Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tusen takk for lykkeønskninger! :klemmer:

Jeg blir helt rørt her! :cry: <-- gledestårer

Min dag:

Jeg sov såå godt i natt, jeg trodde jeg skulle ligge oppe hele natten og tenke, gruble, grue meg og ikke få sove, men neida! Sov som en stein hele natten! Og det værste er at da jeg våknet, tenkte jeg først "åhh, i dag har jeg skikkelig lyst til å ringe inn syk... *grynte og snu seg* Nei vent da!!" så spratt jeg opp av sengen og flettet to fiskefletter i håret så det var borte, og så gikk jeg i dusjen og vasket meg med hibiscrub.

Så var det å gå ut med voffsen, og gi henne mat, og så var jeg klar.

Min kjære kjørte meg til klinikken, og ventet med meg helt til sykepleieren kom og hentet meg. Så gikk jeg med henne inn på et kontor og snakket om sånne praktiske ting, fikk på bedøvende krem(jeg er sykelig redd sprøyter og nektet å la det ødelegge for meg i dag!)og skiftet til en sånn blå skjorte.

Så fikk jeg en seng å slappe av i, før Pål Schistad kom inn og jeg ble med tilbake til kontoret og ble tegnet på. Han konkluderte med at det var ingen fare for at jeg skulle bli sprøytenarkoman hvertfall :fnise:

Så ble jeg lagt i sengen i akkurat et halv minutt før jeg ble hentet til orerasjonssalen. Jeg må si jeg følte meg rimelig teit som gruet meg mer til sprøytestikket enn noe annet. Men det gikk bra, kjente det ikke noe særlig og hylte ikke eller noen ting :tommelopp:

Så ble jeg litt svimmel og så våknet jeg i senga mi igjen. Helt merkelig følelse!

Ikke vondt, kjentes ut som om jeg hadde på en BH med ALT for mye innlegg :skratte:

Jeg hadde visst sovet veldig lenge, men de ville ikke vekke meg, så jeg bare sov jeg. Jeg våknet en gang som jeg husker at jeg spurte etter kjæresten, min.. :gjeiper:

Da jeg omsider våknet, fikk jeg litt mat og vann, og sov enda litt til. :fnise:

Nå ligger jeg i senga, har ikke sovet siden jeg kom hjem av en eller annen grunn. :fnise: Har akkuret vært nede og spist suppe som kjæresten min har vært så snill å lage til meg<3 Han er så søt og snill med meg! :klemmer: Han hadde kjøpt en kjempefin bukett med blomster til meg som jeg fikk når jeg kom hjem! :rødme:

Men folkens!! Nå har jeg PUPPER!! :sexy::danse: Han fikk plass til 280cc over muskel, så jeg er nå en 75C står det i papirene mine. (vet ikke om det bare er størrelsen på sportBH'en. :klø: )

Jeg møtte også en annen som opererte rett etter meg, hun var så koselig, og jeg henviste henne til forumet, så jeg håper hun dukker opp snart. :lete:

Videoannonse
Annonse
Gjest Imsdal
Skrevet

Gratulerer Bittebær!! Godt å høre at alt gikk så bra med deg idag!! (Bra du tar deg tid til å oppdatere oss her inne og, hehe ;))

Jeg har også en 75C på meg *stolt* trodde ikke noe på det før samboeren min sjekka, hehe :)

:klemmer:

Skrevet

hei så godt å høre alt gikk bra BITTEBÆR!!!

snart 2 uker siden jeg OP. hevelsen er borte å jeg føler de har krympet en del,

Men kjæresten tok meg med til en understøy butikk for å få målt meg å finne fin bh så jeg ikke skulle syns de var krympet så mye som jeg frykter=/

Nå bruker jeg str 70 F

fikk meg en fin bh da, men håper ikke de krymper noe mer nå=(

ER vell heller det at man blir så fort vant til dem..

men er mye mer fornøyd nå enn før jeg op. d er vell d som teller

Skrevet

Gratulerer alle som har fått nye pupper de siste ukene! :-D

Skrevet

Ja gratulerer til dere som har fått nye pupper den siste uken!!!

Håper dere fortsetter å gi detaljerte oppdateringer :)

Noen av dere som har tatt under muskel?

Skrevet

Gratulerer bittebær! Så bra at alt gikk bra!:)

Du må holde oss oppdatert:)

Skrevet (endret)

Hei Katlina.

Jeg opererte på Fornebuklinikken for en drøy måned siden, og spurte også om hvor lenge jeg burde vente med å få barn. Det var ingen fast regel på dette i følge Dillerud, men han mente at om jeg ventet et havt år med å prøve å bli gravid, så ville dette være mer enn nok da huden har strekt seg ferdig. Han mente også at jeg fint kunne amme, men for å unngå kapsel var det lurt å ikke amme så lenge. Han fåreslo 3 mnd. Selv tenkter jeg at jeg kanskje dropper hele amminga, sjøl om jeg egentlig har litt lyst til å amme. Å få større bryster har gjort så utrolig mye med sjøltilliten min, og jeg vil på ingen måte tilbake til livet jeg hadde før med mine bitte små pupper. Dette betyr så utrolig mye for meg, endelig kan jeg gå med hodet heva og føle meg vel med meg selv. For første gang på veldig lenge har jeg vært naken men kjæresten min, og jeg skammer meg heller ikke over å være naken. En utrolig god følelse. Så jeg tenkter at jeg vil gjøre mitt for at graviditeten ikke skal ødelegge brystene mine, og derfor kanskje rett og slett la væreå amme. Jeg og min kjære ønsker oss også småtroll om ikke så lenge, men valgte å gjøre dette før vi får barn fordi det har plaget meg i godt over ti år, og det slet veldig på forholdet vårt. Har det halt klart mye bedre med meg selv nå :) . Har gått fra en A til stor B kopp, la inn 240 og 260 over muskel, MPU-innlegg. Er rundt 1.60 høy og 57 kilo, så er ikke veldig spinkel akkurat. Derfor passer en B -kopp definitivt MYE bedre til min kropp.

Pie

Endret av pie
Skrevet

Hei Pie!

Hvordan går det med deg ellers? Jeg er også superfornøyd :jepp:

Har vært og kjøpt meg masse nytt undertøy og topper de to siste ukene og det er så moro å se at klærne sitter mye bedre på. Man kan jo faktisk se at jeg har pupper nå. Og til og med kløft innimellom :hoppe:

:ler:

Skrevet

Hei :)

Her går det bare bra, bedre for hver dag som går i grunn. Har fornya garderoben litt jeg også, fantastisk å ikke måtte unngå alt som har en liten tendens til utrigning. Jammen i meg er det kløft hos meg også.

Klarer du å strekke armene helt ut nå? Jeg kjenner det fortsatt litt når jeg strekker meg veldig høyt, men kanskje bare fordi de musklene ikke har blitt brukt på en stund. Ellers er det helt uproblematisk å ligge på siden nå, digg.

Pie

Skrevet
Hei :)

Her går det bare bra, bedre for hver dag som går i grunn. Har fornya garderoben litt jeg også, fantastisk å ikke måtte unngå alt som har en liten tendens til utrigning. Jammen i meg er det kløft hos meg også.

Klarer du å strekke armene helt ut nå? Jeg kjenner det fortsatt litt når jeg strekker meg veldig høyt, men kanskje bare fordi de musklene ikke har blitt brukt på en stund. Ellers er det helt uproblematisk å ligge på siden nå, digg.

Pie

Så fint at det går bra :hoppe:

Jeg har kjøpt meg en del helt enkle topper i det siste som er tettsittende, og de ser så mye bedre ut på nå. Nå er det puppene som stikker frem og ikke magen :ler: (Ikke at jeg har såå stor mage heller da :ler: ).

Klarer faktisk å strekke armene helt ut, men jeg er fortsatt forsiktig når jeg løfter de opp, for jeg merker at det kan bli litt ømt i etterkant.

Det er kjempedigg å ligge på siden :jepp: Men det som er litt ekkelt, er at jeg kan kjenne innleggene mellom puppene når jeg tar på når jeg ligger på siden. Det er ikke noe vondt, så det er kanskje vanlig?

Men nå synes jeg at puppene begynner å bli små :ler: Men det er sikkert pga at hevelsen nå begynner å bli helt borte.

Ryddet forresten i undertøyskuffen i sted. Kastet masse gamle bh`er. Er aaalt for små :jepp:

Pie hvordan gikk det når du var på kontroll? Gikk det greit å kjøre og var alt som det skulle med puppene?

Skrevet

Kan også kjenne protesene til tider, men synes i grunnen også det har blitt litt bedre... Vil tro det er ganske normalt.

Gikk fint på kontrollen. Alt var som det skulle, så har bekymra meg litt mindre etter det :) . Sykesøstra var like hyggelig som alltid. Mente jeg kunne leve som normalt nå, bare vente litt til med å trene. Tenk, bare 1.5 uke igjen før vi kan gjenoppta treningen. Skal bli godt, sjøl om jeg frykter at jeg har blitt i VELDIG dårlig form.. He he..

Pie

Skrevet
Kan også kjenne protesene til tider, men synes i grunnen også det har blitt litt bedre... Vil tro det er ganske normalt.

Gikk fint på kontrollen. Alt var som det skulle, så har bekymra meg litt mindre etter det :) . Sykesøstra var like hyggelig som alltid. Mente jeg kunne leve som normalt nå, bare vente litt til med å trene. Tenk, bare 1.5 uke igjen før vi kan gjenoppta treningen. Skal bli godt, sjøl om jeg frykter at jeg har blitt i VELDIG dårlig form.. He he..

Pie

Jeg har begynt å trene jeg da, for det sto jo på det fine rosa arket vi fikk at vi kunne begynne å sykle og svømme etter uke tre. Så jeg har vært på treningsstudioet og syklet + at jeg har begynt å gå fra treningsstudioet til t-banen - tar 30 min når jeg går fort. Og det har gått veldig bra, og det var veldig godt å komme i gang å få rørt på seg igjen :ler:

I tillegg rører jeg jo på meg en del på jobb, så den oppblåste magen jeg hadde etter operasjonen er nå borte :ler:

Skrevet

Hei jenter.

Imorgen er det min tur! :)

Gleder meg masse, og er ikke noe nervøs...

enda ihvertfall...

Skrevet
Hei jenter.

enda ihvertfall...

Lykke til!

Ikke noe å grue seg til ;) Hvor skal du opereres forresten?

Skrevet

Da har jeg ikke røget en cigaret på hele 3 dage uff hvor er jeg god - skal opereres den 30 april og min egen læge sagde det var bedst at slutte..:-) mindst en uge før...

Desuden har jeg løst denne artikel uff mig - det kan få en til at slutte he he ..

Gratulerer til dig bittebær

Om under 3 uger er det mig der skal til Pål S ved fornebu jubiiiiiiiiiii

Skrevet
Lykke til imorgen Elizza! :)

masse lykke til Elizza :)

Tirsdag er det min tur.. :fnise:

Du skulle på pilestredet du oxo.. ikke sant.

hvis du orker hadde det vært koselig å høre åssen det har gått, før jeg selv skal i ilden :fnise:

Skrevet
Hei jenter.

enda ihvertfall...

Lykke til, det går sikkert bra! Gledre meg å høre fra deg! 1000 klem

Skrevet
Lykke til i morgen, Elizza! :klemmer:

Ja lykke til :) gleder meg til å høre oppdatering :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...