Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Grattis Maria.

takk dere andre .

vondt jeg, tok av bandasjen ista, ble dårlig kasta opp av det.

puppene hviler nå i en 75D ull bh fra aclima. jeg synes de er litt langt fra hverandre? går de sammen mere etterhvert? (mener leste dette et sted) håper så!

ellers skulle jeg gått for 380, men jeg jeg godt fornøyd altså.

som sakt mye smerter nå. blogger fra tlf så oppdaterer blogg, vondt sitte på data.

Uff da, stakkars deg! Håper d går bedre nå!

Jeg skal ikke fjerne bandasjen min før i morgen. Gruer meg litt, har ikke tenkt på at d kan gjøre vondt.

Håper du blir førnøyd med fasong og størrelse :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer SuperJ!

Så bildet på bloggen din. De ser fantastiske ut!

Håper det slutter å gjøre så vondt snart :klem:

Skrevet

Hei, hei, alle sammen!

Må bare si at jeg har lært masse av dere som deler erfaringer og bekymringer med andre i dette forumet. Er utrolig glad for at det finnes et sted der man kan lese andres erfaringer og bekymringer. Jeg går rundt med sommerfugler i magen hele dagen, og snart er det min tur til å dra på konsultasjon!!! :banantroll: Er veldig spent på hva kirurgen sier... Har ammet 3 barn, og mine to fordeler har skrumpet inn til det minimale :sur: Noen som har tips om naturlige bilder jeg kan ta med? Har A-cup nå, uten heng og ønsker C-cup...

So long! Luresnuppa

Skrevet

Gratulerer så masse til SuperJ og Mariacand!!! :klem:

Kjedelig å høre at du har så vondt SuperJ.. håper det avtar nå de neste dagene! Skal si du er flink til å blogge i hvert fall ;) Spennene å følge med på hvordan det går med deg!

Gjest SuperJ
Skrevet

hva annet kan man enn å blogge fra senga! thihi!

sittet ute tatt en kopp kaffe nå, kom meg opp selv idag morgen! :)

det gjorde ikke vondt å ta av bandasjen men var sånn psykiksk følse så jeg ble kvalm samt kasta opp! rar jeg tror jeg ! hihi

ellers tror jeg 340 holdt! jeg går på dørkarmer etc :sjarmor: , pass dere for det, uvanne greier!

imorgen skal jeg prøve å være med i en komfirmasjon til tantebarnet mitt. jeg skal dusje og prøve vaske håret etterpå, dusje går nok fint men det var håret, hmmm finne på noe lurt da ja.

prøver å sitte rett i ryggen, strekker litt under kjenner jeg. de er ikke tunge emn veldig uvante, når jeg står opp av senga føles det som de raler i gulvet og jeg går og holder på de en stund. BH`n er blitt trangere, trodde det var omvendt?!

ellers begynner de jevne seg, igår var den ene litt større men må ha vært luft og slikt... rare LYDER noen ganger altså! knekkelyder...

det blir arti å følge med deg Luresnuppa!

ellers fant jeg en nettbutikk igår med store str og smale rundt om noen leter. underbar.no

huff ikke lenge jeg orker sitte nei...

Gjest SuperJ
Skrevet

ta med den BH du vil fylle på konsultasjonen, det var det jeg gjorde. mål opp ris og ha med i en undertøybutikk om du ikke har BH fra ammetiden.

Gjest SuperJ
Skrevet
Gratulerer SuperJ!

Så bildet på bloggen din. De ser fantastiske ut!

Håper det slutter å gjøre så vondt snart :klem:

tusen takk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, rart å lese slikr fra en dame, hihi ;) begynner synes de er bra selv, var uvant og rar form første dagene.

ps:

er pushup og bøyle bh skadelig for slike pupper? tips å ta ut bøylen var bra. får mer å velge i. bøyle er så vondt , jeg er så tynn og det gnager.

Skrevet

Så fint å høre at det går bedre med deg, SuperJ!

Er veldig spent på hvordan jeg kommer til å ha det de første dagene. Våre barn er 9 1/2, 3 1/2 og 1 1/2 år... Ganske aktive, igrunn. Må være ganske vanskelig å ikke løfte på de små. Det er jo igrunn veldig naturlig, og skjønner godt at du savner det. Mannen min ler fælt av at jeg har blitt så puppefiksert. :sexy: Rart hvordan mannfolk kan ta det hele så med ro... Inni mitt hode er det jo tanker om dette som skal skje hele tida! Sikkert fordi det er min kropp som skal gjennom dette, og derfor vil jeg vite alt om operasjonen og hva slags resultat jeg kan vente meg.

Hvor har det blitt av Mariacand??? Er veldig spent på hvardan hun har det nå..

Gjest SuperJ
Skrevet

jeg har en på 9 og hun lille på halvannet, til mandag skal mann på jobb og jeg vet sannelig ikke hvordan jeg skal klare det! heldigvis har jeg pappa som nabo så han skal løfte opp i senga og ut. men aktivitet ja! oioi!

Maria har kansje fått vondt? jeg var fin form første døgnet, men når bedøvelsen minket startet $&$&%&/!!!

menn ja, haha, mannen her var jo glad i de jeg hadde og var imot sånn sett. nå er han mere på gli og vil se etc. raringene!

Gjest SuperJ
Skrevet

ang resultat, jeg satt jo å så på før/etterbilder og det forstår jeg nå det går ikke sammenlikne. Man får sine egne pupper bare større. se for deg det :)

jeg tok et bilde av mine før jeg gikk på operasjonsrommet, slik at jeg har et før bilde. rart å se det nå. jeg har ikke tatt bilde av de "nye" uten bh. men skal vel det.

blogger ikke akurat de to bildene , ikke at jeg er flau men fordi mannen sikkert ikke liker det, skjønner og respekteter det.

Skrevet

Jo da jer her skam endnu he he :-) Har ikke sovet supert i nat - ikke pga af smerten men kunne ganske enkelt ikke sove.

Formen er ikke værst men keder mig herhjemme he he - vil hellere på jobben. Desuden klør det lidt under sports bhen. Snakkede med klinikken igår de ringede og spurgte hvordan jeg havde det. Hun sagde at jeg måtte ikke tage bhen af.. Skulle vente til tirsdag.. Og det er sørme længe og vente !

Jeg spurgte på Fornebu klinikken om jeg eks. 17 maj kunne bruge en anden BH ( måske med lidt puch up i). Og hun sagde det kunne jeg godt. Det vigtigste er man har bh på. Men spørger legen på tirsdag for at være sikker.

Synes desuden også min sports bh 70 C virker lidt trang idag.

Håber alle hard et godt..

Skrevet
hva annet kan man enn å blogge fra senga! thihi!

sittet ute tatt en kopp kaffe nå, kom meg opp selv idag morgen! :)

det gjorde ikke vondt å ta av bandasjen men var sånn psykiksk følse så jeg ble kvalm samt kasta opp! rar jeg tror jeg ! hihi

ellers tror jeg 340 holdt! jeg går på dørkarmer etc :sjarmor: , pass dere for det, uvanne greier!

imorgen skal jeg prøve å være med i en komfirmasjon til tantebarnet mitt. jeg skal dusje og prøve vaske håret etterpå, dusje går nok fint men det var håret, hmmm finne på noe lurt da ja.

prøver å sitte rett i ryggen, strekker litt under kjenner jeg. de er ikke tunge emn veldig uvante, når jeg står opp av senga føles det som de raler i gulvet og jeg går og holder på de en stund. BH`n er blitt trangere, trodde det var omvendt?!

ellers begynner de jevne seg, igår var den ene litt større men må ha vært luft og slikt... rare LYDER noen ganger altså! knekkelyder...

det blir arti å følge med deg Luresnuppa!

ellers fant jeg en nettbutikk igår med store str og smale rundt om noen leter. underbar.no

huff ikke lenge jeg orker sitte nei...

Så fint at du har d bedre i dag!

Tror ikke du er rar jeg :) Har fjernet min bandasje i dag, og ja, d var en litt ubehagelig følelse... men d ble julekveld for meg, thi hi

Synes alt har gått mye bedre enn forventet. D jeg saner mest er å kunne bære og kose skikkelig med mine 2 små:(

Noen som vet når man kan løfte armene over hodet igjen? 6 uker eller?

Jeg har vært i dusjen i dag, d var deilig. Satt på en plastkrakk med hodet bøyd framover og vasket håret, d gikk kjempefint! Måtte ha litt hjelp til å gre håret etterpå. Ikke så rart med alle mine floker he,he

Lykke til videre!

Gjest SuperJ
Skrevet

hei spretten & Maria

bedre her å, føler også denne BH`n begynner krympe, blir mindre mellomrom og mer kløft (takk å pris!)

ellers er jeg veldig glad jeg tok 340 nå, det er mere enn nok ja. begynner kjenne de mere. nå er jeg på dag 4.

puslete som jeg er så hiver jeg innpå smertestillende enda. klør og vond rygg og i musklene på sidene under puppene.

savner å klemme å kose LilleMaen min :(

Skrevet

Gratulerer dere som har fått nye pupper! :-D

Skrevet

Hi, hi! Morsomt å lese om dere! Tenk at jeg også skal få flotte pupper!!! Gleder meg til å kunne bruke fine kjoler, som faktisk passer til kroppen min! :shoppe: Meeeen veldig lenge å vente, da! Har ikke akkurat lyst til å legge opr til ferien heller, for da må jeg jo bruke støttebh! Ikke stas det på båttur...

Blir puppene virkelig like de jeg har, bare større? Håper det, for er fornøyd med formen. De er bare så små... Tomme liksom.

Nei, nå får jeg vaske litt klær. :husarbeid: Blir bare ertet av min kjære når jeg sitter så mye her og surrer... :kys_2:

Skrevet

Så godt å høre at det er bra med deg, Mariacand! Litt spennende å høre, siden du har operert samme sted som jeg skal...

Skal du på noen etterkontroll? Synes det er så forskjellig fra klinikk til klinikk. Vet de har årlige kontroller, og det er jo bra!

God bedring videre, iallefall!

Klem, Luresnuppa.

Skrevet
Så godt å høre at det er bra med deg, Mariacand! Litt spennende å høre, siden du har operert samme sted som jeg skal...

Skal du på noen etterkontroll? Synes det er så forskjellig fra klinikk til klinikk. Vet de har årlige kontroller, og det er jo bra!

God bedring videre, iallefall!

Klem, Luresnuppa.

Hej med dig...

Jeg skal til kontrol på tirsdag.. Og da får jeg dem endelig ordentlig og se..Jeg gik jo fra en lille bitte a cup til en lille bitte c-cup...Så er veldig spændt..

Bare spørg hvis du lurer på noget..

klem

Maria

Gjest SuperJ
Skrevet

jeg tenkte prøve dusje etterpå, skal jeg bytte teip da? (

skal på klinikken mandag)

Skrevet
jeg tenkte prøve dusje etterpå, skal jeg bytte teip da? (

skal på klinikken mandag)

I mine papirer står d at teipen skal sitte, den er visstnok vannfast.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...