Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei igjen!

Jeg må benytte meg av dere nå som jeg har dere her :)

Jeg ser at dere snakker mye om dagene etter operasjonen, så jeg er jo ganske så forberedt på det! Supert!! :) Men jeg som ikke har kommet dit enda (8 dager igjen!!!) er jo der på å GRUE-seg stadiet.

Er det normalt å begynne å tvile innimellom på om jeg har tatt et riktig valg?

Den ene dagen tenker jeg "hva i alle dager holder jeg på med", og den andre så er jeg 100% sikker. Jeg holder på å bli gal!

Leste nettopp om en fyr som aldri våknet opp av narkosen da han "bare" skulle fjerne mandlene.. DJIIIS!

Men de nye puppene er betalt, alt på resept er hentet, og jeg har til og med skaffet meg Cubus-tvangstrøye! Takk for hjelpa der :) Så det er jo ingen vei tilbake!

puste-puste-puste.. fort!!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei igjen!

Jeg må benytte meg av dere nå som jeg har dere her :)

Jeg ser at dere snakker mye om dagene etter operasjonen, så jeg er jo ganske så forberedt på det! Supert!! :) Men jeg som ikke har kommet dit enda (8 dager igjen!!!) er jo der på å GRUE-seg stadiet.

Er det normalt å begynne å tvile innimellom på om jeg har tatt et riktig valg?

Den ene dagen tenker jeg "hva i alle dager holder jeg på med", og den andre så er jeg 100% sikker. Jeg holder på å bli gal!

Leste nettopp om en fyr som aldri våknet opp av narkosen da han "bare" skulle fjerne mandlene.. DJIIIS!

Men de nye puppene er betalt, alt på resept er hentet, og jeg har til og med skaffet meg Cubus-tvangstrøye! Takk for hjelpa der :) Så det er jo ingen vei tilbake!

puste-puste-puste.. fort!!! :D

:goodbye:

det er helt vanlig å ha slike tanker,det hadde jeg også :)

men jeg grudde meg aldrig jeg da,det trenger ikke du heller å gjøre....det er ingenting å grue seg til,det er fort overstått når du først har kommet til klinikken

:ler:

det er mange skrekkhistorier ute å går,bare skremselspropaganda mener nå jeg!

jeg angrer IKKE på at jeg la inn silikon,er super duper fornøyd altså :jepp:

så du kan bare puste rolig rolig rolig :fnise:

alt kommer til å gå så fint skal du se,du kommer garantert ikke til å angre :klem:

Skrevet
:goodbye:

det er helt vanlig å ha slike tanker,det hadde jeg også :)

men jeg grudde meg aldrig jeg da,det trenger ikke du heller å gjøre....det er ingenting å grue seg til,det er fort overstått når du først har kommet til klinikken

:ler:

det er mange skrekkhistorier ute å går,bare skremselspropaganda mener nå jeg!

jeg angrer IKKE på at jeg la inn silikon,er super duper fornøyd altså :jepp:

så du kan bare puste rolig rolig rolig :fnise:

alt kommer til å gå så fint skal du se,du kommer garantert ikke til å angre :klem:

Hehe.. Det var da enda godt! Takk for det. Jeg er normal! :)

Jeg kommer til å ligge halvdød dagen før operasjon! hehe

Tror nok ikke at jeg kommer til å angre. Men det er bare det å "sette igang"! :)

Fortsetter nedtelling ..... :s

Skrevet

Tror nok ikke at jeg kommer til å angre. Men det er bare det å "sette igang"! :)

ja ikke sant :fnise:

du er normal,tenk det du :ler: det er ikke verst hihi=)

du har rett i det å sette igang er ikke enkelt,men det går av seg selv når den tiden kommer :jepp:

fortsett nedtellingen du,jeg tellte dager jeg også...tiden går fortere da :)

Skrevet

Da får vi telle ned sammen vi to ! jeg skal operere på mandag.. og jeg tenker også annenhver gang, å så kult endelig og bare perfekte valget og plutselig.. hva har jeg fått meg selv inn på :S hehe :D så det er nok normalt! Men dette skal vi klare kjære deg! :D det er jeg sikker på .. jeg har tenkt på hvor mange har ikke lagt inn en gang til fordi de syns de fikk for små.. og hvis de orka det. da kan det jo ikke være sååååå forferdelig. pluss at vi jenter er litt dramaqueens, men vi skal få lov til det;D hihi opererer du på tirsdag eller?

Skrevet

:fnise: Ja, vi er nok litt rare. Men det er normalt å grue seg litt tror jeg.

Jeg har ihvertfall tenkt på dette siden dag 1 etter operasjonen, og jeg har vingledager jeg også. Tenk om de ikke blir finere, men styggere...?

Tenk om de blir for store, tenk om tenk om tenk om....

Men jeg gjør det til tross for at jeg vet hva jeg skal gjennom.

Så ille er det ikke, og det er verdt det når alt kommer til alt.

Det tror jeg ikke noen er uenig med meg om.

I morgen er dagen min allerede. Det ble bestemt så fort at jeg knapt har hatt tid til å grue meg.

Det eneste jeg sliter med nå er hvordan jeg skal skjule det på jobben. Sist gang tok jeg det i forbindelse med påskeferien og hadde 10 dager fri etterpå. Ingen som ante noe.

Nå må jeg ta fri (har jobbet inn) i tre dager og skal være tilbake på jobb på dag 6 allerede... Skjefen vet jeg skal ta en operasjon, men har heldigvis ikke spurt mer om det. Sol og sommer er det også, så det er vanskeligere å skjule det.

Har lite lyst å bli kjent som "hun med silikonpuppene"...

Skrevet

Forresten; Vet dere hvordan det er med sykemelding nå? Er det mulig å få?

Skrevet

Lykke til dere som skal operere!

Det er helt normalt å bli usikker på valget sitt.. jeg begynte også med det noen dager i forveien.

"Shit, hva driver jeg med"

"Har jeg virkelig et så stort puppeproblem?"

"Tenk hvis det ikke går bra"

"Små pupper er jo fint, vil være naturlig".. MEN jeg angrer ikke, jeg er blitt en liten C, og det ser så normalt ut. :danse:

Det er nå gått 2,5 uke og jeg har ikke noen problemer lenger. Jeg trener og står på som normalt. De ser veldig bra ut, og tror ikke mange kan gjette at det er silikon. Med mindre jeg virkelig bruker en push-up BH, gøy å kunne velge litt selv.

Tenkte å ta litt sol i dag, det er vel bare sårene/arrene man må dekke til? Eller er det hele brystpartiet?

BuBee: Jeg opererte en torsdag, og var tilbake på jobb på mandag. Så det er fullt mulig, men det spørs jo så klart hvordan formen er og hva slags jobb du har. Håper det går bra for deg ihvertfall!

Sykemelding får man jo ikke fra sykehuset i og med at det er kosmetisk, da må du i så fall dra til fastlegen og finne på noe :roll:

Skrevet

Masse lykke til i morra BuBee :tommelsmil:

Du får nok ikke sykemelding, men du kan jo ta deg en aldri så liten tre-dagers (eller 8 hvis du jobber i IA bedrift) :sjenert:

Skrevet

jeg har sykemelding,er sykmeldt i 14dager jeg :sjenert:

men jeg blir sykmeldt i kanskje 14dager lenger da,for jeg har hardt fysisk arbeidet å kan ikke dra på jobb for tidlig!

jeg dro til fastlegen min å sa som sant var at jeg skulle legge inn silikon,og da fikk jeg sykmelding uten problemer :)

jeg måtte bare komme tilbake hvis jeg ville ha den forlenget sa han,så jeg skal til han i morgen å få den forlenget!

så det skal ikke være noen problemer å få sykmelding etter min mening nei,spørs bare på ha dere sier til legen deres....det er bedre å være ærlig,for ærlighet varer lengst :jepp:

lykke til bubee med operasjon :klem:

Skrevet
:fnise: Ja, vi er nok litt rare. Men det er normalt å grue seg litt tror jeg.

Jeg har ihvertfall tenkt på dette siden dag 1 etter operasjonen, og jeg har vingledager jeg også. Tenk om de ikke blir finere, men styggere...?

Tenk om de blir for store, tenk om tenk om tenk om....

Men jeg gjør det til tross for at jeg vet hva jeg skal gjennom.

Så ille er det ikke, og det er verdt det når alt kommer til alt.

Det tror jeg ikke noen er uenig med meg om.

I morgen er dagen min allerede. Det ble bestemt så fort at jeg knapt har hatt tid til å grue meg.

Det eneste jeg sliter med nå er hvordan jeg skal skjule det på jobben. Sist gang tok jeg det i forbindelse med påskeferien og hadde 10 dager fri etterpå. Ingen som ante noe.

Nå må jeg ta fri (har jobbet inn) i tre dager og skal være tilbake på jobb på dag 6 allerede... Skjefen vet jeg skal ta en operasjon, men har heldigvis ikke spurt mer om det. Sol og sommer er det også, så det er vanskeligere å skjule det.

Har lite lyst å bli kjent som "hun med silikonpuppene"...

Skjønner deg godt, men det har ikke dem noe med uansett:)

Lykke til i morgen:)

Ganske få som skal ta under muskel... føler meg litt alene :P men .. er vel en del her likevel

Gjest SuperJ
Skrevet

når jeg bøyer meg fremover eller ligger på siden, så er det noen bulker under puppene. når jeg ligger på siden så er det liksom bulk inn, dette er bare på den venstre. noen som gidder teste sine pupper å se?

veninna min sa hun også hadde noen bulker/ruglesøkk...

Skrevet

Ganske få som skal ta under muskel... føler meg litt alene :P men .. er vel en del her likevel

Hei Candygirl,

Jeg skal ta under muskel 9juni, en uke etter deg i trondheim. jeg har operert meg før, men har rippling nå, så skulle ønske jeg gjorde det med en gang. men måtte uansett ha operert meg på nytt, fordi jeg fikk sammenvokste bryster, så jeg må sy ned mellomrommet under huden.

gruer meg fælt til å legge under muskel jeg også. var ikke så fælt første gangen, men er redd d blir mye verre nå..legen sa d ikke nødvendigvis kom til å bli verre..vet ikke om hun sa d bare for å være grei..menmen.. har iallefall 2 uker fri før jeg begynner i ny jobb.

gleder meg til å høre hvordan du har d etter operasjonen. det verste er å gå inn på op rommet og legge seg, ellers går d greit. husker jeg tenkte at dette ikke var noe i forhold til d jeg fryktet.

klem shaya.

Skrevet

jeg tok under muskel ;)

Skrevet
Da får vi telle ned sammen vi to ! jeg skal operere på mandag.. og jeg tenker også annenhver gang, å så kult endelig og bare perfekte valget og plutselig.. hva har jeg fått meg selv inn på :S hehe :D så det er nok normalt! Men dette skal vi klare kjære deg! :D det er jeg sikker på .. jeg har tenkt på hvor mange har ikke lagt inn en gang til fordi de syns de fikk for små.. og hvis de orka det. da kan det jo ikke være sååååå forferdelig. pluss at vi jenter er litt dramaqueens, men vi skal få lov til det;D hihi opererer du på tirsdag eller?

ÅÅh, mandag allerede? Så gøy! eller.. gøy og gøy. spennende blir vel det riktige ordet... hehe

Jeg skal under kniven på onsdag, 4.juni! (å nei.. bare jeg tenker på det går pulsen opp og pusten raskere). Så nå på fredag skal jeg feste med mine små pupper for siste gang. avskjedsfest. haha! Håper det går greit, selv om man ikke skal røre alkohol en uke før operasjon. 5 dager kan jo ikke skade?

:)

Skrevet
når jeg bøyer meg fremover eller ligger på siden, så er det noen bulker under puppene. når jeg ligger på siden så er det liksom bulk inn, dette er bare på den venstre. noen som gidder teste sine pupper å se?

veninna min sa hun også hadde noen bulker/ruglesøkk...

Hei ..

jeg kjenner også når jeg bøyer meg fremover at der er bulker "oppe" mellom brystene.. men det er ikke antydning når jeg ligger eller er oppreist, som jeg merker iallefall..

Så konkluderer med at det er vel silikonen som bulker seg litt når jeg bøyer meg.. vet ikke....

Og jeg har fortsatt veldig vondt i venstre bryst, og i morgen er det 7 uker..

Flere som har smerter så lenge??

Har begynt å stikke noe så jæ... Det er vel kansje nerver og sånt som vokser sammen?? Jeg er fortsatt veldig følelsesløs på venstre side... :(

Men fortsatt med godt puppemot :)

Elizza.. glemte nesten å svare deg, jeg ligger aldri på magen så vet ikke :( Det var vel Fergie som sverget til å ligge på magen tror jeg :)

Så tror ikke det er farligt :)

Lykke til alle som står for tur.. ikke noe å grue seg til ;)

Skrevet

I morgen skal jeg på konsultasjon *kjempespent* Jeg lurer på om noen av dere har hatt med dere samboeren/kjæresten på en slik konsultasjon? Både gruer og gleder meg, så jeg jeg kan ikke tenke på hvor spent dere som skal opereres er :)

Skrevet

Tenkte jeg skulle presentere meg her, siden jeg har sniklest en god stund. Er snart 21 og ønsker å legge inn proteser til neste år. Jeg er nesten flat for øyeblikket og ønsker å føle meg som den jenta jeg tross alt er :) Spennende å lese om andres erfaringer. Blir jo en stund til jeg skal starte prosessen, men greit å lese om andres erfaringer så man forbereder seg.

Et par spørsmål:

Tilbyr de fleste klinikker ulike proteser og ulike inngrep? (Altså under eller over muskel)

Er det noen bakdel med å ha under muskelen? Evt dyrere?

Er det noen bakdel med å ha glatte innlegg?

Jeg lurer på om noen av dere har hatt med dere samboeren/kjæresten på en slik konsultasjon?

Det lurer jeg og på :Nikke:

Gjest SuperJ
Skrevet

de fleste som ikke har "ammepupper" tar vel under muskel. dvs har man litt pupper fra før så legges den over muskel. koster det samme på Idunn ivertfall.

jeg dro alene på kons og OP.

MEDUSA:

takk for svaret ditt :)

det synes ikke når jeg står heller, det kan bare kjennes når jeg bøyer meg fremover samt ligger på høyre side og kjenner på høyre pupp. Det kommer å går liksom?! kansje luft enda?

så lenge det ikke synes så er det ok. men jeg skal spørre legen om det på siste kontroll.

Skrevet (endret)

Takk for svar! Jeg har ikke "ammepupper", bare veldig små, runde pupper. Tenkte det var best å legge den under for å hindre at rippling sees så godt, at man ikke skal se kantene på protesen så godt (siden jeg ikke har så mye pupp fra før) og slik at jeg kan ta ut protesen igjen av en eller annen grunn senere uten at jeg får veldig tomme og hengende pupper (ikke det at jeg har planer om det, men man vet jo aldri hva som skjer). :) Leste også at kapseldannelse var mindre vanlig ved å ha protesen under muskelen.

Endret av SuperGjest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...