Gjest SuperJ Skrevet 22. mai 2008 #4821 Skrevet 22. mai 2008 derfor jeg tok høyprofil, de er smalere. siden jeg er smal å. ellers hadde puppene bulet over armene oppe.
pirellie Skrevet 22. mai 2008 #4822 Skrevet 22. mai 2008 Hei SuperJ :-D Du ble operert på Indunn? Hvordan synes du klinikken og legene var?
*MEDUSA* Skrevet 22. mai 2008 #4823 Skrevet 22. mai 2008 Hmm.. Sitter og har vondt i høyre pupp.. sikkert normalt egentligt.. Men sist helg kjente jeg en kul på halsen like under kjevebenet Tenkte liksom at nå blir jeg syk.. forkjølet eller noe.. Folk komenterer det at jeg er hoven at det syns, og må komme meg til legen.. Men pytt går vel over sier jeg.. Men jeg blir ikke syk.. Så sitter jeg å søker på hovne lymfekjertler på nett, og der står det liksom: Har du hovne lymfekjertler og ikke har feber o.l så kan det være noe sånn skummelt farligt.. Kreft.. betennelse en plass... Og kjertlene hovner opp på den siden du er syk liksom.. høyre side/høyre pupp.. Blir jo nesten litt engstelig, kansje jeg har betennelse i puppen og må ta den vekk Kansje jeg må ringe legen i morgen.. Har egentlig hatt en kul i høyre bryst, som legen mente var en sånn kjertel som hovnet opp innimellom.. Ikke noe farlig sier de jo alltid.. vente å se.. Jeg vil ikke miste puppen min Neida, det er sikkert ikke noe.. men ringer sikkert legen å hører i morgen.. Ha en fine puppekveld alle sammen
Gjest SuperJ Skrevet 22. mai 2008 #4824 Skrevet 22. mai 2008 huff, nei du er sikkert bare syk! altså ikke sånn farlig. det er utrolig liten promille at man må ta ut. må bare si at jeg har kuler i halsen stadig vekk men ikke noe feber... Hmm. det går nok kjempefint!
Levy Skrevet 22. mai 2008 #4825 Skrevet 22. mai 2008 jeg også gleder meg til undertøysshopping så bra da,jeg har også ligget på siden...det er deilig jeg tok av mine idag jeg og dusjet,det var kjempegodt altså...jeg ble litt sjokkert over hvor stor puppene var men jeg er kjempefornøyd fordi da,du må glede deg til du kan ta av tapen ja...det er så befriende fikk du noe beskjed om når du skal på kontroll-time du? og når kan vi egentlig sove uten sportsbh og begynne å bruke vanlig bh på dagtid? Og jeg skal dusje i morgen og ta av bandasjelappene. Hehe, ligger en dag etter deg jeg, med soving på siden og dusjing. Kirurgen min sa: SportsBH`n skulle være på dag og natt i 6 uker, og jeg kunne begynne med spile-BH allerede etter de 6 ukene. Kontrolltime må jeg ringe og bestille selv, når det har gått 3 måneder.
Gjest SuperJ Skrevet 22. mai 2008 #4826 Skrevet 22. mai 2008 Hei SuperJ :-D Du ble operert på Indunn? Hvordan synes du klinikken og legene var? jo de var greie, jeg var jo ikke på noen andre steder. tok de for det er bare 10 min unna hjemmet mitt. Synes de forsto seg bra på nerver og var veldig flinke!
pirellie Skrevet 22. mai 2008 #4827 Skrevet 22. mai 2008 jo de var greie, jeg var jo ikke på noen andre steder. tok de for det er bare 10 min unna hjemmet mitt. Synes de forsto seg bra på nerver og var veldig flinke! Fyrer av noen flere spørsmål jeg Hvor lang tid tok det før du løftet barna dine etter operasjonen. Forstod på legen at jeg måtte holde meg helt i ro i en til to uker. har en datter selv så pappan må ta seg fri når jeg skal i ilden.
BuBee Skrevet 22. mai 2008 #4828 Skrevet 22. mai 2008 Medusa: Det er sikkert ikke noe annet enn hovne lymfekjertler. Men jeg synes du bør ta en tur til legen for å sjekke det, slik at du slipper å være bekymret. Ikke unormalt å ha mer smerter i det ene brystet ihvertfall. Det hadde jeg også. Hadde det vært betent så hadde det vært rødt, hovent og varmt.
pirellie Skrevet 22. mai 2008 #4829 Skrevet 22. mai 2008 Fant forresten en kjempe fin svensk side www.qvinna.info
*MEDUSA* Skrevet 22. mai 2008 #4830 Skrevet 22. mai 2008 huff, nei du er sikkert bare syk! altså ikke sånn farlig. det er utrolig liten promille at man må ta ut. må bare si at jeg har kuler i halsen stadig vekk men ikke noe feber... Hmm. det går nok kjempefint! Medusa: Det er sikkert ikke noe annet enn hovne lymfekjertler. Men jeg synes du bør ta en tur til legen for å sjekke det, slik at du slipper å være bekymret. Ikke unormalt å ha mer smerter i det ene brystet ihvertfall. Det hadde jeg også. Hadde det vært betent så hadde det vært rødt, hovent og varmt. Ja dere har helt sikkert rett Det er vel bare at man er litt ekstra obs i denne nye puppetiden.. Jeg bruker ikke engste meg for noe sånn til vanligt.. men når man begynner å google litt, kan man jo lett bli revet med Puppen er jo verken varm eller rød, bare veldig øm på siden.. litt mere synlige blodårer, men det er nok forde at den er i mye bevegelse.. Neida dette går så bra så God natt puppedamer
Nene007 Skrevet 22. mai 2008 #4831 Skrevet 22. mai 2008 Oiioii, så mye interessant lesestoff her! Jeg teller ned dagene til min o-store operasjon 4.juni, men begynner egentlig å grue meg veldig til narkosen! Skjønner ikke helt hvorfor men.. Har hatt narkose for noen år siden, og da holdt jeg på å plage vettet av sykesøstra med å spørre hvor mye klokka var hver 10. sekund, etter jeg hadde våknet :gjeiper: Buebee: Skal du ta en ny operasjon like etter at du allerede har tatt en? Var du ikke fornøyd? Kan noen fortelle meg åssn jeg skal kunne kjøpe en sånn "tvangstrøye" som dere kaller det når jeg enda ikke vet hvilken størrelse jeg kommer til å bli!? Og så lurte jeg jo på om det å gå lange turer i skogen/fjellet (rolige) betegnes som å trene? Blir dere ikke gal av å bare sitte rolig hver eneste dag?
missilly Skrevet 23. mai 2008 #4832 Skrevet 23. mai 2008 Og så lurte jeg jo på om det å gå lange turer i skogen/fjellet (rolige) betegnes som å trene? Blir dere ikke gal av å bare sitte rolig hver eneste dag? Jeg gikk rolige turer bare 4-5 dager etter operasjonen, det gikk veldig bra. Litt opphengt i skuldra men Redd for at det skal skvulpe for mye. Jeg begynte dessuten å trene litt lett styrke (ikke bryst) etter 2 uker Orket ikke å vente mer, holdt på å gå på veggen. Og jeg føler meg jo så fin. Det var ikke vondt, og de var heller ikke vonde etterpå. Tror man må gjøre det som føles riktig for en selv. Mine ser veldig naturlige ut, kjennes bra ut osv. Har hatt lite plager. Lykke til
BuBee Skrevet 23. mai 2008 #4833 Skrevet 23. mai 2008 Oiioii, så mye interessant lesestoff her! Jeg teller ned dagene til min o-store operasjon 4.juni, men begynner egentlig å grue meg veldig til narkosen! Skjønner ikke helt hvorfor men.. Har hatt narkose for noen år siden, og da holdt jeg på å plage vettet av sykesøstra med å spørre hvor mye klokka var hver 10. sekund, etter jeg hadde våknet :gjeiper: Buebee: Skal du ta en ny operasjon like etter at du allerede har tatt en? Var du ikke fornøyd? Kan noen fortelle meg åssn jeg skal kunne kjøpe en sånn "tvangstrøye" som dere kaller det når jeg enda ikke vet hvilken størrelse jeg kommer til å bli!? Og så lurte jeg jo på om det å gå lange turer i skogen/fjellet (rolige) betegnes som å trene? Blir dere ikke gal av å bare sitte rolig hver eneste dag? Nei Nene, og gratulerer med operasjonsdato! Ikke lenge til heller! Jeg hadde en brystforstørrelse den 17.mars og ble ikke fornøyd med resultatet nei... Jeg synes ha la inn for lite i forhold til mine forventninger og ønsker. I tillegg til at han la inn like mye i hver pupp når vi hadde avtalt at han skulle rette asymmetrien med et større innlegg på den ene siden. Han var nok ikke helt glad for at jeg gikk tilbake med dette. Han mener han har gjort det riktig, og det er ikke lett å motsi når det er han som er kirurgen... Men vi har en god tone og ble til slutt enige om ny operasjon til tross for at han prøvde å overbevise meg i en time om at det ikke er nødvendig. I mine øyne er det det, for det er ikke bare meg som ser at de ikke er like store. Størrelsen kunne jeg nå ha levd med, men det er så surt å ikke være fornøyd... Gruer meg forresten til narkosen jeg også, men det er fordi jeg vet at jeg reagerer på den og kommer til å få utslett på hele meg... Men det får jeg tåle. Hvor skal du opereres? Hvor mye har du nå og hvor mye skal du legge inn? Jeg fikk bh på klinikken nemlig. Vanskelig å kjøpe på forhånd, men om du må så hadde jeg tatt med to forskjellige størrelser og så levert inn igjen den du ikke får bruk for. Får som regel pengene igjen med kvittering.
kiddox Skrevet 23. mai 2008 #4834 Skrevet 23. mai 2008 Kan noen fortelle meg åssn jeg skal kunne kjøpe en sånn "tvangstrøye" som dere kaller det når jeg enda ikke vet hvilken størrelse jeg kommer til å bli!? Vil bare tipse om gode støttebh'er på Cubus til en rimelig penge.. på klinikken tok di 450,- og på Cubus kostet den samme 169,- Di er prikk like.. borrelås på skulderstroppene så man kan regulere, eller om man vil ha stroppene i kryss.. gode å ha på er di også..
kiddox Skrevet 23. mai 2008 #4835 Skrevet 23. mai 2008 Gruer meg forresten til narkosen jeg også, men det er fordi jeg vet at jeg reagerer på den og kommer til å få utslett på hele meg... Men det får jeg tåle. Åssen utslett da...? Bare lurer for jeg har fått så mye 'små nupper' i ansiktet og litt på brystet.. hadde ikke noe av det før jeg la meg på operasjonsbordet Utrolig kjedelig, men synes det gir seg litt nå, da.. Lykke til med ny operasjon..
BuBee Skrevet 23. mai 2008 #4836 Skrevet 23. mai 2008 Takk for det Kiddox:) Jeg får skikkelig hissig kløende utslett. Masse små nupper tett i tett og det klør noe vanvittig. Kan forresten signere ang. bh'en fra Cubus. Den har jeg brukt mer enn den dyre fra klinikken.
BuBee Skrevet 23. mai 2008 #4837 Skrevet 23. mai 2008 tenkte ta bilde, men legger det inni tråden her, 4 ukers bilde nå til tirsdag. vet ikke om jeg blogger akurat det. kansje. Venter spent enda jeg...
Nene007 Skrevet 23. mai 2008 #4839 Skrevet 23. mai 2008 Hvor skal du opereres? Hvor mye har du nå og hvor mye skal du legge inn? Jeg fikk bh på klinikken nemlig. Vanskelig å kjøpe på forhånd, men om du må så hadde jeg tatt med to forskjellige størrelser og så levert inn igjen den du ikke får bruk for. Får som regel pengene igjen med kvittering. Takk for svarene folkens! Jeg skal operere på klinikk Stokkan i Tromsø. Jeg er usikker på str, da kirurgen skulle avgjøre det under operasjonen (?). Men regnet med en 300-320. Det skal iallefall passe til resten av kroppen min, og det er jo det jeg vil. Jeg har som sagt ikke lyst til at folk skal legge merke til at jeg har operert, for det er en del fordommer mot det i min omgangskrets. Det som irriterer meg nå er at det skal være en stor fest 4 dager før operasjonen og man skal helst ikke drikke alkohol en uke før. Så nå kommer alle til å tro at jeg er gravid. haha.. Først kutter jeg alkohol og røyk, så begynner puppene å bli større liksom.. Jaja, håper det ikke skader med "litt" vin!!! og EN .. to... tre røyk, eller hva?? Ser at mange av dere har mange kontroller etter operasjon. Jeg spurte klinikken min om dette, og de sa at kontroll må jeg be om selv om det er nødvendig. Pussig. Jeg har ikke fått noe beskjed om å ta med noen badekåpe heller. Damen der borte sa jeg ikke trengte å slutte med p-piller, men i papirene som kom i posten sto det at jeg måtte.. Litt forvirra her egentlig. Men det går nok bra!!!!! Ha en fin helg folkens
essorypa Skrevet 23. mai 2008 #4840 Skrevet 23. mai 2008 Takk for svarene folkens! Jeg skal operere på klinikk Stokkan i Tromsø. Jeg er usikker på str, da kirurgen skulle avgjøre det under operasjonen (?). Men regnet med en 300-320. Det skal iallefall passe til resten av kroppen min, og det er jo det jeg vil. Jeg har som sagt ikke lyst til at folk skal legge merke til at jeg har operert, for det er en del fordommer mot det i min omgangskrets. Det som irriterer meg nå er at det skal være en stor fest 4 dager før operasjonen og man skal helst ikke drikke alkohol en uke før. Så nå kommer alle til å tro at jeg er gravid. haha.. Først kutter jeg alkohol og røyk, så begynner puppene å bli større liksom.. Jaja, håper det ikke skader med "litt" vin!!! og EN .. to... tre røyk, eller hva?? Ser at mange av dere har mange kontroller etter operasjon. Jeg spurte klinikken min om dette, og de sa at kontroll må jeg be om selv om det er nødvendig. Pussig. Jeg har ikke fått noe beskjed om å ta med noen badekåpe heller. Damen der borte sa jeg ikke trengte å slutte med p-piller, men i papirene som kom i posten sto det at jeg måtte.. Litt forvirra her egentlig. Men det går nok bra!!!!! Ha en fin helg folkens det skader ikke å røyke,jeg sluttet ikke å røyke når jeg skulle opereres jeg holdt opp operasjons-dagen men røyket ukene og dagene før angående vin så vet jeg ikke,jeg drakk ikke på flere mnd før operasjonen jeg opererte på klinikk stokkan i trondheim,og vi ble enige om 320....men hun la inn 350 istede så jeg er kjempefornøyd,de sier jo at du må legge inn litt mere enn det du vil for de minsker jo etter hevelsen har gitt seg! angående det med p-piller så er jeg usikker,men tror det er nødvendig at du slutter med de 2 uker før operasjonen... det stod det i papirene mine og fra klinikken,du trenegr absolutt ikke å ha med deg morgenkåpe.... du kommer bare til å ligge under dynen allikevell før du får dra hjem angående etterkontroll,jeg skal ikke på kontroll før etter 3mnd....det var vanlig praksis på klinikk stokkan fikk jeg beskjed om,å da måtte jeg bestille timen selv! det er mange som får etterkontroller etter 3 dager osv,vet ikke hvorfor det er annerledes med stokkan klinikken jeg nei men jeg er hvertfall fornøyd så langt,ble operert på mandag å har ikke noen smerter... du kommer helt sikkert til å bli fornøyd,blir en spennende ventetid på deg nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå