gå rundt med stygge arr heller :/ men merker at jeg er litt uforsiktig til tider og strekker meg en del når jeg skal hente røyk til kundene foreksempel, og det merker jeg GODT etterpå. Det kan jo umulig være bra. men har jo hørt om folk som gikk på byn dagen etter operasjonen og det gikk jo bra med alle de så jeg krysser fingrene. Noen som har fått stygge arr egentlig? eller noen andre komplikajsoner? for meg virker det jo nesten som om det går bra med alle men skal jo sikkert for all del ikke ta det for gitt.. nå er det bare fem dager igjen til bandasjene skal av så er utrolig spendt men egentlig mer redd faktis for at det skal være noe gale og for at sårene ikke har fått nok "hvile" . Takk for svar alle sammen foresten ;-* Endret 29. mai 2008 av miss mickey
kiddox Skrevet 29. mai 2008 #4907 Skrevet 29. mai 2008 Du har tatt på Pilestredet operasjonen ikke sant? Måtte du fjerne stingene det var rart. Jeg ble sydd med svart tråd og i brevet fra dem stå at stingene forsvinner av seg selv. Skal ta nye bilder :-) Det er så rart det føles at de er 100% mine :-) klem Jo, tok på pilestredet Vet ikke helt hvorfor jeg ble sydd med sånn tråd men.. måtte i allefall fjerne den.. sa noe om at puppene var blitt snurpet så godt sammen at jeg trengte en skikkelig sterk tråd.. men du har jo hatt løft du også.. merkelig.. Hvor "gamle" er puppene dine nå da..? er di blitt myke..? gleder meg til å se bilder..
BuBee Skrevet 29. mai 2008 #4908 Skrevet 29. mai 2008 Takk for gratulasjoner! Og gratulerer med operasjonsdato til dere som har fått det! Pirellie: Får du så mye som du ønsker nå da? Hvor mye blir det? MissMickey: Helt i starten er det vel blødninger man er redd for vis man ikke er forsiktig nok. Så er det vel kapseldannelse som er den største faren ettersom jeg har forstått. Tror ikke det er arrene som får lide mest av at man er for mye aktiv. Der har nok røyken mer å si. Dag 2 og jeg skal straks på kontroll. Føler meg i kjempeform! Har sovet siden kl.19 i går kveld....tror det er Pinexen som slår meg ut. Kunne sikkert gått på jobb igjen i dag jeg, men nå har jeg nå tatt fri, så jeg får prøve å ta det med ro... Til dere som har tatt operasjon: Når kjørte dere bil for første gang etterpå?
Gjest Imsdal Skrevet 29. mai 2008 #4909 Skrevet 29. mai 2008 Hei jenter! Nå er puppene mine tre uker gamle, men de er fremdeles ganske harde. De har selvfølgelig blitt mykere enn de var, men er som sagt ganske harde. Hvor lang tid tar det før de "mykner opp"? De er hardes under armene og øverst på brystkassen. Jeg er kanskje litt for utålmodig Jeg har fått beskjed om at det kan gå 1-3 måneder før de blir myke.. mine er fortsatt ganske harde, særlig om jeg har vært i mye aktivitet eller sovet lenge på siden/magen...
miss mickey Skrevet 29. mai 2008 #4910 Skrevet 29. mai 2008 Takk for gratulasjoner! Og gratulerer med operasjonsdato til dere som har fått det! Pirellie: Får du så mye som du ønsker nå da? Hvor mye blir det? MissMickey: Helt i starten er det vel blødninger man er redd for vis man ikke er forsiktig nok. Så er det vel kapseldannelse som er den største faren ettersom jeg har forstått. Tror ikke det er arrene som får lide mest av at man er for mye aktiv. Der har nok røyken mer å si. Dag 2 og jeg skal straks på kontroll. Føler meg i kjempeform! Har sovet siden kl.19 i går kveld....tror det er Pinexen som slår meg ut. Kunne sikkert gått på jobb igjen i dag jeg, men nå har jeg nå tatt fri, så jeg får prøve å ta det med ro... Til dere som har tatt operasjon: Når kjørte dere bil for første gang etterpå? Gratulerer fra meg og kjære Dette er så gøyt Hvordan hvet en at en har fått blødninger da? kan ikke se noe utenfor bandasjen ihvertfall. men har litt vondt på arrene.. er i grunnen bare der jeg har vondt så tviler på at jeg har kapseldannelse.. da ville det vell ha gjort vondt i selve puppene? Lykke til på kontroll
Nene007 Skrevet 29. mai 2008 #4911 Skrevet 29. mai 2008 Heia alle puppelinene Nå er det bare 6 dager igjen her! Jeg trodde aldri jeg skulle bruke dette ordet, men "glede-grue" meg er altså det som passer best! Det er så bra at jeg bare kan gå inn her og lese på alt det jeg lurer på etter operasjonen. Må jo nesten være mer hjelp i det enn kirurgen, for han har neppe silikon-innlegg! Jeg skal legge over muskel, spurte hvorfor. Han mente etter tid og stunder så kunne musklene forskyve innlegget rundt omkring.. hmmmmmmm.... Greit nok. Men jeg har jo lest at det blir finere med å legge under muskel. Ha en fin dag damene
BuBee Skrevet 29. mai 2008 #4912 Skrevet 29. mai 2008 Gratulerer fra meg og kjære Dette er så gøyt Hvordan hvet en at en har fått blødninger da? kan ikke se noe utenfor bandasjen ihvertfall. men har litt vondt på arrene.. er i grunnen bare der jeg har vondt så tviler på at jeg har kapseldannelse.. da ville det vell ha gjort vondt i selve puppene? Lykke til på kontroll Takk for det! Tror det bare er de aller første dagene etterpå at det er fare for blødning. Da vil man bli hoven, varm og sikkert også blå vil jeg tro. Det går sikkert kjempefint med puppene dine. Nå husker jeg ikke helt hvor lenge siden det er du opererte? Lykke til med å ta av bandasjen ihvertfall! Alt bra på kontroll og legen skiftet teipen. Må vente til i morgen med å dusje... Har veldig lite smerter nå og sliter med å sitte i ro... Foreløpig veldig fornøyd!
EnA Skrevet 29. mai 2008 #4913 Skrevet 29. mai 2008 Jeg har fått beskjed om at det kan gå 1-3 måneder før de blir myke.. mine er fortsatt ganske harde, særlig om jeg har vært i mye aktivitet eller sovet lenge på siden/magen... Det var godt å høre:) Jeg har det akkurat som deg, de er betydelig hardere når jeg har har vært i aktivitet. Det er vel bare å smøre seg med tålmodighet:)
skorpion84 Skrevet 29. mai 2008 #4914 Skrevet 29. mai 2008 Kjære søte snille jenter... vææær så snill å hjelp meg litt... På mandag er det 2 uker til jeg skal opereres på fornebuklinikken, og jeg veit enda ikke hva jeg skal velge når det gjelder innlegg! det jeg tenker mest på er MPU eller silikon... har skrevet inn her om det før, men fikk liksom ikke no svar... la inn ett inlegg på SOL debatt også, så tenkte jeg bare klipper og limer litt derifra "jeg var på konsultasjon for ikke så lenge siden... jeg hadde forberedt meg godt til timen, men følte alike vel at jeg fikk noen overraskelser... da tenker jeg spesielt på dette med MPU innlegg!! det står så lite om det på nette, så jeg veit ikke helt om jeg skal velge dette eller silikon.. begge har så hvidt jeg kan se, fordeler og ulemper... som at MPU har mindre sjans for kapsel, mens silikon har mindre sjanse for rippling... mer er det liksom ikke å finne... noen som har erfaringer å dele når det gjelder dette?" Hjelp!
Rødtoppen86 Skrevet 29. mai 2008 #4915 Skrevet 29. mai 2008 Hm.. har også vært på konsultasjon på fornebuklinikken, og da sa kirurgen at det ble runde silikonproteser på meg, så han bestemte visst hehe Han spurte liksom ikke hva jeg foretrakk, og når jeg spurte, mente han at silikon ville passe best til meg, kanskje fordi jeg har en del vev fra før eller?
Cocktail Skrevet 29. mai 2008 #4916 Skrevet 29. mai 2008 Hei alle sammen (: Har lest litt på innleggene deres jeg. Har lyst på større pupper, så vuderer å ta en operasjon. Det blir ikke enda da, er bare (snart) 19 år og dette er jo absolutt ikke en ting som haster. Har helt ok B-cup pupper, så jeg kan godt leve med dem en stund til. Dessuten skal jeg ned 25-30 kg først, og det tar jo sin tid. Så har jeg ikke ombestemt meg til da, så blir det forhåpentligvis nye pupper neste sommer (: 1 år å tenke seg om, det må da vel være lenge nok.. Har lest infoen helt i begynnelsen av dagboken som du CeeCee har skrevet, og det var alt veldig bra. Men hva skjer når det går noen år? Kan jo ikke ha dem inne der for alltid. Det er det jeg virkelig lurer på. Veldig takknemlig for svar (: Hilsen meg (:
pirellie Skrevet 29. mai 2008 #4917 Skrevet 29. mai 2008 Takk for gratulasjoner! Og gratulerer med operasjonsdato til dere som har fått det! Pirellie: Får du så mye som du ønsker nå da? Hvor mye blir det? MissMickey: Helt i starten er det vel blødninger man er redd for vis man ikke er forsiktig nok. Så er det vel kapseldannelse som er den største faren ettersom jeg har forstått. Tror ikke det er arrene som får lide mest av at man er for mye aktiv. Der har nok røyken mer å si. Dag 2 og jeg skal straks på kontroll. Føler meg i kjempeform! Har sovet siden kl.19 i går kveld....tror det er Pinexen som slår meg ut. Kunne sikkert gått på jobb igjen i dag jeg, men nå har jeg nå tatt fri, så jeg får prøve å ta det med ro... Til dere som har tatt operasjon: Når kjørte dere bil for første gang etterpå? Jeg får det jeg vil ha jippi!!!! han sa han kunne få plass til 410 som er ønsket mitt, men han ville lufte for meg at han kanskje syntes 380 var nok. Er vist ganske så smal over brystet så det er derfor. Må ha høyprofil. Var en skikkelig super lege. Så vidt jeg husker så kjørte jeg bil etter forrige operasjon. Ikke når jeg hadde tatt smertestillende med trekant da. Så bra at du er i form! Ingenting er bedre enn det
Frigg Skrevet 29. mai 2008 #4918 Skrevet 29. mai 2008 Kjære søte snille jenter... vææær så snill å hjelp meg litt... På mandag er det 2 uker til jeg skal opereres på fornebuklinikken, og jeg veit enda ikke hva jeg skal velge når det gjelder innlegg! det jeg tenker mest på er MPU eller silikon... har skrevet inn her om det før, men fikk liksom ikke no svar... la inn ett inlegg på SOL debatt også, så tenkte jeg bare klipper og limer litt derifra "jeg var på konsultasjon for ikke så lenge siden... jeg hadde forberedt meg godt til timen, men følte alike vel at jeg fikk noen overraskelser... da tenker jeg spesielt på dette med MPU innlegg!! det står så lite om det på nette, så jeg veit ikke helt om jeg skal velge dette eller silikon.. begge har så hvidt jeg kan se, fordeler og ulemper... som at MPU har mindre sjans for kapsel, mens silikon har mindre sjanse for rippling... mer er det liksom ikke å finne... noen som har erfaringer å dele når det gjelder dette?" Hjelp! jeg valgte MPU pga at det er mindre sjanse for å få kapsling. Kapsling er værre enn ripling, i alle fall hvis du er uheldig og får hard kapsel. Om du skal ha MPU eller silikon kommer også an på hvor mye brystvev du har. Har du lite, vil nok kirurgen legge inn silikon ettersom det er større sjanse for at du får ripling av MPU. Hos meg måtte legen vurdere om jeg skulle ha silikon eller MPU under selve operasjonen. For da kunne han se hva som kom til å bli best resultat
skorpion84 Skrevet 29. mai 2008 #4919 Skrevet 29. mai 2008 Hm.. har også vært på konsultasjon på fornebuklinikken, og da sa kirurgen at det ble runde silikonproteser på meg, så han bestemte visst hehe Han spurte liksom ikke hva jeg foretrakk, og når jeg spurte, mente han at silikon ville passe best til meg, kanskje fordi jeg har en del vev fra før eller? hmm.. veit ikke jeg... er SÅÅÅ FRUSTRERENDE at det ikke er no mer info om MPU en det er
Gjest SuperJ Skrevet 29. mai 2008 #4920 Skrevet 29. mai 2008 søk på google etter coshive, det er vel MPU det vel? ellers har jeg gått uten BH i byen idag, vært å tatovert meg. Det var så deilig å ha pupper som er hvor de er og ikke sånne lange bananer jeg er/var så flau over! ellers er mine bittelitt mykere ennå, de kan presses sammen men ikke så veldig mye. står veldig ut. ønsker alle lykke til dere som skal og dere som har vært! jeg klarer rett å slett ikke gi slipp på dere her inne og må kikke hver dag i tråden! så kos å lese om alle dere som blir så lykkelige!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå