Gjest SuperJ Skrevet 19. april 2008 #4361 Skrevet 19. april 2008 (endret) Er det ingen her med C fra før som har lagt inn ca 300 da? hvordan har dere det dere som er ferdig? glade tenker jeg ! Endret 20. april 2008 av SuperJ
Mariacand Skrevet 20. april 2008 #4362 Skrevet 20. april 2008 Uff så er det min tur om 10 dage - forstår ikke at tiden har gået så hurtigt og idag er det 9 dage siden jeg sluttede med cigaretterne... Jeg er bare så god... Og min helse tjek fortalte jeg var frisk som en fisk - så alt burde være under kontrol:-)
Gjest SuperJ Skrevet 20. april 2008 #4363 Skrevet 20. april 2008 (endret) æsj, jeg kan ikke si jeg er like flink! også har jeg begynnede halsbettenselse. Men de opererer vel for det??? æsj, får ta det mero. for dette skal jeg! Om noen vil følge med i denne prosessen min, kan de evt titte i bloggen min å se hvordan det gikk/ går med meg , håper på å få tatt bilder og skrevet hver dag, med eller uten vondter! www.superjanne.com men får si godnatt til dere, feber og vondt å svelge. dette blir masse nye jenter og mange fine pupper! TVITVI til alle som skal operereres! Endret 20. april 2008 av SuperJ
Gjest Imsdal Skrevet 21. april 2008 #4364 Skrevet 21. april 2008 Jeg vil bare si at dere må være veldig forsiktige med dette med sykmleding, og i alle fall "falsk" sykmelding. Hvis man blir oppdaget og tatt for noe slikt, kan man miste retten til å bruke egenmelding. Det beste er å være ærlig overfor alle parter. Hvis man ikke vil si noe til sjefen om hvorfor man er sykmeldt (hvis man får sykmleding), så trenger man ikke det. Sjefen har ingen verdens ting med å vite grunnen til at du er sykmeldt, det er en privatsak. Er absolutt best å være ærlig for alle parter, men jeg hadde ikke muligheten til å ta ut ferie i forbindelse med min operasjon, dessuten er de jeg jobber sammen med ekstremt nysgjerrige, en gang jeg hadde vært syk spurte de rett ut hva det var! Ble litt satt ut, så jeg følte meg nesten pliktet til å svare.. Var jo ikke noe verre en influensa, men så er ikke jeg typen til å svare dem med at det har ikke de noe med.. Fant ut det var best å bare ha en hvit unskyldning (løgn) klar Men av ren nysgjerrighet, hvordan kan de finne ut om noen har "falsk" egenmelding og sykmelding? Nå viser det seg at jeg har blitt satt opp på tidlig ferie i år, da får jeg tre uker ferie etter operasjonen og en uke før . Regner med det må gå bra å komme tilbake på jobb etter 3 uker. I så fall kan jeg sikkert da to egemeldingsdager, da får jeg 4 uker fri. ( jobber kun 50%) Greit å slippe å bruke sykemelding på dette synes jeg, i allefall når jeg kan Er selvfølgelig det beste om man slipper å trikse med egenmeldinger og sykemeldinger, skulle ønske jeg hadde muligheten til å ta meg ut litt ferie når jeg hadde min operasjon. Her jeg jobber har vi fellesferie, og jeg ville gjerne være ferdig med det til sommeren, og dessuten har vel Fornebuklinikken stengt i juli, og det er den eneste aktuelle klinikken for meg. Siden jeg ikke har "fleksibel" ferie, hadde jeg ikke så mye valg om jeg ville ha det gjort før ferien. Bra det ordnet seg for deg "Liten pike" Uff så er det min tur om 10 dage - forstår ikke at tiden har gået så hurtigt og idag er det 9 dage siden jeg sluttede med cigaretterne... Jeg er bare så god... Og min helse tjek fortalte jeg var frisk som en fisk - så alt burde være under kontrol:-) Så fint at du klarer å slutte å røyke da Går forresten veldig fint å begynne på jobb igjen, tror ikke det er noen som har lagt merke til hva jeg har gjort Går selvfølgelig med litt løse gensere og topper. Kunne ikke vært mer fornøyd med resultatet, kjennes liksom ut som de har begynt å feste seg, det kjennes ikke ut som de skal falle ut når jeg reiser meg lengere, og de "følger" liksom med kroppen. Sårene ser veldig fine ut, men jeg tror jeg har dem midt i folden under brystet, har dere andre det? Trodde det skulle ligg litt opp på brystet jeg så det ikke kom akkurat der bhkanten kommer.. :klø: Nå begynner jeg å bli veldig klar for å være i litt aktivitet, resten av kroppen må jo stå i stil til det nye frontpartiet
Gjest SuperJ Skrevet 21. april 2008 #4365 Skrevet 21. april 2008 imsdal: hvor lenge siden operererte du?
Gjest Imsdal Skrevet 21. april 2008 #4366 Skrevet 21. april 2008 7.april ble jeg operert, altså 2 uker siden idag
Gjest SuperJ Skrevet 21. april 2008 #4367 Skrevet 21. april 2008 og du føler deg bedre nå? jeg har nemlig ei lita jente på halvannet og lurer på hvor lenge jeg blir "dårlig" og ikke kan løfte.
Gjest Imsdal Skrevet 21. april 2008 #4368 Skrevet 21. april 2008 Jeg føler meg i bra form, trodde det skulle være mye verre enn dette her Prøver å ta det mye med ro, har en jobb der jeg sitter mye så det er ikke noe problem. Løfter bare det jeg absolutt må, har ei venninne som har en sønn på 2 år, skulle løfte han for et par dager siden og det gikk fint, men bare en liten stund da selvfølgelig. Måtte sette meg ned på huk og ta han opp fra der, var ikke så tungt men han ble jo presset inn mot brystpartiet, samme når han skulle sitte på fanget så lente han seg bakover, noe som ikke var så godt...Men det gikk fint å trille litt tur med lillegutt, der det var flatt vel og merke Tror ikke jeg hadde klart å vært alene med et lite barn enda, ikke sånn hele tiden ihvertfall..
Gjest SuperJ Skrevet 21. april 2008 #4369 Skrevet 21. april 2008 takk for svar, jeg har en gutt på 9 også og vi har øvd oss litt slik at han løfter lillesøster ut av senga. det går fint. Men hun er en veldig kosete fangjente på meg så dette kan bli litt kronglete. Får prøve å løfte minst mulig og ta det mero. er det ikke rart å ha noe inni puppene da? tenker litt på det å plutselig få store pupper ! rar følse eller?
Gjest Imsdal Skrevet 21. april 2008 #4370 Skrevet 21. april 2008 Ubeskrivelig følelse, skjønner det ikke helt selv enda at jeg har noe inni der! Inni kroppen min liksom :klø:, prøver å se implantatene for meg Føler allerede at de delvis er en del av kroppen min da. Er helt herlig å endelig ha pupper, var en A før, og nå er jeg kanskje en C Du som har barn, sier du det til de? Jenta di skjønner sikkert ikke så mye av det, men slik som sønnen din? Kommer du til å si det til datteren din når hun blir større?
Gjest SuperJ Skrevet 21. april 2008 #4371 Skrevet 21. april 2008 ja jeg er svært åpen av vesen, så han vet. Så blogger jeg jo absolutt alt så alle som har vært i bloggen vet jo. Jeg føler ikke man må holde det hemlig eller at det skal være en negativ ting. Noen har sikkert sine tanker, men det er da min kropp mitt liv og mine penger
Liten pike Skrevet 21. april 2008 #4372 Skrevet 21. april 2008 æsj, jeg kan ikke si jeg er like flink! også har jeg begynnede halsbettenselse. Men de opererer vel for det??? æsj, får ta det mero. for dette skal jeg! Om noen vil følge med i denne prosessen min, kan de evt titte i bloggen min å se hvordan det gikk/ går med meg , håper på å få tatt bilder og skrevet hver dag, med eller uten vondter! www.superjanne.com men får si godnatt til dere, feber og vondt å svelge. dette blir masse nye jenter og mange fine pupper! TVITVI til alle som skal operereres! Blir spennende å få følge med deg gjennom denne tiden da . Var å tittet på bloggen din, kjekt å se de forskjellige implantene. Tror jeg går for vanlige runde jeg, er 75 cm rundt når jeg måler meg så jeg tror det blir fint. Tror nesten de bare bruker vanlige runde på klinikk stokkan, var i allefall bare det hun pratet om på konsultasjonen.
Gjest SuperJ Skrevet 21. april 2008 #4373 Skrevet 21. april 2008 jo takk! nå går dagene fort! er så spent att :D jeg er 73 ca rundt men iom jeg skulle ha over 300g så ble det altså disse bulkene ved armene, ble rett å slett for brede for meg.
Gjest Imsdal Skrevet 21. april 2008 #4374 Skrevet 21. april 2008 ja jeg er svært åpen av vesen, så han vet. Så blogger jeg jo absolutt alt så alle som har vært i bloggen vet jo. Jeg føler ikke man må holde det hemlig eller at det skal være en negativ ting. Noen har sikkert sine tanker, men det er da min kropp mitt liv og mine penger Enig der Må jo stå for det man gjør! (Jeg har valgt å holde det hemmlig da jeg ikke gidder å bli hun med silikonpuppene, er fra en liiiiten plass der det hadde blitt tiårets snakkis om noen fikk vite noe sånn.. ) Blir spennende å følge med deg gjennom bloggen din, morro om du får dem til å ta bilde under operasjonen!
Gjest SuperJ Skrevet 21. april 2008 #4375 Skrevet 21. april 2008 jeg skal prøve å få et før og et etterbilde når jeg ligger der på bordet ivertfall! ellers kommer jeg nok å ta et bilde hver kveld og skrive om hvor ille jeg har det
Elizza Skrevet 21. april 2008 #4376 Skrevet 21. april 2008 (endret) Hei dere! Nå er puppene mine 1 uke gammel! Men jeg lurer på en ting om det er normalt. De to gangene jeg har skiftet tape, eller sett på tapen, har det vært en liten blodig flekk på tapen. Den er ikke noe stor, ikke større enn en 50 øring. Men syns det er litt skummelt. Det er ikke blodig rødt, men mer sånn væskete blod, litt brunt, som om det er gammet blod. Skjønner dere? Er dette normalt? Noe jeg gjør feil? Skal jeg rense det? Vil ikke være for mye bortpå det heller.. Håper på svar Endret 21. april 2008 av Elizza
Gjest SuperJ Skrevet 21. april 2008 #4377 Skrevet 21. april 2008 tror dette er normalt, er jo tross alt operert. Regner med å vaske vekk slikt med pyrisept om så. men de andre som har vært i ilden kan sikkert svare sikkert
Elizza Skrevet 21. april 2008 #4378 Skrevet 21. april 2008 tror dette er normalt, er jo tross alt operert. Regner med å vaske vekk slikt med pyrisept om så. men de andre som har vært i ilden kan sikkert svare sikkert Hei, ja du har sikkert rett. Blir bare litt ekstra skummelt når det kommer noe væske ut av puppen min:) Får se på det når jeg skal skifte tape imorgen....
Gjest SuperJ Skrevet 21. april 2008 #4379 Skrevet 21. april 2008 snart er det min tur å spørre om alt ! GodNatta.
bittebær Skrevet 22. april 2008 #4380 Skrevet 22. april 2008 Hei dere! Nå er puppene mine 1 uke gammel! Men jeg lurer på en ting om det er normalt. De to gangene jeg har skiftet tape, eller sett på tapen, har det vært en liten blodig flekk på tapen. Den er ikke noe stor, ikke større enn en 50 øring. Men syns det er litt skummelt. Det er ikke blodig rødt, men mer sånn væskete blod, litt brunt, som om det er gammet blod. Skjønner dere? Er dette normalt? Noe jeg gjør feil? Skal jeg rense det? Vil ikke være for mye bortpå det heller.. Håper på svar Har du skiftet tape allerede? jeg skal ikke skifte før til helgen jeg... :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå