Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Ny her jeg...og har noen spm.

Lurte på om det er noen her som nylig har operert seg på Fana medisinske? Har hørt at de er flinke der, og vurderer å ringe å få en konsultasjonstime.

Jeg er så misfornøyd med puppene mine etter å ha ammet 2 barn. De er små og hengete, og jeg har skikkelig problemer med å vise de frem, til og med ovenfor gubben. Kommer aldri i livet til å vise meg i bikini i sommer. :(

Jeg er ganske liten, bare 158 høy og ca 48kg. Alle Bh'ene mine er i 75b, men de er for store nå. Er vel egentlig en 70b eller 75a...

Er usikker på hvor store implantater jeg vil ha, men kunne vel egentlig tenke meg en c-cup.

Har mest lyst til å legge de fremfor muskelen, for jeg er ganske pinglete når det kommer til smerter og sånn...men må vel høre på kirurgen. Kommer til å spørre om gummibjørn-implantatet siden dette er det som regnes som et av de tryggeste. Må sikkert ha glatt implantat siden jeg ikke har så mye brystvev. (jeg tror ihvertfall at jeg ikke har det) Vil ha lavprofil tror jeg..

Pleier man alltid prøve proteser på klinikken før operasjon? Hvordan ser disse protesene ut?

Jeg hadde blitt superglad om jeg kunne fått sett noen før/etterbilder av dere som har tatt brystforstørrelse, gjerne dere som har valgt noenlunde samme str som meg (c-cup)

Snøkrystall

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Snøkrystall

Jeg er ikke operert hos Fana Med., men var på konsultasjon der. De ble andrevalget. Har hørt mest bra erfaringer derfra, men også noen dårlige. Tror de hadde en kirurg der som er sluttet nå som sto for de...

Jeg var nok også en a-cup (som har vært en stor C under amming-mye løs hud mao.) La inn 290ml foran muskel og har nå en C-cup.

Jeg hadde også asymmetri og skulle få rettet det. Det ble ikke gjort likevel under operasjonen, noe jeg er misfornøyd med. Så jeg skal på ny konsultasjon nå om en time for å vurdere ny operasjon. Får jeg det kommer jeg til å legge inn mer også, for jeg er ikke helt fornøyd med størrelsen heller mtp. det jeg hadde forventet.

Jeg er ikke tøff nok til å legge ut bilder her...

Gjest SuperJ
Skrevet

lavprofil med pupper som henger fra før blir vel ikke bra? hva med dråpeformede om du vil ha en naturlig look?

Gjest SuperJ
Skrevet
Ah jenter! dere er helter ;) Vi er noen modige chicas;)

Super janne - nydelig blogg , du ser veldig bra ut:) så skjønn jenta di er !! :)

jeg skal også blogge når det er min tur, følge dine fotspor.

2 mnd er altfor lenge å vente altså!! :P 25 dager og så er det min tur..ahha..heldige dere som har gjort det alt !

Noen som har peiling på dette med sol.. for jeg lurer på om jeg kan være ute i bikini 1 mnd etter operasjonen, er det bare arret som ikke skal få sol på seg? eller i det hele tatt, ikke noe sol første året??

takktakk, bloggen din hen da?

Skrevet

Skal se om jeg finner noen bilder av noen bryster som kan ligne på mine, så kanskje dere kan hjelpe meg å vurdere hva som kunne blitt fint?

Skrevet

Da blir det mest sannsynlig ny operasjon på meg...

Jeg fikk til slutt ja fra legen, men må betale innleggene selv.

Han prøvde sitt ytterste å snakke meg fra det, noe jeg hadde forventet han skulle gjøre. Hva ellers skal han gjøre. Han opererer meg jo gratis.

Argumentene han hadde synes jeg var litt drøye (og rare?).

Han mente at jeg helt sikkert ville få masse heng etter noen måneder vis jeg tok over 300ml. Dette til tross for at han sa at jeg har over middels bra hud.

Jeg kan da aldri tro at alle som legger inn over 300 og som har hatt de i over 1 år har hjempemegaheng nå?!?

Jeg skal også få et større innlegg på den ene siden, og på dette punktet står det i papirene mine at jeg har asymmetri og skal ha større innlegg på ene siden.

Her synes jeg han snakket litt rundt seg selv. Dersom jeg tar over 300 vil huden tøye seg og jeg vil få heng. Dersom jeg tar mer i den ene vil den minste strutte mer enn den største. Da sier jeg at da er det vel sannsynlig at huden strekker seg mer på den minste siden siden den har fått tyngst innlegg slik at den ikke strutter like mye etter en stund. I.o.m. at han mente at huden ville tøye seg såpass mye at jeg ville få heng liksom. Skjønner dere hva jeg mente nå?

Da ble han ihvertfall stum.

Jeg fikk ihvertfall ja, det var det jeg håpet på og har tenkt på hver eneste dag de siste to månedene. Så jeg har egentlig bestemt meg for å gjøre det. Problemet nå er å finne tid i kalenderen.

Jeg fikk også beskjed om å gå hjem å prøve med ris og så skal jeg selv foreslå antall ml, profil, osv.

Jeg fikk se på forskjellige mål på innlegg, og det er uten tvil høyprofil jeg bør ha.

Han snakket også om cohesive(?) og formfaste innlegg. Vet noen forskjellen her?Med formfaste var det visst mindre sjangs for ripling, siden har har litt av det nå.

Nå sitter jeg med 30ml ris i bh'en på den ene siden, og det ser perfekt ut.

Skrevet

Snøkrystall: Det kommer litt an på hvor brei du er rundt brystkassen. Vekt, høyde osv.

Gjest SuperJ
Skrevet

jeg har Coschive gel... forskjellen er at man kan rett å slett skjære de i to uten noe renner ut. derav navnet "Gummibjørn".

de har også livstidsgarangi fra "fabrikken".

jeg tror ikke man får hengepupper med over 300g. da ligger jeg dårlig ann ivertfall!

han virker snodig han du var hos.

Skrevet

Han er egentig veldig grei altså, men det er vel ikke annet å forvente at han skal prøve å snakke meg fra det når jeg ber han operere meg gratis. ;)

Jeg mener det er sånne som deg jeg har. Formfaste har jeg ikke hørt om...

Hvilken overflate har du?

Skrevet
Da blir det mest sannsynlig ny operasjon på meg...

Jeg fikk til slutt ja fra legen, men må betale innleggene selv.

Han prøvde sitt ytterste å snakke meg fra det, noe jeg hadde forventet han skulle gjøre. Hva ellers skal han gjøre. Han opererer meg jo gratis.

Argumentene han hadde synes jeg var litt drøye (og rare?).

Han mente at jeg helt sikkert ville få masse heng etter noen måneder vis jeg tok over 300ml. Dette til tross for at han sa at jeg har over middels bra hud.

Jeg kan da aldri tro at alle som legger inn over 300 og som har hatt de i over 1 år har hjempemegaheng nå?!?

Jeg skal også få et større innlegg på den ene siden, og på dette punktet står det i papirene mine at jeg har asymmetri og skal ha større innlegg på ene siden.

Her synes jeg han snakket litt rundt seg selv. Dersom jeg tar over 300 vil huden tøye seg og jeg vil få heng. Dersom jeg tar mer i den ene vil den minste strutte mer enn den største. Da sier jeg at da er det vel sannsynlig at huden strekker seg mer på den minste siden siden den har fått tyngst innlegg slik at den ikke strutter like mye etter en stund. I.o.m. at han mente at huden ville tøye seg såpass mye at jeg ville få heng liksom. Skjønner dere hva jeg mente nå?

Da ble han ihvertfall stum.

Jeg fikk ihvertfall ja, det var det jeg håpet på og har tenkt på hver eneste dag de siste to månedene. Så jeg har egentlig bestemt meg for å gjøre det. Problemet nå er å finne tid i kalenderen.

Jeg fikk også beskjed om å gå hjem å prøve med ris og så skal jeg selv foreslå antall ml, profil, osv.

Jeg fikk se på forskjellige mål på innlegg, og det er uten tvil høyprofil jeg bør ha.

Han snakket også om cohesive(?) og formfaste innlegg. Vet noen forskjellen her?Med formfaste var det visst mindre sjangs for ripling, siden har har litt av det nå.

Nå sitter jeg med 30ml ris i bh'en på den ene siden, og det ser perfekt ut.

d va jo veldi rart da hehe,men d her e no nå du bestemme sjøl da:)

æ vet itj kess d e me heng å sånn,men legen min ment at æ mått ha 320 i hver for at d sku sjå bra ut....

æ hadd så my løshud etter amminga,derfor hadd æ plass te så my ment ho:)

:fnise:

hvis han operere dæ gratis så tru æ d e grunn te at han sa at du itj mått gjør d :ler:

lægan vil spar mest muli pæng vøtt;)

men æ si gå for d du føle for æ,føle du at du vil føl dæ likar me nye så gjør du d :jepp:

lykke te me risposeprøvinga da,æ helj på me d æ å :roll:

Skrevet

no e d bare 8 daga igjen te den store dagen :juhu:

æ glæde mæ som en lit`n unge i en godteributikk :fnise:

e d fler som ska opereres snart el?

ty d e litt roli innpå her for tia :trist:

Skrevet

Hei!

Er ny her, og tenkte jeg skulle dele min historie! :)

Jeg er 28 år, og har nesten ikke pupper (75A). Jeg er tynn ellers også, så det"passer" jo forsåvidt. Jeg går ALLTID med bh med innlegg, og da føler jeg at det ser fint ut. Så det er ikke mer som skal til for at jeg er fornøyd. Men i perioder tenker jeg mye på om jeg kanskje skulle lagt inn silikon. Nå er jeg endelig ferdig med studiene, og vil ha råd til det også...

Dere som har gjort det - tror dere det er "verdt det", å ta operasjonen når det bare er så lite jeg ønsker for å bli fornøyd? Eller ville dere anbefale å bare fortsette med innlegg i bhen?

Det jeg faktisk har størst problemer med er hva folk vil tenke om meg dersom jeg tar operasjon. Vet det er helt håpløst teit, men jeg har ikke lyst til at folk skal tenke på meg som "hun med silikonpuppene". Så hvis noen kan snakke meg bort fra sånne tåpelige tanker er jeg glad for det!!

Min samboer sier at hvis jeg vil ta operasjon støtter han men, og hvis ikke syns han jeg er fin som jeg er. Så det er deilig med den støtten i hvert fall. Snille kjærsten min.. :hjerter_rundt:

Vi skal forresten gifte oss i mai neste år, og kommer nok til å prøve å bli gravide ganske snart deretter. Bør jeg da uansett vente til etter den perioden er over? Skulle jo gjerne ha fine pupper i bryllupet, men... Så at SuperJ anbefalte over her å vente til man er ferdig med amming..

Kjempeglad for alle som kan veilede meg litt! Denne tråden er helt super! Har lest nesten hele! :)

Skrevet
Hei!

Er ny her, og tenkte jeg skulle dele min historie! :)

Jeg er 28 år, og har nesten ikke pupper (75A). Jeg er tynn ellers også, så det"passer" jo forsåvidt. Jeg går ALLTID med bh med innlegg, og da føler jeg at det ser fint ut. Så det er ikke mer som skal til for at jeg er fornøyd. Men i perioder tenker jeg mye på om jeg kanskje skulle lagt inn silikon. Nå er jeg endelig ferdig med studiene, og vil ha råd til det også...

Dere som har gjort det - tror dere det er "verdt det", å ta operasjonen når det bare er så lite jeg ønsker for å bli fornøyd? Eller ville dere anbefale å bare fortsette med innlegg i bhen?

Det jeg faktisk har størst problemer med er hva folk vil tenke om meg dersom jeg tar operasjon. Vet det er helt håpløst teit, men jeg har ikke lyst til at folk skal tenke på meg som "hun med silikonpuppene". Så hvis noen kan snakke meg bort fra sånne tåpelige tanker er jeg glad for det!!

Min samboer sier at hvis jeg vil ta operasjon støtter han men, og hvis ikke syns han jeg er fin som jeg er. Så det er deilig med den støtten i hvert fall. Snille kjærsten min.. :hjerter_rundt:

Vi skal forresten gifte oss i mai neste år, og kommer nok til å prøve å bli gravide ganske snart deretter. Bør jeg da uansett vente til etter den perioden er over? Skulle jo gjerne ha fine pupper i bryllupet, men... Så at SuperJ anbefalte over her å vente til man er ferdig med amming..

Kjempeglad for alle som kan veilede meg litt! Denne tråden er helt super! Har lest nesten hele! :)

så snill han e kjærestn din da :)

han min å sa akkurat d samme som din,at æ e fin som æ e men om æ villa ta silikon så mått æ bestem d sjøl :ler:

æ vil anbefal dæ å vent me silikon te du e ferdi me de ungan du vil ha,men d e itj nå i veien for at du kan ta d no å få unga etterpå helj....d må du nestn kjenn på sjøl,lægan si at d påvirke itj amminga så my hvis du har silikon innlegg!

har læst endel om d på nette idag æ :jepp:

forstår godt at du vil ha fine puppa te bryllypet,æ vil ha fine puppa te sommer`n :fnise:

om du vil ha bare litt større puppa så har itj d nå å si,du bestemme sjøl kor stor du vil ha dæm :-D

så æ vil bare si at du må bestem sjøl,d e kess du føle for egentli....ka vil d no,vil du bruk masse pænga på silikon puppa før bryllypet å føl dæ kjempefin...eller vil du spar pænga å få et kjempefint bryllyp?

valgets kvaler d her hehe,e itj enkelt azza;)

men hvis æ har vært dæ da så har æ gått for puppa,for æ vet kess du har d no....

æ har en litn A no,men går opp te en C tru æ etter operasjon:)

å æ vet kor d kjæm te å øk sjøltillitn azza,d betyr så my for oss damer å ha en fin figur :-D

så valget e ditt,æ e her for dæ om d e nå du lure på:)

klæmma fra mæ som snart får nye :fnise::sexy: :sexy:

Gjest SuperJ
Skrevet

det er absolutt værdt det, så lenge du selv blir fornøyd har det ikke noe å si hvor mye du har i :)

amming sliter og forandrer puppene grassalt, så jeg hadde ventet. Evt operere igjen etterpå.

Går sikkert fint å amme med innlegg, men det kan bli bortkastede penger?!

Skrevet

Tusen takk for svar jenter!! Dere er gode å ha! :)

Jeg tror jeg må tenke litt mer på dette her jeg, og lese litt mer om deres erfaringer. (Og spare penger...) Dukker det opp flere spørsmål vet jeg i alle fall hvor jeg skal henvende meg for å få svar!! :hallo:

Skrevet

Hei.

Jeg er også 28 og skal gifte meg snart. Ser veldig fin ut i brudekjolen med de nye puppene :). Ble operert for drøye 2 mnd siden. Valgte å gjøre det før barn, og jeg angrer foreløpig ikke i det hele tatt. Det er helt fantastisk å ha pupper, en helt ny verden som har åpna seg for meg. Har det vanvittig mye bedre med meg selv. Vurderer å droppe ammingen, men får ta den endelige avgjørelsen når den tid er kommet.

Pie

Skrevet

Missilly hvordan går det med deg? Har du fått av deg bandasjen? Ble du fornøyd?? :) Når du var på konsultasjon på colosseum, fikk du prøve innleggene i bh da? Fikk du bra inntrykk av hvordan de kom til å bli eller var det vrient å se? Sliter så med tanke på str. Ser på før og etter bilder og jeg synes ikke de henger på greip! :) Du tok 240?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...