Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Gjest SuperJ
Skrevet

skal ikke teipen sitte på den den nesten faller av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har du skiftet tape allerede? jeg skal ikke skifte før til helgen jeg... :klø:

Å ja...jeg fikk beskjed om å dusje 4 dager etter operasjonen og da kunne jeg bytte tape. Sikkert litt forskjellig fra klinikk til klinikk da.

Skrevet

Litt ute av tema, men leste på bloggen din at Aylar skal legge inn silikon igjen? Hvordan veit du det?

btw, kjempe fin blogg:)

Skrevet (endret)

Oi, jeg rota det her litt til:S ny på disse forumsgreiene:P

Men meldinga over var ment til superJ

Endret av suzzy
Skrevet
Litt ute av tema, men leste på bloggen din at Aylar skal legge inn silikon igjen? Hvordan veit du det?

btw, kjempe fin blogg:)

Jeg også har lest det, men står på nettet.

Gjest Imsdal
Skrevet

Side2 skrev at Aylar skal ta silikon igjen.. Sikkert rart å måtte ta implantatene ut igjen når man han tatt så mye som hun hadde (410 cc?)..

Hun blir sikkert kjempefin, noe jeg synes hun allerede er da :fnise:

Skrevet
Side2 skrev at Aylar skal ta silikon igjen.. Sikkert rart å måtte ta implantatene ut igjen når man han tatt så mye som hun hadde (410 cc?)..

Hun blir sikkert kjempefin, noe jeg synes hun allerede er da :fnise:

Ja hun er kjempe fin:)

Håper hun får lagt inn en fin størrelse som passer henne.

Gjest Imsdal
Skrevet

Et lite tips til dere som skal operere og som bruker selvbruningskrem; jeg brukte det før operasjonen (ikke opr.dagen selvfølgelig), men jeg fikk jo aldri vasket eller skrubbet brystpartiet så jeg fikk den ikke av, endte opp med løse hudceller som var mørke av selvbruningen, som igjen ga meg masse småkviser.. Så skikkelig ekkelt ut, og jeg klarte jo ikke få det av siden jeg var så øm.. Er ikke sikkert det er sånn for alle, men selvbruningen sitter vel bare i øverste hudlaget? Blir jo litt klam når man skal gå med en stram sportsbh natt og dag...

Gjest SuperJ
Skrevet

kan dere kikke på bloggen min, jeg hr veid opp og tatt bilder av meg, puppen jeg har nå er jo en rosin ift det de skal bli!

www.superjanne.com

jeg veide opp 360-370 og la i ene bh skåla, BH`n brukte jeg ifjor sommer! helt utrolig å de har forandret seg !

avtalen er 340g høyprofil, men jeg lurer på legge på bittelitt slik som på bildet i bloggen.

ang Aylar så sto det i se og hør :)

Skrevet

Hei! :vinke:

Har sniklest litt jeg, så nå var det vel på tide å skrive noen linjer...

Har vært litt aktiv i puppeforumet på NM, så for de av dere som har vært litt der inne så er jeg Bee.

Jeg ble operert den 17.mars, drøyt en måned siden.

Fikk 290ml i hver pupp.

Jeg er desverre ikke fornøyd med operasjonen. Jeg skulle få lagt inn mer i det ene brystet pga. asymetri, noe som ikke ble gjort. I tillegg synes jeg det generelt ble lagt inn for lite, noe jeg har gitt tilbakemelding til legen om siden starten.

Avtalen er at jeg skal komme tilbake når det har gått to mnd. siden operasjonen for en ny konsultasjon. Så nå teller jeg dager og håper på det beste, selv om jeg i er veldig redd for å bli avvist...

Noen her inne som er reoperert?

Hva med CeeCee? Jeg synes å ha lest at hun gjerne ville opereres på nytt for å legge inn mer?

Skrevet

Ser lekkert ut SuperJ! Hvordan har du laget risposene dine?

Synes forresten du ser flott ut nå også jeg ;)

Gjest SuperJ
Skrevet (endret)

jo kan ikke klage sånn sett, memen. takk for komplimang :D

jeg hadde en kjøkkenvekg som måler i gram så fylte jeg brødpose til den stoppet på 370g.

jeg skal ha 340 men skal snakke med legen om evt ta litt mere. man blir fort vant med størrelsen og jeg gikk som skrevet et år med den størrelsen og trivdes med det. så jeg har liksom prøvd. ble noe annet når det var melk i men.

hoster å nyser, feber ... er litt urolig pga det men. 6 dager igjen snart. blir forhåpentligvis bra nok!

huff nei nå gruer jeg. sliter veldig med panikkangst. fikk helt spader ved siste keisersnitt etter den spinalen. var nippet til narkose. leppene ble blå og jeg brekte meg og ble så dårlig. men de ga meg noe i åren i hånda så ble fort bra.

de har vel litt av hvert å gi på en puppeklinikk også. de er jo leger. ble litt personlig nå men det får så være.

Endret av SuperJ
Skrevet
Hei! :vinke:

Har sniklest litt jeg, så nå var det vel på tide å skrive noen linjer...

Har vært litt aktiv i puppeforumet på NM, så for de av dere som har vært litt der inne så er jeg Bee.

Jeg ble operert den 17.mars, drøyt en måned siden.

Fikk 290ml i hver pupp.

Jeg er desverre ikke fornøyd med operasjonen. Jeg skulle få lagt inn mer i det ene brystet pga. asymetri, noe som ikke ble gjort. I tillegg synes jeg det generelt ble lagt inn for lite, noe jeg har gitt tilbakemelding til legen om siden starten.

Avtalen er at jeg skal komme tilbake når det har gått to mnd. siden operasjonen for en ny konsultasjon. Så nå teller jeg dager og håper på det beste, selv om jeg i er veldig redd for å bli avvist...

Noen her inne som er reoperert?

Hva med CeeCee? Jeg synes å ha lest at hun gjerne ville opereres på nytt for å legge inn mer?

Hvilken klinikk ble du operert hos?

Hvis dere bl.a ble enig om at du skulle få lagt inn mer i ene brystet pga asymetri og det ikke ble gjort, så har du vel retten på din side. Så håper at det ordner seg for deg.

Skrevet
Hei GGG :vinke:

Så her i tidligere innlegg at du hadde tatt et løft også.. tok du det rundt brystvorta?

Jeg hadde forstørring + løft for fire dager siden.. så jeg bare lurer litt på hvor lang tid det tar sånn ca før "sårene" rundt brystvorta gror.. Hvor lenge er det siden din op nå? Går alt bra?

Jeg har også endel blåmerker rundt forbi på puppene, er det vanlig..? noen som vet..?

Jeg skiftet på sårene i dag for første gang og jeg holdt på å gå i bakken tre ganger før jeg ble ferdig.. :roll:

Skikkelig pinglete.. (hehe jobber i helsevesenet og er vandt med å bytte på sår.. men alikevel..)

:klem1:

Hei og gratulerre med nye pupper!

Det er vanlig med blåmerker, det samme hadde jeg. Har du også rundt brystvorten? Nå er det 7 uker siden operasjon, kan sove på sidene nå og høvelsen er nesten borten. Sårene er allerede veldig fine :-)

Jeg er veldig førnøyd, fikk operasjon på Pilestredet det samme som deg :-)

kan vi veksle bilde?

Klem

Skrevet
Hei og gratulerre med nye pupper!

Det er vanlig med blåmerker, det samme hadde jeg. Har du også rundt brystvorten? Nå er det 7 uker siden operasjon, kan sove på sidene nå og høvelsen er nesten borten. Sårene er allerede veldig fine :-)

Jeg er veldig førnøyd, fikk operasjon på Pilestredet det samme som deg :-)

kan vi veksle bilde?

Klem

Hei igjen :blomst:

Takk for det.. jeg er veldig fornøyd med størrelsen, men jeg er litt små nervøs for sårene rundt brystvorten.. hehe synes di er litt skumle..

åtte dager siden i dag, jeg fungerer bedre men er fremdeles øm, og sår.. også har jeg noen sånne "bulker", etter at puppen har blitt snurpet sammen.. er det vanlig..?

Ja det hadde vært fint å veksle bilder.. :)

klemmer :klemmer:

Skrevet

Hvis du skal ha høyprofil SuperJ, så vil jo antall gram i posen bli litt annerledes i protesen. Den er jo høyere enn enn risposen. Men jeg skjønner at en ikke vil få for lite heller. Da er det like greit å be om bittelitt til. ;)

Skrevet
Hei igjen :blomst:

Takk for det.. jeg er veldig fornøyd med størrelsen, men jeg er litt små nervøs for sårene rundt brystvorten.. hehe synes di er litt skumle..

åtte dager siden i dag, jeg fungerer bedre men er fremdeles øm, og sår.. også har jeg noen sånne "bulker", etter at puppen har blitt snurpet sammen.. er det vanlig..?

Ja det hadde vært fint å veksle bilder.. :)

klemmer :klemmer:

Hei!

Du mener "bulker" rundt brystvorten? Det hadde jeg også.

Også sårene mine var skumle, når jeg så for første gang, ble jeg svimmel :-)

Skal send mailen min :-)

Ha en strålende dag :-)

Stooooor klem :-)

Skrevet
Hvilken klinikk ble du operert hos?

Hvis dere bl.a ble enig om at du skulle få lagt inn mer i ene brystet pga asymetri og det ikke ble gjort, så har du vel retten på din side. Så håper at det ordner seg for deg.

Hei. Jeg ble operert på Klinikk Bergen.

Vi var enige om å legge inn mer på den ene siden ja, men har jo ikke det på papir eller noe. Når jeg var ferdig med operasjonen så såg jeg at han hadde skrevet antall ml på brystkassen mens han tegnet opp. Da sto det også ulikt på hver side.

I etterkant har han forklart det med at det vil jevne seg ut og at det var fare for at det minste brystet ville bli for stort vis han hadde lagt inn ulikt.

Jevnet seg ut har det ihvertfall ikke gjort og jeg får skjeiv utringing selv med en god bh på.

Håpet er at han sier han vil dekke en ny operasjon, men er jeg realistisk så må jeg dekke alt selv...noe jeg ikke har sjags til. Har jo brukt hele puppekontoen.

Skrevet
Hei!

Du mener "bulker" rundt brystvorten? Det hadde jeg også.

Også sårene mine var skumle, når jeg så for første gang, ble jeg svimmel :-)

Skal send mailen min :-)

Ha en strålende dag :-)

Stooooor klem :-)

Hei;)

Det var godt å høre at det er normalt med "bulker" rundt brystvortene.. Tar det mange uker før det retter seg ut da..?

Jeg skal få lagt inn bildene mine i kveld, så sender deg dem da :goodbye:

Kos deg i sommersola :)

Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...