Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vil bare råde deg til å være forsiktig med å ligge på siden allerede. Man skal ligge høyt med overkroppen den første uken. Viktig at man ikke legger for mye press på puppene den første tiden, noe du gjør når du ligger på siden.

;)

oki,takk for det :)

skal prøve så godt jeg kan å ikke ligge på siden,jeg plages med vond rygg skjønner du så jeg klarer nesten ikke å ligge bare på ryggen :jepp:

men skal prøve,hva skjer hvis jeg ligger for mye på siden da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
oki,takk for det :)

skal prøve så godt jeg kan å ikke ligge på siden,jeg plages med vond rygg skjønner du så jeg klarer nesten ikke å ligge bare på ryggen :jepp:

men skal prøve,hva skjer hvis jeg ligger for mye på siden da?

Vondt i ryggen?!? :ler:

Det var faktisk det jeg plagdes mest med etter operasjonen jeg også. Jeg hadde så vondt i ryggen og rumpa at jeg trodde jeg skulle gå i to. Men det går seg til etter hvert ;)

Grunnen til at du ikke skal ligge så mye på siden den først tiden, er vel pga at det kan bli ømt og at puppene skal ha mest mulig fred og ro. Jeg synes fortsatt det er litt skummelt å ligge på siden (2mnd etter operasjonen), for jeg er så redd for å klemme dem for mye sammen slik at de blir deformert og får en rar fasong :ler:

Men nå har vel mine implantat festet seg da, så da det ikke så stor sjanse for at det skal skje ;)

Skrevet

Det var faktisk det jeg plagdes mest med etter operasjonen jeg også. Jeg hadde så vondt i ryggen og rumpa at jeg trodde jeg skulle gå i to. Men det går seg til etter hvert ;)

Grunnen til at du ikke skal ligge så mye på siden den først tiden, er vel pga at det kan bli ømt og at puppene skal ha mest mulig fred og ro. Jeg synes fortsatt det er litt skummelt å ligge på siden (2mnd etter operasjonen), for jeg er så redd for å klemme dem for mye sammen slik at de blir deformert og får en rar fasong :ler:

Men nå har vel mine implantat festet seg da, så da det ikke så stor sjanse for at det skal skje ;)

:fnise: så gøy da..

må prøve så godt jeg kan å ligge bare på ryggen,men tar det lang tid før de fester seg da?

:)

Skrevet

herregud ja! det går hardt ut over rygg og rumpe dette her :ler:

Jeg skal på kontroll i morgen, da skal jeg spørre ang sideligging og ang å holde overkroppen hevet. Jeg merker jeg begynner å bli dårlig på det, forrige natt hadde jeg en dyne under hodet, men føler ikke at overkroppen er særlig hevet. de første nettene satt jeg jo og sov :ler:

Hadde dere mange kontroller?

jeg har 3 i løpet av de første 2 ukene, og 1 etter 4mnd.

har dere et stramt bånd rundt for å holde implantatene nede? eller er det bare for de som legge under muskel?

Skrevet
herregud ja! det går hardt ut over rygg og rumpe dette her :ler:

Jeg skal på kontroll i morgen, da skal jeg spørre ang sideligging og ang å holde overkroppen hevet. Jeg merker jeg begynner å bli dårlig på det, forrige natt hadde jeg en dyne under hodet, men føler ikke at overkroppen er særlig hevet. de første nettene satt jeg jo og sov :ler:

Hadde dere mange kontroller?

jeg har 3 i løpet av de første 2 ukene, og 1 etter 4mnd.

har dere et stramt bånd rundt for å holde implantatene nede? eller er det bare for de som legge under muskel?

jeg skal ikke på kontroll før etter 3mnd :skratte:

hmm,det var rart synes jeg....jeg har ikke sover med ryggen hevet,jeg har ligget flatt i sengen med en pute under hodet!

har ikke hørt noe om at jeg skal sitte å sove eller at jeg skal være litt hevet :trist:

håper at det ikke har så mye å si da,blir litt redd nå jeg.....

Skrevet (endret)

Jeg lå høyt med overkroppen de 3 første nettene selv.. men kun fordi jeg hørte og leste om det selv, colosseumklinikken sa ikke noe om det. I morgen har det gått 2 uker siden operasjonen og jeg føler meg veldig bra. Glemmer noen ganger at jeg har silikon. Jeg ligger ikke på siden enda, tør ikke det..

Gikk med stramt bånd over puppene selv, og jeg opererte over muskel. Tok den av etter 3-4 dager da..

Nå håper jeg hevelsen er gått ned, for de har perfekt størrelse nå. Begynner vel å bruke bh om en ukes tid, uten spiler da vel å merke.

Tenkte også at jeg skulle prøve å ta av teipen i morgen, de detter jo aldri av selv. Må jo skifte en eller annen gang! Redd det blir bakterier og shit :sukk:

Colosseumklinikken har ingen kontroller etter operasjonen faktisk, med mindre man ønsker det selv. Skal tilbake om 3 måneder, og det må jeg huske og bestille selv.

Gratulerer alle dere som har fått pupper!

Endret av missilly
Skrevet

Det er utrolig stor forskjell fra klinikk til klinikk ift informasjon og hva de mener er best. Noen mener at man må ligge høyt med overkroppen, andre mener man kan ligge på siden med en gang, noen mener at teipen skal sitte på til den faller av av seg selv mens andre mener at den skal byttes etter to uker, en uke osv osv...

Den største grunnen til at jeg lå høyt med overkroppen i nesten to uker, var pga at jeg var så sykt stiv og støl i brystmusklene at jeg hadde ikke sjans til å komme meg hverken opp eller ned selv :ler:

I tillegg var det vondt å ligge helt flatt før det hadde gått to uker!

Men følg rådene fra den klinikken dere opererer dere ;)

Skrevet
jeg skal ikke på kontroll før etter 3mnd :skratte:

hmm,det var rart synes jeg....jeg har ikke sover med ryggen hevet,jeg har ligget flatt i sengen med en pute under hodet!

har ikke hørt noe om at jeg skal sitte å sove eller at jeg skal være litt hevet :trist:

håper at det ikke har så mye å si da,blir litt redd nå jeg.....

Klinikken min har heller ikke nevt noe om det, men jeg har lest i denne tråden at mange har ligget med kroppen hevet, men hovedgrunnen til at jeg gjorde det var vel at jeg ikke klarte å komme meg opp fra sengen ellers.

Ettersom klinikkene ikke har sagt noe om det, så tror jeg ikke det har så mye å si.

Skrevet

Ja det er veldig mye forskjellig praksis. Jeg har fått beskjed om at jeg kan sove flatt, men da må jeg få hjelp til å komme meg opp slik at jeg ikke bruker brystmusklene den første tiden. Jeg kan forsøke å sove på siden etter en uke. Jeg skal bruke sportsbh i 1-2 mnd på dagtid. Etter 1 uke kan jeg sove uten.

Jeg skal ta av tapen etter 2 dager og deretter bytte selv 2-3 ggr. i uken. Tape i 3 mnd. Trening etter 6 uker.

Om en uke er jeg nyoperert igjen. Huttemegtu...

Gjest SuperJ
Skrevet

lykke til Bubee!

jeg tok 30 min sol ista jeg da. skal i utridkningslag snart, tror dere jeg kan gå uten BH den kvelden?

blir cirkus 5 uker da siden operasjon...

Skrevet

Dekket du til puppene eller bare arrene da SuperJanne?

Her er det også litt forskjellig praksis. Jeg har hørt at enkelte ikke skal få sol på hele puppen. Jeg har fått beskjed om å dekke til arrene bare.

Hadde vært deilig med litt sol på kroppen.... Selvbruningskrem er bare ikke det samme...

Hvordan er konsistensen på puppene dine nå? Er de veldig faste? Jeg har ikke kjent på sånne implantater, de er bare bestilt ut ifra en tabell.

Skrevet

Hei.

i følge sykesøstra jeg var hos etter operasjonen, var det ikke nødvendig å ligge høyt med ryggen selv om det sto det i papira. Så du kan nok ta det helt med ro :)

Pie

Skrevet
Hei pirellie!

Kan begynne med å si at jeg skjønner hvordan du har det.

Jeg skal reopereres allerede 2 mnd etter første operasjon. Jeg går nå fra 290ml lavprofil til 345/375ml høyprofil. Jeg er 172 høy og 60kg.

Tror sikkert du kan ha over 400 så lenge du har nok hud.

Har du de under eller over muskel nå?

Enkelte leger vil ikke reoperere pasienter fra andre klinikker, men jeg håper du får det du ønsker. Hvor er du operert forresten?

Hvor deilig er det ikke å høre at noen forstår, man kan lett bli litt frustrert :)

Gleder meg til å høre hva lege nr 2 sier.

Første gang jeg gjorde det var det på Nobel. De er lagt over muskel.

Har tenkt litt og lurer på om han kanskje sa jeg mest sannsynlig ikke kan ha mer enn 350 siden jeg er så smal over bryst partier...hm.. Det virker iallefall logisk..

:sjenert:

Skrevet (endret)
Hei.

i følge sykesøstra jeg var hos etter operasjonen, var det ikke nødvendig å ligge høyt med ryggen selv om det sto det i papira. Så du kan nok ta det helt med ro :)

Pie

Hmm...lurer på hvilken sykesøster du var hos. Ikke samme som jeg var hos i alle fall :ler:

Det vil jo bare si at de sier forskjellig på samme klinikk til og med :ler:

Endret av Bare meg selv
Skrevet
Hvor deilig er det ikke å høre at noen forstår, man kan lett bli litt frustrert :)

Gleder meg til å høre hva lege nr 2 sier.

Første gang jeg gjorde det var det på Nobel. De er lagt over muskel.

Har tenkt litt og lurer på om han kanskje sa jeg mest sannsynlig ikke kan ha mer enn 350 siden jeg er så smal over bryst partier...hm.. Det virker iallefall logisk..

:sjenert:

Frustrert er forbokstaven... Sikkert vanskelig for folk å skjønne, men.

Har du lav eller høy profil nå?

Jeg har lav nå, men skal legge inn høy. Nettopp fordi jeg er veldig smal rundt brystkassen. Burde ha bh i 65/70 rundt ifølge bh-butikken. Synes 70 passer best selv.

Skrevet
Frustrert er forbokstaven... Sikkert vanskelig for folk å skjønne, men.

Har du lav eller høy profil nå?

Jeg har lav nå, men skal legge inn høy. Nettopp fordi jeg er veldig smal rundt brystkassen. Burde ha bh i 65/70 rundt ifølge bh-butikken. Synes 70 passer best selv.

Vet faktisk ikke hva jeg har nå, annet enn at det er 225 ml.

Legen snakket om høyprofil på meg også, sikkert av samme grunn som deg.

Når var det du hadde time igjen til ny operasjon?

Skrevet
Vet faktisk ikke hva jeg har nå, annet enn at det er 225 ml.

Legen snakket om høyprofil på meg også, sikkert av samme grunn som deg.

Når var det du hadde time igjen til ny operasjon?

Jeg har time neste onsdag grytidlig på morgenen.

Skrevet (endret)

I dag feirer jeg 6 ukersdagen min :sexy:

Og jeg har i dag kjøpt meg min første nye bh ;)

Og jeg som trodde jeg skulle bli en C :P Jeg måtte kjøpe 75D

Og så måtte jeg kjøpe meg ny bikini også ;)

Dette blir spennende, blir sikkert masse shopping fremover...

Glad jeg ikke hadde kjøpt noe før, ut fra det jeg trodde jeg skulle bli ;)

Det er kun den siste uken jeg har begynt å ligge litt på siden, super nervøs for at de skulle bli skeive eller noe.. hehe..

Men jeg er fortsatt veldig øm og følelsesløs spesielt på høyre pupp.. vondt når jeg trykker på høyre side..

Noen andre som også er det etter så mange uker??

Det er vel sikkert for at jeg løfter/jobber tungt kansje, litt bekymret for det iallefall, gro prosessen går kansje litt senere da?

Håper bare det ikke blir komplikasjoner av det :(

Men jeg er så forsiktig som jeg klarer, og vil bruke tvangsbhen i en mnd eller to til på jobb i allefall....

Ellers så er det å ligge litt høyt bra for dere når dere skal opp om morgenen, avlaster de nye fordelene litt.. ikke kult om de forflytter seg litt sånn plutselig.. hehe..

Og jeg følte det var bedre for ryggen når jeg lå litt høyere, enn bare å ligge flatt på rygg..

Men det var jo meg da.. :)

Ha en ellers så strålende puppeaften ;)

Endret av *MEDUSA*
Skrevet

Det er kun den siste uken jeg har begynt å ligge litt på siden, super nervøs for at de skulle bli skeive eller noe.. hehe..

Men jeg er fortsatt veldig øm og følelsesløs spesielt på høyre pupp.. vondt når jeg trykker på høyre side..

Det er vel sikkert for at jeg løfter/jobber tungt kansje, litt bekymret for det iallefall, gro prosessen går kansje litt senere da?

Men jeg er så forsiktig som jeg klarer, og vil bruke tvangsbhen i en mnd eller to til på jobb i allefall....

Ellers så er det å ligge litt høyt bra for dere når dere skal opp om morgenen, avlaster de nye fordelene litt.. ikke kult om de forflytter seg litt sånn plutselig.. hehe..

Og jeg følte det var bedre for ryggen når jeg lå litt høyere, enn bare å ligge flatt på rygg..

grattis med dagen :danser: :danser:

så artig at du ble større enn forventet da :ler:

jeg er også nervøs angående ligging på siden,men jeg snur meg vist i søvne noen ganger :klø:

håper bare at det ikke har så mye å si,jeg klarer ikke å sitt å sove men kan prøve å bygge opp litt under hodet kanskje :icon_razz:

det er ikke kult om de forflytter seg nei hihi,det er sikkert...

ha en knall fin puppeaften du/dere også :duskedame::sexy: hihi

Skrevet

Gratulere så mye :danse:

Så bra du er så fornøyd!

Kan jeg spørre hvor mye du la inn? Har 75B idag selv men skal bli en 75C om ikke så lenge, gleder meg som en unge til julaften.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...