Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har noen spørsmål:

- Når vil hevelsen gå ned?

- Hvor lenge etter operasjonen bør man vente med å innta alkohol?

- Den sportsBH'en fra Cubs, hvilket merke er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jenter :)

Jeg bare lurte på dette med solarium.

Noen som vet om en må dekke til arret, eller puppene også.

Hva bruker dere til å dekke til da, hånkle?

Mine er 6uker på mandag....

Håper på svar!

Skrevet
Hei jenter :)

Jeg bare lurte på dette med solarium.

Noen som vet om en må dekke til arret, eller puppene også.

Hva bruker dere til å dekke til da, hånkle?

Mine er 6uker på mandag....

Håper på svar!

Hei.

Skulle tro det bare er arrene du må dekke til, plastikken må vel tåle litt sol ;)

Hvordan har det gått med deg i disse ukene? Har du enda smerter i puppene?

Mitt høyre er enda vondt, men venstre er helt bra :)

I dag skal jeg ha på meg vanlig bh for første gang, det blir spennende.. Ble jo en str større en jeg regnet med.. men klager ikke ;)

Skrevet
Jeg har noen spørsmål:

- Når vil hevelsen gå ned?

- Hvor lenge etter operasjonen bør man vente med å innta alkohol?

- Den sportsBH'en fra Cubs, hvilket merke er det?

Tror det er Cubus sitt eget merke.. står i allefall cubus på lappen inni.. :jepp:

Den fåes i svart og hvit.

Hevelsen gikk ned etter 4 uker hos meg, men det varierer veldig tror jeg.. :sukk:

Går alt bra med deg..?

Skrevet

Hei alle sammen :)

Nå har jeg jammen klart å lese gjennom hele dagboka, og det har vært veldig moro å følge med på alle som har operert. Jeg har lært kjempemye og vil bare si gratulere til alle med nye pupper.

Selv er jeg ei jente på 22 år som har ventet til tyveårene for å se om mine pupper ble noe større, men det ble de ikke, så nå har jeg bestemt meg for å gjøre noe med det. Føler meg litt egoistisk siden jeg har litt pupper fra før av, når jeg ser mange andre som ikke har noe omtrent.

Jeg er 160cm høy og veier 56-58kg og har nå 75b, og ønsker en stor C eller liten D. Synes ikke mine passer til kroppen min, da jeg har timeglassform med hofter og brede skuldre. :gjeiper:

Er det noen andre som har forstørret fra B til D som kan si noe om det?

Mange klemmer fra meg :klemmer:

Skrevet
Hei.

Skulle tro det bare er arrene du må dekke til, plastikken må vel tåle litt sol ;)

Hvordan har det gått med deg i disse ukene? Har du enda smerter i puppene?

Mitt høyre er enda vondt, men venstre er helt bra :)

I dag skal jeg ha på meg vanlig bh for første gang, det blir spennende.. Ble jo en str større en jeg regnet med.. men klager ikke ;)

Det går veldig fint med meg, takk. Ingen smerter. Begynte å ligge litt forsiktig til siden allerede 2uken, nå går det greit å ligge på magen også, men tør ikke helt...vet du noe om det? Om det går greit?

Så har jeg brukt vanlig bh av og til hvis jeg har gått med noe som jeg ikke kan ha støttebh til, men det har vært uten spiler, og så har jeg tatt på meg støttebh med en gang jeg kom hjem. Ellers så sover jeg fortsatt med den på jeg. Plager meg ikke...

Så bra du er fornøyd. Det er jo bare helt utrolig kjekt å kjøpe bh...Kjøpte meg ny bikini jeg igår:)

Ja det blir spennende å gå med vanlig bh :)

Skrevet
Tror det er Cubus sitt eget merke.. står i allefall cubus på lappen inni.. :jepp:

Den fåes i svart og hvit.

Hevelsen gikk ned etter 4 uker hos meg, men det varierer veldig tror jeg.. :sukk:

Går alt bra med deg..?

Takk for svar.

Nå er det 5 dager siden operasjonen, det går fint, og jeg har overraskende lite vondt.

Var i konfirmasjon i går og hadde på meg bunad.

Skrevet

:goodbye: damer :)

nå er det snart 1uke siden operasjonen til meg,i morgen er det 1 uke :ler:

jeg har ikke så mye vondt,men er veldig veldig sår på siden under armen på venstre side om dere forstår....

er det normalt?

det bobbler også veldig mye når jeg rører på meg :fnise:

jeg er veldig blå og gul på puppene enda,men det ordner seg vel etterhvert....

og jeg lurer på om jeg kan prøve andre bh`er i neste uke engang,om det går bra?

jeg tenkte å dra på shopping om jeg føler meg ganske ok :sjenert:

var i 60års dag på lørdag å jeg ble ganske så sliten,måtte legge meg når jeg kom hjem...

fikk veldig vondt i puppene da,men det er sikkert p.g.a at jeg rørte mye på meg :)

og kan jeg vaske håret som normalt igjen etter 1 uke?

om jeg kan løfte armene over hodet liksom?

jeg har ingen følelse ovenfor puppene,er det normalt?

og det er veldig sårt der også,de kjennes veldig tunge ut....at huden strekkes noe enormt!

å velkommen til rødtoppen86 :goodbye:

håper du vil trives her,jeg var en liten a før jeg opererte å nå er jeg en d virker det som :ler:

Skrevet

Takk takk essorypa :)

Må være en enorm forskjell å gå fra a til d hehe.. Må jo bare føles så utrolig deilig, er spent å høre hvordan det blir å kjøpe nytt undertøy og ikke minst, bikini :Hehe:

Jeg tenkte først jeg skulle ha C, men så har jeg lest så mye om folk som skulle ønske de la inn mer, så jeg tror jeg følger det rådet. Er vel egentlig opp til legen hvor mye det er plass til, så jeg er veldig spent.

Har ikke tid eller råd å operere før nærmere jul, så det er ei stund å vente, men tipper det blir verdt det. Får se når jeg får tid til å komme meg på konsultasjon :)

Skrevet
Takk takk essorypa :)

Må være en enorm forskjell å gå fra a til d hehe.. Må jo bare føles så utrolig deilig, er spent å høre hvordan det blir å kjøpe nytt undertøy og ikke minst, bikini :Hehe:

Jeg tenkte først jeg skulle ha C, men så har jeg lest så mye om folk som skulle ønske de la inn mer, så jeg tror jeg følger det rådet. Er vel egentlig opp til legen hvor mye det er plass til, så jeg er veldig spent.

Har ikke tid eller råd å operere før nærmere jul, så det er ei stund å vente, men tipper det blir verdt det. Får se når jeg får tid til å komme meg på konsultasjon :)

det er en veldig stor forskjell ja,men det er deilig å endelig fått gjort det da :fnise:

jeg gelder meg til å dra på shopping altså,skal ha med meg en venninde som skal hjelpe meg å finne riktig størrelse :ler:

for hun er veldig brystfager selv :jepp:

det var meningen at jeg skulle ha 320,men legen la inn 350 istede for jeg hadde så mye hud til overs...

det er veldig lurt å legge inn mer enn d man egentlig vil ha først,for de blir litt mindre etter hevelsen har gått ned :sjenert:

mine er ikke hoven i det hele tatt,det synes jeg er litt rart men hel oki for min del :lur:

du får høre på konsultasjonen om hvor mye du kan legge inn,du kan ha med deg bilder av noen du synes passer på deg...det er veldig lurt,så får du et lite overblikk hvertfall.!

kanskje passer 400 på deg :skratte:

da blir de veldig store hihi,det er kjekt å ha litt tid på seg kanskje å bli vandt til tanken på nye pupper...

jeg hadde ikke så lang tid å tenke på,men jeg er utrolig fornøyd med valget mitt

:gjeiper:

Skrevet
Hei alle sammen :)

Nå har jeg jammen klart å lese gjennom hele dagboka, og det har vært veldig moro å følge med på alle som har operert. Jeg har lært kjempemye og vil bare si gratulere til alle med nye pupper.

Selv er jeg ei jente på 22 år som har ventet til tyveårene for å se om mine pupper ble noe større, men det ble de ikke, så nå har jeg bestemt meg for å gjøre noe med det. Føler meg litt egoistisk siden jeg har litt pupper fra før av, når jeg ser mange andre som ikke har noe omtrent.

Jeg er 160cm høy og veier 56-58kg og har nå 75b, og ønsker en stor C eller liten D. Synes ikke mine passer til kroppen min, da jeg har timeglassform med hofter og brede skuldre. :gjeiper:

Er det noen andre som har forstørret fra B til D som kan si noe om det?

Mange klemmer fra meg :klemmer:

Hei:)

Jeg var en 70a og er nå 70d/75c. Etter neste operasjon er jeg nok 70e/75d vil jeg tro. Burde sikkert gå fint med en C/D mtp høyde og vekt og kroppsfasong, men det kommer litt an på huden din og om du har plass til det også. Vanligvis går det bra.

Skrevet
:goodbye: damer :)

nå er det snart 1uke siden operasjonen til meg,i morgen er det 1 uke :ler:

jeg har ikke så mye vondt,men er veldig veldig sår på siden under armen på venstre side om dere forstår....

er det normalt?

det bobbler også veldig mye når jeg rører på meg :fnise:

jeg er veldig blå og gul på puppene enda,men det ordner seg vel etterhvert....

og jeg lurer på om jeg kan prøve andre bh`er i neste uke engang,om det går bra?

jeg tenkte å dra på shopping om jeg føler meg ganske ok :sjenert:

var i 60års dag på lørdag å jeg ble ganske så sliten,måtte legge meg når jeg kom hjem...

fikk veldig vondt i puppene da,men det er sikkert p.g.a at jeg rørte mye på meg :)

og kan jeg vaske håret som normalt igjen etter 1 uke?

om jeg kan løfte armene over hodet liksom?

jeg har ingen følelse ovenfor puppene,er det normalt?

og det er veldig sårt der også,de kjennes veldig tunge ut....at huden strekkes noe enormt!

Jeg vasket håret selv 3 dager etter operasjonen, jeg.

Skulle man ikke det? :sparke:

Her bobler det også voldsomt. Kjennes ut som det er kullsyre i puppene. :Knegg:

Men mine pupper ble ikke gule eller blå. Ingen tegn til operasjon annet enn bittesmå røde sår (etter lokalbedøvelse?) og teipen.

Jeg er helt følelseløs på et stort område undt brystvortene.

Er overrasket over at det er så lite vondt i puppene. Er bare rundt armhulene jeg kjenner det. :)

Jeg har også lyst til å shoppe undertøy og vil tro det går bra å ta av BH`en i 5 minutter av gangen.

Skrevet

Jeg har fått utslett baki nakken etter operasjonen, jeg.

Masse små røde prikker.

Kan dette være etter narkosen?

Skrevet

Hei hei :)

Slenger meg på jeg visst det er greit :)

Tok silikon på mandag så nå er det en uke siden.

Skal ta av bandasjen om en uke så er utrolig spent:)

Men syntes det er litt merkelig at jeg er den eneste som går med bandasjen i to uker :S Kan være jeg har misforstått men virker som om dere andre har fått kontroll time rett etter ingrepet.

Jeg tok på eurocosmetic i bergen, hadde hørt mye bra om dette stedet men det lever så absoultt ikke opp til forventningene

Føler ikke at jeg har fått nok informasjon, trodde vell egenltlig ikke at jeg trengte mer men etter å ha lest her så ser jeg jo at jeg er massivt underinformert.

Jeg har en del smerter nå og det er godt en hel uke, jeg var på jobb igjen kort tid etter så tror kanskj at det har med saken å gjøre.

på min klinikk sa de at det var fullt mulig og ikke noe problem i det hele tatt, men dere har jo fått noe helt annet oppgitt:S

Jeg ringte til de i dag for å høre om det var noe gale, men hun jeg snakket med bare sa "nei da det skal være sånn, men på lappen jeg har fått utdelt står det atvisst jeg har økende smerter 2-3 dager etter operasjonen bør jeg være oppmerksom.

Puppene mine er også utrolig varme, er det normalt?

Hvordan var/er det med dere andre? hadde dere økende smerter?

jeg er litt oppgitt nå. Føler at klinikken ikke tar meg seriøs nok, hun bare gjentok om og om igjen om at ingen der har noen gang fått infeksjon før. Men en gang kan jo alltid være den første, og er det ikke bedre å ta bekymringen på alvor istedenfor å blåse det vekk?

Flott dagbok du har på gang her cc foresten. lært mer av deg og dere enn av kirurgen min.

Skrevet

Men syntes det er litt merkelig at jeg er den eneste som går med bandasjen i to uker :S Kan være jeg har misforstått men virker som om dere andre har fått kontroll time rett etter ingrepet.

Jeg tok på eurocosmetic i bergen, hadde hørt mye bra om dette stedet men det lever så absoultt ikke opp til forventningene

Føler ikke at jeg har fått nok informasjon, trodde vell egenltlig ikke at jeg trengte mer men etter å ha lest her så ser jeg jo at jeg er massivt underinformert.

Jeg har en del smerter nå og det er godt en hel uke, jeg var på jobb igjen kort tid etter så tror kanskj at det har med saken å gjøre.

på min klinikk sa de at det var fullt mulig og ikke noe problem i det hele tatt, men dere har jo fått noe helt annet oppgitt:S

Jeg ringte til de i dag for å høre om det var noe gale, men hun jeg snakket med bare sa "nei da det skal være sånn, men på lappen jeg har fått utdelt står det atvisst jeg har økende smerter 2-3 dager etter operasjonen bør jeg være oppmerksom.

jeg er litt oppgitt nå. Føler at klinikken ikke tar meg seriøs nok, hun bare gjentok om og om igjen om at ingen der har noen gang fått infeksjon før. Men en gang kan jo alltid være den første, og er det ikke bedre å ta bekymringen på alvor istedenfor å blåse det vekk?

Flott dagbok du har på gang her cc foresten. lært mer av deg og dere enn av kirurgen min.

Velkommen! :)

Jeg vurderte også operasjon hos Eurocosmetic, men når jeg leser dette er jeg glad jeg ikke valgte de...

Jeg har ikke hatt bandasje i det hele tatt jeg. Rett på med sportsbh.

Varme pupper er absolutt noe en bør være oppmerksom på, og det er rart de ikke tar deg inn for en sjekk...

Jeg fikk komme på sjekk med en gang når jeg ringte, selv om jeg egentlig bare hadde et spørsmål.

Hvor mye har du lagt inn da? Over eller under muskel?

Er du fornøyd ellers?

Var det forresten en finsk type som opererte deg?

Gjest Imsdal
Skrevet

Hei Miss Mickey!

Så kjipt når du ikke får den infoen du trenger!

Jeg var borte en uke fra jobben, tror det er det vanlige å anbefale å være borte, alt ettersom hvilken jobb man har..

Jeg skulle også gå med bandasjen i 2 uker, altså to store "plaster" lignende greier, hvite, men mine ble våte når jeg dusjet så jeg tok de bare av jeg.

Til meg sa de at det var vanlig å ha mer smerter på dag 2 og 3, men etter det skulle det gå bedre!

Mine var veldig varme i kanskje en måned, så nå har de gått over til mer normal tempratur.

Synes hun virket lite imøtekommende hun du snakket med, er du ellers fornøyd med de da? Hvor mye la du inn? Før og etter str? :)

Skrevet

:goodbye: å velkommen til oss

jeg synes det er veldig rart at de ikke tar deg på alvor,det er en veldig omfattende operasjon du har gjennomgått....

jeg har lite smerter,nesten ingen i det hele tatt....jeg er bare veldig øm jeg da,men det er jo helt vanlig :fnise:

puppene skal helst ikke bli varme,så dette må du få sjekket altså...det er skummelt hvis det skal utarte seg til en infeksjon,ring igjen å si du vil kom på en sjekk!

de kan ikke nekte deg det,bedre føre var enn etter snar :)

jeg tok av bandasjen/plastrene etter 3 dager å dusjet,har på det innerste laget å det skal være på i 2 uker.

så jeg kan bytte det neste mandag,det er 1 uke siden jeg opererte meg også

:jepp:

å jeg kjenner nesten ingenting nå,bare at det bobler da :ler:

jeg synes at du har fått veldig lite informasjon fra klinikken,la du inn mye da?

å hadde du mye fra før?

:klem:

Skrevet

Nå er jeg spent, har fått time på Fornebuklinikken på onsdag klokken 11.45 :smile: Er så spent på hva jeg og legen kommer fram til angående størrelse hehe...

Miss Mickey: Jeg håper virkelig det ordner seg for deg. Dette er noe du har brukt mye penger på, og jeg synes de på klinikken skal ta deg på alvor når du lurer på noe. Jeg håper inderlig at alt er slik det skal være, så du slipper noe komplikasjoner. Kanskje du kan få noen på en annen klinikk til å undersøke deg?

Skrevet

Hvordan varm er puppene dine? Varm som om det er betennelse eller "vanlig" varm. Før jeg opererte så leste jeg her inne at det var så mange som hadde blitt så kald på puppene etter operasjonen, men mine er helt motsatt. Mine er varme, men de er ikke sånn varm som om det er betennelse i dem ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...