Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Gjest SuperJ
Skrevet (endret)

Maria:

det tror jeg. jeg skal stå på skolen til sønnen min å selge kaker & kaffe etc 17.mai.

det er veldig opp og ned hva folk mener om smertene etter hva jeg har lest, noen er jo på jobben etter 3 dager andre har vondt ukevis!

vi finner nok snart ut av dette ;)

Endret av SuperJ
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg skal som sagt opereres den 30 april og vi skal have lidt gæster 17 maj - tror i jeg klarer det og lave lidt let mat og have gæster allerede efter 18 dage?

Klem fra Maria

Det skal nok gå kjempefint :jepp:

Jeg var tilbake på jobb (barnehage) etter 19 dager, og det er "lenge" etter operasjonen ;)

Skrevet

Tak for svar Bare meg selv og Super J. - Ja i har sikkert helt ret det skal gå så fint så fint...

Jeg begynder jo på jobben efter 12-13 dage.. Jeg er veldig spændt på det hele..

Går det ellers bra med dig "Bare meg selv?" Ingen smerter mere? Og bare super glad eller....

Klem fra Maria

Skrevet
SPRETTEN:

Tirsdag her å! hihi, hvor skal du hen?

Colosseum i Stavanger. Noen som har erfaringer derfra? Kjenner at jeg begynner å grue meg litt nå au,au. Lykke til da du også!

Skrevet
Tak for svar Bare meg selv og Super J. - Ja i har sikkert helt ret det skal gå så fint så fint...

Jeg begynder jo på jobben efter 12-13 dage.. Jeg er veldig spændt på det hele..

Går det ellers bra med dig "Bare meg selv?" Ingen smerter mere? Og bare super glad eller....

Klem fra Maria

Her er alt bare fryd og gammen :jepp:

Ikke noe smerter i det hele tatt ;) Lever som normalt igjen, og det er veldig deilig.

Lykke til med operasjonen, det kommer til å gå veldig bra :klemmer:

Gjest Imsdal
Skrevet
Her er alt bare fryd og gammen :jepp:

Ikke noe smerter i det hele tatt ;) Lever som normalt igjen, og det er veldig deilig.

Lykke til med operasjonen, det kommer til å gå veldig bra :klemmer:

Hvor lenge er det siden du opererte? Sover du fortsatt på ryggen? Hvordan kjennes puppene ut nå?

Gjest Imsdal
Skrevet
ja imorgen skjer det :forvirret:

Kommer til å gå kjempefint! :klemmer:

er du frisk igjen?

Skrevet

Hej Imsdal

Hvordan er formen hos dig? På onsdag er det mig der skal til fornebu - uff er kjempe nervøs allerede..

Maria

Gjest SuperJ
Skrevet

Lykke til Maria!

Imsdal: ikke helt hundre, hoster & snørrer litt nå bare + at jeg fikk jo mensen her om dagen :(

Skrevet
Lykke til Maria!

Imsdal: ikke helt hundre, hoster & snørrer litt nå bare + at jeg fikk jo mensen her om dagen :(

Uff du skal jo til før mig he he :-)

Håber du bliver bedre inden.. Ikke morsomt og være halv syg.. Er du nervøs??

Gjest SuperJ
Skrevet

ja veldig, jeg har panikkangst fra før. så spent hvordan det går ja. spent på resultatet, tenk om de blir rare!? huff masse tanker nå...

Skrevet
ja veldig, jeg har panikkangst fra før. så spent hvordan det går ja. spent på resultatet, tenk om de blir rare!? huff masse tanker nå...

Det ordner seg vettu :) Passer vel bra at man får beroligende før operasjonen da.. Håper du har noen som er med deg før operasjonen? Som kanskje vet hva de skal gjøre hvis du får angst? Du kjenner jo sikkert til mange av teknikkene, men å komme deg ut og gå en tur ute i frisk luft med en gang man kjenner symptomene skal jo fungere ganske bra. Men da er det viktig at du har noen med deg som kjenner deg da.. Ønsker deg uansett masse masse lykke til! :klem:

--------------------------------------------------

Dere som har operert: måtte dere kjøpe masse nye klær etter operasjonen? Jeg tenker på dere som gikk opp en til to cup-størrelser? Jeg skal nemlig ut og reise nå og skal shoppe masse masse :) Men er litt redd for at jeg ikke får brukt de klærne etter operasjonen.. Og siden den er i høst, så vil jo det være litt surt :gjeiper:

Skrevet

Jeg lider er sygdomsangst og er ganske redd for ikke at vågne efter bedøvelsen.... Ved det lyder meget mærkeligt.. men legen har forsøgt at berolige mig.. Og det skal være nu eller aldrig er 31 år gammel he he

Gjest SuperJ
Skrevet (endret)

jeg sliter litt nå, tanken på å ligge over en time på det bordet. fikk et lite "anfall" nå allerede :(

blir nummen i kroppen og de som har angst vet vel hva jeg mener.

selve operasjonen bryr jeg meg lite om, kun dette å ligge der. Så dette at de ikke setter narkose akurat der gjør meg veldig uvel i tankene. for jeg vet jeg kommer til å slite grusomt. Legen var jo veldig grei og forsto slikt, han sa de skulle pøse på ekstra iom jeg bruker faste medisiner fra før å tåler kansje mer enn andre.

takk for fine ord jenter. litt slitsomt akurat nå oppi toppen.

hva er sykdomsangst? redd for å ikke våkne slipper jeg jo , for jeg skal jo ikke ha narkose. Jeg ville nok helst hatt det. blir det krise så må de vel ha det???!

nei mannen kjører meg dit å må hjem til barna våre, så blir jeg hentet av han når jeg er ferdig. Jeg liker å være alene (faktisk) når jeg blir sånn. liker ikke kjente ser hva som skjer med meg.

Endret av SuperJ
Skrevet

Hej igen – Sygdomsangst er - at man tror man fejler alt mulig. Eks. har kræft, hjertesygdomme etc. etc. Når jeg tror det får jeg det lidt ligesom dig nummen, hjertebanken, kan ikke puste m.v.

Jeg ved jo inderst inde godt jeg ikke fejler noget men sådan er det bare. Mistede min mor da jeg var 7 år gammel af en blodprop. Men men det hele skal nok gå. Har jo sluttede med cigaretterne og været til helsetjek.

Jeg skal ikke i narkose heller – det bruger de ikke ret mange steder mere – men kommer til at sove en naturlig søvn og får lokalbedøvelse Åh får helt ondt i magen ved tanken. Ved godt jeg er et voksent menneske men er så redd for at jeg bliver redd og kommer til at grine..MEn det har de sikkert prøvet før..

:sjenert::goodbye:

Gjest SuperJ
Skrevet

jeg skjønner eksakt hva du mener Maria. vi får bare prøve vårt beste og tenke på hvor glade vi er når vi har mestret dette! ganske ille å gjøre noe slikt frivillig når man er som man er!

min mor døde for 19 år siden imorgen på dagen.

Gjest Imsdal
Skrevet
Hej Imsdal

Hvordan er formen hos dig? På onsdag er det mig der skal til fornebu - uff er kjempe nervøs allerede..

Maria

Formen er veldig bra, kjenner innleggene av og til og puppene er litt ømme, ellers merker jeg ikke så mye av det. Gleder meg til å kunne være i aktivitet igjen!

Hvordan går det med deg da? De er kjempegreie på Fornebu, kommer til å passe godt på deg! Når på onsdag skal du inn da? Jeg følte at jeg bare sovna før operasjonen, og våkna igjen av at de vekte meg og hjalp meg til senga. Kommer til å gå kjempebra med deg :klemmer:

Dere som har operert: måtte dere kjøpe masse nye klær etter operasjonen? Jeg tenker på dere som gikk opp en til to cup-størrelser? Jeg skal nemlig ut og reise nå og skal shoppe masse masse :) Men er litt redd for at jeg ikke får brukt de klærne etter operasjonen.. Og siden den er i høst, så vil jo det være litt surt :gjeiper:

Jeg kan fint bruke de samme klærne, faktisk sitter de mye finere på meg nå! Eneste er overdeler som i utgangspunktet var litt korte, blir enda kortere forran. Noen bluser kan være litt trangere rundt brystet, men ikke sånn at det gjør noe. Gikk fra en A til en C :fnise:

Hvilken cup er du nå da, og hva vil du bli?

Har en hel pose med bh'er jeg skal kaste da :fnise:

Skrevet
jeg skjønner eksakt hva du mener Maria. vi får bare prøve vårt beste og tenke på hvor glade vi er når vi har mestret dette! ganske ille å gjøre noe slikt frivillig når man er som man er!

min mor døde for 19 år siden imorgen på dagen.

Uff altså det er aldrig morsomt sådan det er over 20 år siden min mor døde..

Men det var først da jeg startede på universitetet jeg gik angst både generel angst og sygedomsangst...

Jeps vi får prøve det bedste:-) DEt skal gå så fint så fint :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...