momo Skrevet 5. mai 2008 #4541 Skrevet 5. mai 2008 Hei, er helt ny her inne på denne tråden og har brukt lang tid på og lese her inne nå. Jeg er selv kun på vurderingsstadiet ennå. Jeg har vel vært en av de heldige og hatt flotte bryst, hatt en liten D hele tiden og vært utrolig fornøyd med det. Men etter jeg fikk mitt siste barn, så forsvant brystene og nå er jeg en liten B. Synes jo det blir veldig lite og uvant til min kropp. Så har veldig lyst til og ta silikon. Men det er så nylig at brystene mine er blitt så små, så jeg har bestemt meg for og gi de tid. Se etter om jeg kan bli fornøyd med de og hvordan det føles om tid. Kan og bruke tiden på og lese mye om opperasjoner, silikon og klinikker. Og ikke minst må jeg bruke tiden til og spare. Skulle jeg bestemme meg for og ikke ta silikon så kan heller de pengene brukes på en fin ferie. Så jeg kommer til og følge med her inne. Og etterhvert kommer det nok en del spørsmål fra meg og. Jeg er heller ikke så klar for en ny opperasjon ennå, er bare 2 uker siden jeg tok full bukplastikk. Så trenger litt tid på og glemme. Og ikke minst så er det utrolig upraktisk og ikke kunne løfte da jeg har en sønn på bare 1år. Så vil vel uansett vente til han er over 3 år før silikon blir aktuelt.
Mariacand Skrevet 5. mai 2008 #4542 Skrevet 5. mai 2008 Jeg opererte hos Fornebuklinikken for fire uker siden idag, og jeg er veldig fornøyd med de! Veldig flinke, følte at jeg var i gode hender hele tiden. Fikk litt følelsen av at de gjør jobben sin fordi de liker den, ikke for å tjene penger som jeg fikk følelsen av hos en annen klinikk. Mine hadde også litt ulik størrelse, så jeg fikk 40 cc mindre i ene. Hadde egentlig ikke lagt merke til at det var så stor forskjell på de, men nå er de ihvertfall like store =) Ble operert av Pål Schistad, han virket veldig nøye på at de skulle bli like store. Når jeg fortalte det til kjæresten min var han veldig skeptisk til å begynne med, han hadde jo hørt masse fælt om silikon, alle sånne usannheter som folk som er imot det sprer, slik som at de må byttes hvert 4. år, er harde å ta på osv. Mitt råd er å ha masse kunnskaper om det, slik at du kan berolige han om han er imot det pga. av slike ting. Min godtok det mer og mer jo mer han kunne om det, og han har vært utrolig fin og støttende på en eksemplarisk måte Om det plager deg veldig vil han nok forstå deg, og støtte deg! Min sier ihvertfall at han har fått en mye blidere og mer fornøyd kjæreste!! :-D (tror han til og med liker de nye bedre enn de gamle, men det vil han ikke innrømme ) Lykke til med å fortelle det til han! ------ Jeg feirer 4 ukers dag idag :juhu: Hej Imsdal Ja du virker kjempe fornøjet.. Men synes du de krympede veldig i starten? Eller er det bare sports bhen der gør at man føler de er mindre?? Jeg synes bare de bliver mindre og mindre he he.. jeg var jo en lille aa i udgangspunktet men var jo vant til at putte alt mulig rar ind i dem.. Håber alt er vel hos dig:-)
Gjest Imsdal Skrevet 5. mai 2008 #4543 Skrevet 5. mai 2008 De har nok krympet litt ja, fyller fortsatt godt ut sportsbh'en, men jeg håper de ikke krymper mere nå.. Før operasjonen var jeg så redd for å få kjempestore, og nå er jeg bare redd de skal bli mindre enn nå, he he De krympet nok mest de første 1-2 ukene, etter det har jeg ikke merket så mye. Nå går vi jo uten noe form for polstring i bh'en da, tenk deg når vi kan gå med vanlig bh igjen, med kanskje litt push-up effekt Om jeg skulle gått med en slik sportsbh jeg har på nå, før operasjonen hadde jeg sett ut som en gutt Hvordan går det med deg da? Fornøyd?
Mariacand Skrevet 5. mai 2008 #4544 Skrevet 5. mai 2008 De har nok krympet litt ja, fyller fortsatt godt ut sportsbh'en, men jeg håper de ikke krymper mere nå.. Før operasjonen var jeg så redd for å få kjempestore, og nå er jeg bare redd de skal bli mindre enn nå, he he De krympet nok mest de første 1-2 ukene, etter det har jeg ikke merket så mye. Nå går vi jo uten noe form for polstring i bh'en da, tenk deg når vi kan gå med vanlig bh igjen, med kanskje litt push-up effekt Om jeg skulle gått med en slik sportsbh jeg har på nå, før operasjonen hadde jeg sett ut som en gutt Hvordan går det med deg da? Fornøyd? He he du har helt ret - skulle jeg have haft en c cup i en sports bh før operationen kunn ejeg svømme i den...lol.. eller bare en a cup så ville jeg har set ud som en gut jeg også.. Jeg skal til kontrol i morgen... så er lidt spændt.. Har du selv prøvet at skifte tape? Jeg har jo slet ikke rørt ved noget efter jeg blev opereret. Men fik info om jeg kunne bade i morgen og det glæder jeg mig veldig veldig til... har du prøvet andre bher efter? bare for at se? :-) klem fra Maria
Chanel . Skrevet 5. mai 2008 #4545 Skrevet 5. mai 2008 Chanel: Hvor mye asymetri har du? Jeg hadde litt, men legen la likevel inn det samme i begge puppene. De er fremdeles ikke like store selvfølgelig, og jeg skal tilbake for ny vurdering snart. Jeg har på sett hundrevis av før/etter bilder i forbindelse med operasjonen min og det blir som regel veldig bra dersom de retter forskjellen med et større innlegg på den ene siden, ev. tar et lite løft i tillegg. Jag har i utgangspunktet veldig fine pupper, de er like i form og fasong og jeg er egentlig veldig glad i dem men det ene er jo altså minde enn det andre. vil si det ene er en medium B og det andre er en stor A. det er i alle fall nok til at det plager meg noe utrolig hver eneste dag, og jeg må ha inlegg på ene siden i bh'en for at det ikke skal synes.. kan ikke gå uten bh, for da synes forskjellen noe veldig.. er kunn derfor jeg tenker å ha en op. for jeg er veldig liten og store pupper vil ikke passe meg. om det er mulig vil jeg bare opp til en stor B på begge sider hvor har du funnet før og etter bilder? jeg har let og lett på nettet og finner generelt lite.. og føler jeg trenger å se litt flere også for å overbevise kjæresten om at ikke alle silikonpupper er kul runde.. plager asymetrien deg? har du tenkt til å oppereres igjen eller er de såpess like at det ikke gjør noe fra eller til? x
Chanel . Skrevet 5. mai 2008 #4546 Skrevet 5. mai 2008 Jeg opererte hos Fornebuklinikken for fire uker siden idag, og jeg er veldig fornøyd med de! Veldig flinke, følte at jeg var i gode hender hele tiden. Fikk litt følelsen av at de gjør jobben sin fordi de liker den, ikke for å tjene penger som jeg fikk følelsen av hos en annen klinikk. Mine hadde også litt ulik størrelse, så jeg fikk 40 cc mindre i ene. Hadde egentlig ikke lagt merke til at det var så stor forskjell på de, men nå er de ihvertfall like store =) Ble operert av Pål Schistad, han virket veldig nøye på at de skulle bli like store. Når jeg fortalte det til kjæresten min var han veldig skeptisk til å begynne med, han hadde jo hørt masse fælt om silikon, alle sånne usannheter som folk som er imot det sprer, slik som at de må byttes hvert 4. år, er harde å ta på osv. Mitt råd er å ha masse kunnskaper om det, slik at du kan berolige han om han er imot det pga. av slike ting. Min godtok det mer og mer jo mer han kunne om det, og han har vært utrolig fin og støttende på en eksemplarisk måte Om det plager deg veldig vil han nok forstå deg, og støtte deg! Min sier ihvertfall at han har fått en mye blidere og mer fornøyd kjæreste!! :-D (tror han til og med liker de nye bedre enn de gamle, men det vil han ikke innrømme ) Lykke til med å fortelle det til han! ------ Jeg feirer 4 ukers dag idag :juhu: Nå har jeg fortalt kjæresten!! herregud som jeg grudde meg, men det gikk over all forventning! han var så søt og grei og sa at han støtter meg uansett hva jeg velger å gjøre, han vil bare at jeg skal være glad og ha det bra med meg selv han sa også at han ikke hadde merket forskjellen i det hele tatt, men det har vel mere å gjøre med at jeg i 5 år har perfeksjonert måter å sjule det på, for da jeg lot han ta en liten kikk så han det jo med en gang.. men ha sa at han ikke brydde seg noe om forskjellen og fortsatt liker meg som jeg er nå, men om det plager meg så ville han støtte meg hele veien. så nå er det bare å sende bilder til konsultasjon så ejg får en ide om hva som kan gjøres! så utrolig deilig å ha det overstått! også beroligende å høre at alle sier så mye bra om fornebuklinikken! x
Gjest Imsdal Skrevet 5. mai 2008 #4547 Skrevet 5. mai 2008 He he du har helt ret - skulle jeg have haft en c cup i en sports bh før operationen kunn ejeg svømme i den...lol.. eller bare en a cup så ville jeg har set ud som en gut jeg også.. Jeg skal til kontrol i morgen... så er lidt spændt.. Har du selv prøvet at skifte tape? Jeg har jo slet ikke rørt ved noget efter jeg blev opereret. Men fik info om jeg kunne bade i morgen og det glæder jeg mig veldig veldig til... har du prøvet andre bher efter? bare for at se? :-) klem fra Maria Jeg skifter tape en gang i uka, tar det etter jeg har dusjet så løsner tapen lett. Har vel byttet tape to ganger nå, synes det går greit, tror jeg kommer til å få fine arr. Tar bilde av dem hver uke for å se forskjellen Har bare prøvd noen bikinier, og det så veldig lovende ut! Tenkte meg ut på bh shopping denne uka her, er veldig spent på hvilken strørrelse som passer! Er så lei denne sportsbh'en nå, har kjøpt meg en til med åpning fremme, noen som vet om denne gir god nok støtte? Triumf TriAction med åpning fremme, og ikke bak som den vi fikk hos fornebuklinikken. Føles som brystene blir så presset opp av den man får der, at jeg nesten kjenner at implantatene synker ned igjen når jeg tar den av.. Hva skal dere gjøre på kontroll imorgen da? Jeg var bare innom en liten tur dagen etter operasjonen jeg, bor så langt unna så det var ikke aktuelt å komme på denne kontrollen etter en uke. Får du se på resultatet da? Er du i fin form igjen? Når skal du begynne å jobbe igjen?
Gjest Imsdal Skrevet 5. mai 2008 #4548 Skrevet 5. mai 2008 Nå har jeg fortalt kjæresten!! herregud som jeg grudde meg, men det gikk over all forventning! han var så søt og grei og sa at han støtter meg uansett hva jeg velger å gjøre, han vil bare at jeg skal være glad og ha det bra med meg selv han sa også at han ikke hadde merket forskjellen i det hele tatt, men det har vel mere å gjøre med at jeg i 5 år har perfeksjonert måter å sjule det på, for da jeg lot han ta en liten kikk så han det jo med en gang.. men ha sa at han ikke brydde seg noe om forskjellen og fortsatt liker meg som jeg er nå, men om det plager meg så ville han støtte meg hele veien. så nå er det bare å sende bilder til konsultasjon så ejg får en ide om hva som kan gjøres! så utrolig deilig å ha det overstått! også beroligende å høre at alle sier så mye bra om fornebuklinikken! x Så bra at han støtter deg Om du har veldig stor forskjell tror jeg du kan få det dekket forresten, er vel kanskje ikke så lett, men jeg tror det er noen som har fått det
BuBee Skrevet 5. mai 2008 #4549 Skrevet 5. mai 2008 Jag har i utgangspunktet veldig fine pupper, de er like i form og fasong og jeg er egentlig veldig glad i dem men det ene er jo altså minde enn det andre. vil si det ene er en medium B og det andre er en stor A. det er i alle fall nok til at det plager meg noe utrolig hver eneste dag, og jeg må ha inlegg på ene siden i bh'en for at det ikke skal synes.. kan ikke gå uten bh, for da synes forskjellen noe veldig.. er kunn derfor jeg tenker å ha en op. for jeg er veldig liten og store pupper vil ikke passe meg. om det er mulig vil jeg bare opp til en stor B på begge sider hvor har du funnet før og etter bilder? jeg har let og lett på nettet og finner generelt lite.. og føler jeg trenger å se litt flere også for å overbevise kjæresten om at ikke alle silikonpupper er kul runde.. plager asymetrien deg? har du tenkt til å oppereres igjen eller er de såpess like at det ikke gjør noe fra eller til? x Høres ut som du har et perfekt utgangspunkt da, og det lar seg helt sikkert rette på med forskjellige innlegg. Her er noen linker: www.qvinna.info www.justbreastimplants.com http://www.plasticsurgery.org/ http://www.breastimplants411.com/ba_photos.htm http://www.lookingyourbest.com/photos/index.php Det plager meg at de ikke er like nå ja. Han sa til meg før operasjonen at han skulle rette det med et større innlegg, og jeg hadde også forventet et bedre resultat når jeg har lagt meg under kniven og betalt så mange tusen for det. Dessuten mener jeg han skulle lagt inn mer. Jeg hadde med meg et bilde av en dame som hadde lagt inn 425ml. Jeg sa til han at det nok var i det meste laget for meg, men når jeg fikk "bare" 290ml så ble jeg skuffet... Ny konsultasjon er på fredag, så nå går jeg og samler selvtillit og mot!
Mariacand Skrevet 5. mai 2008 #4550 Skrevet 5. mai 2008 Jeg skifter tape en gang i uka, tar det etter jeg har dusjet så løsner tapen lett. Har vel byttet tape to ganger nå, synes det går greit, tror jeg kommer til å få fine arr. Tar bilde av dem hver uke for å se forskjellen Har bare prøvd noen bikinier, og det så veldig lovende ut! Tenkte meg ut på bh shopping denne uka her, er veldig spent på hvilken strørrelse som passer! Er så lei denne sportsbh'en nå, har kjøpt meg en til med åpning fremme, noen som vet om denne gir god nok støtte? Triumf TriAction med åpning fremme, og ikke bak som den vi fikk hos fornebuklinikken. Føles som brystene blir så presset opp av den man får der, at jeg nesten kjenner at implantatene synker ned igjen når jeg tar den av.. Hva skal dere gjøre på kontroll imorgen da? Jeg var bare innom en liten tur dagen etter operasjonen jeg, bor så langt unna så det var ikke aktuelt å komme på denne kontrollen etter en uke. Får du se på resultatet da? Er du i fin form igjen? Når skal du begynne å jobbe igjen? Hej igen... Jeg har faktisk været i fin form hele vejen.. mystisk mig der lider af angst.. Men det er jo bare kjempe bra...Spurgte på klinikken om jeg måtte bruge en vanlig pæn bh allerede 18 dage efter op... og det sagde de ja til men dobbelt tjekker i morgen.. Jeg har smukigget og det ser ganske fin ud he he.. Men kunne måske godt have brugt en lille aneelse større.. men det må blive en anden gang lol... Jeg ved ikke hvad der skal ske i morgen.. Skal nok have nyt teip på og sådan.. Men er uanset spændt på hvad han siger.. Og så har jeg lidt spørgsmål til garantien.. Der står f.eks. at hvis man angrer på størrelse for små eller for store så skal man kun betale udgifter til ny operation.. og den vil jeg høre hvor længde den gælder.. Hvis jeg f.eks. kommer i tanke om at de skulle være større om et par år.. Hvad er prisen så? Jeg skal også til byen og købe en ekstra sports bh i morgen... Så der sker en masse om dagen.. Egentlig havde jeg taget 12 dage fri.. Men ringede til jobbet og sagde jeg kunne komme før om de ønsker det og såå tage de 2 andre feriedage en anden gang.. Så tilbage på torsdag og da har jeg præcis været borte i 7 dage :-) Det er så spændende alt sammen.. tra la....
essorypa Skrevet 5. mai 2008 #4551 Skrevet 5. mai 2008 (endret) ']Hei sann damer=) Æ e ei dame på 25 år,har 2 unga å e gift;) Æ har læst endel om silikon,på nett å innpå her.....Æ har vært på konsultasjons-time,å æ ska opereres den 19.mai no=) Glæde mæ te å få nye større puppa azza Lægen ment at æ sku ha 320 i hver pupp,æ har no 70a ca...men fylle itj ut den engang,æ har veldi my løshud da etter amming å graviditet! Æ e bare 157 høy å veie knappe 48kilo,e veldi lita å tynn Så æ rekne me at d her bi bra,bi sykmeldt i 2 uka etter operasjon for æ jobbe på en esso stasjon....Der e d veldi my tunge løft,å d ska man jo itj gjør så my tå etterpå vett;) Æ e veldi spent no da,så e d nån som kan trøst mæ litt så har d vært fint azza hilsn essorypa Endret 5. mai 2008 av essorypa
luresnuppa Skrevet 5. mai 2008 #4552 Skrevet 5. mai 2008 Hei, Essorypa! Så spennende med opr 19. mai!! Jeg skal på konsultasjon 14. mai, og er sinnsykt spent! Hvor skal du operere? Tenk, det er ikke lenge til! Håper du gir oss her inne litt oppdatering når du er ferdig operert. Skulle ønske det var min tur så snart... Ønsker deg masse lykke til! :banantroll: Klem, Luresnuppa
Chanel . Skrevet 5. mai 2008 #4553 Skrevet 5. mai 2008 Så bra at han støtter deg Om du har veldig stor forskjell tror jeg du kan få det dekket forresten, er vel kanskje ikke så lett, men jeg tror det er noen som har fått det Hum, det hadde jeg ikke tenkt på en gang, er jo ikke noe å tape på å prøve i alle fall, men har en liten følelse at forskjellen ikke er stor nok.. noen som veit hvordan man går frem om man skal prøve å få op dekket pga asymetri?
Chanel . Skrevet 5. mai 2008 #4554 Skrevet 5. mai 2008 Høres ut som du har et perfekt utgangspunkt da, og det lar seg helt sikkert rette på med forskjellige innlegg. Her er noen linker: www.qvinna.info www.justbreastimplants.com http://www.plasticsurgery.org/ http://www.breastimplants411.com/ba_photos.htm http://www.lookingyourbest.com/photos/index.php Det plager meg at de ikke er like nå ja. Han sa til meg før operasjonen at han skulle rette det med et større innlegg, og jeg hadde også forventet et bedre resultat når jeg har lagt meg under kniven og betalt så mange tusen for det. Dessuten mener jeg han skulle lagt inn mer. Jeg hadde med meg et bilde av en dame som hadde lagt inn 425ml. Jeg sa til han at det nok var i det meste laget for meg, men når jeg fikk "bare" 290ml så ble jeg skuffet... Ny konsultasjon er på fredag, så nå går jeg og samler selvtillit og mot! tusen takk for linkene hjelper virkelig å se på før og etter bilder av andre som er blitt op. så kjedelig at det ikke blei perfekt første gangen, du må vel ikke betale for ny op når det var kirurgen som ikke gjorde som han lovte? du må ha masse lykke til på ny konsultasjon, og håper det går bra slik at du får det resultatet du vil!
Gjest Imsdal Skrevet 5. mai 2008 #4555 Skrevet 5. mai 2008 Hum, det hadde jeg ikke tenkt på en gang, er jo ikke noe å tape på å prøve i alle fall, men har en liten følelse at forskjellen ikke er stor nok.. noen som veit hvordan man går frem om man skal prøve å få op dekket pga asymetri? Jeg tror du kan snakke med fastlegen din, så kan hun/han hjelpe deg med en henvisning. Kan vel kanskje være noe lengre ventetid da, men jeg ser det er en stund frem i tid du har tenkt operasjonen uansett
Levy Skrevet 5. mai 2008 #4556 Skrevet 5. mai 2008 I dag har jeg vært på konsultasjon hos Dr. Ola Evjen på K.S. Dessverre fikk jeg ikke time til operasjon før 18. juni, og det blir for sent. Så om noen som skal opereres på KS i Tr.heim vil bytte time med meg, rop ut.
missilly Skrevet 5. mai 2008 #4557 Skrevet 5. mai 2008 (endret) Jeg skal operere nå på torsdag, på Colosseumklinikken! Fortsatt litt delte følelser.. er dette normalt? Litt kalde føtter liksom, men har jo flere grunner for enn imot. Hvor lenger må man gå med sportsBH, er det veldig individuelt? Endret 5. mai 2008 av missilly
Julie3 Skrevet 5. mai 2008 #4558 Skrevet 5. mai 2008 Jeg skal operere nå på torsdag, på Colosseumklinikken! Fortsatt litt delte følelser.. er dette normalt? Litt kalde føtter liksom, men har jo flere grunner for enn imot. Hvor lenger må man gå med sportsBH, er det veldig individuelt? Der vurderer jeg også å operere! Da må du holde meg oppdatert! Masse lykke til! Hvor gammel er du? Hvilken str har du nå og hvor stor skal du bli? Over eller under muskel?
Gjest Imsdal Skrevet 5. mai 2008 #4559 Skrevet 5. mai 2008 Hej igen... Jeg har faktisk været i fin form hele vejen.. mystisk mig der lider af angst.. Men det er jo bare kjempe bra...Spurgte på klinikken om jeg måtte bruge en vanlig pæn bh allerede 18 dage efter op... og det sagde de ja til men dobbelt tjekker i morgen.. Jeg har smukigget og det ser ganske fin ud he he.. Men kunne måske godt have brugt en lille aneelse større.. men det må blive en anden gang lol... Jeg ved ikke hvad der skal ske i morgen.. Skal nok have nyt teip på og sådan.. Men er uanset spændt på hvad han siger.. Og så har jeg lidt spørgsmål til garantien.. Der står f.eks. at hvis man angrer på størrelse for små eller for store så skal man kun betale udgifter til ny operation.. og den vil jeg høre hvor længde den gælder.. Hvis jeg f.eks. kommer i tanke om at de skulle være større om et par år.. Hvad er prisen så? Jeg skal også til byen og købe en ekstra sports bh i morgen... Så der sker en masse om dagen.. Egentlig havde jeg taget 12 dage fri.. Men ringede til jobbet og sagde jeg kunne komme før om de ønsker det og såå tage de 2 andre feriedage en anden gang.. Så tilbage på torsdag og da har jeg præcis været borte i 7 dage :-) Det er så spændende alt sammen.. tra la.... Dette med garantien lurer jeg også på, vil tro at jeg vil være ganske klar for å få inn større proteser etter jeg har fått barn om noen år Jeg har kjøpt meg nye bh'er idag, prøvde først en B-cup, men den passet heldigvis ikke - så da er jeg en C :-D Så bra at du er i så fin form at du kan starte på jobb igjen før planlagt tid, lover godt Lykke til på kontroll imorgen Jeg skal operere nå på torsdag, på Colosseumklinikken! Fortsatt litt delte følelser.. er dette normalt? Litt kalde føtter liksom, men har jo flere grunner for enn imot. Hvor lenger må man gå med sportsBH, er det veldig individuelt? Jeg og følte meg litt splittet helt til det var gjort, det var jo noe jeg ville 100 %, men samtidig følte jeg at jeg sviktet mine egne bryster. Jeg tenkte på bildene jeg tok av meg selv før operasjonen (som fikk meg til å innse hvor små de var), og bestemte meg for at dette skulle jeg bare gjøre. Har ikke angret et sekund, er superførnøyd! Kom frem til at det var ikke en så big deal, ikke misforstå, det er en stor ting, men det er mer ekstreme ting man kan finne på.. Tenk på hvor mange som tar en slik operasjon i løpet av et år, bare se her inne så er det noen som opererer hver uke (nesten hver dag), og svææært få angrer sier flere klinikker sine hjemmesider, og de har kanskje vært uheldige.. Lykke til med operasjon, kommer til å gå kjempebra
missilly Skrevet 6. mai 2008 #4560 Skrevet 6. mai 2008 Julie3: Jeg var både på nobel clinic og colosseum, og det var ikke tvil om hvem jeg ville velge. Jeg er 26 år, skal operere 240 cc over muskel. Jeg er en liten B nå, og vil gjerne være en B/C. Jeg konkurrerer, og trener derfor veldig mye, så jeg er ute etter et naturlig resultat. Kan ikke ha pupper i veien for trening Imsdal: Jeg tenker også at jeg vil gjøre noe med dette.. men har samtidig mine tvil da jeg i utg.punktet ikke vil ha noe fremmed i kroppen. Og jeg har kanskje ikke så små pupper/assymetri/slapphet som en del andre som opererer. Og jeg liker puppene mine veldig godt faktisk, de passer bare ikke til kroppen min som er godt trent. Nå er det ikke så mange andre måter å få puppene større på da, hehe.. og blir man ikke fornøyd kan man alltids ta de ut. Man får gjøre det beste ut av livet man har, og har man muligheten til å gjøre noe med et "problem", så hvorfor ikke. Tusen takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå