missilly Skrevet 10. april 2008 #4221 Skrevet 10. april 2008 Jeg skal operere 8.mai på Colosseumklinikken!! Jeg er 169 cm og veier 60 kg, har en liten B. Skal legge inn 230 ml, vil ha et helt naturlig resultat; har svært lav fettprosent da jeg trener daglig. Tror dere at det går greit å dra i et bursdagsselskap 11.mai da? 3 dager etterpå? Ang. det med antibiotika. Jeg må ta det før operasjonen da det er livsfarlig for meg å få en infeksjon, det er for å forebygge. Er man normalt frisk trenger man ikke dette før man evt får en infeksjon (om man skulle være så uheldig).
*MEDUSA* Skrevet 10. april 2008 #4222 Skrevet 10. april 2008 Åå, så bra at alt er fint med deg. Høres jo bare deilig ut at det går så bra som med deg. Håper jeg er en av de da:) Hvor mye la du inn da, og var det over eller under muskel? Husker ikke om du har nevnt det før... Ja det er helt topp.. Kansje det har litt med innstillingen min å gjøre også, jeg er alltid sånn at jeg bestemmer selv hvor syk jeg skal bli og hvor lenge det skal vare Jeg gruer meg aldri til ting og sier alltid til meg selv at dette går kjempe fint... Jeg er fryktelig sta når det gjelder meg selv... Bank i bordet... Nå har jeg ikke vondt når jeg reiser meg engang, kjenner ikke noe Enda jeg oppererte i går.. Kommer nettop fra besøk hos en venninne hvor vi tok et par pils og koste oss over en puppe prat, og viste pupper.. Hun tok silikon for 2.5 år siden og er blitt veldig tynn i det siste.. hun har tydlig ripling på protesene, men satser på at det retter seg opp eller "forsvinner" når hun kommer tilbake til trivselsvekten sin.. Men til det du spurte etter så tok jeg 360 runde "livstidsproteser" over muskel
fuerza Skrevet 10. april 2008 #4223 Skrevet 10. april 2008 Hun tok silikon for 2.5 år siden og er blitt veldig tynn i det siste.. hun har tydlig ripling på protesene, men satser på at det retter seg opp eller "forsvinner" når hun kommer tilbake til trivselsvekten sin.. Er det mye større sannsynlighet for ripling (og kapsel) om man er tynn?
*MEDUSA* Skrevet 10. april 2008 #4224 Skrevet 10. april 2008 Er det mye større sannsynlighet for ripling (og kapsel) om man er tynn? Det kan ikke jeg svare på.. men tror ikke det har noe å si sånn generelt, men hun var tynn og nå blitt veeeldig tynn og hun hadde null bryst fra før.. ' Så det kunne kansje vært unngått at det ble så synlig om protesen hadde blitt lagt under muskel.. Men om hun legger på seg litt så vil det forhåpentligvis ikke være så synlig lengre.. kansje.. Vet ikke helt jeg, men hun sier det selv iallefaall.. at det ble mere synlig når hun ble så tynn... Dette er jo noe man ikke kan vite på forhånd.. desverre..
bittebær Skrevet 11. april 2008 #4225 Skrevet 11. april 2008 Hvor skal du operere deg bittebær? Skal du ha over eller under muskel? Vet du ca hvor mye du skal ha? Så spennende! Du er så heldig som er så nær. Jeg teller dagene, nesten minuttene også Er det vanlig at man går på antibiotika dagen før og etter operasjonen? Virker som om noen gjør det, men andre ikke. Jeg skal operere på fornebuklinikken. Jeg skal ha mellom 260 og 300 (kommer an på hva det er plass til) over muskel. Ja! jeg kjenner den følelsen, jeg blander folk sammen her jeg, har gitt opp å prøve å følge med på hvem som skal hva når og hvor... Når og hvor skal du operere? I morgen på denne tiden!!! iiiiiiiiik!!!
Liten pike Skrevet 11. april 2008 #4226 Skrevet 11. april 2008 Ååå....:hulk: Blir så sjalu på dere som rekker å gjøre det til sommeren. Har egentlig time 30 april jeg, men må sikkert utsette den. Skal på genetisk testing(brystkreftgen) nå på mandag og må vente i opptil 2 mnd på svar. Håper ikke jeg har det, men i så fall blir det vurdert å fjerne brystvevet. Så da blir det ikke opr før på juni/juli en gang. Litt kjedeli å få det sånn midt på sommeren, men håper nå klinikkene holder åpent i sommermånedene. Noen som vet?
Liten pike Skrevet 11. april 2008 #4227 Skrevet 11. april 2008 Jeg skal operere på fornebuklinikken. Jeg skal ha mellom 260 og 300 (kommer an på hva det er plass til) over muskel. Ja! jeg kjenner den følelsen, jeg blander folk sammen her jeg, har gitt opp å prøve å følge med på hvem som skal hva når og hvor... Når og hvor skal du operere? I morgen på denne tiden!!! iiiiiiiiik!!! Lykke til i morgen da bittebær! Du blir sikkert kjempeflott!!
bittebær Skrevet 11. april 2008 #4228 Skrevet 11. april 2008 Jeg fikk en telefon fra klinikken nå, og jeg fikk beskjed om at jeg skulle møte kl. 08:00 i stedet for 07:15, og at jeg skal opereres av dr. Pål Schistad. Jeg har ikke sagt nor til noen på jobb, men har sagt til sjefen at jeg skal ha en oprasjon som gjør at jeg ikke kan løfte og sånt, men at jeg helst ikke vil snakke mer om det, så nå tror jeg ganske sikkert at en annen fyr på jobb tror jeg er gravid, og skal ta abort.. jaja..
Frigg Skrevet 11. april 2008 #4229 Skrevet 11. april 2008 Nå har jeg ikke vondt når jeg reiser meg engang, kjenner ikke noe Enda jeg oppererte i går.. Kommer nettop fra besøk hos en venninne hvor vi tok et par pils og koste oss over en puppe prat, og viste pupper.. Ikke for å virke som en bitch og belærende, men må bare spørre: drakk du alkohol dagen etter operasjonen?! Er litt viktig å holde seg unna det i en uke + å holde seg i total ro i en hel uke etter operasjonen! Alkoholen kan være skummel, for det er større sjanse for blødninger,og for at man skal på et best mulig resultat, så må man holde seg i ro minst en uke. Som regel går det greit å reise seg og være i bevegelse dagen etter pga at man fortsatt er så dopet, men husk å vær forsiktig! Vil bare at du skal få det beste resultatet
milla-mor Skrevet 11. april 2008 #4230 Skrevet 11. april 2008 Ååå....:hulk: Blir så sjalu på dere som rekker å gjøre det til sommeren. Har egentlig time 30 april jeg, men må sikkert utsette den. Skal på genetisk testing(brystkreftgen) nå på mandag og må vente i opptil 2 mnd på svar. Håper ikke jeg har det, men i så fall blir det vurdert å fjerne brystvevet. Så da blir det ikke opr før på juni/juli en gang. Litt kjedeli å få det sånn midt på sommeren, men håper nå klinikkene holder åpent i sommermånedene. Noen som vet? Nå har du allerede ventet så lenge, så noen måneder til klarer du fint, vettu! Jeg opererte meg i juni i fjor, så ja, det er mange som holder åpent i sommermånedene. Det var ikke noe problem å gjøre det på sommeren, altså... Sommeren i fjor, er den beste sommeren i mitt liv! Bare gled deg, du, og lykke til med all testingen.
*MEDUSA* Skrevet 11. april 2008 #4231 Skrevet 11. april 2008 Ikke for å virke som en bitch og belærende, men må bare spørre: drakk du alkohol dagen etter operasjonen?! Er litt viktig å holde seg unna det i en uke + å holde seg i total ro i en hel uke etter operasjonen! Alkoholen kan være skummel, for det er større sjanse for blødninger,og for at man skal på et best mulig resultat, så må man holde seg i ro minst en uke. Som regel går det greit å reise seg og være i bevegelse dagen etter pga at man fortsatt er så dopet, men husk å vær forsiktig! Vil bare at du skal få det beste resultatet He he.. Ja jeg fikk beskjed om å holde meg unna alkohol første dagen, og jeg er godt klar over risikoen Og det var bare to pittesmå Og jeg holder meg helt i ro, og er veldig forsiktig.. Forutenom i dag, da jeg har fartet litt... jeg klarer jo ikke å bare ligge ..
EnA Skrevet 11. april 2008 #4234 Skrevet 11. april 2008 Jeg skal operere på fornebuklinikken. Jeg skal ha mellom 260 og 300 (kommer an på hva det er plass til) over muskel. Ja! jeg kjenner den følelsen, jeg blander folk sammen her jeg, har gitt opp å prøve å følge med på hvem som skal hva når og hvor... Når og hvor skal du operere? I morgen på denne tiden!!! iiiiiiiiik!!! Jeg skal også operere på Fornebuklinikken, hos samme kirurg som deg, den 6. mai. Nå som alt er bestillt, kan ikke ting skje fort nok:P Håper alt har gått bra med deg i dag!
Katlina Skrevet 12. april 2008 #4235 Skrevet 12. april 2008 Jeg har i lang tid gått og tenkt på å legge inn sillikon implantater, og er nå 100% sikker på at jeg vil. Jeg er bare så usikker på hvor mange ml jeg skal ta.. Har en (kanskje uberettiget) frykt for at legen skal overtale meg til å ta en størrelse jeg ikke r komfortabel med. Jeg har normalt små bryster i bh str 70C (det hørest kanskje ikke lite ut, men før jeg fant ut min riktige omkrets str vekslet jeg mellom 75A og 75B, og de fleste vil nok gjette jeg er en stor A) Jeg er 171 cm høj og veier ca 58 kg. Ønsker ikke å få så store bryster at det er opplagt fake, ikke at det er noe feil med det, men mitt ønske er bare å bli litt mere kvinnelig. Kanskje i en cup str økning? eller 1 1/2? Jeg tenker meg at det kanskje skal ligge rundt de 200 ml i hver.. hva tror dere? Er også litt i tvil om hvilken profil jeg skal velge.. er rimelig fornøyd med formen på mine, de er nesten helt runde (Sett forifra ) og sitter der de skal.. Nå er det også sånn at jeg og min kjære skal begynne å "produsere" en liten bebis om et lille års tid, så fornuftig sett er det kanskje best å vente til etter amminga og det hele? Kanskje ser man også helt annerledes på ting da.. Uff.. det ble mange spørsmål.. Tusen takk for tiden din, du leser av dette inlegg og jeg blir veldig takkemmelig for svar! (Tusen takk for at du guidet meg hit Mille-mor og for svaret ditt!)
Gjest Imsdal Skrevet 12. april 2008 #4236 Skrevet 12. april 2008 Noen som vet når man kan begynne og dusje uten bh'en? :-)
Gjest Imsdal Skrevet 12. april 2008 #4237 Skrevet 12. april 2008 Jeg har i lang tid gått og tenkt på å legge inn sillikon implantater, og er nå 100% sikker på at jeg vil. Jeg er bare så usikker på hvor mange ml jeg skal ta.. Har en (kanskje uberettiget) frykt for at legen skal overtale meg til å ta en størrelse jeg ikke r komfortabel med. Jeg har normalt små bryster i bh str 70C (det hørest kanskje ikke lite ut, men før jeg fant ut min riktige omkrets str vekslet jeg mellom 75A og 75B, og de fleste vil nok gjette jeg er en stor A) Jeg er 171 cm høj og veier ca 58 kg. Ønsker ikke å få så store bryster at det er opplagt fake, ikke at det er noe feil med det, men mitt ønske er bare å bli litt mere kvinnelig. Kanskje i en cup str økning? eller 1 1/2? Jeg tenker meg at det kanskje skal ligge rundt de 200 ml i hver.. hva tror dere? Er også litt i tvil om hvilken profil jeg skal velge.. er rimelig fornøyd med formen på mine, de er nesten helt runde (Sett forifra ) og sitter der de skal.. Nå er det også sånn at jeg og min kjære skal begynne å "produsere" en liten bebis om et lille års tid, så fornuftig sett er det kanskje best å vente til etter amminga og det hele? Kanskje ser man også helt annerledes på ting da.. Uff.. det ble mange spørsmål.. Tusen takk for tiden din, du leser av dette inlegg og jeg blir veldig takkemmelig for svar! (Tusen takk for at du guidet meg hit Mille-mor og for svaret ditt!) Jeg spurte klinikken om hvor lenge man burde vente med og bli gravid etter operasjonen, og de sa at om jeg hadde planer om barn innen 2 år så anbefalte de og vente til etterpå. Jeg ser kanskje for meg barn på en 2-3 år, og valgte og ta operasjonen før barn. Var lei av å mistrives med kroppen min. Må vel uansett bytte implantatene etter en 10-15 år, selv om det er livstidgaranti på de, og da ser jeg kanskje for meg at jeg har fått de barna jeg vil ha og kanskje er moden for nye innlegg tilpasset ammepupper Når der gjelder at brystene skal se naturlige ut, så vektla Fornebuklinikken det i stor grad, kirurgen var veldig opptatt av at jeg ikke skulle bli seende ut som en glamormodell med de ballongene Har du vært i kontakt med noen klinikker? Det er mulig å få vurdering eller bare en liten samtale med klinikkene, kan hende det kan hjelpe deg
*MEDUSA* Skrevet 12. april 2008 #4238 Skrevet 12. april 2008 Noen som vet når man kan begynne og dusje uten bh'en? :-) Jeg var og fikk fjernet bandasjen (en sånn tape jeg hadde i kryss og tvers) i går og da kunne jeg dusje Jeg oppererte onsdag, du var vel tirsdag hvis jeg ikke husker feil.. Så har du bare den tapen over såret under bh'en så kan du vel dusje uten bh ja Jeg fikk beskjed om at den tapen skulle sitte på i 3 mnd, (datt den av selv skulle jeg skifte) og fortsette å tape til helst 6 mnd.
Gjest Imsdal Skrevet 12. april 2008 #4239 Skrevet 12. april 2008 Tenkte på dette som står på Fornebuklinikken sine sider: 3-4 dager etter operasjonen kan du dusje - forsiktig! BH'en tildekkes med et stykke plast eller lignende. Var ikke så lett å dekke til bh'n uten at den skulle bli våt akkurat..
*MEDUSA* Skrevet 12. april 2008 #4240 Skrevet 12. april 2008 (endret) Tenkte på dette som står på Fornebuklinikken sine sider: Var ikke så lett å dekke til bh'n uten at den skulle bli våt akkurat.. He he.. det er så forskjell fra klinikk til klinikk.. så du får sikkert bare følge dine innstrukser Du får surre deg inn i sånn plast folie, gladpack eller hva det heter... og teipe litt oppenfor rundt Lykke til:) Endret 12. april 2008 av *MEDUSA*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå