Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har en ca str som denne dama? :) Hvor mye la dere inn da isåfall? Og eventuelt hvilken cup str sånn ca? Synes dette ser ut som en veldig fin str.

Vedlegg fjernet /Furstina (moderator)

Endret av Furstina
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Da har jeg endelig fått operasjonsdato, skal opereres 11.juni på Fornebuklinikken:-) Håpet på en dato litt tidligere, men sånn går det når man er så treg... He he...

Skal legge inn 260 over muskel, evt. mer hvis det trengtes. Skulle han se ann under operasjonen. Er per dags dato en stor B-liten C, og skulle visst da bli en full C.. Litt tomrom etter vektnedgang nemlig...

Så nå gleder jeg meg masse, har jo lest mye positivt om Fornebuklinikken:-) Bare jeg klarer å vente da, føles som en evighet!

grattis me operasjonsdato :danser:

d bli nok en lang venteti,men d går fort ska du sjå :)

d bli tomrom etter vektnedgang ja,d kan æ skriv under på :ler:

bi spennende d her da,ønske dæ lykke te videre...

å e d nå du lure på så får du svar innpå her vøtt :jepp:

Skrevet
Noen som har en ca str som denne dama? :) Hvor mye la dere inn da isåfall? Og eventuelt hvilken cup str sånn ca? Synes dette ser ut som en veldig fin str.

de her var jo kjempefine da :fnise:

slike ønske æ mæ,håpe mine bi så bra som de hu har :sjenert:

har itj lagt inn enda æ da,men ska te pers på mandagen hihi...

ska legg inn 320 va meninga,men d bestemme legen sæ for under operasjon om ka som sjer best ut på mæ :)

kess størrelse har du no da?

æ e en bittelitn a no,men håpe på en stor b litn c :ler:

lykke te me valget da,d bi sikkert kjempefint :gjeiper:

har du tenkt på nå klinikka da?

Skrevet
de her var jo kjempefine da :fnise:

slike ønske æ mæ,håpe mine bi så bra som de hu har :sjenert:

har itj lagt inn enda æ da,men ska te pers på mandagen hihi...

ska legg inn 320 va meninga,men d bestemme legen sæ for under operasjon om ka som sjer best ut på mæ :)

kess størrelse har du no da?

æ e en bittelitn a no,men håpe på en stor b litn c :ler:

lykke te me valget da,d bi sikkert kjempefint :gjeiper:

har du tenkt på nå klinikka da?

Jeg har a, liten b hvis jeg kjøper bh med innlegg. Skal bestille konsultasjon på colosseum klinikken i oslo! Der har de også ganske kort ventetid som regel, tar som oftest en uke fra konsultasjon til operasjon, så det er ganske deilig. Kan jo såklart variere, men da slipper man å gå å grue seg eller vente så lenge:) Men har tenkt til å vente til etter sommeren.

Skrevet

Det var et fint par pupper.

Kanskje det er en middels C?

Skrevet
Jeg har a, liten b hvis jeg kjøper bh med innlegg. Skal bestille konsultasjon på colosseum klinikken i oslo! Der har de også ganske kort ventetid som regel, tar som oftest en uke fra konsultasjon til operasjon, så det er ganske deilig. Kan jo såklart variere, men da slipper man å gå å grue seg eller vente så lenge:) Men har tenkt til å vente til etter sommeren.

d va jo kjekt da,d gikk fort ja fra konsultasjon te operasjon :)

d kan jo vær greit å vent te etter sommer`n å kanskje,d bestemme du sjøl vøtt;)

Skrevet

De ser ut som mine! :jepp:

Kanskje jeg tør å legge ut et bilde her av mine... hm.

Som sagt, jeg var en liten b og la inn 240 cc. Jeg er nå en stor b/liten c.

Skrevet
De ser ut som mine! :jepp:

Kanskje jeg tør å legge ut et bilde her av mine... hm.

Som sagt, jeg var en liten b og la inn 240 cc. Jeg er nå en stor b/liten c.

ja d må du gjør :ler:

arti å sjå kess dæm bi etter operasjon å :fnise:

Skrevet

Ikke så langt ifra mine heller. Jeg har 290 over muskel og er en C-cup.

Skrevet

Jeg bare lurer på hva dere jenter tenker om MPU innlegg VS. silikon? jeg er så usikker på hva jeg skal velge... synes detta er vanskeli jeg..

Skrevet
grattis me operasjonsdato :danser:

d bli nok en lang venteti,men d går fort ska du sjå :)

d bli tomrom etter vektnedgang ja,d kan æ skriv under på :ler:

bi spennende d her da,ønske dæ lykke te videre...

å e d nå du lure på så får du svar innpå her vøtt :jepp:

Takk for det essorypa :) Selv om det blir noen uker å vente så er jeg ihvertfall på god vei nå, deilig følelse!

Har blitt spurt om jeg vil være med på tur til Danmark 8 dager etter operasjon, men spørs om det er så lurt.. Er bare en rolig shoppings tur, skal ta bussen ned å, men å dra på en koffert 8 dager etter operasjon er kanskje ikke så lett.. he he.. :sjenert:

Skrevet
takk for det Imsdal... :-) Litt nervøs er jeg jo... men ikke så veldi for oprasjonsdagen.. mer for dagene etter og for resultatet.. er kjempe redd for å få noen kjipe komplikasjoner...

jeg var på konsultasjon hos han Dillerud eller hva han heter... kjempe koseli kar.. men det er han andre som skal operere meg... han med det vanskelige etternavnet.. :-p Pål er vel fornavnet..

jeg er vel en liten A-cup, men på grunn av resten av kroppen så må jeg bruke en 80B bh.. som jeg selvfølgeli IKKE fyller... men håper på å bli en full B størrelse... vil ikke at det skal synes liksom..

Hej med dig

Jeg var en meget meget lille a for lidt over 2 uger siden.. Det ville sige kunne ikke en gang fylde en 75 a-cup ud. Nu er jeg en b-cup og er kjempe fornøjet. Jeg blev også opereret ved Pål S på fornebuklinikken og han er kjempe hyggelig.

Så glæd dig det skal gå kjempe bra.. spørg hvis du lurer på noget..

Klemz fra maria

Skrevet (endret)
Takk for det essorypa :) Selv om det blir noen uker å vente så er jeg ihvertfall på god vei nå, deilig følelse!

Har blitt spurt om jeg vil være med på tur til Danmark 8 dager etter operasjon, men spørs om det er så lurt.. Er bare en rolig shoppings tur, skal ta bussen ned å, men å dra på en koffert 8 dager etter operasjon er kanskje ikke så lett.. he he.. :sjenert:

I dag er det 8 dager siden min operasjon, og jeg kunne fint klart det..

hm, men vi er jo forskjellige, og man vet aldri hvor lang tid det tar før man leges etter en operasjon. Jeg har fortsatt vondt innimellom, det stikker i det ene brystet hvis jeg prøver å løfte armene for høyt og jeg kan ikke kjøre bil enda. Ellers lever jeg ganske normalt.. uten trening da vel å merke :gråte:

Endret av missilly
Gjest SuperJ
Skrevet (endret)

spørsmål til dere opererte!

når begynnte dere sove uten BH, når begynnte dere med vanlig & når gikk dere uten f.eks en kveld ?

3 uker til tirsdag her. de har blitt litt mindre :( ellers veldig fornøyd. men sånn at dere som skal operere vet, legg på litt på den str dere tror dere blir fornøyd med! jeg la inn 340, angrer grassalt på jeg ikke gikk for 380.

ellers er jeg fornøyd som sakt, de er runde og fine og dratt seg mere sammen og fått kløft :)

de har nå 3 uker etter blitt mye bløtere oppe å ta på, jeg løfter Lillejenta på 11 kilo oppi senga og ut. nesten ikke noe vondt.

Endret av SuperJ
Gjest SuperJ
Skrevet

evt har jeg blitt blind på strørrelsen?! kansje det å, for når jeg måler er jeg 92cm rundt enda.. Hmmm...

Skrevet

Hellu :blomst:

Ifg. "lappen" fra klinikken så kan jeg sove uten støttebh nå etter 4 uker.. men har liksom ikke tort helt ennå.. har liksom blitt så vandt med den støttebh'n :overrasket:

Ellers så skal jeg gå i 4 uker til med støttebh'n på dagen, men har beg så smått med vanlige bh'er hvis jeg skal noe spesielt og har lyst til å pynte meg :Nikke:

Det med str er "rart" du.. :lur: tror man blir så vandt med puppene etterhvert at man synes dem er små..hehe.. men man kan jo fremdeles bruke push-up bh, da :fnise:

Skrevet
I dag er det 8 dager siden min operasjon, og jeg kunne fint klart det..

hm, men vi er jo forskjellige, og man vet aldri hvor lang tid det tar før man leges etter en operasjon. Jeg har fortsatt vondt innimellom, det stikker i det ene brystet hvis jeg prøver å løfte armene for høyt og jeg kan ikke kjøre bil enda. Ellers lever jeg ganske normalt.. uten trening da vel å merke :gråte:

Godt å høre at du føler deg så bra etter bare 8 dager :danse:

Ja, sant det. Vet jo aldri hvordan kroppen tar det.. Får bare håpe jeg er like heldig! Hadde vært deilig å vært i god nok form til å dra :)

Skrevet

Tror det er mye forskjellige "regler" på dette. I.flg. papirene mine kunne jeg sove uten bh på natten allerede etter en uke!. Sportsbh på dagtid i 1-2mnd.

Jeg brukte imidlertid sportsbh på natten i over 1 mnd og det er ikke lenge siden jeg begynte med vanlig bh. (helst uten spiler)

Har ikke prøvd å gå uten bh enda, men det er ikke noe jeg gjør ofte til vanlig heller.

Skrevet
Forstår at det er vanskelig å ta stilling til noe som er så langt unna. Men føler likevel for å dele tankene som det. Siden jeg nå er i en litt annen situasjon enn deg. Jeg har alltid tenkt på silikon selv, fra jeg var fjortis. Ikke gøy å være på klineren og ha noia for hånda som kom snikende under genseren for å oppdage at det kun var bh der, uten fyll. :ler:

Selvfølgelig er det andre deler av kroppen som forandrer seg etter graviditet og amming, men for meg har det uten tvil gått værst utover puppene.

Men siden jeg nå ser hvor viktig (og riktig for meg) det var å vente til etter graviditet og amming så vil jeg dele dette også, på lik linje med andre puppeerfaringer. For meg var det rett å vente med operasjon, amme lenge osv.

For andre er det kanskje tvert om, og jeg håper ingen tar det som belæring eller noe sånt. For fra min side var det ment som erfaringsutveksling.

Håper du blir fornøyd med valget, uansett når det måtte bli. :)

Takk for at du deler din erfaring!! Oppfattes ikke som belærende av meg i hvert fall!! Det er kjempefint for meg å høre hva andre som har vært gjennom det selv sier. Jeg vet jo ingenting verken om hvordan det er å amme eller å ha silikonpupper.. :) Det er tydeligvis mange oppfatninger om dette - jeg må nok bare bestemme hva som er best for meg selv... :)

Hører gjerne fra flere om deres synspunkter!!

Skrevet
Tror det er mye forskjellige "regler" på dette. I.flg. papirene mine kunne jeg sove uten bh på natten allerede etter en uke!. Sportsbh på dagtid i 1-2mnd.

Jeg brukte imidlertid sportsbh på natten i over 1 mnd og det er ikke lenge siden jeg begynte med vanlig bh. (helst uten spiler)

Har ikke prøvd å gå uten bh enda, men det er ikke noe jeg gjør ofte til vanlig heller.

Bare lurer litt på dette med spile-bh... hva er grunnen til at man helst ikke burde bruke spile-bh..? Er det arret under som gjør det ubehagelig..? eller er det ikke 'bra' for formen på puppene...?

...kanskje bare meg som ikke har fått med meg dette... men spør alikevel jeg :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...