fuerza Skrevet 18. mai 2008 #4721 Skrevet 18. mai 2008 vet ingentng om når jeg kan dusje, får sikkert vite i morra. håper de fjerer bandasjen, den er så stram!! ikke lenge igjen for deg nå tenker du gleder deg nå!
kiddox Skrevet 18. mai 2008 #4722 Skrevet 18. mai 2008 Masse lykke til i morra, essorypa Skal tenke masse på deg, og gleder meg til å høre åssen det har gått og om resultatet håper du kommer innom og skriver litt når du er i form til det.. klemmer:klemmer:
*MEDUSA* Skrevet 18. mai 2008 #4723 Skrevet 18. mai 2008 vet ingentng om når jeg kan dusje, får sikkert vite i morra. håper de fjerer bandasjen, den er så stram!! ikke lenge igjen for deg nå tenker du gleder deg nå! Jeg kunne dusje samme dag som jeg fikk tatt bandasjen, tørket tapen med hårføner på svak varme Satt først i badekaret med hodet mellom benina og vasket håret og så i dusjen og vasket resten.. Andre gangen sattt jeg på kne framfor dusjen og vasket håret før jeg dusjet sånn at jeg slapp å løfte armene så høyt Lykke til med bandasjefjerning fuerza og håper du blir fornøyd med resultatet Og lykke til med operasjonen i morgen Essorypa
essorypa Skrevet 18. mai 2008 #4724 Skrevet 18. mai 2008 tusen takk damer,dere er en hærlig gjeng jeg gleder meg masse fuerza det blir deilig å endelig få det gjort,jeg har time kl.08.30 i morgen tidlig den første som blir tatt jeg,er veldig glad for det for da får jeg komme meg hjem tidligere jeg skal komme innom når jeg er ferdig operert om jeg er i form til det,så dere får vite hvordan det har gått da snakkes vi når jeg har fått mine nye :sexy: :danser:
Nene007 Skrevet 18. mai 2008 #4725 Skrevet 18. mai 2008 Så fantastisk at disse sidene fins Jeg har lest og lest og fått så masse hjelp fra dere! Har vært i denne "skal-skal ikke" fasen en god stund nå, men når jeg leser om alle dere som er så fornøyde, er jeg ikke lenger i tvil! Har gjort unna konsultasjon og har nå fått operasjonsdag 4.juni Er det flere her som har valgt å ikke fortelle det til noen i sin omgangskrets i håp om at de ikke merker noe? hehe Tusen takk alle for god hjelp så langt :D
Adine* Skrevet 18. mai 2008 #4726 Skrevet 18. mai 2008 Heisann alle sammen! Jeg må innrømme at jeg har vært en snikleser her inne i et par mnd Utrolig bra tråd! Takk CeeCee!(og alle dere andre som holder liv i denne) Altså.. jeg vil ha større pupper... tror jeg....jeg er redd for alt og ingenting! Så jeg har gitt megselv et år. Vil jeg ha større pupper etter jeg har fått tenkt meg godt om, og lest så mye som mulig, så gjennomfører jeg operasjonen i februar neste år. Gøy å lese om alle dere, før og etter operasjonen. SuperJanne: Er puppene dine fastere enn silikon/saltvann? Når du sier gummibjørn, tenker jeg veeeelig fast. Bor i vestfold, så Tønsberg er nærmeste for meg. Ellers hadde jeg tenkt meg til Fornebu og snakke med berømte Pål S. Noen som har lagt snittet rundt brystvortene?
Adine* Skrevet 18. mai 2008 #4727 Skrevet 18. mai 2008 Så fantastisk at disse sidene fins Jeg har lest og lest og fått så masse hjelp fra dere! Har vært i denne "skal-skal ikke" fasen en god stund nå, men når jeg leser om alle dere som er så fornøyde, er jeg ikke lenger i tvil! Har gjort unna konsultasjon og har nå fått operasjonsdag 4.juni Er det flere her som har valgt å ikke fortelle det til noen i sin omgangskrets i håp om at de ikke merker noe? hehe Tusen takk alle for god hjelp så langt :D Grattis med valget! Hva fikk du vite på konsultasjonen? 4.juni er jo ikke lenge til! Jeg har sagt det til 2 venninner, mamma og mannen min... Men jeg har jo ikke heeeeelt bestemt meg enda da. Regner med at hvis jeg gjør det, kommer folk til å se det!
Levy Skrevet 18. mai 2008 #4728 Skrevet 18. mai 2008 Masse lykke til i morgen, Essorypa!! Gleder meg til å lese rapporten din! Herlighet, om mindre enn 12 timer har du nye pupper.
missilly Skrevet 19. mai 2008 #4729 Skrevet 19. mai 2008 Er det noen som kan fortelle meg når teipen løsner av seg selv? Den skal jo sitte på til den krøller seg og faller av, men mine sitter dønn selv etter 11 dager Begynner å bli litt utålmodig, og nysgjerrig på hvordan sårene ser ut Dumt å ta dra de forsiktig av kanskje?
Gjest SuperJ Skrevet 19. mai 2008 #4730 Skrevet 19. mai 2008 jeg var på klinikken å byttet etter 14 dager, satt fast så de dro bare av. skal bytte selv hver tiende dag.
Gjest SuperJ Skrevet 19. mai 2008 #4731 Skrevet 19. mai 2008 aldri kjent på annet enn silikon jeg da, men er så og si likt, de er faste men begynnt bli bløtere nå etter 3 uker. er Cochive gel i de fleste av nåtidens implantater. silikon er på vei ut slik saltvann ble.
BuBee Skrevet 19. mai 2008 #4732 Skrevet 19. mai 2008 Slik jeg har forstått det er de aller fleste silikoninnlegg cohesive nå. Saltvann kan jeg ikke noe om. Gummibjørnimplantatene er også av silikon men de har en høyere grad cohesive gel. De er noe fastere enn de ordinære innleggene men man har mindre sjangs å få ripling med de. Har lest til den store gullmedaljen nå når kirurgen ba meg gå hjem og finne ut akkurat hva jeg vil ha. Han anbefalte formfaste/High Cohesive innlegg siden jeg har litt ripling nå.
BuBee Skrevet 19. mai 2008 #4734 Skrevet 19. mai 2008 http://www.nagor.com/ Dette er produsenten av innleggene jeg har. Under produkter står det litt om de forskjellige typene. High-cohesive silicone=Gummibjørn/formfast "...filled with a firm, high-cohesive silicone gel which retains the shape of each implant." Gel Filled Mammary Implants - Textured= Vanlige innlegg med ru overflate "...filled with a soft, mobile and fully cohesive silicone gel." Gel Filled Mammary Implants - Smooth=Vanlige innlegg med glatt overflate "...filled with a soft, mobile and fully cohesive silicone gel." Cohesive betyr direkte oversatt sammenhengende. Poenget mitt er at alle innlegg inneholder fast gele som ikke renner ut, men gummibjørnimplantatene er ekstra faste.
kiddox Skrevet 19. mai 2008 #4735 Skrevet 19. mai 2008 Heisann alle sammen! Jeg må innrømme at jeg har vært en snikleser her inne i et par mnd Utrolig bra tråd! Takk CeeCee!(og alle dere andre som holder liv i denne) Altså.. jeg vil ha større pupper... tror jeg....jeg er redd for alt og ingenting! Så jeg har gitt megselv et år. Vil jeg ha større pupper etter jeg har fått tenkt meg godt om, og lest så mye som mulig, så gjennomfører jeg operasjonen i februar neste år. Gøy å lese om alle dere, før og etter operasjonen. SuperJanne: Er puppene dine fastere enn silikon/saltvann? Når du sier gummibjørn, tenker jeg veeeelig fast. Bor i vestfold, så Tønsberg er nærmeste for meg. Ellers hadde jeg tenkt meg til Fornebu og snakke med berømte Pål S. Noen som har lagt snittet rundt brystvortene? Hei hei Så bra du fant veien inn hit da.. fint å kunne utveksle erfaringer. Jeg har lagt snittet rundt brystvortene ca 5 uker siden nå.. Siden jeg hadde et løft i samme slengen passet det best rundt brystvortene.. er veldig fornøyd med det.. slipper jo at bh'n gnager på såret under brystet i allefall Synes det er kjempe lurt av deg å lese og finne ut hva du vil.. lykke til, og bare spør om det er noe du lurer på..
MissSue Skrevet 19. mai 2008 #4736 Skrevet 19. mai 2008 tusen takk damer,dere er en hærlig gjeng jeg gleder meg masse fuerza det blir deilig å endelig få det gjort,jeg har time kl.08.30 i morgen tidlig den første som blir tatt jeg,er veldig glad for det for da får jeg komme meg hjem tidligere jeg skal komme innom når jeg er ferdig operert om jeg er i form til det,så dere får vite hvordan det har gått da snakkes vi når jeg har fått mine nye :sexy: :danser: Kom meg ikke på nett i går, så rakk ikke å ønske deg lykke til i dag essorypa! Men håper iallefall at det har gått bra med deg i dag og at du blir kjempe fornøyd Fornebuklinikken ringte meg i dag og lurte på om jeg var interessert i ny operasjonsdato den 1.juni, så da ble det operasjon 11 dager før planlagt :juhu: Kunne ikke passet bedre! Herlig at de setter opp en ekstra operasjonsdag sånn innimellom synes jeg:) Men til dere som har operert på fornebuklinikken, så at det sto i det brevet derfra at man skal ha med morgenkåpe og tøfler, stemmer det? Og må man slutte på p-piller to uker før når man ikke skal ha narkose? Har nok fått svaret på det men.. Ble jo brått knapt to uker til operasjon nå, så nå setter nervene i gang merker jeg... he he..
Adine* Skrevet 19. mai 2008 #4737 Skrevet 19. mai 2008 Tusen takk for svar folkens! Dette er min hemmelige verden... for nå ihvertfall.
Adine* Skrevet 19. mai 2008 #4738 Skrevet 19. mai 2008 Noen som har lyst til å legge ut bilder av pupper dere syns var fine? Har lest at det anbefales å ta med på konsultasjon. Jeg tråler nettet og nå syns jeg at jeg ser pupper overalt klarer ikke å skille dem helt lengere...
Frigg Skrevet 19. mai 2008 #4739 Skrevet 19. mai 2008 Kom meg ikke på nett i går, så rakk ikke å ønske deg lykke til i dag essorypa! Men håper iallefall at det har gått bra med deg i dag og at du blir kjempe fornøyd Fornebuklinikken ringte meg i dag og lurte på om jeg var interessert i ny operasjonsdato den 1.juni, så da ble det operasjon 11 dager før planlagt :juhu: Kunne ikke passet bedre! Herlig at de setter opp en ekstra operasjonsdag sånn innimellom synes jeg:) Men til dere som har operert på fornebuklinikken, så at det sto i det brevet derfra at man skal ha med morgenkåpe og tøfler, stemmer det? Og må man slutte på p-piller to uker før når man ikke skal ha narkose? Har nok fått svaret på det men.. Ble jo brått knapt to uker til operasjon nå, så nå setter nervene i gang merker jeg... he he.. Grattis med tidligere dato :-D Du trenger ikke å ta med deg hverken morgenkåpe eller tøfler når du skal til Fornebuklinikken. Jeg så ingen som brukte det bortsett fra ei. Når du våkner etter operasjonen fryser så innmari at du skjelver en times tid, og da kan det jo kanskje være deilig å ha en varm og god morgenkåpe på under dynen Du skal heller ikke slutte på p-pillene før operasjonen
MissSue Skrevet 19. mai 2008 #4740 Skrevet 19. mai 2008 Takk for det, og takk for svar Da er det vel ikke stort mye mer jeg lurer på, iallefall ikke i dag.. He he
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå