Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Gjest SuperJ
Skrevet

ok, takk for svar Spretten. Da prøver jeg meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ok, takk for svar Spretten. Da prøver jeg meg.

Hej med dig

Til mig sagde de at teipen skulle duppes tør men hånklædet og skulle blive sittende på. Hvis de falder af skal de skiftes..

Håber du får det til

Klem..

Skrevet

Jeg blir gal av å sove på rygg :kjefte:

Får ringe klinikken på mandag og høre hvor lenge dette er nødvendig, kanskje d er mulig å få noe å sove på.... jeg er sååå trøtt, gjesp

Skrevet

Hei!

nå har jeg vært inne og lest her i flere uker, og tenkre det nå er på tide at jeg skriver noe selv. jeg har drevet med research for brystopperasjon i snart 5-6 år, har ikke lyst på store bryster men har bryst asymetri og dette er noe som plager meg noe utrolilg hver eneste dag. Nå har jeg endelig fått mot til å skulle gjøre noe med det! alt jeg vil er å få samme str på brystene slik at jeg endelig kan slappe av og ikke trenger å bruke masse tid på få de til å se like store ut med div innlegg etc, bare tanken på å kunne gå uten bh er så utrolig fristende!

er det noen her inne som har/ har hatt samme problem som meg og kunne delt litt erfaringer?

i og med at jeg ikke bor i norge om dagen er planen å vente med opperasjonen til etter sommeren da jeg flytter tilbake til norge. har endelig bestemt meg for å fortelle dette til kjæresten, så ønsk meg lykke til! og når det er gjort skal jeg sende bilder til konsultasjon.

jo, også ser jeg at det er mange her som er opperert på fornebuklinikken, hva er deres erfaringer derfra? fornøyd med resultat?

jeg tenker på å oppereres der, har hørt mye bra om de, og de har i alle fall den beste garantien.

x

Skrevet
Hei!

nå har jeg vært inne og lest her i flere uker, og tenkre det nå er på tide at jeg skriver noe selv. jeg har drevet med research for brystopperasjon i snart 5-6 år, har ikke lyst på store bryster men har bryst asymetri og dette er noe som plager meg noe utrolilg hver eneste dag. Nå har jeg endelig fått mot til å skulle gjøre noe med det! alt jeg vil er å få samme str på brystene slik at jeg endelig kan slappe av og ikke trenger å bruke masse tid på få de til å se like store ut med div innlegg etc, bare tanken på å kunne gå uten bh er så utrolig fristende!

er det noen her inne som har/ har hatt samme problem som meg og kunne delt litt erfaringer?

i og med at jeg ikke bor i norge om dagen er planen å vente med opperasjonen til etter sommeren da jeg flytter tilbake til norge. har endelig bestemt meg for å fortelle dette til kjæresten, så ønsk meg lykke til! og når det er gjort skal jeg sende bilder til konsultasjon.

jo, også ser jeg at det er mange her som er opperert på fornebuklinikken, hva er deres erfaringer derfra? fornøyd med resultat?

jeg tenker på å oppereres der, har hørt mye bra om de, og de har i alle fall den beste garantien.

x

Har ikke asymetri, men hadde veldig små bryster.

Jeg opererte på fornebuklinikken, og er syperfornøyd! Anbefales! :tommelopp:

Jeg hadde konsultasjon med Erik Dillerud, men ble operert av Pål schistad(er ikke hundre prostent sikker på om det staves sånn) poenget er at jeg likte begge to veldig godt!

Jeg følte meg veldig trygg på deres erfaringer og anbefalninger.

Lykke til med å fortelle det til kjæresten og med konsultasjon! :klemmer:

Skrevet
Har ikke asymetri, men hadde veldig små bryster.

Jeg opererte på fornebuklinikken, og er syperfornøyd! Anbefales! :tommelopp:

Jeg hadde konsultasjon med Erik Dillerud, men ble operert av Pål schistad(er ikke hundre prostent sikker på om det staves sånn) poenget er at jeg likte begge to veldig godt!

Jeg følte meg veldig trygg på deres erfaringer og anbefalninger.

Lykke til med å fortelle det til kjæresten og med konsultasjon! :klemmer:

Hej Bittebær

Kan forstå du forsat er fornøjet.. Jeg blev opereret på onsdagen på fornebuklinikken og er samme læge som du havde... Er dine blevet meget mindre med tiden? Eller er de er bare begyndt at falde lidt naturlig på plads?

Jeg går jo med min 75 C i sports bh nu.. Og synes den størrelse viker rigtig fint. Men jeg har jo heller ikke set selve brystet endnu:-)

Man er jo lidt nysgerrig skjønner du ..

Håber alt er bra med dig..

Jeg skal til tjek på tirsdag. Fik du egentlig info om hvor lang tid der måtte gå før end du kunne bruge en anden BH? Skal til en fest om 2,5 uge:-) Så vil være træt af at have en sorts bh på.. hehe

Klem fra Maria...

Klem fra maria

Skrevet

Er det helt teit å ta med seg baby på konsultasjonen? Ble vanskelig med barnevakt. :skraper:

SuperJ: Gratulerer så mass med nye pupper. Synes det er kjempekjekt at du skriver alt i bloggen din.

Klart du å dra i konfirmasjonen?

Gjest SuperJ
Skrevet

Hei!

klart du kan ha med babyen din! det er mest snakking , så måler han puppene dine og tykkelsen med skyvelære. (arti, hihi)

komfirmasjonen gikk og, vond rygg men det har ikke noe med puppen e å gjøre.

klarte vaske håret idag! pluss første dag uten smertestillende!

jeg har tatt av BH og kikka, det var som de skulle ramle i gulvet i sånn tyngdefølse men de sto jo rett ut alikevel.

mine har begynnt å dra seg mot midten og mer kløft. jeg blir bare mer og mer fornøyd.

niplene mine reagerte idag også at jeg frøys litt!

Skrevet

Takk for svar, SuperJ. :)

Så bra at du klarte delta i konfirmasjonen.

Gleder meg til å følge med deg videre.

Skrevet

Bare 11 dager igjen for meg nå. Hvor blir tiden av?? Den har plutselig rast av gårde! Kjenner jeg har nerver allerede nå :S Tenker på alt som kan gå galt. Men veldig takknemlig for denne dagboken, da vet jeg litt mer om hva jeg har i vente.

Skrevet
Hej Bittebær

Kan forstå du forsat er fornøjet.. Jeg blev opereret på onsdagen på fornebuklinikken og er samme læge som du havde... Er dine blevet meget mindre med tiden? Eller er de er bare begyndt at falde lidt naturlig på plads?

Jeg går jo med min 75 C i sports bh nu.. Og synes den størrelse viker rigtig fint. Men jeg har jo heller ikke set selve brystet endnu:-)

Man er jo lidt nysgerrig skjønner du ..

Håber alt er bra med dig..

Jeg skal til tjek på tirsdag. Fik du egentlig info om hvor lang tid der måtte gå før end du kunne bruge en anden BH? Skal til en fest om 2,5 uge:-) Så vil være træt af at have en sorts bh på.. hehe

Klem fra Maria...

Klem fra maria

Hevelsen går jo litt ned, menjeg har prøvd så godt jeg kan å ikke henge meg opp i størrelsen. prøver å tenke at de blir mye midre, fordi da blir jeg så fornøyd når de ikke blir så mye mindre likevel.. :fnise:

Jeg har også en sportsbh i 75 c og den passer helt fint. Men så skulle jeg ha en til i forrige uke, og da måtte jeg ha en som var 75 b. Men damen i butikken sa at det var mange som hadde påpekt at det var stor i str. :cool:

De har blitt litt mykere, og ser mye penere ut enn de har gjort før på grunn av hevelse. Jeg må si jeg var litt nervøs da jeg så dem for første gang på kontroll. Synes de sto såå langt fra hverandre. Men nå har de "samlet seg" hehe, så jeg begynner virkelig å bli fornøyd! :jepp:

Alt er bra med meg, skiftet tape i går, og arrene ser bra ut. Har også en venninde som har jobbet som sykepleier, og hun sier også at det ser veldig bra ut! :danse:

Jeg tror jeg måtte vente fire uker.

Jeg var faktisk på fest i går og brukte sportsbh'en, litt kjipt å måtte gå veldig tildekt når jeg endelig har pupper, men jeg har det til gode, jeg vil ikke ta noen sjanser.

Mulig jeg er veldig feig, men det er vel en grunn til at de sier fire uker.

Jeg tenkte jeg skulle se om jeg fant en bh uten spiler, som ikke er så høy som sportsbh'en, som jeg kan bruke under vanlige topper uten at den stikker opp liksom..

Lykke til på kontroll, tenker du gleder deg til å se dem. :klemmer:

Gjest SuperJ
Skrevet

samme her, samler seg for hver dag føler jeg. Å absolutt ikke noe å være engstelig for dere som skal igjennom dette.

absolutt vært det!

Skrevet
Bare 11 dager igjen for meg nå. Hvor blir tiden av?? Den har plutselig rast av gårde! Kjenner jeg har nerver allerede nå :S Tenker på alt som kan gå galt. Men veldig takknemlig for denne dagboken, da vet jeg litt mer om hva jeg har i vente.

Dagene går nok fort nå.. :jepp:

Hvor skal du op..? Hvor mye skal du legge inn..?

Jeg op for tre uker siden til tirsdag, og formen blir bare bedre og bedre dag for dag..! Jeg skal begynne å jobbe igjen til mandag, og det blir spennende.. jeg har hatt løft også, derfor tar det litt lengre tid før man er helt i form igjen. Heldigvis skal jeg på aktivsykemelding til å begyne med;)

Masse lykke til..!!

Skrevet

Tenker nervene dine er i høygir om dagen, f.u.e.r.Z.a! Jeg skal på konsultasjon om 10 dager, og er kjempespent!!! Det skal bli spennende å følge deg! Bruk dagene frem til opr på å gjøre noe koselig, som å gå på kafè, kino, bowle, ta hudpleie etc. Da går tiden fortere. Hvor skal du opereres igjen? Har lest det på en av sidene her, men har visst glemt det igjen...

Skal bli spennende å følge deg også, Chanel! Lykke til med å fortelle dine planer til din kjære.

Klemmer fra nykomlingen Luresnuppa.

Skrevet

Hei, SuperJ!

Godt å høre at du har det bedre! Du har ikke hatt det så godt disse dagene... Har sneket meg inn og fulgt med på bloggen din, og det er utrolig spennende å følge med. Utrolig bra blogg, forresten!!!

Du er jommen sprek som klarte deg gjennom konfirmasjonen! Hva synes mannen din om de nye "hyllene"??? Måtte bare si hyller, synes det er så teit ord, hi, hi!

Er det forresten vanlig at puppene holder avstand fra hverandre, for så å komme nærmere hverandre etterhvert? Vil vite ALT! Må vite hvordan ting endrer seg etterhvert...

Klem, Luresnuppa

Skrevet

Heisann alle sammen:)

På tirsdag er det min tur:)

Skal opereres på Fornebuklinikken, så reiser til Oslo i morgen. Er så utrolig rart å være så nær, det føles helt uvirkelig.

Kjenner jeg begynner å bli litt nervøs nå, så skal bli godt å få det overstått:)

Skrevet

Skal opereres på Fornebuklinikken, så reiser til Oslo i morgen. Er så utrolig rart å være så nær, det føles helt uvirkelig.

Kjenner jeg begynner å bli litt nervøs nå, så skal bli godt å få det overstått:)

Hej med dig..

Jeg skal også på fornebu i morgen til kontrol.. Det hele skal gå kjempe bra det ved jeg :-)

Maria

Skrevet

Oi, oi så spennende. Det kribler i min mage nå og det er enda 7 uker til opr dato, så jeg kan godt forstå du er nervøs. Har jo lest bare positivt her inne så det går sikkert kjempebra med deg også!

Du må gi oss en oppdatering når du føler deg i form da! Vil gjerne høre hvordan det går vettu:)

Skrevet

Chanel:

Hvor mye asymetri har du?

Jeg hadde litt, men legen la likevel inn det samme i begge puppene. De er fremdeles ikke like store selvfølgelig, og jeg skal tilbake for ny vurdering snart.

Jeg har på sett hundrevis av før/etter bilder i forbindelse med operasjonen min og det blir som regel veldig bra dersom de retter forskjellen med et større innlegg på den ene siden, ev. tar et lite løft i tillegg.

Gjest Imsdal
Skrevet
Hei!

nå har jeg vært inne og lest her i flere uker, og tenkre det nå er på tide at jeg skriver noe selv. jeg har drevet med research for brystopperasjon i snart 5-6 år, har ikke lyst på store bryster men har bryst asymetri og dette er noe som plager meg noe utrolilg hver eneste dag. Nå har jeg endelig fått mot til å skulle gjøre noe med det! alt jeg vil er å få samme str på brystene slik at jeg endelig kan slappe av og ikke trenger å bruke masse tid på få de til å se like store ut med div innlegg etc, bare tanken på å kunne gå uten bh er så utrolig fristende!

x

Jeg opererte hos Fornebuklinikken for fire uker siden idag, og jeg er veldig fornøyd med de! Veldig flinke, følte at jeg var i gode hender hele tiden. Fikk litt følelsen av at de gjør jobben sin fordi de liker den, ikke for å tjene penger som jeg fikk følelsen av hos en annen klinikk.

Mine hadde også litt ulik størrelse, så jeg fikk 40 cc mindre i ene. Hadde egentlig ikke lagt merke til at det var så stor forskjell på de, men nå er de ihvertfall like store =) Ble operert av Pål Schistad, han virket veldig nøye på at de skulle bli like store.

Når jeg fortalte det til kjæresten min var han veldig skeptisk til å begynne med, han hadde jo hørt masse fælt om silikon, alle sånne usannheter som folk som er imot det sprer, slik som at de må byttes hvert 4. år, er harde å ta på osv. Mitt råd er å ha masse kunnskaper om det, slik at du kan berolige han om han er imot det pga. av slike ting. Min godtok det mer og mer jo mer han kunne om det, og han har vært utrolig fin og støttende på en eksemplarisk måte :) Om det plager deg veldig vil han nok forstå deg, og støtte deg! Min sier ihvertfall at han har fått en mye blidere og mer fornøyd kjæreste!! :-D (tror han til og med liker de nye bedre enn de gamle, men det vil han ikke innrømme :fnise: )

Lykke til med å fortelle det til han!

------

Jeg feirer 4 ukers dag idag :sexy: :juhu:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...