Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det min tur kl. 11 i morgen.

Nå skal jeg spise, ta tablettene og dusje, så kan jeg bare starte med å gruglede meg. HJELP! :)

Skrevet

Masse lykke til :-D

Det går så bra atte.. :danse:

Gjest SuperJ
Skrevet (endret)

vil bare ønske nestedamene her kjempelykke til! jeg klarer ikke la vær følge med her enda jeg er ferdig!

Endret av SuperJ
Skrevet

Essorypa... åssen går det med deg da...?

Håper du er blitt fornøyd og at du ikke har allllt for vondt..

:klemmer:

Skrevet
Essorypa... åssen går det med deg da...?

Håper du er blitt fornøyd og at du ikke har allllt for vondt..

hei hei :goodbye:

her er alt bra,jeg har lite smerter....jeg skriver mere senere når internetten er bedre,jeg kommer meg nesten ikke på nett for tiden..

er til min mamma å det er dålig signal her :sjenert:

jeg fikk lagt inn 350 så de er store :fnise:

jeg har endelig boobs :sexy: :sexy:

Skrevet
hei hei :goodbye:

her er alt bra,jeg har lite smerter....jeg skriver mere senere når internetten er bedre,jeg kommer meg nesten ikke på nett for tiden..

er til min mamma å det er dålig signal her :sjenert:

jeg fikk lagt inn 350 så de er store :fnise:

jeg har endelig boobs :sexy: :sexy:

jeg kan prøve å skrive om min opplevelse :)

jeg kom på klinikk stokkan kl.08.30 i går,fikk vite at legen var litt forsinket!

jeg ble hentet av legen kl.08.45,gikk på kontoret hennes å måtte kle av meg på overkroppen...

hun tegnet på meg,og jeg fikk et rom hvor jeg skulle henge av jakken og sette fra meg skoene!

deretter ble jeg hentet av en sykepleier,ble geleidet inn på operasjons-stuen og lagt på operasjonsbordet :)

så snakket jeg med anestilegen,og fikk en kanyle i hånden...

jeg fikk en maske over munnen og plutselig sov jeg :ler:

jeg ble vekt ca.kl.11

jeg hakket tenner,så de sprang og hentet et varmeteppe til meg :sjenert:

jeg fikk litt smertestillende og alt var fryd og gammen :fnise:

så fikk jeg vite at jeg kunne dra hjem kl.13.30 for jeg var i så bra form,ble hentet av mannen min og han hjalp meg ut til bilen....

jeg var litt svimmel og litt kvalm,men det gikk utrolig greit :gjeiper:

jeg hadde en del smerter igår,så jeg tok en pinex forte når jeg la meg...

idag har jeg nesten ikke noe vondt,jeg er bare litt sår å øm :fnise:

dette gikk over all forventning,jeg er så fornøyd med resultatet....de la inn 350 i hver pupp,vart enig om 320 men jeg hadde så mye hud så hun måtte legge inn så mye for at d skulle se fint ut :jepp:

jeg er helt enig med hun der altså :ler:

så nå har jeg endelig pupper,de er blåe nå da men de ser veldig fine ut :)

jippi jeg har endelig fått gjort det,jeg har boobs nå :sexy: :sexy:

Skrevet
jeg kan prøve å skrive om min opplevelse :)

jeg kom på klinikk stokkan kl.08.30 i går,fikk vite at legen var litt forsinket!

jeg ble hentet av legen kl.08.45,gikk på kontoret hennes å måtte kle av meg på overkroppen...

hun tegnet på meg,og jeg fikk et rom hvor jeg skulle henge av jakken og sette fra meg skoene!

deretter ble jeg hentet av en sykepleier,ble geleidet inn på operasjons-stuen og lagt på operasjonsbordet :)

så snakket jeg med anestilegen,og fikk en kanyle i hånden...

jeg fikk en maske over munnen og plutselig sov jeg :ler:

jeg ble vekt ca.kl.11

jeg hakket tenner,så de sprang og hentet et varmeteppe til meg :sjenert:

jeg fikk litt smertestillende og alt var fryd og gammen :fnise:

så fikk jeg vite at jeg kunne dra hjem kl.13.30 for jeg var i så bra form,ble hentet av mannen min og han hjalp meg ut til bilen....

jeg var litt svimmel og litt kvalm,men det gikk utrolig greit :gjeiper:

jeg hadde en del smerter igår,så jeg tok en pinex forte når jeg la meg...

idag har jeg nesten ikke noe vondt,jeg er bare litt sår å øm :fnise:

dette gikk over all forventning,jeg er så fornøyd med resultatet....de la inn 350 i hver pupp,vart enig om 320 men jeg hadde så mye hud så hun måtte legge inn så mye for at d skulle se fint ut :jepp:

jeg er helt enig med hun der altså :ler:

så nå har jeg endelig pupper,de er blåe nå da men de ser veldig fine ut :)

jippi jeg har endelig fått gjort det,jeg har boobs nå :sexy: :sexy:

gratulerer!! så bra at du har lite smerter g er fornøyd :D er så deilig å endelig ha fått gjort det :)

Hvor lang tid tok det før dere kunne ligge på siden? jeg holder på å bli gal av å ligge på ryggen...

og når blir puppene mykere? min er fremdeles veldig harde. (men bare 5 dager etter op da)

Skrevet

GRATULERE SÅ MASSE MED PUPPENE :banantroll:

Så bra da at du er fornøyd med størrelsen.. :danser:

Deilig da, å ikke ha så mye smerter.. :juhu:

Jeg hadde også endel blåmerker, men di er borte nå (5 uker siden jeg op)

Du får slappe av og stelle pent med deg selv og puppene dine..

Skrevet

[quote

Hvor lang tid tok det før dere kunne ligge på siden? jeg holder på å bli gal av å ligge på ryggen...

og når blir puppene mykere? min er fremdeles veldig harde. (men bare 5 dager etter op da)

Skrevet
[quote

Jeg kunne vel ligge på siden etter ca tre uker tror jeg, kanskje noe før..

deilig når man kan ligge litt på siden også..

går alt greit med deg eller?

uff, 3 uker? det føles som en evighet nå. får smøre meg med tålmodighet :)

det går fint her. ingen smerter, bare stiv og støl, og går relativt krokrygget. men noe annet er jo ikke å forvente. jeg hadde trodd jeg skulle hatt mer smerter, så jeg er bekymret over hvor lite smerter jeg faktisk har hatt. og så har jeg begynt å tenke på kapsel og hva man bør gjør for å unngå det.

Hvordan går det med deg? føler du deg "normal" etter 5 uker? alt har gått fint hele veien?

Skrevet

det går fint her. ingen smerter, bare stiv og støl, og går relativt krokrygget. men noe annet er jo ikke å forvente. jeg hadde trodd jeg skulle hatt mer smerter, så jeg er bekymret over hvor lite smerter jeg faktisk har hatt. og så har jeg begynt å tenke på kapsel og hva man bør gjør for å unngå det.

Hvordan går det med deg? føler du deg "normal" etter 5 uker? alt har gått fint hele veien?

3 uker høres lenge ut,jeg fikk vondt i ryggen i natt jeg når jeg bare måtte ligge på ryggen...

hoff,håper det tar kortere tid :ler:

Skrevet
gratulerer!! så bra at du har lite smerter g er fornøyd :D er så deilig å endelig ha fått gjort det :)

Det tok 2-3 uker før jeg også kunne ligge på siden. Man skal jo ligge med overkroppen høyt den første uken.

Puppene begynner å bli myke etter en måneds tid. Nå er det over to mnd siden jeg opererte og puppene min er blitt veldig myke ;)

Skrevet

Så bra at du ikke har så mye vondt da :jepp: hehe.. ja tar noen dager før man får rettet seg opp.. :fnise:

Ja alt har gått fint her.. heldigvis. jeg har hatt et løft også, så tar jo noe lengre tid å komme seg.. jeg føler meg 'normal' men passer meg litt for løft og for mye strekking.. tar det ganske med ro ennå, men nå er jeg veldig bedaglig av meg også da :fnise:

puppene beg å bli noe mykere, men synes di er ganske faste/harde ennå.. hevelsen beg også å gå ned.. :jepp:

Lykke til videre.. :klemmer:

Skrevet
Kom meg ikke på nett i går, så rakk ikke å ønske deg lykke til i dag essorypa! Men håper iallefall at det har gått bra med deg i dag og at du blir kjempe fornøyd :danse:

Fornebuklinikken ringte meg i dag og lurte på om jeg var interessert i ny operasjonsdato den 1.juni, så da ble det operasjon 11 dager før planlagt :juhu: Kunne ikke passet bedre! Herlig at de setter opp en ekstra operasjonsdag sånn innimellom synes jeg:)

Men til dere som har operert på fornebuklinikken, så at det sto i det brevet derfra at man skal ha med morgenkåpe og tøfler, stemmer det? Og må man slutte på p-piller to uker før når man ikke skal ha narkose? Har nok fått svaret på det men.. Ble jo brått knapt to uker til operasjon nå, så nå setter nervene i gang merker jeg... he he..

Hej med dig.

Det med p-piller kan jeg ikek svare på. Men jeg havde bare tøfler med og løse bukser. Skrev til dem inden at jeg ikke havde mogenkåbe og det gik helt greit. Du får alligevel en skjorte på.. Glæd dig en masse..

KLem fra Maria

Skrevet
så du var hos han Pål du også.. :-) så bra du er fornøyd! håper jeg blir det også..

men hvilke innlegg la du inn? runde eller dråpe? silikon eller MPU?

Silikone runde..mener jeg det var 280 fik jeg lagt ind og det ser veldig naturlig ud.. Jeg havde absolut ingenting før..

:-) Ligner meget godt på det billede som blev vist herinde synes samboren min ihvertfald.. Er en 32 B fra victoriasecret og det svarer til 70 C i vores internationale størrelse...:-) De har salg på victoriasecret.com lige nu.. så har handlet en masse.. he he...

Lykke til

Skrevet

Gratulerer essorypa! Så godt at du ikke har mye smerter da! Noen er tydeligvis heldigere enn andre.

Jeg mener det tok to ukers tid før jeg klarte å ligge på siden. Den ene siden var vond litt lenger enn den andre.

De ble myke ganske fort hos meg. Etter bildene å dømme ser de like ut nå som de gjorde når de var to uker gamle. Så hos meg gikk hevelse og sånt ned ganske fort. Men de sier vel at det vanligvis går en måned.

Jeg har forrsten fått bekreftet ny operasjonsdato. 28.mai, neste onsdag allerede.

Tidlig på morgenen. Må ut med en del tusen, men jeg orker ikke krangle på det. Tror jeg er upopulær nok som det er der oppe... :sjenert:

Innlegg er bestilt og det blir High Cohesive (gummibjørn), høy profil. 345ml og 375ml.

Off, jeg gleder meg ikke til å gå gjennom smertene igjen, men jeg tror og håper jeg endelig blir fornøyd nå!

Skrevet

Jeg har nye pupper! :):):)

Jeg fikk lagt inn 380 gram i hver pupp. Og nå er jeg en liten c, så det sier vel litt om utgangspunktet.

Skriver rapport senere, nå er det slitsomt å sitte lenge foran dataen.

Har ikke vondt, men er susete i hodet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...