Gjest SuperJ Skrevet 7. mai 2008 #4581 Skrevet 7. mai 2008 jeg var ute en time etter operasjonen, jeg fikk ikke sove og var så kvikk. microporeteipen er i sånn gjennmsiktig plast hylster en drar ut en bit og river av.
kiddox Skrevet 7. mai 2008 #4582 Skrevet 7. mai 2008 Mariacand: tapen du skal bruke på arrene heter Micropore. Den er mild mot huden og puster. Brun Micropore er best. Hei Bare lurer på hvorfor den brune tapen er best..? Og hva er forskjellen på den brune og hvite egentlig..?
Liten pike Skrevet 7. mai 2008 #4583 Skrevet 7. mai 2008 Jeg skal opereres i morgen kl 08:00. Noen som vet sånn ca hvor lang tid hele sykehusbesøket tar? Om jeg tar i betraktning at jeg kommer meg fort og er sprek og fin, kan jeg kanskje dra derfra kl 11? Lykke til i morgen ! Tenkte å lage en liste over oss som venter på operasjon, liten oversikt over hvilken klinikk, type innlegg osv....Synes det er litt vanskelig å få oversikt jeg. Hva tror dere, noen som vil eller blir det bare dumt?
Levy Skrevet 7. mai 2008 #4584 Skrevet 7. mai 2008 Hei Bare lurer på hvorfor den brune tapen er best..? Og hva er forskjellen på den brune og hvite egentlig..? Det er vel ikke annen forskjell enn fargen? Den brune er jo mer hudfarget og vises ikke like godt som den hvite. Eller er det flere forskjeller?
Gjest Imsdal Skrevet 7. mai 2008 #4585 Skrevet 7. mai 2008 Hmm okay - kan du måske beskrive hvordan den ser ud pakken når du kommer hjem idag? så er du en knupp.. Klem Teipen heter Micropore, og kommer i en hvit "beholder", står "Kirurgisk papirtape" og "25 mm x 9,14 m". På beskrivelsen bak står det: "Papirtape til følsom hud" Håper du finner den:)
essorypa Skrevet 7. mai 2008 #4587 Skrevet 7. mai 2008 litenpike : :banantroll: æ vil gjerne bi me på den lista d e 12 daga te æ ska bi operert,så æ e veldig spent no...... hvor e d du ska opereres da? å kor læng te e d? klæmma essorypa
essorypa Skrevet 7. mai 2008 #4588 Skrevet 7. mai 2008 lykke te i mårra me operasjon`n da :gjeiper: kjæm te å gå så fint ska d sjå :sexy:
missilly Skrevet 7. mai 2008 #4589 Skrevet 7. mai 2008 Kjenner at nervene begynner å komme litt nå ja.. hehe. Jeg er heldigvis vant til sykehus og er ikke direkte redd, men litt spent. Skal ta 2 antibiotika nå, og en i morgen. Det er som sagt Colosseumklinikken, skal operere 230 cc over muskel. Jeg er en liten b fra før, så jeg tror det vil bli en fin størrelse - og naturlig. Kan gi referat senere om noen er interessert Kryss fingre!
EnA Skrevet 7. mai 2008 #4590 Skrevet 7. mai 2008 Nå jeg er ferdig operert og har kommet hjem igjen:) På konsultasjonen før operasjonen ble jeg og kirurgen enig om at 300 hørtes bra ut. Jeg hadde også noe asymmetri, noe jeg aldri har sett selv. Men når han forklarte hva det var så så jeg det jo selvsagt. Så endte opp med 280 i den ene og 300 i den andre, over muskelen. Jeg er i kjempe form og har nesten ikke vondt i det heletatt. Så er virkelig positivt overrasket:) Jeg ble operert på fornebuklinikken:)
essorypa Skrevet 7. mai 2008 #4591 Skrevet 7. mai 2008 Nå jeg er ferdig operert og har kommet hjem igjen:) På konsultasjonen før operasjonen ble jeg og kirurgen enig om at 300 hørtes bra ut. Jeg hadde også noe asymmetri, noe jeg aldri har sett selv. Men når han forklarte hva det var så så jeg det jo selvsagt. Så endte opp med 280 i den ene og 300 i den andre, over muskelen. Jeg er i kjempe form og har nesten ikke vondt i det heletatt. Så er virkelig positivt overrasket:) Jeg ble operert på fornebuklinikken:) så spennende da=) legen min ment at æ sku ta 320,men at vi sku bi eni om det på operasjonsdagen da=) å kor æ glæde mæ,bi spennende ti d her ja hehe..... håpe tia flyg no,men når på dagen ska æ ta antibiotika tablettan dagen før???
essorypa Skrevet 7. mai 2008 #4592 Skrevet 7. mai 2008 Kjenner at nervene begynner å komme litt nå ja.. hehe. Jeg er heldigvis vant til sykehus og er ikke direkte redd, men litt spent. Skal ta 2 antibiotika nå, og en i morgen. Det er som sagt Colosseumklinikken, skal operere 230 cc over muskel. Jeg er en liten b fra før, så jeg tror det vil bli en fin størrelse - og naturlig. Kan gi referat senere om noen er interessert Kryss fingre! hehe,forstår godt at du kjenne d på nærvan no d her går så fint ska du sjå,du må kom me oppdatering etterpå ja bi spent vøtt hehe,håpe tia går fort te d bi min tur no;) lykke lykke te
Julie3 Skrevet 7. mai 2008 #4593 Skrevet 7. mai 2008 Kjenner at nervene begynner å komme litt nå ja.. hehe. Jeg er heldigvis vant til sykehus og er ikke direkte redd, men litt spent. Skal ta 2 antibiotika nå, og en i morgen. Det er som sagt Colosseumklinikken, skal operere 230 cc over muskel. Jeg er en liten b fra før, så jeg tror det vil bli en fin størrelse - og naturlig. Kan gi referat senere om noen er interessert Kryss fingre! Ja! Du må gi referat! Masse lykke til! Spent på å høre hvordan det har gått!
kiddox Skrevet 7. mai 2008 #4594 Skrevet 7. mai 2008 så spennende da=) legen min ment at æ sku ta 320,men at vi sku bi eni om det på operasjonsdagen da=) å kor æ glæde mæ,bi spennende ti d her ja hehe..... håpe tia flyg no,men når på dagen ska æ ta antibiotika tablettan dagen før??? Heisann Jeg fikk beskjed om å ta antibiotika tabelettene morgen, middag og kveld. Masse lykke til
candy_girl88 Skrevet 7. mai 2008 #4595 Skrevet 7. mai 2008 Kjenner at nervene begynner å komme litt nå ja.. hehe. Jeg er heldigvis vant til sykehus og er ikke direkte redd, men litt spent. Skal ta 2 antibiotika nå, og en i morgen. Det er som sagt Colosseumklinikken, skal operere 230 cc over muskel. Jeg er en liten b fra før, så jeg tror det vil bli en fin størrelse - og naturlig. Kan gi referat senere om noen er interessert Kryss fingre! masse lykke til! du er i gode hender! er det i oslo eller stavanger ?
candy_girl88 Skrevet 7. mai 2008 #4596 Skrevet 7. mai 2008 Ah jenter! dere er helter Vi er noen modige chicas;) Super janne - nydelig blogg , du ser veldig bra ut:) så skjønn jenta di er !! jeg skal også blogge når det er min tur, følge dine fotspor. 2 mnd er altfor lenge å vente altså!! 25 dager og så er det min tur..ahha..heldige dere som har gjort det alt ! Noen som har peiling på dette med sol.. for jeg lurer på om jeg kan være ute i bikini 1 mnd etter operasjonen, er det bare arret som ikke skal få sol på seg? eller i det hele tatt, ikke noe sol første året??
luresnuppa Skrevet 8. mai 2008 #4597 Skrevet 8. mai 2008 Hei, Missilly! Lykke til i dag!!!! Du er på klilnikken nå... Kommer snart ut med nye Håper du deler med oss hvordan det går.
luresnuppa Skrevet 8. mai 2008 #4598 Skrevet 8. mai 2008 Hei, Kiddox! Den brune Micropore teipen er mildere mot huden. Det er forskjellen, og så er den selvfølgelig hudfarget...
missilly Skrevet 8. mai 2008 #4599 Skrevet 8. mai 2008 Hei dere! Da er jeg hjemme igjen, alt har gått så fort. Og overraskende bra (mulig det har noe med at jeg fortsatt har mye smertestillende innabords). Kom til Colosseumklinikken (Oslo) kl 07:30 og ble henvist videre til legen. Han tok som vanlig bilder og tegnet opp. Deretter gikk jeg inn til en nytt rom, tok av meg på overkroppen og fikk en morgenkåpe. Rett til operasjonssalen, og kanyle i armen. Ble vasket på brystene og under armene, og fikk smertestillende og søvndyssende intravenøst. Det tok ikke langt tid før jeg sovnet fra han begynte å gi meg narkose (lett form). Våknet og følte meg ganske fin, jeg ble hentet allerede kl 9! Trasket ut derfra selv, og nå sitter jeg faktisk hjemme med laptopen på fanget og skal prøve å få jobbet litt (kun fordi jeg virkelig må, regnskapet må ut). Jeg kjenner at jeg er trøtt, så tar det med ro. Og regner med at det kanskje vil gjøre vondere når smertestillende er ute av kroppen.. Det ble 240 cc over muskel som avtalt, og det ser veldig fint ut. Verken for stort eller for lite.. selvom det er vanskelig å se med bandasje. Den skal jeg for øvrig ta av selv på søndag, deretter skifte tape om 2 uker. Nyt solen dere som kan!
Mariacand Skrevet 8. mai 2008 #4600 Skrevet 8. mai 2008 Hei dere! Da er jeg hjemme igjen, alt har gått så fort. Og overraskende bra (mulig det har noe med at jeg fortsatt har mye smertestillende innabords). Kom til Colosseumklinikken (Oslo) kl 07:30 og ble henvist videre til legen. Han tok som vanlig bilder og tegnet opp. Deretter gikk jeg inn til en nytt rom, tok av meg på overkroppen og fikk en morgenkåpe. Rett til operasjonssalen, og kanyle i armen. Ble vasket på brystene og under armene, og fikk smertestillende og søvndyssende intravenøst. Det tok ikke langt tid før jeg sovnet fra han begynte å gi meg narkose (lett form). Våknet og følte meg ganske fin, jeg ble hentet allerede kl 9! Trasket ut derfra selv, og nå sitter jeg faktisk hjemme med laptopen på fanget og skal prøve å få jobbet litt (kun fordi jeg virkelig må, regnskapet må ut). Jeg kjenner at jeg er trøtt, så tar det med ro. Og regner med at det kanskje vil gjøre vondere når smertestillende er ute av kroppen.. Det ble 240 cc over muskel som avtalt, og det ser veldig fint ut. Verken for stort eller for lite.. selvom det er vanskelig å se med bandasje. Den skal jeg for øvrig ta av selv på søndag, deretter skifte tape om 2 uker. Nyt solen dere som kan! Gratulerer så meget :-) lyder til du er frisk.. Hvad var dit udgangspunkt? a, b etc..? Håber du får en kjempe fin dag.. det hele skal nok gå kjempe bra...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå