essorypa Skrevet 14. mai 2008 #4661 Skrevet 14. mai 2008 heisann Føre operasjonen hadde jeg 80B, nå er jeg en full 80C kanskje en liten D Jeg har tatt 300cc delvis under muskel.. Etter tre barn og litt opp/ned i vekt hadde jeg også litt heng så jeg fikk et løft i samme slengen..så nå strutter di igjen kanskje derfor di er ganske harde/faste ennå.. Jeg er vel kanskje en smule utolmodig.. hehe.. Til dere som vurderer å ikke amme.. vil jeg bare si: tenk dere godt om før dere velger det bort.. men det regner jeg jo egentlig med at dere gjør også da.. ja itj sant,kjekt å få løft samtidi da hihi,kanskje du e litt utolmodi;) mine e heller itj så bra,går veldi my opp å ne i vekt æ å sjø....så mine sjer ut som tomme potetsækka
Levy Skrevet 14. mai 2008 #4662 Skrevet 14. mai 2008 æ ska ha hu dama der æ,anne tru æ hu het ja d bli spennende no ja hehe,bare 5 daga igjen te mæ ja itj sant,d bli hærli å våkne me puppa du må skriv rapport du å,håpe at æ får inn nette neste uke da....ska vær te mamma å bi dulla me d ska bi så godt å ha nån te å hjelp mæ,kar`n min kan itj ta sæ fri fra jobben så men men,d går greit når mamma e der for mæ :juhu: :juhu: kess dag va d du sku bi operert igjen? Ja, det er viktig å ha hjelp. Jeg opereres på tirsdag. Dagen etter deg. Godt å ha mamma som støtte, ja. Lykke til!!
fuerza Skrevet 14. mai 2008 #4663 Skrevet 14. mai 2008 Nå har jeg endelig fortalt det til mamma, og hun tok det veldig bra. sa hun forsto og sa til og med at hun kunne sponse! herregud, det var en rar samtale å ha med mamma..hadde kvidd meg så lenge til det. uten grunn! hun skal fortelle det til pappa...og så skal han kjøre meg til klinikken...det blir rart... i morgen er dagen. jeg er nervøs. mye mamma og pappa her men er altså 22 år.
kiddox Skrevet 14. mai 2008 #4664 Skrevet 14. mai 2008 Så bra da at alt ordnet seg fuerza :-D Masse masse lykke til..!! Det går så bra atte..!!
Levy Skrevet 14. mai 2008 #4665 Skrevet 14. mai 2008 Du får ha lykke til i morgen, fuerza. :) Så kjekt at mammaen din reagerte sånn. Jeg har heller ikke sagt noe til foreldrene mine, og jeg gruer meg til det. Skal sende sms til mamma en time før operasjonen.
cypress Skrevet 14. mai 2008 #4666 Skrevet 14. mai 2008 Må bare nevne til dere som tenker på silikon og amming. Det er mange som får kapsel i forbindelse med amming. Og etter en graviditet er det slett ikke sikkert de ser like bra ut selv om man ikke ammer. Personlig hadde jeg ventet når jeg ser hvor viktig det har vært for meg og barna å amme. Og for å være ærlig så synes jeg det er litt egoistisk å droppe amminga til fordel for nye pupper. Men meg om det. Ønsker ikke å starte noen ammediskusjon nå altså. For all del jeg skjønner hvor vondt det er å gå å ikke føle seg vel, jeg har vært der. heisann Til dere som vurderer å ikke amme.. vil jeg bare si: tenk dere godt om før dere velger det bort.. men det regner jeg jo egentlig med at dere gjør også da.. Jeg må innrømme at jeg er såpass lang tid unna barn foreløpig at jeg ikke har begynt å lese alt om hvor viktig amming er for barna. Antar det finnes nok av tråder her inne der jeg kan lese om det!! (sikkert i dagesvis!!) :kaffe: Klart det er noe jeg må tenke nøye gjennom. Forsåvidt enig i at det høres egositisk ut - objektivt sett - å velge bort amming, men det er så mange ting som spiller inn her. Jeg har aldri vært fornøyd med mitt utseende. Jeg er helt sikker på at jeg vil bli fornøyd med helheten hvis puppene blir større. Etter gaviditet/amming er det så mange andre ting som forandrer seg på kroppen og.. Hadde jo vært fint om alt var fint samtidig!! Men, kanskje det ikke blir like viktig da...? :klø:
skorpion84 Skrevet 14. mai 2008 #4667 Skrevet 14. mai 2008 hei hei... nå veit jeg ikke om jeg gjør detta riktig, for jeg har aldri gjort detta før... jeg fant denna tråden i går, og har vært småfengsla av den siden... synes det er flott med en sånn tråd uten drittslenging... selv vurderer jeg fornebuklinikken.. eller... egentli så har jeg vel bestemt meg.. var på konsultasjon tirsdag denna uka.. fått oprasjonsdato og alt.. spørs bare om jeg tørr å gjennomføre..
Gjest Imsdal Skrevet 15. mai 2008 #4668 Skrevet 15. mai 2008 hei hei... nå veit jeg ikke om jeg gjør detta riktig, for jeg har aldri gjort detta før... jeg fant denna tråden i går, og har vært småfengsla av den siden... synes det er flott med en sånn tråd uten drittslenging... selv vurderer jeg fornebuklinikken.. eller... egentli så har jeg vel bestemt meg.. var på konsultasjon tirsdag denna uka.. fått oprasjonsdato og alt.. spørs bare om jeg tørr å gjennomføre.. Herlig å slippe alle som vet best for alle andre her, hehe Gratulerer med operasjonsdato! Er du nervøs? Det var jeg og, men jeg ser i ettertid at det var helt bortkasta, Fornebuklinikken er veldig greie, de tar godt vare på deg og fra du kommer inn til du er ferdig operert går veldig fort! Hvilken størrelse er du nå, og hva vil du bli? Hvem skal operere deg?
skorpion84 Skrevet 15. mai 2008 #4669 Skrevet 15. mai 2008 Herlig å slippe alle som vet best for alle andre her, hehe Gratulerer med operasjonsdato! Er du nervøs? Det var jeg og, men jeg ser i ettertid at det var helt bortkasta, Fornebuklinikken er veldig greie, de tar godt vare på deg og fra du kommer inn til du er ferdig operert går veldig fort! Hvilken størrelse er du nå, og hva vil du bli? Hvem skal operere deg? takk for det Imsdal... :-) Litt nervøs er jeg jo... men ikke så veldi for oprasjonsdagen.. mer for dagene etter og for resultatet.. er kjempe redd for å få noen kjipe komplikasjoner... jeg var på konsultasjon hos han Dillerud eller hva han heter... kjempe koseli kar.. men det er han andre som skal operere meg... han med det vanskelige etternavnet.. :-p Pål er vel fornavnet.. jeg er vel en liten A-cup, men på grunn av resten av kroppen så må jeg bruke en 80B bh.. som jeg selvfølgeli IKKE fyller... men håper på å bli en full B størrelse... vil ikke at det skal synes liksom..
kiddox Skrevet 15. mai 2008 #4670 Skrevet 15. mai 2008 Jeg må innrømme at jeg er såpass lang tid unna barn foreløpig at jeg ikke har begynt å lese alt om hvor viktig amming er for barna. Antar det finnes nok av tråder her inne der jeg kan lese om det!! (sikkert i dagesvis!!) :kaffe: Klart det er noe jeg må tenke nøye gjennom. Forsåvidt enig i at det høres egositisk ut - objektivt sett - å velge bort amming, men det er så mange ting som spiller inn her. Jeg har aldri vært fornøyd med mitt utseende. Jeg er helt sikker på at jeg vil bli fornøyd med helheten hvis puppene blir større. Etter gaviditet/amming er det så mange andre ting som forandrer seg på kroppen og.. Hadde jo vært fint om alt var fint samtidig!! Men, kanskje det ikke blir like viktig da...? :klø: Hei på deg Beklager hvis jeg virket belærende.. det var ikke min mening i det hele tatt Dette med amming er jo selvsagt noe man velger selv.. og som du sier er det vanskelig å ta stilling til dette nå, siden det er så langt unna i tid.. Jeg kan skrive under på at det er like viktig å føle seg vel med kroppen sin etter at man har fått barn Så masse lykke til
Gjest Imsdal Skrevet 15. mai 2008 #4671 Skrevet 15. mai 2008 takk for det Imsdal... :-) Litt nervøs er jeg jo... men ikke så veldi for oprasjonsdagen.. mer for dagene etter og for resultatet.. er kjempe redd for å få noen kjipe komplikasjoner... jeg var på konsultasjon hos han Dillerud eller hva han heter... kjempe koseli kar.. men det er han andre som skal operere meg... han med det vanskelige etternavnet.. :-p Pål er vel fornavnet.. jeg er vel en liten A-cup, men på grunn av resten av kroppen så må jeg bruke en 80B bh.. som jeg selvfølgeli IKKE fyller... men håper på å bli en full B størrelse... vil ikke at det skal synes liksom.. Jeg tror om man følger alle "regler" både før og etter operasjonen, som å holde seg i ro, ikke løfte osv. så skal det en del til å få noen komplikasjoner (er min tankegang da), og siden du ikke er på jakt etter enorme pupper så går det nok sikkert kjempefint! Det var Pål som opererte meg også, han var veldig koslig og flink! Opptatt av at det skulle se naturlig ut og at jeg ikke skulle se operert ut. Selvfølgelig synes det at jeg har gått fra en A til en C, men jeg har ennå ikke fått noen kommentarer, og jeg tror egentlig ikke folk ser noe særlig forskjell (eller legger merke til slikt). De få som vet om min operasjon er overrasket over hvor naturlig det ser ut Når skal du opereres? Hvor mye skal du legge inn?
skorpion84 Skrevet 15. mai 2008 #4672 Skrevet 15. mai 2008 Jeg tror om man følger alle "regler" både før og etter operasjonen, som å holde seg i ro, ikke løfte osv. så skal det en del til å få noen komplikasjoner (er min tankegang da), og siden du ikke er på jakt etter enorme pupper så går det nok sikkert kjempefint! Det var Pål som opererte meg også, han var veldig koslig og flink! Opptatt av at det skulle se naturlig ut og at jeg ikke skulle se operert ut. Selvfølgelig synes det at jeg har gått fra en A til en C, men jeg har ennå ikke fått noen kommentarer, og jeg tror egentlig ikke folk ser noe særlig forskjell (eller legger merke til slikt). De få som vet om min operasjon er overrasket over hvor naturlig det ser ut Når skal du opereres? Hvor mye skal du legge inn? huff.. jeg håper det er sånn... jeg har oprasjonsdato 16 juni, så jeg har sommeren å komme meg på, og holde meg i ro på, før jeg begynner i full jobb på en småbarnsavdeling i august jeg veit ikke helt hvor mye jeg skal legge inn... men prøvde jo sånne innlegg i en sportsBH på konsultasjonen.... det blir mellom 200 og 260 tror jeg.. kommer litt ann på hva det er plass til... jeg er litt redd for at det kan bli rippling om jeg legger inn så mye som 260... må snakke mer med kirurgen om det på oprasjonsdagen... så kommer det jo ann på hvor mye det er plass til også.. kirurgen sa at siden jeg har små og unge pupper, så er det ikke plass til så mye mer enn 260... på konsultasjonen snakket vi mest om sånne dråpeforma proteser... tror kanskje det blir det på meg... det fyller vel litt mer på oversia tror jeg... men detta er jeg heller ikke sikker på... men det jeg hvertfall ikke veit, er om jeg skal ha silikon eller sånn MPU innlegg... er det noen her som har noen formening om disseto forskjellige typene innlegg?
BuBee Skrevet 15. mai 2008 #4673 Skrevet 15. mai 2008 Jeg må innrømme at jeg er såpass lang tid unna barn foreløpig at jeg ikke har begynt å lese alt om hvor viktig amming er for barna. Antar det finnes nok av tråder her inne der jeg kan lese om det!! (sikkert i dagesvis!!) :kaffe: Klart det er noe jeg må tenke nøye gjennom. Forsåvidt enig i at det høres egositisk ut - objektivt sett - å velge bort amming, men det er så mange ting som spiller inn her. Jeg har aldri vært fornøyd med mitt utseende. Jeg er helt sikker på at jeg vil bli fornøyd med helheten hvis puppene blir større. Etter gaviditet/amming er det så mange andre ting som forandrer seg på kroppen og.. Hadde jo vært fint om alt var fint samtidig!! Men, kanskje det ikke blir like viktig da...? :klø: Forstår at det er vanskelig å ta stilling til noe som er så langt unna. Men føler likevel for å dele tankene som det. Siden jeg nå er i en litt annen situasjon enn deg. Jeg har alltid tenkt på silikon selv, fra jeg var fjortis. Ikke gøy å være på klineren og ha noia for hånda som kom snikende under genseren for å oppdage at det kun var bh der, uten fyll. Selvfølgelig er det andre deler av kroppen som forandrer seg etter graviditet og amming, men for meg har det uten tvil gått værst utover puppene. Men siden jeg nå ser hvor viktig (og riktig for meg) det var å vente til etter graviditet og amming så vil jeg dele dette også, på lik linje med andre puppeerfaringer. For meg var det rett å vente med operasjon, amme lenge osv. For andre er det kanskje tvert om, og jeg håper ingen tar det som belæring eller noe sånt. For fra min side var det ment som erfaringsutveksling. Håper du blir fornøyd med valget, uansett når det måtte bli.
BuBee Skrevet 15. mai 2008 #4674 Skrevet 15. mai 2008 på konsultasjonen snakket vi mest om sånne dråpeforma proteser... tror kanskje det blir det på meg... det fyller vel litt mer på oversia tror jeg... men detta er jeg heller ikke sikker på... Dråpeforma fyller vel mindre på oversiden?
skorpion84 Skrevet 15. mai 2008 #4675 Skrevet 15. mai 2008 Dråpeforma fyller vel mindre på oversiden? hmm.. oki... ja jeg veit ikke jeg... men de er jo på en måte "lengre" da... ovale på en måte... sånn at de begynner lengre oppe enn de som er runde...
essorypa Skrevet 15. mai 2008 #4676 Skrevet 15. mai 2008 hei hei... nå veit jeg ikke om jeg gjør detta riktig, for jeg har aldri gjort detta før... jeg fant denna tråden i går, og har vært småfengsla av den siden... synes det er flott med en sånn tråd uten drittslenging... selv vurderer jeg fornebuklinikken.. eller... egentli så har jeg vel bestemt meg.. var på konsultasjon tirsdag denna uka.. fått oprasjonsdato og alt.. spørs bare om jeg tørr å gjennomføre.. hei hei,å vælkommen te oss d her e ei knall fin side,så bra at du vart fængsla må gratulere me operasjonsdato da,d e itj nå å gru sæ te hvertfall d e bare 4 daga igjen te mæ å vent no,d her går så fort glæde mæ utroli my te nye du får ha lykke te me valget av størrelse da,d går sikkert kjempefint
essorypa Skrevet 15. mai 2008 #4677 Skrevet 15. mai 2008 Nå har jeg endelig fortalt det til mamma, og hun tok det veldig bra. sa hun forsto og sa til og med at hun kunne sponse! herregud, det var en rar samtale å ha med mamma..hadde kvidd meg så lenge til det. uten grunn! hun skal fortelle det til pappa...og så skal han kjøre meg til klinikken...det blir rart... i morgen er dagen. jeg er nervøs. mye mamma og pappa her men er altså 22 år. oi d va jo kjempefint da mamma støtte mæ 100% hu å,d e så bra azza hihi d e mamma som ska pass på mæ etter operasjon da,ska bo te ho i ei uke d e veldi kjekt me foreldre som vil hjelp te,ska bi godt å bo hem te mamma etterpå ja....d ska vær sikkert=) du får ha lykke te i mårra da,må kom me oppdatering når du føle dæ i formen;)
skorpion84 Skrevet 15. mai 2008 #4678 Skrevet 15. mai 2008 hei hei,å vælkommen te oss d her e ei knall fin side,så bra at du vart fængsla må gratulere me operasjonsdato da,d e itj nå å gru sæ te hvertfall d e bare 4 daga igjen te mæ å vent no,d her går så fort glæde mæ utroli my te nye du får ha lykke te me valget av størrelse da,d går sikkert kjempefint Tusen takk! :-)
luresnuppa Skrevet 15. mai 2008 #4679 Skrevet 15. mai 2008 Hei, Fuerza! Hvordan har det gått med deg i dag? Håper du kommer snart på nett igjen, så vi får høre hvardan det er med deg... Men uansett: GRATULERER MED NYE BOOBS!!!!! Du fortjener en liten dans! God bedring enn så lenge! Selv har jeg endelig vært på konsultasjon. Skal legge inn 325-350. Det ville bli veldig naturlig, mente kirurgen. Var noe sånnt jeg ønsket selv også. Skal ikke operere før etter sommeren jeg, da. Har ikke lyst til å gå sommeren i møte med sportsBH...
MissSue Skrevet 15. mai 2008 #4680 Skrevet 15. mai 2008 Hei! Da har jeg endelig fått operasjonsdato, skal opereres 11.juni på Fornebuklinikken:-) Håpet på en dato litt tidligere, men sånn går det når man er så treg... He he... Skal legge inn 260 over muskel, evt. mer hvis det trengtes. Skulle han se ann under operasjonen. Er per dags dato en stor B-liten C, og skulle visst da bli en full C.. Litt tomrom etter vektnedgang nemlig... Så nå gleder jeg meg masse, har jo lest mye positivt om Fornebuklinikken:-) Bare jeg klarer å vente da, føles som en evighet!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå