Gjest Imsdal Skrevet 30. april 2008 #4482 Skrevet 30. april 2008 På onsdag er det 7 uker siden jeg opererte Sov på ryggen halvannen - to uker. Har ikke begynt å sove på magen ennå, det er fortsatt litt vondt. Men jeg liker best å sove på siden da Puppene blir mykere og mykere for hver dag. Og formen på dem begynner å bli veldig fin Det ene arret synes jeg begynner å bli fint, mens det andre er litt større og lengre, men det kommer seg vel det også Takk for svar, skjønner at jeg er litt hysterisk jeg da, hehe snart 4 uker siden min operasjon, og jeg ligger fortsatt og pines på ryggen.. Har du begynt med vanlig bh igjen? Med eller uten spiler? Har fått beskjed om å vente med spilebh i 4-5 måneder, men alle bh'ene jeg finner har jo spiler, ellers er det bare opp til b-cup...
Liten pike Skrevet 30. april 2008 #4484 Skrevet 30. april 2008 Takk for svar, skjønner at jeg er litt hysterisk jeg da, hehe snart 4 uker siden min operasjon, og jeg ligger fortsatt og pines på ryggen.. Har du begynt med vanlig bh igjen? Med eller uten spiler? Har fått beskjed om å vente med spilebh i 4-5 måneder, men alle bh'ene jeg finner har jo spiler, ellers er det bare opp til b-cup... Ville bare tipse deg om at du kan kjøpe en vanlig spile bh, sprette opp sømmen litt og ta ut spilen. Så sy dem inn igjen etter 4-5 mnd Går så fint atte Får i allefall litt flere bher å velge mellom da.
Gjest Imsdal Skrevet 30. april 2008 #4485 Skrevet 30. april 2008 Ville bare tipse deg om at du kan kjøpe en vanlig spile bh, sprette opp sømmen litt og ta ut spilen. Så sy dem inn igjen etter 4-5 mnd Går så fint atte Får i allefall litt flere bher å velge mellom da. Ah, så smart!! Nå åpnet det seg en ny verden for meg, hehe :-D Takk for tips!
Liten pike Skrevet 30. april 2008 #4486 Skrevet 30. april 2008 Hej Jenter da rejser jeg til klinikken.. Skriver mere senere om jeg orker klem Rakk ikke å ønske deg lykke til Mariacand, men håper alt gikk bra med deg i dag
spretten1 Skrevet 30. april 2008 #4487 Skrevet 30. april 2008 Oi så bra! Hvor opererte du? Under eller over muskel? Colosseum Stavanger, de var kjempehyggelige. 240 over muskel i narkose. Alt er like bra i dag, fremdeles ikke tatt smertestillende Føler meg bare litt mørbanket, hadde vel vært rart om ikke.... Sove på rygg er ikke noe for meg, litt lite søvn. Gleder meg til jeg kan skifte stilling. Vet du når? Kan jeg det, så sant det ikke gjør vondt? Hva og hvor gjorde du?
spretten1 Skrevet 30. april 2008 #4488 Skrevet 30. april 2008 Hej Jenter da rejser jeg til klinikken.. Skriver mere senere om jeg orker klem Ønsker masse lykke til! Håper alt har gått bra med deg!
Julie3 Skrevet 30. april 2008 #4489 Skrevet 30. april 2008 Colosseum Stavanger, de var kjempehyggelige. 240 over muskel i narkose. Alt er like bra i dag, fremdeles ikke tatt smertestillende Føler meg bare litt mørbanket, hadde vel vært rart om ikke.... Sove på rygg er ikke noe for meg, litt lite søvn. Gleder meg til jeg kan skifte stilling. Vet du når? Kan jeg det, så sant det ikke gjør vondt? Hva og hvor gjorde du? Jeg har ikke operert, er i sparefasen! Ikke vært på konsultasjon, men har tenkt til å ta på Colosseum i Oslo. Lest mye bra om stedet, også er det de i norge som gjør flest brystoperasjoner. Håper å få gjort det iløpet av høsten eller etter nyttår. Kjekt å få høre litt erfaringer og lese litt tips innen den tid. 240 ja. Hvilken str er du nå da? Og hva var du fra før av?
spretten1 Skrevet 30. april 2008 #4490 Skrevet 30. april 2008 Jeg har ikke operert, er i sparefasen! Ikke vært på konsultasjon, men har tenkt til å ta på Colosseum i Oslo. Lest mye bra om stedet, også er det de i norge som gjør flest brystoperasjoner. Håper å få gjort det iløpet av høsten eller etter nyttår. Kjekt å få høre litt erfaringer og lese litt tips innen den tid. 240 ja. Hvilken str er du nå da? Og hva var du fra før av? Startet med AA, og regner med at jeg er en god B nå Tror jeg vil bli fornøyd med det. Valgte også anatomiske silikonproteser. Jeg ønsker et mest mulig naturlig resultat. Er bare 160cm og ca 50 kg, så jeg føler det blir stort nok til min kropp. Har forresten lest mye bra om Colosseum i Oslo jeg også, så det er sikkert et bra sted! Lykke til med sparingen!
Mariacand Skrevet 30. april 2008 #4491 Skrevet 30. april 2008 Hej med jer alle Og takk for de søde ord... Ankom til klinikken kl 07 idag og blev taget imod af en utrolig sød dame som skulle vise sig også at være nakoselegen som skulle følge mig hele dagen. Da blev jeg vist rundt og til min seng. Der kom efter hvert flere jenter som skulle opereres. Da fik jeg lille bette glas vand og to panodil. Da lå jeg nok 15-20 min. Da kom Dr. Pål S og jeg kom ind så han kunne tegne på meg. Jeg havde billeder med som han kiggede på og sagde at de var veldige naturlige og at dette skulle vi nok få til. Konsulationen havde vi aftalt en lille b-cup og mellem -250-275. Men det blev 280 istedet dvs. en lille c-cup. og over muskeln.. han fandt ud af jeg havde nok væv.. ( dette ville Dr. Pål S først kunne se under opr.) Pt virke det meget naturlig ca. på størrelse med det jeg havde når jeg havde alle mine indlæg inde. he he Nå men efter han havde tegnet og vi havde snakket størrelse. kom jeg tilbage til sengen der lå jeg i ca. 5 min, da blev jeg hentet på nyt. Jeg kom ind i oper. rommet. Og skulle tage alle klær af undtagen trusse og strømpe. Da sagde nakoselegen at hun ville sætte måleudstyr på og sætte nålen ind for sove medicin. " Da sagde jeg allerede - kan vi ikke vente - men ups da var det allerede gjort. Min puls var ekstrem høj og hun sagde min blodtryk ikke var reelt. Og at jeg måtte puste langsom og normalt. " hun synes jeg virkede meget nervøs og stresset.. Og da begyndte de at sige at jeg var veldig rød på halsen ( Blev lidt redd der). Og jeg sagde at jeg måske ikke kunne tåle bedøvelsen.. og vufs da var jeg væk. Drømte ikke - synes det hele gik så hurtigt. For pludselig var der en der sagde.."Maria vågn op nu." og da vågnede jeg og gik med lidt hjælp tilbage til sengen... Tror også jeg havde en oxsygen maske på men er ikke siker.. fik den da jeg næsten var ved at sove... Der lå jeg i sengen en time - kunne ikke sove for var så sulten og alt for meget energi. Så kom de med mad og kaffe. Og jeg spise og slappede lidt af.. kl. 1130 ringede jeg efter samboren min og han var der efter 15 min. Så nu er jeg hjemme.. Pappa fra Danamrk har sendt mig pakke, som samboren min har hentet idag. Og har fået blomster af samboren.. brysterne følges veldig sprængte.. men under sports bhen tror jeg ser de veldig naturlige ud. Troede måske de skullle blive lidt større.. men Sports bhen strammer dem ganske bra ind.. Mig der var så redd for bedøvelsen og at jeg ikke skulle vågne igen.. Det var slet ikke farligt.. Nu Håber jeg bare at formen holder.. Stor klem fra mig...
Gjest Imsdal Skrevet 30. april 2008 #4492 Skrevet 30. april 2008 Gratulerer Maria, godt å høre at det har gåttt bra med deg
Mariacand Skrevet 30. april 2008 #4493 Skrevet 30. april 2008 ps. der står 70c i papirene fra fornebu klinikken.. men jeg tror jeg er en b he he fin dag videre tra la tra la....
Mariacand Skrevet 30. april 2008 #4494 Skrevet 30. april 2008 Gratulerer Maria, godt å høre at det har gåttt bra med deg Tak tak :-) :gråte: har ikke et øje tørt af glæde he he
Frigg Skrevet 30. april 2008 #4495 Skrevet 30. april 2008 Takk for svar, skjønner at jeg er litt hysterisk jeg da, hehe snart 4 uker siden min operasjon, og jeg ligger fortsatt og pines på ryggen.. Har du begynt med vanlig bh igjen? Med eller uten spiler? Har fått beskjed om å vente med spilebh i 4-5 måneder, men alle bh'ene jeg finner har jo spiler, ellers er det bare opp til b-cup... Ja, jeg har begynt med vanlig bh. Bruker både med og uten spiler, men synes det faktisk er best uten. Hvis du stikker innom en Triumph-butikk, så finner du utrolig mange fine bh`er uten spiler Jeg bruker faktisk bh om natten fortsatt, føler meg tryggere da Og i alle fall nå som jeg er så forkjølet og hoster som en raring
kiddox Skrevet 30. april 2008 #4496 Skrevet 30. april 2008 Gratulere så masse med nye pupper:) Mariacand. Godt å høre at alt gikk fint..
luresnuppa Skrevet 30. april 2008 #4497 Skrevet 30. april 2008 Hei, og gratulerer med nye pupper, Mariacand og SuperJ!!! Må innrømme at jeg har smuglest disse sidene de siste ukene. Har endelig fått logget med på. Er ikke noen dataekspert, så måtte ha litt hjelp av min kjære... Litt klønete Jeg skal på konsultasjon på Fornebuklinikken om drøye 2 uker, og er bare SÅ spent!!!!!! Håper du er fornøyd med folkene og resultatet derfra, Mariacand, siden jeg igrunn har bestemt meg for å operere der... Har fulgt dere i prosessen, og hatt sommerfugler i magen de dagene dere har operert... Lurer på om jeg kommer til å sprekke av spenning når det er min tur...? Planlegger operasjon etter sommeren. Virker fryktelig lenge til Ha en riktig god natt, begge to, håper den blir uten altfor sterke smerter.
Gjest SuperJ Skrevet 1. mai 2008 #4498 Skrevet 1. mai 2008 (endret) Grattis Maria. takk dere andre . vondt jeg, tok av bandasjen ista, ble dårlig kasta opp av det. puppene hviler nå i en 75D ull bh fra aclima. jeg synes de er litt langt fra hverandre? går de sammen mere etterhvert? (mener leste dette et sted) håper så! ellers skulle jeg gått for 380, men jeg jeg godt fornøyd altså. som sakt mye smerter nå. blogger fra tlf så oppdaterer blogg, vondt sitte på data. Endret 1. mai 2008 av SuperJ
Mariacand Skrevet 1. mai 2008 #4499 Skrevet 1. mai 2008 Nogle af jer som havde sports bhen af? Bare for at smuge kigge? Maria-
Gjest SuperJ Skrevet 1. mai 2008 #4500 Skrevet 1. mai 2008 ja jeg! hehe, men det var vondt og tungte å måtte holde de oppe liksom er du så bra form! huff en skikkelig pyse jeg i forhold!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå