Gjest Familienett.Com Skrevet 15. april 2008 #4281 Skrevet 15. april 2008 (endret) hva skjer på konsnultasjonen? jeg kan ha med en BH jeg vil "fylle" ? ellers håper jeg på den 29 nå som op dag, det hadde passet så bra med fridagene til mannen . Endret 15. april 2008 av Familienett.Com
Gjest Imsdal Skrevet 15. april 2008 #4282 Skrevet 15. april 2008 så heldig alle dere som er ferdige! jeg skal ha konsultasjon nå etterpå idag jeg er så spent! skal ha med to BH`r i str. 75D som jeg brukte til pent når jeg fullammet lillejenta. Jeg prøvde med risposer og veide opp igår, 300 med ris ble veldig greit, men nå har jeg lest her i denne dagboken at litt "forsvinner" så jeg skal høre om 350. 400 ble altfor mye! så har jeg målt meg og under bysten var jeg 72cm og rundt er jeg 83cm, inne på triumph sto det tilsvarte en B. Men alle mine BH`r er jo C nå. Puppene er fine nå , men de er kommet så langt ned og er tomme etter amming av 2 barn. jeg er så spent her jeg sitter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hva tror dere om 350g ? Heihei, hvor skal du på konsultasjon? Blir spennende å høre hva kirurgen tror om størrelse da!
Gjest Familienett.Com Skrevet 15. april 2008 #4283 Skrevet 15. april 2008 jeg skal nå etterpå på Idunn klinikken i Tønsberg.
Gjest Familienett.Com Skrevet 15. april 2008 #4285 Skrevet 15. april 2008 (endret) denne BH`n har jeg, kan den brukes etter op? http://www.oslosportslager.no/product/8410...ima_Ull_BH.html jeg har denne i hvit og den er kjempekomfy! derfor håper jeg denne er fin til det bruket. tar den med til legen etterpå og hører jeg nå fant jeg sort til halv pris: http://www.magasinet.no/display.aspx?menui...amp;prodid=3885 Endret 15. april 2008 av Familienett.Com
Gjest Imsdal Skrevet 15. april 2008 #4286 Skrevet 15. april 2008 hva skjer på konsnultasjonen? jeg kan ha med en BH jeg vil "fylle" ? ellers håper jeg på den 29 nå som op dag, det hadde passet så bra med fridagene til mannen . På min konsultasjon snakket vi om hva slags resultat jeg ønsket, hvor store osv., kirurgen målte på meg og sjekka hvor "polstra" jeg er, og jeg fikk prøve en sportsbh med proteser inni. Han tok også bilder av meg. Etterpå snakka jeg med en sykepleier, der jeg så på før og etter bilder, og vi snakka om det litt mer praktiske rundt operasjonen, som hva som skulle skje operasjonsdagen og tiden etter operasjonen. Dette var hos en klinikk jeg valgte å ikke bruke, valgte heller Fornebuklinikken der jeg hadde konsultasjon over telefon. Er forresten strålende fornøyd med de! :-D
Gjest Familienett.Com Skrevet 15. april 2008 #4287 Skrevet 15. april 2008 (endret) takk for svar Imsdal. Jeg tror nok de er flinke her ute også, kunne selvsakt dratt til Oslo men det føles tryggere når klinikken er 10 min unna hjemmet mitt. ang størrelse er jeg kjempespent! jeg vil ha en stor forandring, når jeg fullammet lille så likte jeg den D-cupen så godt og følte meg som en dame, dere skjønner sikkert nå henger de litt og jeg tror man faktisk må fylle mye i for å få de til å "stå" ut. jeg har fått fuglebryst liksom, oppe er det flatt i profil. å det er ikke noe fint med noen klær på. Å gå med BH med gel innlegg føler jeg bare blir fake nå. ironisk ikke sant! ps: skal BH`n være stram på puppene? huff masse spørsmål fra "Ny" begynner men det er tusen ting i hodet nå. Endret 15. april 2008 av Familienett.Com
Gjest Familienett.Com Skrevet 15. april 2008 #4288 Skrevet 15. april 2008 (endret) er det denne fra Triumph dere har? http://triumph.timarco.no/Productac73df23-...6058df7ac9.aspx Endret 15. april 2008 av Familienett.Com
bittebær Skrevet 15. april 2008 #4289 Skrevet 15. april 2008 er det denne fra Triumph dere har? http://triumph.timarco.no/Productac73df23-...6058df7ac9.aspx Jeg tror noen har den, men jeg har ikke det, på fornebu mener de at det er mer støtte i den som har åpning bak, det er den jeg har. Triumph triaction heter den hvertfall. Også lurer jeg på; de BH'ene du linket til over her. Ull-BH? blir ikke det litt sånn klø, varmt, stikker liksom..? :klø:
Gjest Imsdal Skrevet 15. april 2008 #4290 Skrevet 15. april 2008 Hvordan går det med deg bittebær? Har kvalmen gitt seg? Jeg har første dag på jobben igjen idag, og det går egetlig veldig fint! Mange er nysgjerrige på hvordan de går med meg, de tror jeg har vært syk Har på meg en høyhalset stor genser så ingen skal se hva jeg har gjort, hehe Ellers er jeg strålende fornøyd med resultatet, de er akkurat passe store til min kropp, for første gang står jeg med et kjempeglis og studerer meg selv i speilet, en herlig følelse! Gleder meg sinnsykt til sommeren, kunne sole meg og til og med gå i bikini :-D Kommer til å legge på meg litt disse ukene jeg skal holde meg i ro, men det håper jeg går greit å ta av nå på våren. Jeg har ingen smerter, kjenner bare det "sprenger" litt, eller akkurat som jeg har slått meg når jeg reiser meg. Er så happy nå :juhu:
bittebær Skrevet 15. april 2008 #4291 Skrevet 15. april 2008 (endret) Hvordan går det med deg bittebær? Har kvalmen gitt seg? Jeg har første dag på jobben igjen idag, og det går egetlig veldig fint! Mange er nysgjerrige på hvordan de går med meg, de tror jeg har vært syk Har på meg en høyhalset stor genser så ingen skal se hva jeg har gjort, hehe Ellers er jeg strålende fornøyd med resultatet, de er akkurat passe store til min kropp, for første gang står jeg med et kjempeglis og studerer meg selv i speilet, en herlig følelse! Gleder meg sinnsykt til sommeren, kunne sole meg og til og med gå i bikini :-D Kommer til å legge på meg litt disse ukene jeg skal holde meg i ro, men det håper jeg går greit å ta av nå på våren. Jeg har ingen smerter, kjenner bare det "sprenger" litt, eller akkurat som jeg har slått meg når jeg reiser meg. Er så happy nå :juhu: jada, kvalmen var bare søndag kveld, er hele tiden redd for å bli kvalm igjen, men det har gått bra i går og hittil i dag.. tar en dag av gangen jeg nå.. he, he.. Gleder meg til å kunne sove på siden igjen! jeg blir sprø! har såå vondt i halebeinet og rumpa av å sitte og "sitteligge" hele tiden. Jeg har den følelsen man har etter å ha vært hjemme på grunn av at man har vondt i beinet eller sånn, når man ikke er sengeliggende syk liksom. dette ble komplisert gitt men jeg kjenner meg liksom så fanget i en situasjon jeg ikke får gjort noe med, skjønner? hehe.. vil ligge på siden, og kunne klø meg på ryggen når jeg våkner om morgnen i stedenfor å måtte ligge der med sukkrsøt stemme "Babe, kan du klø meg på ryggen? babe, er du våken?" Men jeg regner med at alt dette er glemt om en liten stund, det er nok verdt det! Jeg anbefaler alle å få tak i en mellomlang strikkepinne eller noe så man kan klø seg i hodet med den i starten, den redda meg! Endret 15. april 2008 av bittebær
Gjest Imsdal Skrevet 15. april 2008 #4292 Skrevet 15. april 2008 Hehehe, jeg er en "kløer", klør hele tiden, spesielt der jeg ikke når selv! har nesten vært en liten utfordring en stund nå å ikke bli gal Bra at kvalmen har gidd seg da, grøsser bare ved tanken å måtte spy som nyoperert! Skal bli deilig å sove på siden igjen, må være skikkelig trøtt før jeg legger meg om jeg skal klare å sove på ryggen... Kremt, noen som vet når man kan igjen?
Gjest Familienett.Com Skrevet 15. april 2008 #4294 Skrevet 15. april 2008 (endret) det blir operasjon den 29.4 på meg! 320g høyprofil :D de vanlig runde ble for breie i den str for meg. ps: bedt om å bytte brukernavn, sånn at jeg forvinner ikke men kommer til å hete noe annet Endret 15. april 2008 av Familienett.Com
Frigg Skrevet 15. april 2008 #4295 Skrevet 15. april 2008 Kremt, noen som vet når man kan igjen? 2 uker??? Går bra etter 6 dager Bare vær forsiktig det, så går det så fint så
Elizza Skrevet 15. april 2008 #4296 Skrevet 15. april 2008 2 uker??? Går bra etter 6 dager Bare vær forsiktig det, så går det så fint så Okey, jeg fikk bare beskjed om 2 uker jeg, så vet ikke jeg!!
Gjest Imsdal Skrevet 15. april 2008 #4297 Skrevet 15. april 2008 Takk for svar Ser for meg at når klinikker gir pasientene tids"frister" på ting de ikke skal gjøre på så og så lenge, så er de gitt med god margin, men ikke vet jeg da.. Skjønner at de er gitt for en grunn altså :rødme:
Bianca Skrevet 16. april 2008 #4299 Skrevet 16. april 2008 Hei, delvis under muskel er under muskelfascien (tror jeg det skrives), som er over den store muskelen som de fleste ligger under, men over kjertlene. Da får du det fine resultatet som under,men med noe mindre mulighet for komplikasjoner enn under. Vet ikke hvordan der er i forhold til smerter, men under eller delvis under, men det går fint for meg. har vondt selvsagt, men jeg overlever Hva har du tenkt på da? Over, under og hvor mye? Takk for gratulasjon forresten!! Ok! Høres ikke ut som om du har så mye smerter som er forbundet med under muskel da, så det høres jo bra ut. Men lurer fremdeles litt på hva som er forskjellen på delvis under og under.. hmm Jeg har tenkt på under muskel og anatomiske implantater. Veldig annerledes fra det alle her har (og tenker på), men det var liksom det som appellerte mest til meg helt fra begynnelsen av og det jeg tror vil passe best til min kropp og ønsket resultat. Men venter spent på å se om noen kirurger er enige med meg Fergie, som har vært en del her inne, har anatomiske under muskel og hun er i hvert fall veldig fornøyd. Får ikke operert før til høsten da, og skal ikke på konsultasjon før i juni. Så er veldig misunnelig på deg og bittebær og alle som har fått tid til å gjøre det nå Hvordan går det med deg nå da? Har brystene blitt bedre eller er de fremdeles vonde?
Telin Skrevet 16. april 2008 #4300 Skrevet 16. april 2008 Hei jenter. Jeg ble operert i gaar, la inn 260cc over muskel. Jeg er 153cm og veier 52kg. Det jeg lurer paa om noen av dere kloke jenter kan hjelpe meg med er: jeg tok av bandasjen i dag siden jeg reagerte paa tapen, og til min store fortvilelse saa har jeg rippling paa begge sider, ikke mye bare to smaa bulker, er dette vanlig en dag etter operasjonen siden puppene er saa hovne. Og jeg faar selvfoelgelig ikke tak i legen. Noen som har opplevd det samme?? Og vil det forsvinne naar hevelsen har gaat ned, legen sa at jeg hadde nok brystvev til aa legge dem over muskel, men naa er jeg jaggu i tvil, haaper virkelig at noen kan gi meg et svar. Telin
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå