kiddox Skrevet 25. april 2008 #4421 Skrevet 25. april 2008 Er det noen her som har operert uten å si noe ti noen, bortsett fra mann/kjæreste? Hvordan har det gått? Hei For min del er det bare mannen min og ei god venninde som vet om operasjonen min.. Er ikke flau over å ha operert men føler ikke for å fortelle det til gud og hvermann.. kommer nok til å komme ut etterhvert og det er greit, men familien min vil jeg ikke si det til.. mamma er super motstander.. så like greit å spare henne for det.. hehe.. har du planer om å holde det for deg selv eller..?
Levy Skrevet 25. april 2008 #4422 Skrevet 25. april 2008 nei , jeg føler at det er en normal ting som hver kvinne kan bestemme selv å gjøre og derfor har jeg jo blogget alt for omverden også jeg skjønner ikke hvorfor det skal være "flaut" å si/ fortelle vener etc? 1. INGEN har noe med det. 2. Silikonpupper betyr for mange det samme som Pamela-pupper. For min del er det ikke Pamela-pupper jeg er ute etter. 3. Jeg har bittesmå pupper nå, og skal ikke ha store pupper. Hvorfor skal jeg kringkaste det når ingen kommer til å se forskjell? 4. IGJEN: Ingen har noe med det. Men nå skal ikke jeg operere for å få Digre pupper, jeg gjør det for i det hele tatt å få pupper.
Levy Skrevet 25. april 2008 #4423 Skrevet 25. april 2008 Jeg har konsultasjon tidlig i mai, og har ingen aning om når jeg får time til operasjon. Håper så gjerne å få gjort det før sommeren er over. MEN, så er det endel som skjer i mai, da.. Kan jeg foreksempel være med i konfirmasjon 4-5 dager etter operasjonen?
Elizza Skrevet 25. april 2008 #4424 Skrevet 25. april 2008 1. INGEN har noe med det. 2. Silikonpupper betyr for mange det samme som Pamela-pupper. For min del er det ikke Pamela-pupper jeg er ute etter. 3. Jeg har bittesmå pupper nå, og skal ikke ha store pupper. Hvorfor skal jeg kringkaste det når ingen kommer til å se forskjell? 4. IGJEN: Ingen har noe med det. Men nå skal ikke jeg operere for å få Digre pupper, jeg gjør det for i det hele tatt å få pupper. Hei, ville bare si at jeg var veldig enig med deg. Det er kun samboeren min som vet det. Jeg er ikke noe flau over hva jeg har gjort, men jeg gjør jo dette for meg selv, ikke resten av verden. Har ikke noe problemer å fortelle dette til min søster som jeg stoler helt på, og foreldre, men har bare ikke følt for det. Forteller det gjerne om det faller seg naturlig. Jeg kommer fra et sted der dette ville blitt ukas høydepunkt. Har flyttet nå, men likevel... Lykke til videre:)
yasmin Skrevet 25. april 2008 #4425 Skrevet 25. april 2008 10 cm høyere enn meg da! dæsken nå begynner tiden gå saaakte plutselig! vet ikke om jeg gleder eller gruer meg, bølgefølse! hvordan er det egentlig å ha de inni? kjenner følelsen... men gled deg. det er fort gjort, det tar ikke lang tid før du kan leve som normalt. man vender seg fort til de nye brystene og tenker ikke særlig over de i det daglige. de føles veldig faste og tunge den første tiden, men det går over....eller man blir vant til det kanskje
yasmin Skrevet 25. april 2008 #4426 Skrevet 25. april 2008 Er det noen her som har operert uten å si noe ti noen, bortsett fra mann/kjæreste? Hvordan har det gått? det var kum meg og min samboer som visste det da jeg gjorde det første gangen. det gikk noen uker før jeg fortalte dte til foreldrene mine, trodde de ville reagere negativt, men viste seg at min kjære mor hadde ønsket seg operasjon selv i lang tid. pappa var og bare positiv og forståelsesfull :gjeiper: . ellers er jeg åpen når folk spør, ikke at de har noe med det, men jeg skammer meg ikke over avgjørelsen min, så svarer ærlig. har kun fått positive tilbakemld. folk er ikke alltid så fordomsfulle som man tror
Julie3 Skrevet 26. april 2008 #4427 Skrevet 26. april 2008 Hei For min del er det bare mannen min og ei god venninde som vet om operasjonen min.. Er ikke flau over å ha operert men føler ikke for å fortelle det til gud og hvermann.. kommer nok til å komme ut etterhvert og det er greit, men familien min vil jeg ikke si det til.. mamma er super motstander.. så like greit å spare henne for det.. hehe.. har du planer om å holde det for deg selv eller..? Hei! Jeg skal heller ikke ha noe store, kun få mer former. Vil ikke ha større enn hva jg har når jeg bruker bh med innlegg, så det er ikke sånn at folk kommer til å legge merke til det. Har tenkt på dette i snart 6 år. Er 24år som jeg har skrevet tidligere, og vil jo egentlig si det til mine foreldre, men det er det som hindrer meg i det hele. Tror ikke de hadde likt det, og hvertfall ikke likt at jeg hadde brukt så mye penger på det, iogmed jeg er student, sitter med leilighet og lån osv. Men som jeg har sagt og folk sier, så er dette noe jeg kun gjør for meg selv. Har null ønske om å bli pamela! Hehe Uff... Da hadde jeg sett crazy ut! Så som dere sier så er det jo igrunn ingen som har noe med det å gjøre.. Hvor lang tid tar det før man er oppe og går? Hvor lenge må jeg ca vente før jeg kan gå på skolen f.eks? (nære vei til skole og MYE stille sitting)
EnA Skrevet 26. april 2008 #4428 Skrevet 26. april 2008 Hei, ville bare si at jeg var veldig enig med deg. Det er kun samboeren min som vet det. Jeg er ikke noe flau over hva jeg har gjort, men jeg gjør jo dette for meg selv, ikke resten av verden. Har ikke noe problemer å fortelle dette til min søster som jeg stoler helt på, og foreldre, men har bare ikke følt for det. Forteller det gjerne om det faller seg naturlig. Jeg kommer fra et sted der dette ville blitt ukas høydepunkt. Har flyttet nå, men likevel... Lykke til videre:) Enig med dere! Jeg for min del har bare sagt det til kjæresten og forelderene mine. Jeg er heller ikke flau over det, men føler ikke for å fortelle det til noen fler. Ingen som har noe med det, da det er en privatsak.
milla-mor Skrevet 26. april 2008 #4429 Skrevet 26. april 2008 Enig med dere! Jeg for min del har bare sagt det til kjæresten og forelderene mine. Jeg er heller ikke flau over det, men føler ikke for å fortelle det til noen fler. Ingen som har noe med det, da det er en privatsak. Ingen i min familie vet det... Noen venninner vet, og eksen fortalte det til sine venner, og sin familie. Uten mitt samtykke, så klart. Det er bare min sak hva jeg velger å gjøre med puppene mine. Jeg lyver ikke hvis noen spør, men jeg skjønner ikke hvorfor i all verden jeg skal fortelle det.
Liten pike Skrevet 26. april 2008 #4430 Skrevet 26. april 2008 Dere som prøver å holde operasjonen for dere selv, prøver dere å skjule det med klær også? Unngår utrigninger osv? Er jo litt gøy å kle seg litt ekstra pent innimellom, men da hadde i allefall alle rundt meg sett det med en gang ( nå har jeg ikke operert enda jeg da, men forestiller meg det)
spretten1 Skrevet 26. april 2008 #4431 Skrevet 26. april 2008 Hei alle sammen, her er nok en nykomling! Har vært inne og lest masse i det siste, og her er det virkelig mye nyttig å ta med seg Takk for all info. Har selv kommet ganske langt i prosessen, tirsdag er det OP. Ikke nervøs for inngrepet, men for resultatet. Har sett litt for mangen bilder på nettet av "bulkete" bryster. Kan rippling virkelig bli så ille, eller skyldes dette noe annet? Noen som vet??
Julie3 Skrevet 26. april 2008 #4432 Skrevet 26. april 2008 Dere som prøver å holde operasjonen for dere selv, prøver dere å skjule det med klær også? Unngår utrigninger osv? Er jo litt gøy å kle seg litt ekstra pent innimellom, men da hadde i allefall alle rundt meg sett det med en gang ( nå har jeg ikke operert enda jeg da, men forestiller meg det) Nå er ikke jeg operert heller, men sånn som jeg tenker det ang meg da, så vil jeg som sagt ikke ha noe særlig større enn hva jeg "har" når jeg bruker bh med innlegg. Og da vil man jo sikkert ikke se noe særlig forskjell selvom man tar på seg klær som ikke er som en potetsekk på liksom.. Selvom jeg hadde nok ikke , iallefall med det første prøvd å "trekke" oppmerksomheten til puppene da:) Men for de som har tenkt til eller har operert puppene vesentlig større er det jo en annen sak.. Godt å lese at fler har holdt det for seg selv!Ikke at det er noe galt i å si det, all kred til deg SuperJ! Er jo bare bra det! Men tror ikke mine foreldre ville tatt det så bra, selvom de sikkert hadde støttet meg, men de hadde nok ikke hatt sansen for at jeg skulle brukt penger på det når jeg har nok å betale på fra før av. Så de hadde sikkert slengt ut kommentarer ang det. Men føler jo igrunn bare mer og mer at dette ikke er noe noen andre har noe med. Det er noe jeg vil gjøre for meg selv, for at jeg skal føle meg mer komfertabel. Igjen må jeg si: Flott forum! Er så utrolig deilig å kunne spørre osv uten at alle svarene blir: "Gutter liker ikke silikon (som om jeg vurderer å ta det pga gutta...Bah..), "Kjøp heller silikon innlegg du kan legge i bh'n! (som om de liksom henger fast når man tar av seg bh'n og først skal være naken...)"
Gjest SuperJ Skrevet 27. april 2008 #4433 Skrevet 27. april 2008 SPRETTEN: Tirsdag her å! hihi, hvor skal du hen?
kiddox Skrevet 27. april 2008 #4434 Skrevet 27. april 2008 Hei alle sammen, her er nok en nykomling! Har vært inne og lest masse i det siste, og her er det virkelig mye nyttig å ta med seg Takk for all info Og lykke til..!! Hvor skal du op hen da..? Klem..
Mariacand Skrevet 27. april 2008 #4435 Skrevet 27. april 2008 Så er det snart onsdag - og min tur. Har ikke helt bestemt mig for størrelsen endnu. men har fundet nogle billeder som er kjempe fine.. Legen mente 275 for at få et fint og naturlig resultat.. så vi får og se.. Pyha er så spændt og drømmer om det om natten for tiden...Mildt sagt er jeg pisse nervøs.. Men som sagt er jeg sluttet med cigaretterne og det er min 3 uge jubiii - og det går bare kanon...:-) Glæder mig til at høre om jeg der skal afsted på tirsdag Super j blandt andet:-)
kiddox Skrevet 27. april 2008 #4436 Skrevet 27. april 2008 Jeg har konsultasjon tidlig i mai, og har ingen aning om når jeg får time til operasjon. Håper så gjerne å få gjort det før sommeren er over. MEN, så er det endel som skjer i mai, da.. Kan jeg foreksempel være med i konfirmasjon 4-5 dager etter operasjonen? Hei Konfirmasjon etter 4-5 dager høres slitsomt/vondt ut.. jeg skulle egentlig ut å spise med noen venninner 4 dager etter men måtte kaste inn håndkle.. orket ikke.. men vi opplever jo ting forskjellig, så det kan jo godt hende at du er i form til konfirmasjon.. Lykke til i allefall
kiddox Skrevet 27. april 2008 #4437 Skrevet 27. april 2008 Så er det snart onsdag - og min tur. Lykke til da Det går sikkert kjempe fint. Jeg var også kjempe nervøs, men det er faktisk fort gjort.. og man sover jo hele tiden så man merker ingen ting.. Du får tenke på så fine pupper du får i bikinien i sommer, det hjelper Klemmer..
Gjest SuperJ Skrevet 27. april 2008 #4438 Skrevet 27. april 2008 (endret) takk! skal selv i komfirmasjon til søndag, men skal se ann formen, et stykke å kjøre dit også. ja imorgen skal jeg ta disse 2 antibiotika pillene da. blir kansje uvel av de også. pluss mensen og influensa her. de operer for det, bare man ikke har feber. kjedelig denne konstante hostinga da. ikke fult så tett i nesa mer blir nok ikke så mye forumskriving mere på denne siden, men blogger fra senga, så de som vil får bare følge med på siden min:) skal prøve skrive ofte og gi rapport derfra. lykke til dere som er neste ut... pissredd ja! det er sikkert å vist! Endret 27. april 2008 av SuperJ
milla-mor Skrevet 27. april 2008 #4439 Skrevet 27. april 2008 Dere som prøver å holde operasjonen for dere selv, prøver dere å skjule det med klær også? Unngår utrigninger osv? Er jo litt gøy å kle seg litt ekstra pent innimellom, men da hadde i allefall alle rundt meg sett det med en gang ( nå har jeg ikke operert enda jeg da, men forestiller meg det) Nei, jeg prøver ikke å skjule det. Noen ganger har familiemedlemmer sett litt ekstra lenge på frontpartiet mitt, og sikkert lurt litt, men da får de jo bare spørre, da... Jeg var ekstremt tynn før, men er nå normalvektig, så kanskje de bare tror jeg fikk pupper når jeg begynte å spise normalt.
Mariacand Skrevet 27. april 2008 #4440 Skrevet 27. april 2008 Jeg skal som sagt opereres den 30 april og vi skal have lidt gæster 17 maj - tror i jeg klarer det og lave lidt let mat og have gæster allerede efter 18 dage? Klem fra Maria
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå