missilly Skrevet 16. mai 2008 #4701 Skrevet 16. mai 2008 (endret) Noen som har en ca str som denne dama? Hvor mye la dere inn da isåfall? Og eventuelt hvilken cup str sånn ca? Synes dette ser ut som en veldig fin str. http://s151.photobucket.com/albums/s143/kr..._IMGP4542kf.jpg Endret 18. mai 2008 av Furstina
*MEDUSA* Skrevet 16. mai 2008 #4702 Skrevet 16. mai 2008 Har blitt spurt om jeg vil være med på tur til Danmark 8 dager etter operasjon, men spørs om det er så lurt.. Er bare en rolig shoppings tur, skal ta bussen ned å, men å dra på en koffert 8 dager etter operasjon er kanskje ikke så lett.. he he.. Heisann Tror fint du klarer en tur til Danmark Men som jeg leser her inne er det visst veldig stor forskjell fra person til person.. Jeg reiste til Spania 4 dager etter operasjonen og det gikk kjempe fint Shoppet og koste meg i solen og drakk masse god pils i to herlige uker Men jeg var jo selvfølgelig litt forsiktig, med løft o.s.v.. Typen måtte bære alle posene, når jeg shoppet.. hadde jo en god unnskyldnig da Jeg hadde ikke vondt etter operasjonen, annet en litt ubehag da jeg reiste meg og følte de falt i gulvet og måtte holde på de men trengte ingen smertestillende... Jeg kjørte bil etter 2 dager.. og var veeeldig rastløs Det er fire og en halv uke siden opperasjonen og alt går forsåvidt fint.. Har begynt å sove på siden, men bare så vidt jeg tør er redd for at de skal bli skjeve .. Jeg skulle gå med "tvangstrøyen" i 6 uker.. Kommer sikkert til å bruke den lengre på jobb i allefall siden jeg har mye tunge løft.. Jeg er veldig følelsesløs og litt vondt under høyrearmen ved siden av brystet.. Føler det brystet er litt større også.. Har sikkert en sammenheng med masse løft på jobb, som jeg desverre ikke kommer unna.. Men gir det tid og håper det blir bedre etterhvert Masse lykke til alle dere nye som står for tur og gratulerer dere som har fått
fuerza Skrevet 16. mai 2008 #4703 Skrevet 16. mai 2008 Hei, Fuerza! Hvordan har det gått med deg i dag? Håper du kommer snart på nett igjen, så vi får høre hvardan det er med deg... Men uansett: GRATULERER MED NYE BOOBS!!!!! Du fortjener en liten dans! God bedring enn så lenge! Selv har jeg endelig vært på konsultasjon. Skal legge inn 325-350. Det ville bli veldig naturlig, mente kirurgen. Var noe sånnt jeg ønsket selv også. Skal ikke operere før etter sommeren jeg, da. Har ikke lyst til å gå sommeren i møte med sportsBH... Takk!! operasjonen gikk veldi bra, de var snille med meg ¨på FMS. har hatt lite smerter, men er veldig slapp og blir svimmel om jeg ikke ligger. så har lagt i sengen siden op i går nesten. Er det normalt å være så sengeliggende? får nesten ikke i meg mat uten å bli kvalm. Jeg skal fortelle mer om dage min når jeg ikke er så slapp! ikke noe å grue seg til.. eneste er at jeg synes resultatet var lite... lykke til alle andre
BuBee Skrevet 16. mai 2008 #4704 Skrevet 16. mai 2008 Gratulerer FUERZA! Jeg var sengeliggende i to dager. Først på ettermiddagen/kvelden dag 2 var jeg såpass at jeg kunne gå rundt litt uten å ville svime av. Hvor mye fikk du lagt inn? Var det Fana Med. Senter du var på? missilly: Ser ikke noe bilde?
essorypa Skrevet 16. mai 2008 #4705 Skrevet 16. mai 2008 Takk!! operasjonen gikk veldi bra, de var snille med meg ¨på FMS. har hatt lite smerter, men er veldig slapp og blir svimmel om jeg ikke ligger. så har lagt i sengen siden op i går nesten. Er det normalt å være så sengeliggende? får nesten ikke i meg mat uten å bli kvalm. Jeg skal fortelle mer om dage min når jeg ikke er så slapp! ikke noe å grue seg til.. eneste er at jeg synes resultatet var lite... lykke til alle andre så bra at operasjon gikk fint:) vet itj om d e vanli å bi så svimmel,synd at du itj får i dæ så my mat....kan prøv me litt kjekse,d kan hjelp d:) håpe du føle dæ likar i mårra:) å grattis me nye boobs
kiddox Skrevet 16. mai 2008 #4706 Skrevet 16. mai 2008 Missilly: så bildet ditt i stad og det så jo kjempefint ut..!! Du har all grunn til å være fornøyd Fuerza: Gratulere så masse med pupp's - jeg var også dårlig etterpå, kasta opp og greier.. Lykke til i dagene som kommer
*MEDUSA* Skrevet 16. mai 2008 #4707 Skrevet 16. mai 2008 Virker som de som får narkose sliter mye mere enn oss som bare får lokalbedøvelse.. Jeg gikk rett fra operasjonsbordet (hadde lokalbedøvelse) ble hentet og dro hjem.. Ikke noe ubehag i det heletatt, annet enn sånn puppevondt Synes så synd på dere med nye pupper som ligger å spyr i flere dager, eller dere som er veldig kvalme.. Det må jo ta på... Veldig rart egentlig hvor stor forskjell det er mellom de forskjellige klinikkene.. P.s Essorypa Jeg sliter fælt med å lese dialekt skrivingen din.. men det går.. Ikke for å klage altså, for det er kjekt at du har funnet veien hit Jeg skriver langt fra perfekt selv så det så.. Sorry..
essorypa Skrevet 16. mai 2008 #4708 Skrevet 16. mai 2008 Virker som de som får narkose sliter mye mere enn oss som bare får lokalbedøvelse.. Jeg gikk rett fra operasjonsbordet (hadde lokalbedøvelse) ble hentet og dro hjem.. Ikke noe ubehag i det heletatt, annet enn sånn puppevondt Synes så synd på dere med nye pupper som ligger å spyr i flere dager, eller dere som er veldig kvalme.. Det må jo ta på... Veldig rart egentlig hvor stor forskjell det er mellom de forskjellige klinikkene.. P.s Essorypa Jeg sliter fælt med å lese dialekt skrivingen din.. men det går.. Ikke for å klage altså, for det er kjekt at du har funnet veien hit Jeg skriver langt fra perfekt selv så det så.. Sorry.. jeg kan skrive slik hvis du heller ønsker det jeg synes det er enklere å skrive på dialekt,for jeg er vant til det men kan prøve å forbedre meg :klø:
*MEDUSA* Skrevet 16. mai 2008 #4709 Skrevet 16. mai 2008 jeg kan skrive slik hvis du heller ønsker det jeg synes det er enklere å skrive på dialekt,for jeg er vant til det men kan prøve å forbedre meg :klø: Er selv vant til å kun skrive dialekt til venner å sånn, men på forum synes jeg at det blir litt vanskelig for oss som leser.. I allefall jeg med min breie nordlanske dialekt, så tror jeg folk hadde slitt Men det er en fri verden, det er sikkert bare jeg som er litt obs på det siden jeg prøver å holde meg til "bokmål" på slike forum.. Her er det vel uansett bare pupper som gjelder
Levy Skrevet 16. mai 2008 #4710 Skrevet 16. mai 2008 Missily: Jeg så bildet ditt før i dag, og det var virkelig lekre pupper! Er det dine? Hvilken cup-størrelse har du? Fuerza: Gratulerer med nye pupper! Også trodde jeg stilte et spørsmål her før i dag, men nå finner jeg det ikke igjen!? Uansett; Når er man tilbake på klinikken for kontroll? Når taes bandasjen av?
missilly Skrevet 16. mai 2008 #4711 Skrevet 16. mai 2008 Missily: Jeg så bildet ditt før i dag, og det var virkelig lekre pupper! Er det dine? Hvilken cup-størrelse har du? Fuerza: Gratulerer med nye pupper! Også trodde jeg stilte et spørsmål her før i dag, men nå finner jeg det ikke igjen!? Uansett; Når er man tilbake på klinikken for kontroll? Når taes bandasjen av? Ja.. takk! Ble plutselig usikker på om jeg skulle la det ligge her ute Jeg er litt usikker.. tror jeg ender opp på 80B faktisk, etter hevelsen. -i sportsbh'er. Kanskje det blir en c-cup i vanlige bh'er. Jeg skal ikke tilbake til kontroll før etter 3 mnd faktisk, jeg må ringe og bestille time selv. Bandasjen skulle jeg ta av 3-4 dager etter operasjonen. Jeg opererte forrige torsdag, og tok av bandasjene og dusjet på søndag - 3 dager etter. Jeg gikk også i dåp da Teipen over sårene skal være på til den faller av seg selv.. og det kan jo ta en stund. De sitter veldig godt fortsatt, så jeg aner ikke hvordan det ser ut under der.
Levy Skrevet 16. mai 2008 #4712 Skrevet 16. mai 2008 Ja.. takk! Ble plutselig usikker på om jeg skulle la det ligge her ute Jeg er litt usikker.. tror jeg ender opp på 80B faktisk, etter hevelsen. -i sportsbh'er. Kanskje det blir en c-cup i vanlige bh'er. Jeg skal ikke tilbake til kontroll før etter 3 mnd faktisk, jeg må ringe og bestille time selv. Bandasjen skulle jeg ta av 3-4 dager etter operasjonen. Jeg opererte forrige torsdag, og tok av bandasjene og dusjet på søndag - 3 dager etter. Jeg gikk også i dåp da Teipen over sårene skal være på til den faller av seg selv.. og det kan jo ta en stund. De sitter veldig godt fortsatt, så jeg aner ikke hvordan det ser ut under der. Tusen takk for svar. Jeg har kjøpt sports-BH i 80 b og ønsker meg en liten c-cup. Ble du uvel da du tok av bandasjene? Hvordan gikk det i dåp? Jeg skal i konf. 4 dager etter operasjonen og håper det går bra. Mon tro om jeg bare kan glemme å få på meg bunaden?
Emira Skrevet 17. mai 2008 #4713 Skrevet 17. mai 2008 Hei! Jeg er ny på forumet her, men har kikket gjennom en god del av innleggene og finner de høyst nyttige da jeg skal inn til operasjon fredag 23.mai Så håpet å få litt hjelp til spørsmålene mine:) Jeg sliter fremdeles litt med å bestemme størrelse på innleggene, og burde bestemme meg snart i og med at det kun er en uke til operasjonen.hehe.. Jeg har lest mange innlegg hvor flere skriver at om man legger de under muskelen vil en god del av protesene bli borte:s Jeg skal altså legge under muskel, men er ikke så interessert i at den skal se mindre ut enn den jeg prøvde i bhen på konsultasjon:s Da prøvde jeg 320 og syns det så kjempe fint ut:) Jeg vil veldig gjerne bli en full c-cup, kanskje liten d. Jeg er 165 høy, og veier 57 kg. Noen som har noe peiling eller meninger om hvor store proteser som må til da? Jeg er nå en a, liten b-cup. Jeg har tenkt på rundt 350cc ettersom jeg ikke vil at de skal bli for små, og ser også at noen skriver at man burde ta litt større enn man egentlig tenker.. Jeg blir helt totalt forvirret, hehehe. HJELP;) Mvh Emira:)
skorpion84 Skrevet 17. mai 2008 #4714 Skrevet 17. mai 2008 Hej med dig Jeg var en meget meget lille a for lidt over 2 uger siden.. Det ville sige kunne ikke en gang fylde en 75 a-cup ud. Nu er jeg en b-cup og er kjempe fornøjet. Jeg blev også opereret ved Pål S på fornebuklinikken og han er kjempe hyggelig. Så glæd dig det skal gå kjempe bra.. spørg hvis du lurer på noget.. Klemz fra maria så du var hos han Pål du også.. :-) så bra du er fornøyd! håper jeg blir det også.. men hvilke innlegg la du inn? runde eller dråpe? silikon eller MPU?
Gjest SuperJ Skrevet 17. mai 2008 #4715 Skrevet 17. mai 2008 min venstre var litt større, det har begynnt nå snart 3 uker etter å rette seg. gleder meg til å hive den sports BH`n!
missilly Skrevet 17. mai 2008 #4716 Skrevet 17. mai 2008 Tusen takk for svar. Jeg har kjøpt sports-BH i 80 b og ønsker meg en liten c-cup. Ble du uvel da du tok av bandasjene? Hvordan gikk det i dåp? Jeg skal i konf. 4 dager etter operasjonen og håper det går bra. Mon tro om jeg bare kan glemme å få på meg bunaden? Det er vel sånn ca den størrelsen jeg har. Ser veldig bra ut til min kropp, er glad jeg ikke tok noe større! Jeg ble ikke uvel, men litt ubehagelig var det jo. Men synes det gikk veldig greit, bare irriterende å ikke kunne vaske håret selv Og vanskelig å gre det. Jeg synes i det hele tatt at jeg har vært heldig. Ikke kvalm, ikke noe særlig vondt. Har ikke tatt en eneste smertestillende. Litt svimmel rett etter operasjonen, men det er det. Og selvfølgelig veldig vondt de påfølgende dagene pga ustabile nerver, spesielt i høyre pupp, men det har gitt seg. Nå er de veldig overfølsomme kjenner jeg. Bunad blir kanskje litt tungt? Jeg har gått litt rart med skuldrene disse dagene, litt fremover. Vanskelig å rette seg helt opp i ryggen, det strekker.. akkurat som om det er litt trangt. Sender deg mail med bilde etterpå
Levy Skrevet 17. mai 2008 #4717 Skrevet 17. mai 2008 Takk for svar igjen missilly! Og tusen takk for bildene. Jeg lurer på hvor lenge man kan ligge på "oppvåkningen" på kirurgen? Jeg skal opereres kl. 11, og har ikke skyss hjem før 14.30. Kan jeg ligge til da tro?
essorypa Skrevet 17. mai 2008 #4718 Skrevet 17. mai 2008 Er selv vant til å kun skrive dialekt til venner å sånn, men på forum synes jeg at det blir litt vanskelig for oss som leser.. I allefall jeg med min breie nordlanske dialekt, så tror jeg folk hadde slitt Men det er en fri verden, det er sikkert bare jeg som er litt obs på det siden jeg prøver å holde meg til "bokmål" på slike forum.. Her er det vel uansett bare pupper som gjelder hehe,jeg forstår det det er jo enklere å lese bokmål enn dialekt,det skal jeg være enig i :gjeiper: her er det pupper som gjelder ja vi skal være stolte over at vi tørr å gå igjennom en slik operasjon,slik at vi føler oss sexy etterpå hihi... nå er det 2 dager igjen til meg,tiden går så fort... hva har dere damer gjort på 17.mai da? jeg selv har vært på jobb,så er sliten nå
fuerza Skrevet 17. mai 2008 #4719 Skrevet 17. mai 2008 slik var min dag: Jeg hadde time kl 13.00, men kl 12.30 ringte de fra fms og sa at operasjonen før hadde tatt lenger tid enn de trodde, dermed trengte jeg ikke komme før kl 14. noe som var utrolig irriterende ettersom jeg var skrubbsulten, hadde fastet siden kl 10 kvelden før og orket ikke tanken på enda en sulten time + at transporten min var ordnet til kl 13, så jeg måtte sitte å vente der oppe. kl 14.30 ble jeg tatt inn i en sluse, tok av meg alle klær minus sokker og truse og fikk på meg en morgenkåpe. så kom kirurgen og tok meg inn på kontoret og tegnet og tok bilder av meg. til slutt klarte jeg ikke stå mer, kjente jeg holdt på å besvime. blanding mellom nervøsitet og null energi vil jeg tro. kirugen lot meg sitte til jeg fikk farge igjen i fjeset. Jeg hadde egentlig et spørsmål til han, ang at jeg vurderte å legge inn 215 ml i stedet for 195, men jeg følte meg litt dårlig så kokluderte med at 20 ml forskjell var ikke noe å mase om. han hadde tidligere foreslått 195 ml så jeg valgte å stole på han. Så ble jeg satt på slusen igjen, så kom anestisilegen inn og hilste på og henta meg inn til operasjonssal. der var også to sykepleiere. jeg la meg på bordet og fikk en kanyle i hånden. jeg hadde lest her inne at vaskingen med sprit skulle være kald og kanylen sklle svi, men jeg syntes ingen av delene. jeg sovna og våkna en og en halv time senere. har hatt lite smerter, bare svimmelhet, og stølhet i ryggen fordi jeg ligger i oppoverbakke. aner ikke hvilken størrelse jeg er eller blir. jeg er jo hoven nå, så blirnok litt mindre. noe som er dumt. men jeg hadde en smal brystkasse og lite utgangspunket... gleder meg til kontroll på mandag, høre hva de sier.
essorypa Skrevet 17. mai 2008 #4720 Skrevet 17. mai 2008 slik var min dag: Jeg hadde time kl 13.00, men kl 12.30 ringte de fra fms og sa at operasjonen før hadde tatt lenger tid enn de trodde, dermed trengte jeg ikke komme før kl 14. noe som var utrolig irriterende ettersom jeg var skrubbsulten, hadde fastet siden kl 10 kvelden før og orket ikke tanken på enda en sulten time + at transporten min var ordnet til kl 13, så jeg måtte sitte å vente der oppe. kl 14.30 ble jeg tatt inn i en sluse, tok av meg alle klær minus sokker og truse og fikk på meg en morgenkåpe. så kom kirurgen og tok meg inn på kontoret og tegnet og tok bilder av meg. til slutt klarte jeg ikke stå mer, kjente jeg holdt på å besvime. blanding mellom nervøsitet og null energi vil jeg tro. kirugen lot meg sitte til jeg fikk farge igjen i fjeset. Jeg hadde egentlig et spørsmål til han, ang at jeg vurderte å legge inn 215 ml i stedet for 195, men jeg følte meg litt dårlig så kokluderte med at 20 ml forskjell var ikke noe å mase om. han hadde tidligere foreslått 195 ml så jeg valgte å stole på han. Så ble jeg satt på slusen igjen, så kom anestisilegen inn og hilste på og henta meg inn til operasjonssal. der var også to sykepleiere. jeg la meg på bordet og fikk en kanyle i hånden. jeg hadde lest her inne at vaskingen med sprit skulle være kald og kanylen sklle svi, men jeg syntes ingen av delene. jeg sovna og våkna en og en halv time senere. har hatt lite smerter, bare svimmelhet, og stølhet i ryggen fordi jeg ligger i oppoverbakke. aner ikke hvilken størrelse jeg er eller blir. jeg er jo hoven nå, så blirnok litt mindre. noe som er dumt. men jeg hadde en smal brystkasse og lite utgangspunket... gleder meg til kontroll på mandag, høre hva de sier. gratulere med nye boobs synd at du måtte vente så lenge,det er ekkelt når man er så sulten kan jeg tenke meg bra at kanylen og vaskingen av sprit ikke svei da,håper det blir slik på meg også på mandag :icon_smile: håper svimmelheten og stølheten forsvinner fort,så du føler deg bedre for håp at de ikke blir så mye mindre da,slik at du blir knallfornøyd med resultatet alikevell:) blir sikkert spennende på kontroll på mandag ja,når kan du dusje da? å ta av bandasjen? jeg er så spent forstår du,er jo bare 2 dager igjen hihi....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå