Gjest SuperJ Skrevet 6. mai 2008 #4561 Skrevet 6. mai 2008 Hei! så mange nye det er her! lykke til alle dere nye! idag er dag7 for meg og jeg har bestemt å avslutte min puppeblogg historie ved å legge ut før og etter bilder. jeg føler det blir riktig. å se sluttresultatet for alle som har fulgt med meg i bloggen denne uken. litt sjenert men blogges idag! jeg ønsker alle lykke til dere med nye og gamle pupper, nå kommer jeg ikke til å være "så mye" i denne tråden. Liksom ferdig nå. var kos å henge med her i perioden vi går imellom sammen. om noen har spørsmål så er mailen min oppe på hjemmesiden min. Mvh Janne www.superjanne.com God BIKINI-Sommer!
Gjest Imsdal Skrevet 6. mai 2008 #4562 Skrevet 6. mai 2008 Spennende å følge med deg i bloggen din Janne, håper du "gror" fint og raskt Takk for at du ville dele denne tiden, skulle ønske jeg hadde "guts" nok til å være like åpen om dette som deg!
essorypa Skrevet 6. mai 2008 #4564 Skrevet 6. mai 2008 te luresnuppa hei hei,æ ska opereres på klinikk stokkan i Trondheim=) d e jo bare 13 daga igjen no ,kjenne æ bynne å bi ivri hehe.....æ e itj d minste nervøs,å d ty æ e rart men men! tru kanskje d e for at æ jobe så my før operasjon,jobbe jo kvar dag te å me i helgen :gjeiper: hehe,håpe d går bra på konsultasjonstimen da luresnuppa=) kor ska du hen da??? klæmma essorypa
luresnuppa Skrevet 6. mai 2008 #4565 Skrevet 6. mai 2008 Hei, Essorypa! Dagene går nok fortere når du jobber så mye før opr. Jeg skal på konsultasjon på Fornebuklinikken neste onsdag. Grugleder meg... SuperJ: Flotte pupper! Kult at du har lagt de ut, så vi kan se norske silikonpupper. Er jo mange av de amerikanske som er litt vel overdimensjonerte.... MariaCand: Hvordan gikk kontrollen i dag? Er du fornøyd med resultatet?
essorypa Skrevet 6. mai 2008 #4566 Skrevet 6. mai 2008 superjanne:døm va jo kjempefine da=) misunne hehe,glæde mæ te d bi min tur :sexy: luresnuppa:d kjæm te å gå bra på konsultasjonstimen vøtt,d e itj nå å gru sæ te=)
Mariacand Skrevet 6. mai 2008 #4567 Skrevet 6. mai 2008 Spennende å følge med deg i bloggen din Janne, håper du "gror" fint og raskt Takk for at du ville dele denne tiden, skulle ønske jeg hadde "guts" nok til å være like åpen om dette som deg! Imsdal kan du skrive hvad tipen hedder jeg skal bruge? så er du en knupp.. De viste det nemlig ikke på apoteket:-) Klem
luresnuppa Skrevet 6. mai 2008 #4568 Skrevet 6. mai 2008 (endret) Imsdal kan du skrive hvad tipen hedder jeg skal bruge? så er du en knupp.. De viste det nemlig ikke på apoteket:-) Klem Mariacand: tapen du skal bruke på arrene heter Micropore. Den er mild mot huden og puster. Brun Micropore er best. Gikk det bra på kontrollen i dag, forresten? Er du fornøyd med resultatet så langt? Fikk du god tid til å spørre om ting du lurte på under kontrollen? Klem, Luresnuppa Endret 6. mai 2008 av luresnuppa
Elizza Skrevet 6. mai 2008 #4569 Skrevet 6. mai 2008 ellers fant jeg en nettbutikk igår med store str og smale rundt om noen leter. underbar.no
Gjest Imsdal Skrevet 7. mai 2008 #4570 Skrevet 7. mai 2008 Jeg bruker hvit micropore Maria Hvordan gikk det på kontrollen? Fikk du se?
Mariacand Skrevet 7. mai 2008 #4571 Skrevet 7. mai 2008 Jeg bruker hvit micropore Maria Hvordan gikk det på kontrollen? Fikk du se? Det gik rigtig fint - de var fine og alt så godt.. Spurgte hvad hvis jeg vil have en ny opration når jeg har fået barn. Hun kunne ikke sige det nøjagtig - men indlæggende koster omkring 5000-7000 kr. så det kan ca. fratrækkes..:-) Jeg spurgte også hvornår jeg måtte bruge anden/ normal bh igen og det kunne jeg gøre allerede nu. Men jeg skulle sove med sportsbhen om natten... Jeg prøvede lidt bh er i går på butikken og er en 70 C eller 75 b.. Samboren og en veninde så dem også i går.. Og synes de var vild naturlige og rigtige fine.. så det er bare kjempe bra!!! Jeg vil ned og købe mig lidt tape så jeg har det på lageret..he he .. :-) Klemz.. I morgen starter jeg på job igen.. 5 dage før tid.. keder mig herhjemme
Mariacand Skrevet 7. mai 2008 #4572 Skrevet 7. mai 2008 HEj Imsdal.. Jeg var på apoteket og de havde kun en der hed 3M Micropore 22 mm x10 m. Den er hvid og lyseblå. Men hun sagde den ikke er vandfast.. Da er det vel ikke den rigtige? klemz
Gjest Imsdal Skrevet 7. mai 2008 #4573 Skrevet 7. mai 2008 Så bra da Jeg er også overrasket over hvor naturlige mine ser ut, ingenting er bedre enn det! De koster endel disse innleggene da, fint man kan trekke fra såpass mye Vet du når man kan forvente at de skal bli myke? Synes mine kjennes litt harde ut ennå, ene er litt hardere enn det andre. Ikke sånn steinhardt, bare litt liksom.. jeg og holdt på å kjede meg ihjel når jeg var hjemme, skjønner godt du vil tilbake på jobben når du er i form til det
Mariacand Skrevet 7. mai 2008 #4574 Skrevet 7. mai 2008 Så bra da Jeg er også overrasket over hvor naturlige mine ser ut, ingenting er bedre enn det! De koster endel disse innleggene da, fint man kan trekke fra såpass mye Vet du når man kan forvente at de skal bli myke? Synes mine kjennes litt harde ut ennå, ene er litt hardere enn det andre. Ikke sånn steinhardt, bare litt liksom.. jeg og holdt på å kjede meg ihjel når jeg var hjemme, skjønner godt du vil tilbake på jobben når du er i form til det Hun sagde at inden for 1-2 måneder mærker man de bliver mykere...Hun sagde også at de ikke ville krympe mere he he ... Du skal jo være klar over at de følger din normale cyklus. Forstået på den måde at de sikkert vil være hårde under æggeløsning og og op til menstrution... Jeg har hørt det er godt at massagere dem lidt for at undgå hård kapsel og for at myke dem op:-) MEn det sagde de intet op på klinikken.. Har sket et indlæg ovenfor omkring teipen.. Jeps glæder mig tilbage til jobben... klemz
Gjest Imsdal Skrevet 7. mai 2008 #4575 Skrevet 7. mai 2008 Hmm, jeg er ikke sikker på om min er vannfast, men den sitter no på når jeg dusjer da :klø: Jeg bare kjøpte en rull med micropore jeg, tror ikke de hadde så mange typer der jeg var..
Mariacand Skrevet 7. mai 2008 #4576 Skrevet 7. mai 2008 Hmm, jeg er ikke sikker på om min er vannfast, men den sitter no på når jeg dusjer da :klø: Jeg bare kjøpte en rull med micropore jeg, tror ikke de hadde så mange typer der jeg var.. Hmm okay - kan du måske beskrive hvordan den ser ud pakken når du kommer hjem idag? så er du en knupp.. Klem
Gjest Imsdal Skrevet 7. mai 2008 #4577 Skrevet 7. mai 2008 Ja, det kan jeg gjøre - ble litt nysgjerrig på hva den heter selv nå
Mariacand Skrevet 7. mai 2008 #4578 Skrevet 7. mai 2008 Ja, det kan jeg gjøre - ble litt nysgjerrig på hva den heter selv nå Du er en kjempe knupp.. Øver meg lidt i at skrive norsk ser du he he :-) Ha en forsat fin dag.. vil nyde den sidste fridag.. tra la tra la
missilly Skrevet 7. mai 2008 #4579 Skrevet 7. mai 2008 Jeg skal opereres i morgen kl 08:00. Noen som vet sånn ca hvor lang tid hele sykehusbesøket tar? Om jeg tar i betraktning at jeg kommer meg fort og er sprek og fin, kan jeg kanskje dra derfra kl 11?
Gjest Imsdal Skrevet 7. mai 2008 #4580 Skrevet 7. mai 2008 Jeg var ute igjen etter 5 timer, tror det er veldig individuelt hvor lang tid man trenger etter operasjonen.. Det tok ca en time før jeg lå på operasjonsbordet fra jeg kom inn døra, da hadde jeg samtale med spl og kirurgen, så tok operasjonen ca en time, så lå jeg å hvilte, spiste litt mat og fikk informajon de siste tre timene. Ville ikke hatt noe stress med å komme fortest mulig ut igjen Lykke til imorgen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå