Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg har time neste onsdag grytidlig på morgenen.

Masse lykke til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gratulere så mye :danse:

Så bra du er så fornøyd!

Kan jeg spørre hvor mye du la inn? Har 75B idag selv men skal bli en 75C om ikke så lenge, gleder meg som en unge til julaften.

Takker :)

Jeg var kansje på gode dager en stor a eller en b.. :( Og i tilegg synes jeg at jeg hadde skikkelige hengepupper.. men heldigvis ikke ifølge legen vist.. pjuh..

Men jeg fikk lagt inn 360ml runde. livstids, sånne som ikke renner ;) over muskel..

Og det er like rart hver gang jeg går i dusjen, kler på meg en trang genser..

Tør ikke tenke på dagen jeg skal ut å sole meg i bikini.. det må jo bli litt sånn morro rart ;) hehe..

Masse lykke til Pirellie.. Det blir nok kanon ;) Skjønner godt du gleder deg :)

Og tusen takk.. essorypa.. :)

P.s Jeg bare bygde opp med puter litt sånn fra nedre rygg og høyere og høyere oppover til hodet, sånn at jeg lå behagelig liksom.. jeg satt ikke men lå ganske godt høyt..

Lettere å stå opp og ble liksom naturlig at jeg ikke snudde meg..

Men jeg krøllet jo puten rundt nakken slik at i allefall hodet ble liggende i den kjære sidestillingen sin :P

Skrevet

Jeg opererte på klinikk Stokkan i Trondheim i går.

Skal fortelle litt om den store dagen. :)

Kom til klinikken, betalte og fikk beskjed om å sette meg på "venteværelset" i 4. etg. Satt der i 5 min. før kirurgen vinket meg inn på kontoret sitt.

Jeg hadde med bilder av 3 par pupper for å vise hvilken størrelse jeg ønsket.

Vi ble enige om en c / liten c.

Så tegnet han på meg med tusj og tok bilder, før vi gikk til et omkledningsrom der jeg tok av meg skoene og gikk på do.

Så kom anestesilegen med en kopp brusevann (smertestillende), jeg drakk opp og ble med til operasjonsrommet. Kjente det knøt seg i magen min da jeg så operasjonsbenken. Kledde av meg alt bortsett fra truse og sokker og gikk og la meg på benken. Måtte ligge med armene ut til sidene og fikk et grønt "operasjonspair" over meg.

Så fikk jeg en kanyle i hånden og fikk muskelavslappende greier gjennom den. Skulle si fra når jeg begynte å bli tung i hodet, og da jeg ble det kjørte de på med narkose. Også fikk jeg en oksygenmaske(?) over ansiktet og holdt øynene åpne så lenge jeg klarte.

Da jeg våknet var jeg glovarm og svett. Noen fjernet varmeteppet og dynen over meg, men jeg var sikker på at jeg hadde høy feber. Var svimmel og kvalm, og det hjalp godt da jeg fikk kvalmestillende. Sovnet igjen og våknet frisk og fin.

Etter hvert kom kirurgen og fortalte meg at han hadde lagt inn 380(!) gram i hver pupp. Det synes jeg hørtes mye ut.

Fikk smertestillende, mens jeg ventet på skyssen min.

Også dro jeg hjem, litt svimmel og halvdopet. :Knegg:

Lå en del i sengen, men på kvelden var jeg oppe.

Var vondt å stå opp i dag, men det har gått seg til og jeg har bare tatt 3 paracet. Nå er det nesten ikke vondt i det hele tatt.

Jeg er kjempefornøyd med størrelsen foreløbig, og er kjempelykkelig for at jeg har gjort det.

Skrevet

Gratulerer Levy!!!

Håper formen holder seg fin!

Skrevet
Jeg opererte på klinikk Stokkan i Trondheim i går.

Skal fortelle litt om den store dagen. :)

Kom til klinikken, betalte og fikk beskjed om å sette meg på "venteværelset" i 4. etg. Satt der i 5 min. før kirurgen vinket meg inn på kontoret sitt.

Jeg hadde med bilder av 3 par pupper for å vise hvilken størrelse jeg ønsket.

Vi ble enige om en c / liten c.

Så tegnet han på meg med tusj og tok bilder, før vi gikk til et omkledningsrom der jeg tok av meg skoene og gikk på do.

Så kom anestesilegen med en kopp brusevann (smertestillende), jeg drakk opp og ble med til operasjonsrommet. Kjente det knøt seg i magen min da jeg så operasjonsbenken. Kledde av meg alt bortsett fra truse og sokker og gikk og la meg på benken. Måtte ligge med armene ut til sidene og fikk et grønt "operasjonspair" over meg.

Så fikk jeg en kanyle i hånden og fikk muskelavslappende greier gjennom den. Skulle si fra når jeg begynte å bli tung i hodet, og da jeg ble det kjørte de på med narkose. Også fikk jeg en oksygenmaske(?) over ansiktet og holdt øynene åpne så lenge jeg klarte.

Da jeg våknet var jeg glovarm og svett. Noen fjernet varmeteppet og dynen over meg, men jeg var sikker på at jeg hadde høy feber. Var svimmel og kvalm, og det hjalp godt da jeg fikk kvalmestillende. Sovnet igjen og våknet frisk og fin.

Etter hvert kom kirurgen og fortalte meg at han hadde lagt inn 380(!) gram i hver pupp. Det synes jeg hørtes mye ut.

Fikk smertestillende, mens jeg ventet på skyssen min.

Også dro jeg hjem, litt svimmel og halvdopet. :Knegg:

Lå en del i sengen, men på kvelden var jeg oppe.

Var vondt å stå opp i dag, men det har gått seg til og jeg har bare tatt 3 paracet. Nå er det nesten ikke vondt i det hele tatt.

Jeg er kjempefornøyd med størrelsen foreløbig, og er kjempelykkelig for at jeg har gjort det.

grattis levy :danser:

er det ikke deilig å endelig fått gjort det? :smile:

jeg er kjempefornøyd med klinikken og legen,de var veldig flinke der....

så nå endelig har vi fått oss pupper :fnise:

håper du ikke får så mye smerter da,jeg kjenner ingenting nå :ler:

:sexy: :sexy:

Gjest SuperJ
Skrevet

hmmm, min venstre er litt større enn den høyre puppen. Dette begynner irritere meg. det svertsvert lite men JEG ser det og tenker på det.

Kirurgen målte og alt det der og fant ingen forskjell før operasjon, jeg vet ikke om øyene mine spiller meg et puss eller hva.

så angrer jeg grassalt på jeg ikke la inn mer.

men jeg kommer til å legge inn mere om en 5 års tid da.

slik de er nå ift før er jo enorm forskjell og jeg ser kjempefin ut i halternecktopper, om jeg kan få si det selv uten å virke kvalm !

de står rett ut.

tenkte ta bilde, men legger det inni tråden her, 4 ukers bilde nå til tirsdag.

vet ikke om jeg blogger akurat det. kansje.

sov uten bh i natt, men våknet av at det var bølgete under puppen, kansje for tili sove uten BH?

du som spurte om fasthet:

ja de er innmari faste, kansje litt for faste, jeg håper faktisk de blir bløtere. man kan knapt presse de isammen. men skal se ann tid og skrive hvordan det går.

skal blogge litt om Pupps ikveld. ettertiden. (link i signatur)

Skrevet

SuperJ: Jeg skjønner hvordan du har det. Og her kan andre se det godt også, så det hadde gnagd hull i hodet på meg om jeg ikke hadde gjort noe med det.

Var det 320 du la inn?

Jeg synes du var kjempeflott jeg da, og de passet deg veldig godt. Men i bunn og grunn så er det du som skal være fornøyd. Da spiller det ingen rolle hva andre sier.

Håper det bare er litt hevelse som gjør at du kan se forskjell. Jeg hadde forskjell i helvelse og mykhet på puppene de første ukene.

De kommer sikkert til å bli litt mykere også når det har gått litt mer tid. Flere andre her har fremdeles ganske faste pupper etter 4 uker, og de har vanlige innlegg.

Tenker litt på dette jeg også siden jeg skal ha samme type innlegg som du, om de vil føles unormalt faste. Men nå er det bare jeg og mannen som skal kjenne på de, så det får jeg tåle ;)

Er det ripling du kjenner under puppen?

Jeg har en del som jeg kjenner nå, men håper det vil bli mindre når jeg får de nye innleggene.

Blir spennende med bilder!

Alle skulle vært like tøffe som deg!

Gjest SuperJ
Skrevet (endret)

vet ærlig talt ikke om jeg drømte eller ei! jeg hadde sovet lenge på rygg uten bh`n. mener det var noen "bulker" under liksom. Man må vel igrunn regne med slikt å siden det ligger en "gummiball" bak ens eget vev som evt ikke ligger kompakt slik innlegget er.

men de er svært så faste ja.

ang forskjell må det være minimalt lite altså, nå har jeg nemlig brukt målebånd og målt de begge fra alle vinkler og det er like tall! må være en illusjon?!?

for ingen andre ser det jo...

ellers la jeg inn 340.

legger inn 400 neste gang.

men herrmann altså, jeg er superfornøyd nå altså. men de blir mindre enn det man tror på konsultasjon! slik at dere ikke opererte vet dette! minus 30% ca.

Endret av SuperJ
Skrevet
I dag feirer jeg 6 ukersdagen min :sexy:

Og jeg har i dag kjøpt meg min første nye bh ;)

Og jeg som trodde jeg skulle bli en C :P Jeg måtte kjøpe 75D

Og så måtte jeg kjøpe meg ny bikini også ;)

Dette blir spennende, blir sikkert masse shopping fremover...

Glad jeg ikke hadde kjøpt noe før, ut fra det jeg trodde jeg skulle bli ;)

Det er kun den siste uken jeg har begynt å ligge litt på siden, super nervøs for at de skulle bli skeive eller noe.. hehe..

Men jeg er fortsatt veldig øm og følelsesløs spesielt på høyre pupp.. vondt når jeg trykker på høyre side..

Noen andre som også er det etter så mange uker??

Det er vel sikkert for at jeg løfter/jobber tungt kansje, litt bekymret for det iallefall, gro prosessen går kansje litt senere da?

Håper bare det ikke blir komplikasjoner av det :(

Men jeg er så forsiktig som jeg klarer, og vil bruke tvangsbhen i en mnd eller to til på jobb i allefall....

Ellers så er det å ligge litt høyt bra for dere når dere skal opp om morgenen, avlaster de nye fordelene litt.. ikke kult om de forflytter seg litt sånn plutselig.. hehe..

Og jeg følte det var bedre for ryggen når jeg lå litt høyere, enn bare å ligge flatt på rygg..

Men det var jo meg da.. :)

Ha en ellers så strålende puppeaften ;)

:goodbye: Hei.

Gratulere masse med 6 ukers dag.. :bursdag:

Jer er også litt mere øm i den høyre puppen, det er 5 uker siden jeg ble operert.. jeg inbiller meg liksom at det er fordi jeg bruker høyre arm mere, og at jeg da blir litt ømmere i høyre pupp.. jeg har heller ikke følelse i den høyre brystvorta.. :sukk:

Jeg føler at høyre er litt fastere en venstre også, men mannen min sier di kjennes like ut.. :fnise: håper di snart blir litt mykere..

Kommer nok til å bruke støttebh på jobb en god stund fremove jeg også..

Skrevet
lykke til Bubee!

jeg tok 30 min sol ista jeg da. skal i utridkningslag snart, tror dere jeg kan gå uten BH den kvelden?

blir cirkus 5 uker da siden operasjon...

Hei SuperJ :goodbye:

Tror sikkert det går greit å bruke vanlig bh på utdrikningslaget.. :jepp:

jeg brukte i allefall vanlig bh på 17 mai, da var mine nesten 5 uker, det gikk kjempefint..

...og det så helt supert ut også.. :rodme:

Lykke til :klemmer:

PS: Kikka på bloggen din.. og synes puppene dine ser kjempefine ut..!! :sjenert:

Gjest SuperJ
Skrevet

takk!

men jeg lurte på å gå uten, har nemlig kjøpt halternecktopp! å har litt problemer å finne BH i den str i halterneck... vil helst gå uten :-D

Skrevet
vet ærlig talt ikke om jeg drømte eller ei! jeg hadde sovet lenge på rygg uten bh`n. mener det var noen "bulker" under liksom. Man må vel igrunn regne med slikt å siden det ligger en "gummiball" bak ens eget vev som evt ikke ligger kompakt slik innlegget er.

men de er svært så faste ja.

ang forskjell må det være minimalt lite altså, nå har jeg nemlig brukt målebånd og målt de begge fra alle vinkler og det er like tall! må være en illusjon?!?

for ingen andre ser det jo...

ellers la jeg inn 340.

legger inn 400 neste gang.

men herrmann altså, jeg er superfornøyd nå altså. men de blir mindre enn det man tror på konsultasjon! slik at dere ikke opererte vet dette! minus 30% ca.

Fantastisk blogg du har! Gøy å lese dag for dag.

Skjønte du har vært på Idunn klinikken, synes du det var en bra klinikk?

Har nemlig time der til uken og kjenner ikke noen som har vært der, så flott om du har noen tilbakemeldinger ang klinikken og legen :)

Skrevet

åh.. sånn ja.. hehe.. :sjenert:

..nei ikke lett å finne halterneck bh.. strevde veldig selv til 17 mai.. fant til slutt... på cubus..

skulle jo tro du kan gå uten bh en kveld.. tror det hadde gått greit med mine sånn di er i dag.. :Nikke: jeg "lufter" dem gjerne litt på kvelden.. (er så lei den støttebh'n) merker ikke no ubehag da.. :duskedame:

Skrevet

husker noen som la ut en link som viste sammenhengen mellom utenlandske og norske bh-størrelser. 70c vs 34 b f.eks. noen som har den linken?

Skrevet
grattis levy :danser:

er det ikke deilig å endelig fått gjort det? :smile:

jeg er kjempefornøyd med klinikken og legen,de var veldig flinke der....

så nå endelig har vi fått oss pupper :fnise:

håper du ikke får så mye smerter da,jeg kjenner ingenting nå :ler:

:sexy: :sexy:

Ja, jeg er også meget fornøyd med klinikken og legen.

Ååå, tenk at vi er ferdige. Puppene er på plass! :klemmer:

I dag har jeg ikke vondt, lå på siden i natt gjorde jeg og.

Deilig å ikke ha vondt og deilig å slippe unna husarbeid i noen dager.

Gleder meg til undertøysshopping jeg nå. :jepp:

Og jeg er så glad for at jeg har gjort det!

I morgen skal jeg ta av teipbandasjene, har du fjernet dine, essorypa?

Skrevet
Ja, jeg er også meget fornøyd med klinikken og legen.

Ååå, tenk at vi er ferdige. Puppene er på plass! :klemmer:

I dag har jeg ikke vondt, lå på siden i natt gjorde jeg og.

Deilig å ikke ha vondt og deilig å slippe unna husarbeid i noen dager.

Gleder meg til undertøysshopping jeg nå. :jepp:

Og jeg er så glad for at jeg har gjort det!

I morgen skal jeg ta av teipbandasjene, har du fjernet dine, essorypa?

jeg også gleder meg til undertøysshopping :klem:

så bra da,jeg har også ligget på siden...det er deilig :ler:

jeg tok av mine idag jeg og dusjet,det var kjempegodt altså...jeg ble litt sjokkert over hvor stor puppene var :skratte:

men jeg er kjempefornøyd fordi da,du må glede deg til du kan ta av tapen ja...det er så befriende :lol:

fikk du noe beskjed om når du skal på kontroll-time du?

og når kan vi egentlig sove uten sportsbh og begynne å bruke vanlig bh på dagtid?

:klem1:

Skrevet
Hei CeeCee og alle dere andre!

Trenger sårt råd! Jeg har silikon men vil ha mer! Idag har jeg 225 ml men ønsker en nokså stor økning, så for meg en ca 420-450.

Var på konsultasjon og legen sa at 350 passer meg nok best. Forstod igrunn ikke hvorfor men tror han tenkte på hva det var plass til osv. Jeg er ikke særlig liten, 172 høy og 62 kg så jeg trodde at jeg hadde plass til langt mer.

Hva gjør jeg? Jeg vil ha mer enn de 350, han sa han kunne se på det under operasjonene men kunne ikke love meg noen ting. (det var forresten han som opererte meg forrige gang og ta tok han mindre enn avtalt)

Burde jeg dra til en annen klinikk og ta en konsultasjon der for å høre hva de sier?

Blir lykkelig for alle svar! Er så forvirret!

Hej med dig

Hvor operede du dig første gang? Og hvor længde siden er det du første gang fik det gjort?

Hvad er dit udgangspunkt foruden de 250 cc silikone:-)

Jeg tror godt du kan få en anden klinik til at lægge mere end. MEn ofte siger de det jo udfra højde, vægt og væv...

Klem fra Maria

Gjest SuperJ
Skrevet

man kan fint bestemme str selv, se bare på lene Alexandra! :lol:

Skrevet
Hej med dig

Hvor operede du dig første gang? Og hvor længde siden er det du første gang fik det gjort?

Hvad er dit udgangspunkt foruden de 250 cc silikone:-)

Jeg tror godt du kan få en anden klinik til at lægge mere end. MEn ofte siger de det jo udfra højde, vægt og væv...

Klem fra Maria

Hei

Jeg opererte meg på Nobel første gang, det var der jeg også var på konsultasjon nå sist.

Det er nå snart 7 år siden ,fra før hadde jeg så og si ingenting. Bare en liten antydning til pupp :)

Men jeg har kommet fram til at jeg tror han sa det for at jeg er såpass smal over brystpartiet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...