Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar Mariacand :)

Godt å høre at det har gått bra både med Essorypa og Levy :danse: Gratulerer med de nye boobsa :sexy: Håper dere blir fornøyde, noe jeg tipper dere blir!

Her er det full nedtellingen! Først skal jeg ha en muntlig eksamen om en uke da, så har nok å tenke på for at tiden skal gå fort! En spennende tid i vente :)

Skrevet
Jeg har nye pupper! :):):)

Jeg fikk lagt inn 380 gram i hver pupp. Og nå er jeg en liten c, så det sier vel litt om utgangspunktet.

Skriver rapport senere, nå er det slitsomt å sitte lenge foran dataen.

Har ikke vondt, men er susete i hodet.

hei :goodbye:

grattis med nye bobbs,jeg har det helt topp jeg nå :)

ble operert på mandagen å i natt klarte jeg å ligge litt på siden :ler:

har ingen smerter overhodet å er så glad for det,jeg er selvsagt litt sår å øm men det er ingenting å bry seg om :)

håper du blir bedre snart levy,så vi får høre din historie :jepp:

ja det er noen som er heldigere enn andre,men slik er verden forsåvitt da....jeg er vandt til å bli operert så det kan være derfor at kroppen min takler det bedre :fnise:

jer er glad for det altså,håper dere andre blir kvitt smertene like fort som meg :)

klem

Skrevet

Hei CeeCee og alle dere andre!

Trenger sårt råd! Jeg har silikon men vil ha mer! Idag har jeg 225 ml men ønsker en nokså stor økning, så for meg en ca 420-450.

Var på konsultasjon og legen sa at 350 passer meg nok best. Forstod igrunn ikke hvorfor men tror han tenkte på hva det var plass til osv. Jeg er ikke særlig liten, 172 høy og 62 kg så jeg trodde at jeg hadde plass til langt mer.

Hva gjør jeg? Jeg vil ha mer enn de 350, han sa han kunne se på det under operasjonene men kunne ikke love meg noen ting. (det var forresten han som opererte meg forrige gang og ta tok han mindre enn avtalt)

Burde jeg dra til en annen klinikk og ta en konsultasjon der for å høre hva de sier?

Blir lykkelig for alle svar! Er så forvirret!

Skrevet

Trenger sårt råd! Jeg har silikon men vil ha mer! Idag har jeg 225 ml men ønsker en nokså stor økning, så for meg en ca 420-450.

Var på konsultasjon og legen sa at 350 passer meg nok best. Forstod igrunn ikke hvorfor men tror han tenkte på hva det var plass til osv. Jeg er ikke særlig liten, 172 høy og 62 kg så jeg trodde at jeg hadde plass til langt mer.

Hva gjør jeg? Jeg vil ha mer enn de 350, han sa han kunne se på det under operasjonene men kunne ikke love meg noen ting. (det var forresten han som opererte meg forrige gang og ta tok han mindre enn avtalt)

Burde jeg dra til en annen klinikk og ta en konsultasjon der for å høre hva de sier?

du kan jo prøve å høre med andre klinikker,jeg vet ikke hvorfor han sa at du skulle ha 350 når du villa ha 420-450...jeg har 350,ble operert på mandagen nå :sjenert:

jeg er storfornøyd jeg,men jeg vil anbefale deg å ringe rundt til andre å høre hva de sier..

det er tross alt du som bestemmer hva du vil ha,men hvis det ikke er plass til mere enn 350 så er det ikke noe å gjøre med det..

men jeg regner med at du har plass til mere ettersom du er så lang som du er,jeg er bare 157 å veier 49-50 kilo...jeg hadde plass til 350,så jeg tror du kan høre med andre klinikker for å høre hva de sier!

eventuelt sende de bilder osv,det er best om du blir fornøyd :)

jeg ønsker deg lykke til,må få høre hvordan det går med deg da :ler:

hvar du stor før du la inn de du har nå da?

å er det lenge siden du la inn?

:klem:

Skrevet

Hei!

Gratulerer! Håper forme er fin.

Takk for svar :)

Nå har jeg ringt å bestilt time hos en anne lege så får jeg se hva han sier.

Før jeg tok første operasjon (7år siden) så hadde jeg så og si ingenting. Var så vidt antydning til at jeg hadde pupper (såklate speilegg, hehe).

Hadde avtalt å legge inn 270 men legen syntes ikke det ble pent så han la inn 225 istedet. Siden den gang har det gått syv år og jeg har fått ett barn.

Var det legen din som foreslo 350 eller var det du som ønsket det?

Kan jeg spørre hvilken klinikk du var på?

:sjenert:

Skrevet

hmmm... jeg tror ikke at høyde å vekt har noe å si for hvor mye man har plass til... alle er jo forskjellige, og det er ikke alle som har plass til like mye... når jeg var på konsultasjon så sa legen at siden jeg hadde sånn form og fasthet på puppene, så ville det ikke være plass til mer en MAX 280...

men jeg mener jeg har lest at hvis man ønsker seg større proteser enn det man har plass til, så kan man legge inn det største det er plass til, og så vente et år eller mer (til huden har strekt seg på en måte), for så å operere inn større...

Skrevet

Hei pirellie!

Kan begynne med å si at jeg skjønner hvordan du har det.

Jeg skal reopereres allerede 2 mnd etter første operasjon. Jeg går nå fra 290ml lavprofil til 345/375ml høyprofil. Jeg er 172 høy og 60kg.

Tror sikkert du kan ha over 400 så lenge du har nok hud.

Har du de under eller over muskel nå?

Enkelte leger vil ikke reoperere pasienter fra andre klinikker, men jeg håper du får det du ønsker. Hvor er du operert forresten?

Skrevet
Hei!

Gratulerer! Håper forme er fin.

Takk for svar :)

Nå har jeg ringt å bestilt time hos en anne lege så får jeg se hva han sier.

Før jeg tok første operasjon (7år siden) så hadde jeg så og si ingenting. Var så vidt antydning til at jeg hadde pupper (såklate speilegg, hehe).

Hadde avtalt å legge inn 270 men legen syntes ikke det ble pent så han la inn 225 istedet. Siden den gang har det gått syv år og jeg har fått ett barn.

Var det legen din som foreslo 350 eller var det du som ønsket det?

Kan jeg spørre hvilken klinikk du var på?

:sjenert:

det var legen min som foreslo 350,jeg hadde tenkt meg 320-350...jeg er superfornøyd,jeg var på klinikk stokkan i trondheim=)

Skrevet

Hei! Vil anbefale deg Colosseum, de skal vist være en av norgest beste klinikker.

Nettside: http://www.colosseumklinikken.com/Oslo/index.htm

Der veit jeg om mange kvinner som har blitt operert for å legge inn mer, de er veldig opptatt av pasientens ønske:) Kjenner flere som har fått lagt inn opptil 600gram. Så de 400 burde ikke være noe problem:)

Skrevet

grattis med nye bobbs,jeg har det helt topp jeg nå :)

ble operert på mandagen å i natt klarte jeg å ligge litt på siden :ler:

har ingen smerter overhodet å er så glad for det,jeg er selvsagt litt sår å øm men det er ingenting å bry seg om :)

håper du blir bedre snart levy,så vi får høre din historie :jepp:

ja det er noen som er heldigere enn andre,men slik er verden forsåvitt da....jeg er vandt til å bli operert så det kan være derfor at kroppen min takler det bedre :fnise:

jer er glad for det altså,håper dere andre blir kvitt smertene like fort som meg :)

klem

Heisann :goodbye:

så godt å høre at alt går bra med deg, da..

- så du klarer å ligge litt på siden alerede..din heldigris :fnise: utrolig moro å høre at du er så fornøyd :jepp:

:klemmer:

Skrevet
Heisann :goodbye:

så godt å høre at alt går bra med deg, da..

- så du klarer å ligge litt på siden alerede..din heldigris :fnise: utrolig moro å høre at du er så fornøyd :jepp:

hihi tusen takk kiddoxx :)

jer er veldig glad for at jeg klarer det ja,er slitsomt å ligge bare på ryggen hele tiden :ler:

det klarer ikke jeg,jeg er storfornøyd jeg ja :jepp:

det ble slik jeg håpet på :)

Skrevet
Hei! Vil anbefale deg Colosseum, de skal vist være en av norgest beste klinikker.

Nettside: http://www.colosseumklinikken.com/Oslo/index.htm

Der veit jeg om mange kvinner som har blitt operert for å legge inn mer, de er veldig opptatt av pasientens ønske:) Kjenner flere som har fått lagt inn opptil 600gram. Så de 400 burde ikke være noe problem:)

Takk for svar :) Ringte de med det samme og fikk time der i slutten av mai.

Men hun opplyste meg om at jeg må gå med sportbh i 5 uker etterpå, litt små kjedelig å fly i sportbh i hele sommer.... Vet du om andre som har hatt den på i hele 5 uker.

Kan ikke huske jeg gjorde det sist...

Skrevet

Men hun opplyste meg om at jeg må gå med sportbh i 5 uker etterpå, litt små kjedelig å fly i sportbh i hele sommer.... Vet du om andre som har hatt den på i hele 5 uker.

Uff ja kjedelig med denne *tvangstrøya* i sommer.. :sukk:

Jeg skal ha på støttebh i 8 uker :hakeslepp:

...men etter 4 uker kan jeg sove uten...

Trøster meg med at jeg reiser til syden den dagen det er gått 8 uker :fnise: så da blir det bare bikini resten av sommeren.. :fnise:

Lykke til med konultasjon og ny op.. håper du får ordnet den str du ønsker.. :klemmer:

Skrevet
Uff ja kjedelig med denne *tvangstrøya* i sommer.. :sukk:

Jeg skal ha på støttebh i 8 uker :hakeslepp:

...men etter 4 uker kan jeg sove uten...

Trøster meg med at jeg reiser til syden den dagen det er gått 8 uker :fnise: så da blir det bare bikini resten av sommeren.. :fnise:

Lykke til med konultasjon og ny op.. håper du får ordnet den str du ønsker.. :klemmer:

jeg fikk vite at jeg måtte ha på sportsbh i 6 uker,men etter 2 uker kan jeg ha på vanli bh om dagen tror jeg...hmmm :sjenert:

ble skeptisk nå,jer er så usikker...

er det vanli at det #bobler" i puppene etter at man har lagt inn silikon?

å er det vanlig med stikkinger?

hihi

Skrevet

Har selv fått time der i høst:)

Mange "kjendiser" har valgt å operere seg der flere ganger, så det er jo betryggende :fnise:

Trur du kommer til å bli veldig fornøyd :)

Skrevet
jeg fikk vite at jeg måtte ha på sportsbh i 6 uker,men etter 2 uker kan jeg ha på vanli bh om dagen tror jeg...hmmm :sjenert:

ble skeptisk nå,jer er så usikker...

er det vanli at det #bobler" i puppene etter at man har lagt inn silikon?

å er det vanlig med stikkinger?

hihi

Det med støttebh er ikke lett å bli klok på.. tror di fleste klinikker har ulik praksis.. så får bare følge info'n fra klinikken.. :sukk:

'boblene' du du kjenner er nok bare litt luft..

jeg også kjente litt stikkninger, men tror det bare er fordi det gror.. :sjenert:

Skrevet
Det med støttebh er ikke lett å bli klok på.. tror di fleste klinikker har ulik praksis.. så får bare følge info'n fra klinikken.. :sukk:

'boblene' du du kjenner er nok bare litt luft..

jeg også kjente litt stikkninger, men tror det bare er fordi det gror.. :sjenert:

tusen takk for svar kiddox :)

ok så det er ikke verre enn luft altså :ler:

da ble jeg beroliget,så kjekt at det gror så fort da...kjenner mest bobling når jeg bøyer meg litt,det er litt ekkelt :fnise:

men takk igjen for koselig svar :)

Skrevet
hihi tusen takk kiddoxx :)

jer er veldig glad for at jeg klarer det ja,er slitsomt å ligge bare på ryggen hele tiden :ler:

det klarer ikke jeg,jeg er storfornøyd jeg ja :jepp:

det ble slik jeg håpet på :)

Vil bare råde deg til å være forsiktig med å ligge på siden allerede. Man skal ligge høyt med overkroppen den første uken. Viktig at man ikke legger for mye press på puppene den første tiden, noe du gjør når du ligger på siden.

;)

Skrevet
Vil bare råde deg til å være forsiktig med å ligge på siden allerede. Man skal ligge høyt med overkroppen den første uken. Viktig at man ikke legger for mye press på puppene den første tiden, noe du gjør når du ligger på siden.

;)

oki,takk for det :)

skal prøve så godt jeg kan å ikke ligge på siden,jeg plages med vond rygg skjønner du så jeg klarer nesten ikke å ligge bare på ryggen :jepp:

men skal prøve,hva skjer hvis jeg ligger for mye på siden da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...