Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hej Imsdal

Kl. 0715 skal jeg ind til Dr. Pål S:-)

Godt at høre at du har det fint - er der slet ingen på jobben som har sagt noget? Eller kan se det?

Nøj er simpelthen bare så spændt så spændt...

Samboren min jobber ret ved siden af så han køre mig derud og henter mig igen...

0715 er jo ganske tidlig - så er spændt på hvornår jeg kan rejse hjem igen.. Du brugte ingen creme i ansigtet eller noget inden vel..?

:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Imsdal
Skrevet

Fikk sovemedisin og lokalbedøvelse :) Ikke ubehaglig i det hele tatt. Eneste som var ubehaglig var veneflon, og det er ikke det at den er så vond akkurat, men at det egentlig ikke var noe som var spesielt vondt den dagen. Bare nervøs da selvfølgelig.

Er det det å ligge der ved bevisthet du gruer deg til SuperJ? Kan du ikke ha med deg musikk, mp3 spiller eller noe sånn da? Spurt om du kan få sovemedisin?

Gjest Imsdal
Skrevet
Hej Imsdal

Kl. 0715 skal jeg ind til Dr. Pål S:-)

Godt at høre at du har det fint - er der slet ingen på jobben som har sagt noget? Eller kan se det?

Nøj er simpelthen bare så spændt så spændt...

Samboren min jobber ret ved siden af så han køre mig derud og henter mig igen...

0715 er jo ganske tidlig - så er spændt på hvornår jeg kan rejse hjem igen.. Du brugte ingen creme i ansigtet eller noget inden vel..?

:-)

Heldig som får komme inn så tidlig på dagen da, jeg var ikke inne før på ettermiddagen - det ble en lang dag med masse venting!

Dr. Pål opererte meg også, veldig koslig og flink!

Det er ingen som har sagt noe her på jobben, men ingen her er typen til å kommentere slikt til meg.. Har gått med litt løse overdeler så langt, og før gikk jeg jo med så masse innlegg at det er sikkert ikke store forskjellen. Er forresten svært fornøyd med resultatet :-D

Jeg reiste igjen etter fem timer, ble ganske svimmel når jeg skulle reise meg, så jeg brukte litt tid på det.

Brukte ikke krem eller deo på operasjonsdagen, men som jeg skrev her tidligere en dag; jeg brukte selvbruningskrem dagene før operasjonen (ikke opr.dagen), og siden jeg ikke fikk skrubbet den av eller dusjet skikkelig den neste uken (puppene vil være så ømme, at du har ikke sjans), så begynte den jo å flasse av siden den bare sitter i det øverste hudlaget - tro meg, det så ikke særlig delikat ut. Så skikkelig møkkete ut mellom puppene...

Skrevet
Heldig som får komme inn så tidlig på dagen da, jeg var ikke inne før på ettermiddagen - det ble en lang dag med masse venting!

Dr. Pål opererte meg også, veldig koslig og flink!

Det er ingen som har sagt noe her på jobben, men ingen her er typen til å kommentere slikt til meg.. Har gått med litt løse overdeler så langt, og før gikk jeg jo med så masse innlegg at det er sikkert ikke store forskjellen. Er forresten svært fornøyd med resultatet :-D

Jeg reiste igjen etter fem timer, ble ganske svimmel når jeg skulle reise meg, så jeg brukte litt tid på det.

Brukte ikke krem eller deo på operasjonsdagen, men som jeg skrev her tidligere en dag; jeg brukte selvbruningskrem dagene før operasjonen (ikke opr.dagen), og siden jeg ikke fikk skrubbet den av eller dusjet skikkelig den neste uken (puppene vil være så ømme, at du har ikke sjans), så begynte den jo å flasse av siden den bare sitter i det øverste hudlaget - tro meg, det så ikke særlig delikat ut. Så skikkelig møkkete ut mellom puppene...

He he det skal jeg huske - bruger nemlig selv selvbruningscreme he he...Så godt at høre at du er tilfreds med resultatet - det må bare give så meget mere selvtillid og det er jo bra!

Når man har det godt med sig selv har man også god selvtillid..

Jeg tror heller ingen her på jobben vil spørge.. de er veldig konservetive her på kontoret.. og mange ældre:-)..

Og skal først rejse til mine kunder i DK den 27 maj - så der er god tid til...

Jeg håber jo på en stor B-cup eller et lille bitte c-cup..

Jwg fylder jo ikke en gang en a-cup idag - så det skal blive godt!!

Gjest SuperJ
Skrevet
Uff altså det er aldrig morsomt sådan det er over 20 år siden min mor døde..

Men det var først da jeg startede på universitetet jeg gik angst både generel angst og sygedomsangst...

Jeps vi får prøve det bedste:-) DEt skal gå så fint så fint :-)

du kan jo legge meg til MSN om du vil? [email protected]

Gjest SuperJ
Skrevet
Fikk sovemedisin og lokalbedøvelse :) Ikke ubehaglig i det hele tatt. Eneste som var ubehaglig var veneflon, og det er ikke det at den er så vond akkurat, men at det egentlig ikke var noe som var spesielt vondt den dagen. Bare nervøs da selvfølgelig.

Er det det å ligge der ved bevisthet du gruer deg til SuperJ? Kan du ikke ha med deg musikk, mp3 spiller eller noe sånn da? Spurt om du kan få sovemedisin?

jeg skal få sove medisin så jeg håper jeg blir rolig og dupper av ja. det er ille akurat når alt det skal virke. føler seg litt som pus hos dyrlegen tenker jeg. litt skremmende akurat når man begynner føle seg "rar". så håper jeg sover gjennom hele operasjonen.

Skrevet
Hvor lenge er det siden du opererte? Sover du fortsatt på ryggen? Hvordan kjennes puppene ut nå?

På onsdag er det 7 uker siden jeg opererte ;) Sov på ryggen halvannen - to uker. Har ikke begynt å sove på magen ennå, det er fortsatt litt vondt. Men jeg liker best å sove på siden da ;)

Puppene blir mykere og mykere for hver dag. Og formen på dem begynner å bli veldig fin ;) Det ene arret synes jeg begynner å bli fint, mens det andre er litt større og lengre, men det kommer seg vel det også ;)

Skrevet
--------------------------------------------------

Dere som har operert: måtte dere kjøpe masse nye klær etter operasjonen? Jeg tenker på dere som gikk opp en til to cup-størrelser? Jeg skal nemlig ut og reise nå og skal shoppe masse masse :) Men er litt redd for at jeg ikke får brukt de klærne etter operasjonen.. Og siden den er i høst, så vil jo det være litt surt :gjeiper:

Jeg måtte ikke kjøpe nye klær, men gjorde det alikevel :ler: Men merker at når jeg nå skal kjøpe topper, så må jeg opp en størrelse for at det skal se fint ut over puppene ;)

Dessuten er det jo gøy når man gå på butikken å kjøpe topper med utringing :jepp:

Gikk fra A-C

Skrevet (endret)
På onsdag er det 7 uker siden jeg opererte ;) Sov på ryggen halvannen - to uker. Har ikke begynt å sove på magen ennå, det er fortsatt litt vondt. Men jeg liker best å sove på siden da ;)

Puppene blir mykere og mykere for hver dag. Og formen på dem begynner å bli veldig fin ;) Det ene arret synes jeg begynner å bli fint, mens det andre er litt større og lengre, men det kommer seg vel det også ;)

La du over eller under muskel? Jeg leste tidligere (tror jeg) at du gledet deg til å komme i aktivitet igjen, føler du ikke at du kan være i ordentlig aktivitet nå? Jeg skal nemlig begynne og jobbe 7 uker etter operasjonen, jobben kan være ganske fysisk tung, og er bekymret for hvordan det skal gå..

Føler du at du nå f.eks kunne begynt å trene? Ikke veldig hardt, men litt? Tenker på tunge løft og mye bevegelser..

Endret av fuerza
Skrevet

Masse lykke til i morra superJ..

går så bra vettu :Nikke:

Skrevet
La du over eller under muskel? Jeg leste tidligere (tror jeg) at du gledet deg til å komme i aktivitet igjen, føler du ikke at du kan være i ordentlig aktivitet nå? Jeg skal nemlig begynne og jobbe 7 uker etter operasjonen, jobben kan være ganske fysisk tung, og er bekymret for hvordan det skal gå..

Føler du at du nå f.eks kunne begynt å trene? Ikke veldig hardt, men litt? Tenker på tunge løft og mye bevegelser..

Jeg la over muskel.

Nå er det ikke noe problem med å være i fysisk aktivitet. På jobben er det masse tunge løft og aktivitet hele dagen + at jeg har begynt å trene igjen. Men jeg er fortsatt forsiktig med stryrketrening, for jeg kjenner at jeg kan bli øm og sår hvis jeg strekker for mye og gjør bevegelser det er lenge siden jeg har gjort med armene/ brystet.

Tror nok det kommer til å gå veldig bra på jobben for deg hvis det er 7 uker etter operasjonen :jepp:

Gjest SuperJ
Skrevet (endret)

takk for lykketil. Nå er det strax natta for meg, med faste og imorgen skjer det! er vel ikke form å skrive her inne. blogger fra telefonen jeg :)

også lykke til maria og neste kvinne ut! jeg blir vel litt i "sløveverden" noen dager.

takk for alle svar fra dere.

God natt fra meg !

Endret av SuperJ
Skrevet

Lykke til dere som skal i ilden i morgen. :)

Skrevet
takk for lykketil. Nå er det strax natta for meg, med faste og imorgen skjer det! er vel ikke form å skrive her inne. blogger fra telefonen jeg :)

også lykke til maria og neste kvinne ut! jeg blir vel litt i "sløveverden" noen dager.

takk for alle svar fra dere.

God natt fra meg !

Åhh kom ikke på pcen i går kveld.. Men lykke til håber alt går super godt:-) Pas på dig selv.. så snakkes vi på torsdag he he...tra la tra la.. uff nervøs selv.. imorgen kl. 0715 er det sørme mig...

Skrevet

Nogle som kan fortælle meg hvilken klær de havde på sig?

Afslappet bukser eller...

Vil gerne have lidt tips...

Skrevet
Nogle som kan fortælle meg hvilken klær de havde på sig?

Afslappet bukser eller...

Vil gerne have lidt tips...

Jeg har ikke operert selv, men har lest her i tråden at de anbefaler en løs munkejakke (hettegenser med glidelås foran) som lett kan tas av og på.

Lykke til imorgen Mariacand!!! :klem:

Skrevet
Jeg kan fint bruke de samme klærne, faktisk sitter de mye finere på meg nå! Eneste er overdeler som i utgangspunktet var litt korte, blir enda kortere forran. Noen bluser kan være litt trangere rundt brystet, men ikke sånn at det gjør noe. Gikk fra en A til en C :fnise:

Hvilken cup er du nå da, og hva vil du bli?

Har en hel pose med bh'er jeg skal kaste da :fnise:

Ok, takk for svar :) Jeg er en stor A/ liten B nå og håper på å gå opp til en C. Så regner ikke med at det blir den store utskiftningen av klesskapet, heldigvis! Men kanskje en idé å ikke kjøpe topper som akkurat treffer bukselinningen, eller som er litt trange over brystet ja..

Har forresten mange topper jeg gleder meg til å kaste jeg også ;)

Gleder meg, gleder meg, gleder meg :)

Skrevet

Hei alle sammen.

Så var det gjort! Var på bordet kl.12 i dag, og formen er upåklagelig. Nesten kjedelig å måtte ligge, fordi jeg føler meg såpass bra. Har ikke hatt behov for smertestillende :) Håper det fortsetter slik i morgen.

Til dere andre som har vært i ilden i dag: Håper det går like fint med dere, og at vi snart hører fra dere!

Skrevet
Hei alle sammen.

Så var det gjort! Var på bordet kl.12 i dag, og formen er upåklagelig. Nesten kjedelig å måtte ligge, fordi jeg føler meg såpass bra. Har ikke hatt behov for smertestillende :) Håper det fortsetter slik i morgen.

Til dere andre som har vært i ilden i dag: Håper det går like fint med dere, og at vi snart hører fra dere!

Oi så bra!:) Hvor opererte du? Under eller over muskel?

Skrevet

Hej Jenter da rejser jeg til klinikken.. Skriver mere senere om jeg orker klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...