Levy Skrevet 13. mai 2008 #4641 Skrevet 13. mai 2008 Ble oppringt fra Klinikk Stokkan i dag, og de hadde ledig time til meg om en uke. Iiik. En uke er kortkort tid. Var det ikke en "sjekkliste" her inne som var grei å ha før operasjonen?
kiddox Skrevet 13. mai 2008 #4642 Skrevet 13. mai 2008 Gratulere så masse med operasjonsdato En uke går jo kjempe fort!! Masse lykke til
essorypa Skrevet 13. mai 2008 #4643 Skrevet 13. mai 2008 Ble oppringt fra Klinikk Stokkan i dag, og de hadde ledig time til meg om en uke. Iiik. En uke er kortkort tid. Var det ikke en "sjekkliste" her inne som var grei å ha før operasjonen? oi oi oi,d går jo fort da æ bi operert på klinikk stokkan førstkommende mandag tia har gått så fort,vet du kess lege du får da? d her bi ei spennende uke me venting på oss begge 2 ønske dæ lykke te,kanskje vi sees der klæmma
kiddox Skrevet 13. mai 2008 #4644 Skrevet 13. mai 2008 Hei på dere I dag er det fire uker siden jeg ble operert, og alt er gått helt fint. Jeg er veldig fornøyd med str og form. Nå ligger jeg på siden når jeg sover.. det var en lettelse å slippe ryggleie.. huff og huff.. men jeg lurer på en liten ting.. når sånn ca blir puppene mykere..? Mine er fremdeles ganske harde.. Hvis noen vet, setter jeg pris på svar.. Lykke til, til deg også essorypa.. er jo ikke lenge til mandag, da
essorypa Skrevet 13. mai 2008 #4645 Skrevet 13. mai 2008 Hei på dere I dag er det fire uker siden jeg ble operert, og alt er gått helt fint. Jeg er veldig fornøyd med str og form. Nå ligger jeg på siden når jeg sover.. det var en lettelse å slippe ryggleie.. huff og huff.. men jeg lurer på en liten ting.. når sånn ca blir puppene mykere..? Mine er fremdeles ganske harde.. Hvis noen vet, setter jeg pris på svar.. Lykke til, til deg også essorypa.. er jo ikke lenge til mandag, da tusn takk kiddox :gjeiper: d går fort no ja hihi. så bra du slipp ryggleie nå mer da hehe,dæm si jo at dæm ska bi myar etter 4-6uka tru æ :-D tru d e mest vanli ja.....så bra at du e fornøyd me størrelsa å formen på dem da kess størrelse tok du da? å hadd du my fra før?
missilly Skrevet 13. mai 2008 #4646 Skrevet 13. mai 2008 Missilly hvordan går det med deg? Har du fått av deg bandasjen? Ble du fornøyd?? Når du var på konsultasjon på colosseum, fikk du prøve innleggene i bh da? Fikk du bra inntrykk av hvordan de kom til å bli eller var det vrient å se? Sliter så med tanke på str. Ser på før og etter bilder og jeg synes ikke de henger på greip! Du tok 240? Hei! Joda, det går bra. Jeg hadde ikke spesielt vondt dagene etter operasjonen (opererte torsdag), og har ikke tatt noen smertestillende i det hele tatt. MEN jeg har hatt ganske vondt fra søndagen og frem til i dag, veldig stikninger i det ene brystet. Håper dette er normalt, tror jeg har lest noe om det. Nerver som lever sitt eget liv. Jeg var i dåp på søndag, og har i tillegg gått et par lange turer. Mulig jeg beveger meg for mye, men føler meg fin. I dag var jeg tilbake på jobb og, etter 5 dager..hehe. Men kjørte ikke bil da Det verste er egentlig at jeg føler jeg ikke får trukket pusten inn ordentlig, føler meg "påkjørt" og tungpustet fortsatt. Også det å måtte ligge på ryggen, i litt høyde.. får ikke sove ordentlig da.. vil så gjerne rulle rundt på siden Tok av bandasjen på søndag, og dusjet. Det gikk fint. De er hovne, og ser veldig runde og stive ut.. men en veldig fin størrelse. Er kjempefornøyd, 240 cc var helt perfekt. Tapen er fortsatt på, den skal visst være på helt til den faller av selv. Og det kan jo ta sin tid. Håper bare arrene blir fine.. nysgjerrig på hvordan sårene ser ut. Jeg prøvde ut innleggene i en bh på konsultasjon, og tok på meg en stram t-skjorte over. Så kunne jeg se hvordan det ville bli med stramme klær, det var nemlig viktig for meg at man ikke åpenlyst kunne se at jeg har silikon. Det kommer an på hvor mye brystvev man har fra før, jeg hadde en del fordi jeg var en 80B fra før (så vidt, med puteinnlegg..hehe). Så jeg ble en C med 240 cc.
Frigg Skrevet 13. mai 2008 #4647 Skrevet 13. mai 2008 Hei på dere I dag er det fire uker siden jeg ble operert, og alt er gått helt fint. Jeg er veldig fornøyd med str og form. Nå ligger jeg på siden når jeg sover.. det var en lettelse å slippe ryggleie.. huff og huff.. men jeg lurer på en liten ting.. når sånn ca blir puppene mykere..? Mine er fremdeles ganske harde.. Hvis noen vet, setter jeg pris på svar.. Lykke til, til deg også essorypa.. er jo ikke lenge til mandag, da Nå er dt 2mnd siden jeg opererte, og mine pupper er nå ganske så myke Ikke så myke som vanlige pupper selvfølgelig, men det kommer de nok heller aldri til å bli. Men de vil nok fortsatt bli mykere Men det jeg synes er så rart, er at mine pupper blir ikke kalde, slik som mange sier at de blir. Men mine blir veldig varme Men jeg er bare glad for at de ikke blir kalde jeg da
cypress Skrevet 13. mai 2008 #4648 Skrevet 13. mai 2008 Hei. Jeg er også 28 og skal gifte meg snart. Ser veldig fin ut i brudekjolen med de nye puppene . Ble operert for drøye 2 mnd siden. Valgte å gjøre det før barn, og jeg angrer foreløpig ikke i det hele tatt. Det er helt fantastisk å ha pupper, en helt ny verden som har åpna seg for meg. Har det vanvittig mye bedre med meg selv. Vurderer å droppe ammingen, men får ta den endelige avgjørelsen når den tid er kommet. Pie Å, det var interessant å lese om! Når skal du gifte deg da? Tenker at om jeg skal gjøre dette før bryllup, bør jeg vel gjøre det en stund før Dagen? I tilfelle de trenger litt tid til å "sette seg", tenker jeg. Nå skal ikke jeg gifte meg før mai 2009 da, så jeg har foreløpig god tid.. Droppe amming ser jeg absolutt på som et alternativ. Jeg er i hvert fall ikke blitt hjernevasket av ammepolitiet enda...
fuerza Skrevet 13. mai 2008 #4649 Skrevet 13. mai 2008 Jeg skal operere på torsdag, 215 under muskel. Jeg ser veldig frem til å bli ferdig med det, får ikke konsentrert meg om noe annet (eksamenslesing!!) fordi jeg kun går å bekymrer meg over tiden etter op. Hvordan vil resultatet bli? oppstår det komplikasjoner? vil jeg være i form til å lese til eksamen? Hvordan blir det å jobbe ganske mye i sommer? Vil puppene bli naturlig? Hvordan er smerten etter operasjonen? Hvordan skal jeg fortelle til mamma at jeg skal bo hos henne 14 dager etter operasjonen? Hun vet jeg skal bo der, offisiel grunn er eksamenslesing, uoffisiel silikonoperasjon! :S Har enda ikke klart å fortelle det til noen, noe som er MILDT sagt dumt! så jeg gleder meg så vanvittig til 2 månder frem i tid, og da vil jeg forhåpentligvis fått svar på alle mine bekymringer og forhåpentligvis være fornøyd.
cypress Skrevet 13. mai 2008 #4650 Skrevet 13. mai 2008 Lykke til Fuerza!!! Håper du finner en løsning på alt!! Skal tenke på deg på torsdag!!
fuerza Skrevet 13. mai 2008 #4651 Skrevet 13. mai 2008 Lykke til Fuerza!!! Håper du finner en løsning på alt!! Skal tenke på deg på torsdag!! Takk! skal selvfølgelig oppdatere hvordan det gikk når formen tilsier det
BuBee Skrevet 13. mai 2008 #4652 Skrevet 13. mai 2008 Må bare nevne til dere som tenker på silikon og amming. Det er mange som får kapsel i forbindelse med amming. Og etter en graviditet er det slett ikke sikkert de ser like bra ut selv om man ikke ammer. Personlig hadde jeg ventet når jeg ser hvor viktig det har vært for meg og barna å amme. Og for å være ærlig så synes jeg det er litt egoistisk å droppe amminga til fordel for nye pupper. Men meg om det. Ønsker ikke å starte noen ammediskusjon nå altså. For all del jeg skjønner hvor vondt det er å gå å ikke føle seg vel, jeg har vært der. kiddox: Tror mine var begynte å mykne etter fire uker, men det er nok individuelt. Jeg var generelt lite hoven og etter fra dess har de nok ikke forandret seg mye hos meg. Gi det 6 uker ihvertfall, så er de nok mykere. Jeg har muligens funnet dato for ny operasjon. Kunne fått det så tidlig som mandag, men det går ikke m.t.p. bestilling av innlegg og jobben. 28.mai tenker jeg det kan bli. Skal sende en mail å høre. Grugleder meg! Vet jo hva jeg går til da.
Julie3 Skrevet 13. mai 2008 #4653 Skrevet 13. mai 2008 Jeg prøvde ut innleggene i en bh på konsultasjon, og tok på meg en stram t-skjorte over. Så kunne jeg se hvordan det ville bli med stramme klær, det var nemlig viktig for meg at man ikke åpenlyst kunne se at jeg har silikon. Det kommer an på hvor mye brystvev man har fra før, jeg hadde en del fordi jeg var en 80B fra før (så vidt, med puteinnlegg..hehe). Så jeg ble en C med 240 cc.
pie Skrevet 13. mai 2008 #4654 Skrevet 13. mai 2008 He he, ja ammepolitiet er oppskrytt. Kjenner faktisk flere som sterkt vurderer å ikke amme neste gang de får barn, da de synes det er noe styr og selv om de ikke har silikon. Operte 10 uker før bryllupet, altså i mars, og det er absolutt nok tid. Syntes det var betryggende at det ikke var rett før, med tanke på smerter o.l. Ville nok aldri operert meg tett inntil bryllupet, greit å ha litt tid å komme seg på. Nå føler jeg meg mer enn pigg nok, og puppene er nesten ikke ømme lenger i det hele tatt. Pie
pie Skrevet 13. mai 2008 #4655 Skrevet 13. mai 2008 He he, ja ammepolitiet er oppskrytt. Kjenner faktisk flere som sterkt vurderer å ikke amme neste gang de får barn, da de synes det er noe styr og selv om de ikke har silikon. Operte 10 uker før bryllupet, altså i mars, og det er absolutt nok tid. Syntes det var betryggende at det ikke var rett før, med tanke på smerter o.l. Ville nok aldri operert meg tett inntil bryllupet, greit å ha litt tid å komme seg på. Nå føler jeg meg mer enn pigg nok, og puppene er nesten ikke ømme lenger i det hele tatt. Blir spennende å se hvordan de blir etter jeg har fått barn. Noen sier at puppene faktisk blir enda finere etterpå, mens andre sliter med kapsel. Så umulig å si, men jeg valgte å ta sjangsen. Hatt dårlig sjøltillitt mer enn lenge nok. Så burde vel heller ha operert meg før enn å vente ihvertfall. Pie
missilly Skrevet 14. mai 2008 #4656 Skrevet 14. mai 2008 (endret) Når man prøver innleggene i en bh, ser man godt fasong og str da? Eller blir det veldig klumpete og rart? Nei jeg vil heller ikke at man åpenlyst skal kunne se det når jeg tar det, det er kun kjæresten min som skal vite om det, så er liksom samme greie med meg. Har du bilder eller har du sett noe bilder på nett som ser ut som dine nå? Kan du skrive opp linken i såfall? Hadde vært knall! Skjønner meg ikke på bildene jeg har sett. Plutselig dukker det opp bilder av folk som har tatt 340 som nesten ser mindre ut enn 240 osv. Dette ligner en del på mine, ihvertfall formen. Jeg har nok litt mindre.. En annen forskjell er at jeg hadde litt mer brystvev fra før (en b-cup), og tok over muskel. Bilde Endret img-tag til url /Furstina (moderator) les mer Man kan lett bli blind på alle bildene man ser på nett, ihvertfall fra de amerikanske nettsidene som nesten utelukkende opererer under muskel. Noen som jeg synes ser bra ut har plutselig operert inn 400 cc osv. Jeg trodde at jeg ville trenge over 300 cc for å få det resultatet jeg var ute etter, men jeg tok tydeligvis feil. På konsultasjonen begynte han å snakke om så lite som 200 cc! Og vi ble til slutt enige om 240 cc, etter han hadde lovet flere ganger at det ville se naturlig ut Jeg tror du vil bli klokere av å gå på konsultasjon, alt kommer an på hvor mye pupp/brystvev du har fra før. Jeg hadde jo noen cc på egenhånd, ikke alle har det. Det blir litt rart når man prøver bh med innleggene, fordi innleggene vises så godt (er jo ikke noe hud/polstring over), men det gir en god pekepinn på hvor langt de vil stå ut og generell størrelse. Endret 18. mai 2008 av Furstina
essorypa Skrevet 14. mai 2008 #4657 Skrevet 14. mai 2008 (endret) Dette ligner en del på mine, ihvertfall formen. Jeg har nok litt mindre.. En annen forskjell er at jeg hadde litt mer brystvev fra før (en b-cup), og tok over muskel. Bilde les mer Man kan lett bli blind på alle bildene man ser på nett, ihvertfall fra de amerikanske nettsidene som nesten utelukkende opererer under muskel. Noen som jeg synes ser bra ut har plutselig operert inn 400 cc osv. Jeg trodde at jeg ville trenge over 300 cc for å få det resultatet jeg var ute etter, men jeg tok tydeligvis feil. På konsultasjonen begynte han å snakke om så lite som 200 cc! Og vi ble til slutt enige om 240 cc, etter han hadde lovet flere ganger at det ville se naturlig ut Jeg tror du vil bli klokere av å gå på konsultasjon, alt kommer an på hvor mye pupp/brystvev du har fra før. Jeg hadde jo noen cc på egenhånd, ikke alle har det. Det blir litt rart når man prøver bh med innleggene, fordi innleggene vises så godt (er jo ikke noe hud/polstring over), men det gir en god pekepinn på hvor langt de vil stå ut og generell størrelse. de her va jo kjempefine da æ prøvd innlegg på konsultasjon,men dæm va my mindre enn de æ sku ha....tru dæm va rundt 240 dæm æ prøvd,å legen ment at æ sku ha 320 men æ stole på at ho vet ka som bi bra da å lykke te dokker som ska opereres snart :danse: Endret 18. mai 2008 av Furstina
Levy Skrevet 14. mai 2008 #4658 Skrevet 14. mai 2008 oi oi oi,d går jo fort da æ bi operert på klinikk stokkan førstkommende mandag tia har gått så fort,vet du kess lege du får da? d her bi ei spennende uke me venting på oss begge 2 ønske dæ lykke te,kanskje vi sees der klæmma Jeg var på konsultasjon hos Evjen, så da blir det vel han som skal operere. Enn du? Ja, det blir noen spennende dager fremover, og jeg skal være så glad når jeg våkner med nye pupper. Lykke til til deg også. Du skrive rapport fra operasjonsdagen da.
kiddox Skrevet 14. mai 2008 #4659 Skrevet 14. mai 2008 tusn takk kiddox :gjeiper: d går fort no ja hihi. så bra du slipp ryggleie nå mer da hehe,dæm si jo at dæm ska bi myar etter 4-6uka tru æ :-D tru d e mest vanli ja.....så bra at du e fornøyd me størrelsa å formen på dem da kess størrelse tok du da? å hadd du my fra før? heisann Føre operasjonen hadde jeg 80B, nå er jeg en full 80C kanskje en liten D Jeg har tatt 300cc delvis under muskel.. Etter tre barn og litt opp/ned i vekt hadde jeg også litt heng så jeg fikk et løft i samme slengen..så nå strutter di igjen kanskje derfor di er ganske harde/faste ennå.. Jeg er vel kanskje en smule utolmodig.. hehe.. Til dere som vurderer å ikke amme.. vil jeg bare si: tenk dere godt om før dere velger det bort.. men det regner jeg jo egentlig med at dere gjør også da..
essorypa Skrevet 14. mai 2008 #4660 Skrevet 14. mai 2008 Jeg var på konsultasjon hos Evjen, så da blir det vel han som skal operere. Enn du? Ja, det blir noen spennende dager fremover, og jeg skal være så glad når jeg våkner med nye pupper. Lykke til til deg også. Du skrive rapport fra operasjonsdagen da. æ ska ha hu dama der æ,anne tru æ hu het ja d bli spennende no ja hehe,bare 5 daga igjen te mæ ja itj sant,d bli hærli å våkne me puppa du må skriv rapport du å,håpe at æ får inn nette neste uke da....ska vær te mamma å bi dulla me d ska bi så godt å ha nån te å hjelp mæ,kar`n min kan itj ta sæ fri fra jobben så men men,d går greit når mamma e der for mæ :juhu: :juhu: kess dag va d du sku bi operert igjen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå