Elizza Skrevet 13. april 2008 #4261 Skrevet 13. april 2008 Så søte dere er!! Tusen takk skal dere ha. Klart jeg skal komme med oppdatering. Kiddox: Skal nok få det til før det er din tur:) Skal opereres på Pilestredet Park! God natt!
bittebær Skrevet 14. april 2008 #4262 Skrevet 14. april 2008 Lykke til i dag, Elizza! Og tusen takk for gratulasjoner! Litt mer update: I går ble jeg nektet av kjæresten min å skrive på data'en så jeg fikk kun lov å lese litt. Lurer nesten på om han er synsk eller noe, for i går rett før middag ble jeg såå dårlig, kastet opp litt og følte meg heelt jævelig! Prøvde å spise litt, men jeg ble bare kvalmere og kvalmere, så jeg ga opp og gikk opp å la meg. Det tok ikke lang tid før jeg hang over doskåla, og der ble jeg en god stund, og alt jeg hadde klart å få ned, kom opp igjen. Kjæresten ringte det nummeret som står på det rosa arket, og damen forklarte at det var mange som reagerte på pinex forten, og at han skulle prøve å få i meg litt tørr kjeks. Men ettersom det også kom opp igjen, ga jeg helt opp og la meg. Men hver gang jeg våknet, var det rett på do og kaste opp igjen Så det var min kveld, jeg fikk såå vondt i sårene fordi jeg spente meg sånn når jeg kastet opp, helt grusomt! Jeg har jo ikke tatt noe smertestillende siden midt på dagen i går så jeg har egentlig veldig vondt! Så nå har jeg spist en del kjeks, og kjæresten har gått, på en betingelse at jeg lover å ringe om jeg blir dårlig igjne, så nå tar jeg en panodil, og håper på det beste.. Lykke til til alle som skal operere, og husk, spis litt kjeks eller annen mat før dere tar smertestillende! Jeg visste det jeg også, men jeg reagerte ikke på dem i det hele tatt på lørdag, så derfor trodde jeg ikke at jeg ville reagere på dem, så jeg slurvet nok litt med mat-pille-sove-opplegget.
CeeCee Skrevet 14. april 2008 Forfatter #4263 Skrevet 14. april 2008 Hei alle sammen! Ser at dere holder liv i dagboken selv om jeg er ganske så fraværende og bare innom en gang iblant Nå er det snart 4 år siden jeg opererte og jeg er fortsatt like glad for at jeg gikk gjennom det! Gratulerer til alle som har fått, og lykke til til dere som skal i ilden! Vennlig hilsen CeeCee
kiddox Skrevet 14. april 2008 #4264 Skrevet 14. april 2008 Hei igjen.. Nesten ikke til å tro, men i morra er det min tur... Uff.. kjenner jeg begynner å bli rimelig nervøs her jeg sitter.. Har dere kjøpt sportsBH på klinikken..? Synes kanskje den var litt dyr jeg men.. Er utrolig spent på åssen det er gått med deg Elizza.. :juhu: håper alt er bra og at du er fornøyd gleder meg til å høre..!!
kiddox Skrevet 14. april 2008 #4265 Skrevet 14. april 2008 Gleder meg til å høre åssen det er gått med deg Elizza Håper alt er gått bra og at du er strålende fornøyd Uff.. kjenner jeg begynner å bli litt små nervøs her jeg sitter og venter på at det er min tur.. eh he..
Gjest Familienett.Com Skrevet 14. april 2008 #4266 Skrevet 14. april 2008 Hei>! Jeg er en dame på 33, to barn, har et par ammepupper som ikke er som de var :/ . Jeg er 161, 48 kg. jeg bruker en 70C. Jeg ønsker betydelig forandring men ikke noe slik som lene alexandra da! imorgen skal jeg til konsultasjon på Idunn klinikken i Tønsberg.
Saeria Skrevet 14. april 2008 #4267 Skrevet 14. april 2008 Ja, boka di har blitt godt reklamert for her inne Cee cee, og driver seg selv nå. Du har nesten skapt en liten revolusjon her inne. Om ikke annet så er boka di et fint møtested for jenter/kvinner fra hele landet som skal operere, og også for de som har operert.
CeeCee Skrevet 14. april 2008 Forfatter #4268 Skrevet 14. april 2008 Ja, boka di har blitt godt reklamert for her inne Cee cee, og driver seg selv nå. Du har nesten skapt en liten revolusjon her inne. Om ikke annet så er boka di et fint møtested for jenter/kvinner fra hele landet som skal operere, og også for de som har operert. Oi! Revolusjon gitt! Hehe! Da er miin misjon oppnådd: At kvinner som ønsker, eller har implantater har et sted å møtes der de kan diskuter hva de vil. Og det uten å bli rakka ned på andra som ikke klarer å sette seg inn i vår situasjon. Flott at dere holder liv i den! Takk! Klem, CeeCee
Gjest Familienett.Com Skrevet 14. april 2008 #4269 Skrevet 14. april 2008 jeg har ivertfall ikke funnet en så bra tråd med så mye bra info før!
Saeria Skrevet 14. april 2008 #4270 Skrevet 14. april 2008 Denne boka kommer ikke til å dø med det første, nei.
Elizza Skrevet 14. april 2008 #4271 Skrevet 14. april 2008 Hei jenter. Da var jeg ferdig. Kan begynne fra begynnelsen da.... Jeg møtte opp som avtalt 12, men kirurgen hadde vært på noe møte i Nice så han var litt forsinket. Så meg og sykepleieren gikk inn på kontoret hans og rotet litt i skuffen over protesene for å se hvor stort 300 var og så prøvde jeg de litt. Det var en veldig fin str og så var de myk og god:) Etterpå gikk jeg til sengen min og fikk ligge der å slappe av litt før jeg fikk noen piller og så kom anestesilegen som var kjempe skjønn og så fikk jeg en sånn kanyle i hånden. Samboeren min satt inne med av meg og slappet av før kirurgen kom 12.30. Så tegnet han på meg, målte opp og tok bilder. Deretter gikk vi inn til Op rommet og jeg la meg ned på sengen med armene ut og så hadde jeg en pute under knerene og teppe på meg. Så fikk jeg bedøvelse og beroligende inn i armen via kanylen og ble litt svimmel og trøtt. Så begynte kirurgen å sette bedøvelse i brystene med sprøyte som jeg kjente litt med et stikk her og der, men det gikk veldig greit. Følte jeg brukte litt tid på å sovne, duppet av litt, men må ha sovnet tilslutt for jeg våknet av meg selv da han var ferdig, og det gikk fort. Fikk på meg bh og gikk selv inn igjen på rommet der jeg kjente meg sliten. Så voknet jeg til litt og drakk saft og spiste kjeks. Føte meg veldig bra,det eneste var at jeg kjente det litt i arrene, men fikk beskjed at det ikke var så rart, men at jeg var veldig heldig for de fleste hadde det enda verre. Hadde ikke tenkt å ligge så lenge med det ble 3kvarter. Sykepleieren mente det gikk fint å gå tilbake til hotellet så jeg gjorde det. Var deilig med frisk luft. Da jeg kom til hotellet slappet jeg av men ble fort trøtt. Jeg la 300 delvis under muskel så kjenner det litt i musklene som når en har trent uten å strekke ut... Men ellers føler jeg meg ikke så "påkjørt". Deilig å vite at jeg er ferdig og at dagene fremover bir bedre og bedre. Men har ikke gått helt opp for meg enda, tror jeg. Håper du har fått litt innblik i hvordan dagen er på Pilestredet, Kiddox. De var så koslig og jeg var ikke nervøs i det hele tatt, men samboeren min derimot var litt spent... Du må ikke grue deg og jeg gleder meg til å høre hvordan det gikk med deg:)
kiddox Skrevet 14. april 2008 #4272 Skrevet 14. april 2008 Så godt å høre at alt gikk så bra da Har tenkt veldig på deg vettu.. Utrolig flott at du tok deg tid til å fortelle hvordan op på pilestredet foregikk, må jo si at jeg ble litt roligere her jeg sitter.. Vel vel jeg får legge meg.. eh he håper virkelig jeg får sove.. Herregud i morra er det min tur til å få pupper... god natt..
Bianca Skrevet 15. april 2008 #4273 Skrevet 15. april 2008 Jeg la 300 delvis under muskel så kjenner det litt i musklene som når en har trent uten å strekke ut... Hei Elizza! Gratulerer så mye med pupper!! Så spennende de neste månedene kommer til å bli når de skal komme seg på plass og du skal se dem forme seg Men hva betyr det at du fikk implantatet delvis under muskel? Trodde det bare var under eller over jeg?
Gjest Familienett.Com Skrevet 15. april 2008 #4274 Skrevet 15. april 2008 så heldig alle dere som er ferdige! jeg skal ha konsultasjon nå etterpå idag jeg er så spent! skal ha med to BH`r i str. 75D som jeg brukte til pent når jeg fullammet lillejenta. Jeg prøvde med risposer og veide opp igår, 300 med ris ble veldig greit, men nå har jeg lest her i denne dagboken at litt "forsvinner" så jeg skal høre om 350. 400 ble altfor mye! så har jeg målt meg og under bysten var jeg 72cm og rundt er jeg 83cm, inne på triumph sto det tilsvarte en B. Men alle mine BH`r er jo C nå. Puppene er fine nå , men de er kommet så langt ned og er tomme etter amming av 2 barn. jeg er så spent her jeg sitter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hva tror dere om 350g ?
GGG Skrevet 15. april 2008 #4275 Skrevet 15. april 2008 Så godt å høre at alt gikk så bra da Har tenkt veldig på deg vettu.. Utrolig flott at du tok deg tid til å fortelle hvordan op på pilestredet foregikk, må jo si at jeg ble litt roligere her jeg sitter.. Vel vel jeg får legge meg.. eh he håper virkelig jeg får sove.. Herregud i morra er det min tur til å få pupper... god natt.. Lykke til! Jeg også opererte meg på pilestredet for 5 uker siden og er veldig fornøyd :-)
GGG Skrevet 15. april 2008 #4276 Skrevet 15. april 2008 Hei jenter. Da var jeg ferdig. Kan begynne fra begynnelsen da.... Jeg møtte opp som avtalt 12, men kirurgen hadde vært på noe møte i Nice så han var litt forsinket. Så meg og sykepleieren gikk inn på kontoret hans og rotet litt i skuffen over protesene for å se hvor stort 300 var og så prøvde jeg de litt. Det var en veldig fin str og så var de myk og god:) Etterpå gikk jeg til sengen min og fikk ligge der å slappe av litt før jeg fikk noen piller og så kom anestesilegen som var kjempe skjønn og så fikk jeg en sånn kanyle i hånden. Samboeren min satt inne med av meg og slappet av før kirurgen kom 12.30. Så tegnet han på meg, målte opp og tok bilder. Deretter gikk vi inn til Op rommet og jeg la meg ned på sengen med armene ut og så hadde jeg en pute under knerene og teppe på meg. Så fikk jeg bedøvelse og beroligende inn i armen via kanylen og ble litt svimmel og trøtt. Så begynte kirurgen å sette bedøvelse i brystene med sprøyte som jeg kjente litt med et stikk her og der, men det gikk veldig greit. Følte jeg brukte litt tid på å sovne, duppet av litt, men må ha sovnet tilslutt for jeg våknet av meg selv da han var ferdig, og det gikk fort. Fikk på meg bh og gikk selv inn igjen på rommet der jeg kjente meg sliten. Så voknet jeg til litt og drakk saft og spiste kjeks. Føte meg veldig bra,det eneste var at jeg kjente det litt i arrene, men fikk beskjed at det ikke var så rart, men at jeg var veldig heldig for de fleste hadde det enda verre. Hadde ikke tenkt å ligge så lenge med det ble 3kvarter. Sykepleieren mente det gikk fint å gå tilbake til hotellet så jeg gjorde det. Var deilig med frisk luft. Da jeg kom til hotellet slappet jeg av men ble fort trøtt. Jeg la 300 delvis under muskel så kjenner det litt i musklene som når en har trent uten å strekke ut... Men ellers føler jeg meg ikke så "påkjørt". Deilig å vite at jeg er ferdig og at dagene fremover bir bedre og bedre. Men har ikke gått helt opp for meg enda, tror jeg. Håper du har fått litt innblik i hvordan dagen er på Pilestredet, Kiddox. De var så koslig og jeg var ikke nervøs i det hele tatt, men samboeren min derimot var litt spent... Du må ikke grue deg og jeg gleder meg til å høre hvordan det gikk med deg:) Gratis gratis! Je var så spent! Bare ta det med ro det første dagene. Det blir så bra, håper jvi får mer oppdattering :-) Stooor klem
Elizza Skrevet 15. april 2008 #4277 Skrevet 15. april 2008 Masse lykke til Kiddox, tenker på deg og håper du slapper av og at du alt går bra. Gleder meg til å høre fra deg! Og tusen takk for gode tanker alle sammen! tror det hjalp litt:)
Elizza Skrevet 15. april 2008 #4278 Skrevet 15. april 2008 Hei Elizza! Gratulerer så mye med pupper!! Så spennende de neste månedene kommer til å bli når de skal komme seg på plass og du skal se dem forme seg Men hva betyr det at du fikk implantatet delvis under muskel? Trodde det bare var under eller over jeg? Hei, delvis under muskel er under muskelfascien (tror jeg det skrives), som er over den store muskelen som de fleste ligger under, men over kjertlene. Da får du det fine resultatet som under,men med noe mindre mulighet for komplikasjoner enn under. Vet ikke hvordan der er i forhold til smerter, men under eller delvis under, men det går fint for meg. har vondt selvsagt, men jeg overlever Hva har du tenkt på da? Over, under og hvor mye? Takk for gratulasjon forresten!!
Gjest Imsdal Skrevet 15. april 2008 #4280 Skrevet 15. april 2008 Lykke til idag Kiddox!! Og gratulerer Elizza!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå