Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde veldig ammepupper, men tok under alikevel, så jeg tror ikke det har noe å si. La inn 400 under muskelen, noe som var veldig stramt, men jeg har lite fett på brystet, så faren for at man ville sett det med så mye hvis de ikke var under muskelen er vel overhengende stor. De ser foresten ikke superstore ut, selv om jeg la inn såpass mye, men jeg er høy (179) og har ganske brede skuldre, så de passer perfekt til kroppen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil gjerne høre om erfaringer fra klinikker i Bergen forresten! Jeg skulle gjerne lagt silikon-innlegg (ikke saltvann altså) under muskelen og det hadde også vært fint med en klinikk som tilbyr garanti/gratis operasjon ved kapseldannelse.

Skrevet

SuperJ: Jeg har en ganske mye slike bulker. Ripling. Synes ikke, men kjennes ganske tydelig.

Jeg lurte litt på den ull-bh'en din... Hvor kjøpte du den? Hva kostet den, og hvilken størrelse har du?

SuperGjest: Velkommen!

Jeg er operert på Klinikk Bergen og har vært på konsultasjon både på FMS og EuroCosmetic, samt på Stølen Medisinske.

På Klinikk Bergen ville han ikke legge under muskel på meg. Vet ikke om han gjør det dersom innleggene er litt mindre. Er forsåvidt fornøyd der, men skal reopereres nå etter eget ønske da jeg ikke ble helt fornøyd med resultatet.

Fordelen med å legge over er mindre smerter etter operasjonen.

Fordelen med å legge under er at det blir mindre "kant".

Det koster det samme.

Tror de fleste bruker ru innlegg. Da fester de seg visst bedre enn med glatte som kan skli litt rundt. Fordelen med glatte igjen er mindre sjangs for ripling.

Ikke lett å velge...

Jeg er nå nydusjet og lukter sprit. Usj.

Prøver å spise litt, men nervene kjennes i hele kroppen og matlysten er så som så...

Skrevet
jeg har sykemelding,er sykmeldt i 14dager jeg :sjenert:

men jeg blir sykmeldt i kanskje 14dager lenger da,for jeg har hardt fysisk arbeidet å kan ikke dra på jobb for tidlig!

jeg dro til fastlegen min å sa som sant var at jeg skulle legge inn silikon,og da fikk jeg sykmelding uten problemer :)

jeg måtte bare komme tilbake hvis jeg ville ha den forlenget sa han,så jeg skal til han i morgen å få den forlenget!

så det skal ikke være noen problemer å få sykmelding etter min mening nei,spørs bare på ha dere sier til legen deres....det er bedre å være ærlig,for ærlighet varer lengst :jepp:

lykke til bubee med operasjon :klem:

Er nok ikke noe problem å få sykmelding, men det er faktisk ikke lov ettersom du faktisk legger deg under kniven frivillig...

Skrevet

angående over og under muskel, så har ikke ammepupper noe å si... det er ikke sånn at man kan velge om man vil ha over eller under muskel... hvertfall så kunne ikke jeg det... jeg har små og spisse pupper, og trodde på forhånd at jeg måtte legge under muskel... men legen sa at det ville gi en "dobbeltpuppeffekt", så han ville legge over muskel på meg.. men tror det kommer helt ann på hvordan man er fra før...

Skrevet (endret)

Hei, ladies!

Jeg er nå tilbake fra en ukes ferie :sol: , og må bare få gratulere dere som har fått nye pupper i mellomtiden! Hipp hurra for Essorypa og Levi (håper ikke jeg har glemt noen, i så fall: gratulerer til dere også!) HELDIGGRISER!!!! :hoppe::hoppe::hoppe:

Er dere i god form?

Jeg var på konsultasjon 14. mai, og legen mente jeg kunne legge inn mellom 325 og 350, og at det ville se veldig pent og naturlig ut. Han sa at jeg hadde et perfekt utgangspunkt, og at dette ville bli kjempebra!!! Perfekt utgangspunkt!!! :danse: Hi, hi! Skal ikke opereres før etter sommeren jeg da..., men gjett om jeg fikk mersmak etter konsultasjonen? Jeg kunne lagt meg under kniven der og da, jeg... :skratte::sexy:

Det hotellet vi bodde på nå var et familiehotell med kun barnefamilier, og jeg fikk se 3 opererte puppepar - med bikini på, vel og merke. Jeg kikka vel mer på puppene rundt meg enn mannen min :fnise: De så ihvertfall fine ut! Litt misunnelig, da - der jeg gikk rundt med mine egne flate... Blir bra neste sommer, alltid noe å glede seg til!

BuBee: Håper alt går bra med deg i dag, og at du endelig kan bli fornøyd med resultatet. God bedring de neste dagene!

:klem:

Endret av luresnuppa
Skrevet

Så hyggelig å høre luresnuppa :) Ingenting som er bedre enn å komme tilbake fra en konsultasjon og være fornøyd. Kan tenke meg at du gleder deg til neste sommer, tro hvor deilig det skal være å gå rundt i bikini og faktisk fylle den ut :)

Jeg var selv på konsultasjon idag, og det kunne vel ikke gått bedre. Jeg har nå en b-cup, som forsåvidt ikke er lite, men jeg synes ikke det kler kroppen min helt, så jeg ønsket større.

Legen mente at jeg hadde veldig fine bryster fra før av, noe jeg er enig i :P Han kom fram til at 280 og 325 ville bli bra til meg. Da får jeg en stor C eller D-cup :D Ble veldig glad når han sa det, for hjemme har jeg prøvd med ris og kom fram til at 300 ville jeg gjerne ha, så når han sa 280 og 325, var det jo akkurat det jeg hadde ønsket meg, men det visste ikke han hehe...

Det blir vanlig silikon og runde proteser over muskel :)

Skrevet
Og jeg har fortsatt veldig vondt i venstre bryst, og i morgen er det 7 uker..

Flere som har smerter så lenge??

Har begynt å stikke noe så jæ... Det er vel kansje nerver og sånt som vokser sammen?? Jeg er fortsatt veldig følelsesløs på venstre side... :(

:goodbye:

Jeg har fremdeles litt vondt i høyre pupp, den har jeg heller ikke følelse i rundt brystvorta.. (6 uker i går siden min operasjon :jepp: )

Om to uker reiser jeg til syden.. :jepp: går det greit å bade i sjøen og i basseng med pupper som er 8 uker..? Tenker da på arrene..? jeg la inn rundt brystvorten..

Gleder meg veldig til å sprade rundt på stranda med fiiine pupper.. :ler: jeg har kjøpt meg tre par nye bikinier for anledningen, og skal ikke se bort i fra at det blir noen til.. :fnise:

Jeg fikk meg en liten overraskelse her om dagen.. har jo hele tiden trodd jeg var blitt en c-cup.. men neida.. jammen måtte jeg opp til D-cup :fnise:

BuBee: håper alt har gått bra med deg i dag..

Gleder meg til å høre om dagen din.. :jepp:

Gjest SuperJ
Skrevet

Ull BH`n er Aclima. (google søk)

har str 75D på meg nå. hadde ikke klart meg uten! kjøpt Triump men den er så og si ikke brukt.

Gjest SuperJ
Skrevet

500; ligger innlegg et sted på siden min om den. :)

Skrevet
Så hyggelig å høre luresnuppa :) Ingenting som er bedre enn å komme tilbake fra en konsultasjon og være fornøyd. Kan tenke meg at du gleder deg til neste sommer, tro hvor deilig det skal være å gå rundt i bikini og faktisk fylle den ut :)

Jeg var selv på konsultasjon idag, og det kunne vel ikke gått bedre. Jeg har nå en b-cup, som forsåvidt ikke er lite, men jeg synes ikke det kler kroppen min helt, så jeg ønsket større.

Legen mente at jeg hadde veldig fine bryster fra før av, noe jeg er enig i :P Han kom fram til at 280 og 325 ville bli bra til meg. Da får jeg en stor C eller D-cup :D Ble veldig glad når han sa det, for hjemme har jeg prøvd med ris og kom fram til at 300 ville jeg gjerne ha, så når han sa 280 og 325, var det jo akkurat det jeg hadde ønsket meg, men det visste ikke han hehe...

Det blir vanlig silikon og runde proteser over muskel :)

Hei! hvordan går med deg og puppene dine? Mine er fine og er veldig fornøyd jeg skal også til syden om en måned. Gleder meg :-) Hvordan er arrene? Hos meg det vises fortasatt den svarte tråden.Håper den forsviner for godt. masse klem

Skrevet

Jeg har fremdeles litt vondt i høyre pupp, den har jeg heller ikke følelse i rundt brystvorta.. (6 uker i går siden min operasjon :jepp: )

Om to uker reiser jeg til syden.. :jepp: går det greit å bade i sjøen og i basseng med pupper som er 8 uker..? Tenker da på arrene..? jeg la inn rundt brystvorten..

Gleder meg veldig til å sprade rundt på stranda med fiiine pupper.. :ler: jeg har kjøpt meg tre par nye bikinier for anledningen, og skal ikke se bort i fra at det blir noen til.. :fnise:

Jeg fikk meg en liten overraskelse her om dagen.. har jo hele tiden trodd jeg var blitt en c-cup.. men neida.. jammen måtte jeg opp til D-cup :fnise:

BuBee: håper alt har gått bra med deg i dag..

Gleder meg til å høre om dagen din.. :jepp:

Siterte feil :-) komentaren er egentlig for "kiddox"

Skrevet

Takk for lykkeønskninger!

Kopierer fra NM jeg:

Jeg er ferdig og den stolte eier av tvillinger! Endelig! Foreløpig ser de like ut ihvertfall. Litt større, så jeg må ut og kjøpe bh. Nå tyter de ut av en 70C sportsbh fra Cubus.

Alt gikk kjempebra!! Jeg er i mye mye bedre form denne gangen. Litt sårsmerter, men de forsvinner nesten helt når jeg tar pillene mine.

Litt rørete enda...

40ml mer i den ene puppen ble det! Kanskje det sier litt om hvor mye forskjell det var. 345ml på ene siden og 385 på den andre. Synes ikke de ble hysterisk mye større heller, det var jeg litt redd for. Ser ut som de ble helt passe. Endelig er jeg glad og fornøyd!

Litt om dagen:

08.30 skulle jeg møte, og var litt tidlig ute. Ventet heldigvis ikke lenge før jeg fikk komme inn. Så var det å kle av seg i garderoben, kirurgen tegnet litt. Han viste meg protesene. Egentlig skulle jeg ha 345 og 375, men infoen på nettet som jeg hadde bestilt etter var ikke oppdatert så han hadde bestilt 385 som var neste størrelse. Så fikk jeg komme inn på operasjonstuen. La meg oppå og fikk tepper på. Litt shaky...

Siden jeg har reagert med mye utslett på narkosen tidligere fikk jeg nå en god dose antihistaminer og et eller annet som jeg ikke husker navnet på nå.

Deretter fikk jeg væske og begynte så smått å bli rørete. Husker hun sa at jeg kunne lukke øynene for nå kom jeg straks til å sovne. Pøh, jeg var da langt ifra å sovne! Det er det siste jeg husker.

Når jeg våkenet hadde jeg fremdeles slange i halsen, men husker knapt at de tok den ut. Var rett i bh'en og sjekket tilstanden og kunne konstatere at han fikk plass og at det så bra ut!

Tror jeg var skikkelig rørete på oppvåkningen, for jeg vinket til en mann jeg trodde var kirurgen. Men det var det altså ikke...

Skalv og frøs en del og klarte ikke å spise mye av det jeg fikk servert (rundstykker med syltesøy og saft). Men ca. kl. 10 spaserte jeg ut i bilen uten problemer og siden har jeg sovet. Utrolig deililg å være i såpass bra form nå i forhold til sist gang. Ikke har jeg fått noen reaksjoner på narkosen heller, så det ser lovende ut.

Happy happy happy!!!!

Skrevet

Godt å høre at alt har gått så bra i dag BuBee :danse:

Håper du blir kjempe fornøyd med de nye :sexy:

I dag har jeg unnagjort en muntlig eksamen, så nå kan jeg endelig glede meg over at jeg har operasjon på søndag :duskedame: Herlig! Gleder meg kjempe masse nå! Gruer meg litt til å måtte ta det rolig etter operasjon da, ganske mye energi i denne jenta nemlig.. he he.. Men det er verdt det!

Veldig glad for at det finnes et forum som dette! Spennende å lese om alle som har hatt operasjon og alle som skal ha det :)

Skrevet

hei igjen jenter.

Takk for svar.

Puppene mine er ikke varme lenger så tar det som et positivt tegn :)

Jeg fikk lakt inn 300g. legen ville ikke ta mer hadde for stram hud sa han.

protesen min er under muskelen.

Nå er det 9 dager siden operasjonen, og jeg har fremdeles litt små smerter.

Hvor lenge ventet dere med å ha sex etter operasjonen?

elsker denne dagboken. Flink du er CC :)

Skrevet

og jenter. en ting til.

Røyker dere? jeg har dessverre "a pack of day habbit" og jeg VET at det ikke er bra for arrene :|

Klarer å kutte litt ned men det er ikke mye. Noen med erfaringer på hvordan arrene deres ble etter røyken? eller er det bare meg som ikke klarer å kutte ned nå selvom jeg vet at det er viktig :/

Skrevet
og jenter. en ting til.

Røyker dere? jeg har dessverre "a pack of day habbit" og jeg VET at det ikke er bra for arrene :|

Klarer å kutte litt ned men det er ikke mye. Noen med erfaringer på hvordan arrene deres ble etter røyken? eller er det bare meg som ikke klarer å kutte ned nå selvom jeg vet at det er viktig :/

jeg røyker enda jeg,vet ikke om det reagerer på arrene da men....

fikk jo beskjed om å slutte,men jeg klarte det desverre ikke sånn som deg :fnise:

jeg også har klart å kutte ned,men jeg tror at det vil gå bra alikevell om man røyker eller ikke...

bare man tar det med ro å ikke løfter så :jepp:

å bubbee:grattis med nye pupper :sexy:

så bra at alt gikk fint,ingenting er bedre enn det :danser:

å miss mickey:jeg hadde sex etter 1 uke,det gikk kjempefint :rodme:

de holdt seg på plass inne i bh`en :skratte:

og jeg vet at man skal ikke ha sykemelding på kosmetisk operasjon,det jeg ville fram til var at man kunne få det om man ville....men problemet da er at man får ingen penger i løpet av perioden som man er sykmeldt!

så jeg starter på arbeidet tidligere enn planlagt p.g.a at jeg har ikke råd til å miste så mye penger!

ellers har jeg ingen problemer,jeg fikk høre idag av fastlegen min at det var veldig bra arbeidet legen som hadde operert meg hadde gjort :fnise:

da ble jeg kjempeglad,jeg er superfornøyd jeg altså...

å på fredag skal jeg på shopping :hoppe: :hoppe: :juhu:

å lykke til miss sue på søndag,alt kommer nok til å gå som smurt skal du se :fnise:

:klem:

Skrevet
Hei! hvordan går med deg og puppene dine? Mine er fine og er veldig fornøyd jeg skal også til syden om en måned. Gleder meg :-) Hvordan er arrene? Hos meg det vises fortasatt den svarte tråden.Håper den forsviner for godt. masse klem

Heisann :goodbye:

Joda det går bra med "oss". Jeg er veldig fornøyd jeg.. Jeg var på etterkontroll etter 14 dager å fjernet stinga.. var vist sydd sammen med sånn tråd som ikke forsvant av seg selv jeg da :jepp:

Arrene blir bedre og bedre for hver dag.. litt røde ennå på venstre pupp, men tror det blir fint etterhvert:)

Har du noen nye bilder vi kan veksle..? Hadde vært spennende å se..;)

Den tråden skal vel forsvinne helt etter hvert..

Blir godt med sydentur nå.. :fnise:

:klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...