Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Så bra at du er fornøyd :hoppe:

Arrene blir veldig fine. Jeg har akkurat dusjet og byttet teip for 3.gang. Og arrene blir veldig bra :jepp:

Hvordan er formen din ellers da?

:klemmer:

Hei hei formen er veldig fin ellers..

Går nesten for bra, er redd for å gjøre for mye fysisk tungt.

For det går veldig greit å gjøre ting uten å få vondt.

Men det som er at jeg er redd d kan være dumt å gjøre for mye sånn i etterkant

Ossen er din form da??

I dag e puppene 1 uke..tithi

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vil bare nevne noe angående Clinique Pilestredet Park, er en del jenter som har fått komplikasjoner etter å ha blitt operert der, legen har i etterkant vært utrolig arrogant og nektet å tatt ansvar. Men selvsagt, er nok også mange som har fått et vellykket resultat også:)

Å er det sant? Kan du fortelle hva som har skjedd? Jeg har nemlig bare lest positive ting om de her i Cee Cees hemmelige verden.. Sånn info som du har er jo meget meget betydningsfull for oss :)

Colosseum i oslo? De er helt nydelige der, tror jeg har aldri møtt hyggeligere personell :-o Avslappende miljø å være i ;)

Ja det var Colosseum i Oslo, og de var utrolig koselige ja :) Fikk en skikkelig god følelse med en gang. Så får vi bare håpe kirurgen jeg skal møte er like koselig (Dr. Roald).

Sorry hvis det skinner gjennom at jeg har korttidshukommelse her (følger med på tråden hver dag) men når skal du operere candy_girl88?

Og masse masse gratulerer til Imsdal og Meduza, er grrrrrønn av misunnelse :)

Gjest Imsdal
Skrevet
Hej med dig...Uff du virker jo helt frisk he he.. 3 uger til jeg skal til fornebuklinikken og samme lege som dig.. Er lidt forkølet for tiden øv øv.. men det går vel greit det!

Var det slet ikke ubehageligt med bedøvelsen? og hvor meget fik du lagt ind ..

Skulle du egentlig tage antibiotika inden?

Godt at høre at alt gik så godt.. har tenkt på dig....

Klemz

Ikke ubehagelig i det hele tatt, alt skjedde så fort så jeg rakk ikke kjenne på at jeg ble susete! Tok ikke noe antibiotika i forkant. Håper du blir frisk og rask til operasjonen din Maria, er ikke noe å grue seg for :) 3 uker går fort, før du vet ordet av det er det gjort. Anbefaler ihvertfall Fornebuklinikken :)

Ja jeg også tenker skulle gjort det for lenge siden... hvorfor.. grrr..ååå...

Men bedre sent en aldri ;)

Gratulerer btw :)

Gratulerer til deg også! :) Er jo tortur og ikke få se dem! Har du vondt? Trodde det skulle være verre en dette, så det lover jo godt så langt. Redd jeg ikke tar det nok med ro siden jeg ikke har de helt store smertene. Hvor med ro tar du det? Tusler du litt rundt i hjemmet eller ligger du nesten hele tiden?

Skrevet

Gratulerer så masse med nye pupper Imsdal og Medusa.

Godt å høre dere har det bra:)

Skrevet
Gratulerer så masse med nye pupper Imsdal og Medusa.

Godt å høre dere har det bra:)

Takk:) Nå er det ikke mange dagene igjen til du skal.. gled deg ;)

Skrevet

Nå har jeg snakket med fornebuklinikken, og har fått bekreftet at pengene har kommet inn. :danse: Så nå gikk det plutselig opp for meg at jeg skal faktisk operere om to dager, så først begynner jeg å bli nervøs.. :filer: ---> :sjokk: hehe..

Gjest Imsdal
Skrevet
Nå har jeg snakket med fornebuklinikken, og har fått bekreftet at pengene har kommet inn. :danse: Så nå gikk det plutselig opp for meg at jeg skal faktisk operere om to dager, så først begynner jeg å bli nervøs.. :filer: ---> :sjokk: hehe..

Hehe, kjenner til den! Vansklig å skjønne at nå skal det faktisk skje! :)

Angrer på at jeg ikke tok noen før bilder med bh, og litt ulike topper! Finner sikkert endel bilder uten at de er tatt til det formålet men.. er litt gøy og se hvordan klær man gikk med før operasjonen blir etter :)

Vet du hvem som skal operere deg? :)

Skrevet
Hei hei.

Dere som har operert dere, føles puppene normale ut. Blir de myk og god? Og rister de litt når du løper og går fort eller er de som støpt på brystet? :)

Og så lurte jeg på hvor dere har lagt de inn, under brystet, gjennom brystvorten.

Og hvorfor valgte dere akkurat den måten?

Takker for alle svar.

På mandag er det bare 1 uke til det er min tur. :)

Hei! jeg valgte å ta rundt brystet fordi jef fikk i tillegg løft, og fordi jeg ville ikke ha så mye arr :-)

Skrevet

Angrer på at jeg ikke tok noen før bilder med bh, og litt ulike topper! Finner sikkert endel bilder uten at de er tatt til det formålet men.. er litt gøy og se hvordan klær man gikk med før operasjonen blir etter :)

Hej med dig..

Hvordan er formen idag? er det ikek 3 dagen idag?

Hvor længe skal du være væk fra jobben? - Og føler du at man kan se meget stor forskel når du har tøj på ?

Som jeg fortalte dig tidligere vil jeg helst ikke at nogle på jobben skal vide det - så er jo spændt på at høre lidt fra dig når du kommer så langt..

Stor klem fra Maria

Gjest Imsdal
Skrevet
Hej med dig..

Hvordan er formen idag? er det ikek 3 dagen idag?

Hvor længe skal du være væk fra jobben? - Og føler du at man kan se meget stor forskel når du har tøj på ?

Som jeg fortalte dig tidligere vil jeg helst ikke at nogle på jobben skal vide det - så er jo spændt på at høre lidt fra dig når du kommer så langt..

Stor klem fra Maria

Er tre dager siden operasjonen idag, og jeg føler meg i ganske bra form. Tar nesten ikke smertestillende lenger, og har ikke smerter. Er bare litt ubehaglig når jeg skal reise meg, som andre her sier kjennes det ut som jeg må holde fast implantatene. Skulle nesten ønske jeg var i litt dårligere form faktisk, er redd jeg ikke tar det nok med ro siden formen kjennes så bra. Prøver å holde sofaen nesten hele tiden, men jeg blir så rastløs :) Idag skal jeg endelig dusje, noe jeg gleder meg vanvittig til!

Jobben tror jeg er syk, så jeg er borte på ubestemt tid, men satser på å være tilbake på tirsdag eller onsdag. Skal få meg en sykemelding for de dagene egenmeldingen ikke dekker.

Jeg tror ikke jobben kommer til å se noe, skal passe på å gå med litt "dekkende" klær den første tiden, som hettejakker og sånn. Jeg og samboeren min ser stor forskjell på meg når jeg står i bare bh, men når jeg har på meg en litt vid innejakke ser man det ikke så godt. Må vel si at jeg ikke klarer å rette meg opp og stå rett enda da, går rundt litt krokrygget så det kan være litt derfor det ikke er så synlig :)

Dr. Pål Schistad sa at med den mengden de la inn kom det til og se naturlig ut, og ikke operert ut :) Hvor lenge skal du være borte fra jobben?

Jeg har gått fra å være en liten A til en C (sportsbhen min er ihvertfall C) :fnise:

Hvor mye vil du legge inn?

Skrevet
Er tre dager siden operasjonen idag, og jeg føler meg i ganske bra form. Tar nesten ikke smertestillende lenger, og har ikke smerter. Er bare litt ubehaglig når jeg skal reise meg, som andre her sier kjennes det ut som jeg må holde fast implantatene. Skulle nesten ønske jeg var i litt dårligere form faktisk, er redd jeg ikke tar det nok med ro siden formen kjennes så bra. Prøver å holde sofaen nesten hele tiden, men jeg blir så rastløs :) Idag skal jeg endelig dusje, noe jeg gleder meg vanvittig til!

Jobben tror jeg er syk, så jeg er borte på ubestemt tid, men satser på å være tilbake på tirsdag eller onsdag. Skal få meg en sykemelding for de dagene egenmeldingen ikke dekker.

Jeg tror ikke jobben kommer til å se noe, skal passe på å gå med litt "dekkende" klær den første tiden, som hettejakker og sånn. Jeg og samboeren min ser stor forskjell på meg når jeg står i bare bh, men når jeg har på meg en litt vid innejakke ser man det ikke så godt. Må vel si at jeg ikke klarer å rette meg opp og stå rett enda da, går rundt litt krokrygget så det kan være litt derfor det ikke er så synlig :)

Dr. Pål Schistad sa at med den mengden de la inn kom det til og se naturlig ut, og ikke operert ut :) Hvor lenge skal du være borte fra jobben?

Jeg har gått fra å være en liten A til en C (sportsbhen min er ihvertfall C) :fnise:

Hvor mye vil du legge inn?

Hej igen :-)

Åh det lyder bare for godt til at være sant når du skriver.. he he.. Jeg har taget ferie i 12 dage har sagt jeg skal hjem til Danmark sammen med min sambo:-)

Jeg er 167 høj /56 kg og er en meget lille a cup. JEg vil gerne have en stor B cup lille C - cup. Og Pål S foreslog ca. 275 cc:-) Så er ret spændt... HAn lægger jo stor vægt på det skal se naturlig ud.. Og det synes jeg er kjempe bra!

Men så spændende og godt at høre du er i ok form... JEg er også den rastløse type. men men det skal nok gå håber jeg...

Tænk sig så fine vi bliver i sommer jubiii

Skrevet

Det vet jeg faktisk ikke.. hvordan fikk du vite det? Er det den samme som man er på konsultasjon hos?

Det er sikkert en idé å ta bilder med klær også.. hmm, men jeg har MASSE innlegg i BH'en da.. men jeg har en BH som er uten innlegg, kankskje jeg skulle bruke den da.. hm..

Off!! nå er det ikke lenge til!! hiiiihiiii!!! :juhu:

Skrevet
Å er det sant? Kan du fortelle hva som har skjedd? Jeg har nemlig bare lest positive ting om de her i Cee Cees hemmelige verden.. Sånn info som du har er jo meget meget betydningsfull for oss :)

Ja det var Colosseum i Oslo, og de var utrolig koselige ja :) Fikk en skikkelig god følelse med en gang. Så får vi bare håpe kirurgen jeg skal møte er like koselig (Dr. Roald).

Sorry hvis det skinner gjennom at jeg har korttidshukommelse her (følger med på tråden hver dag) men når skal du operere candy_girl88?

Skjønner veldig godt, er jo mange her inne , er ikke så enkelt å følge med på alle^^ 2 juni skal jeg op.

Gjest Imsdal
Skrevet
Hej igen :-)

Åh det lyder bare for godt til at være sant når du skriver.. he he.. Jeg har taget ferie i 12 dage har sagt jeg skal hjem til Danmark sammen med min sambo:-)

Jeg er 167 høj /56 kg og er en meget lille a cup. JEg vil gerne have en stor B cup lille C - cup. Og Pål S foreslog ca. 275 cc:-) Så er ret spændt... HAn lægger jo stor vægt på det skal se naturlig ud.. Og det synes jeg er kjempe bra!

Men så spændende og godt at høre du er i ok form... JEg er også den rastløse type. men men det skal nok gå håber jeg...

Tænk sig så fine vi bliver i sommer jubiii

Da er vi omtrent like store da, 275 cc blir sikkert kjempeflott! :) Blir kjempgøy å kjøpe bikini og undertøy, for å ikke snakke om sommerklær!! :sexy::hoppe:

Det vet jeg faktisk ikke.. hvordan fikk du vite det? Er det den samme som man er på konsultasjon hos?

Det er sikkert en idé å ta bilder med klær også.. hmm, men jeg har MASSE innlegg i BH'en da.. men jeg har en BH som er uten innlegg, kankskje jeg skulle bruke den da.. hm..

Hun kontordama på klinikken sa det når jeg bestilte operasjonsdag :-) Jeg hadde min vurdering hos Dillerud og ble operert hos Schistad. Kjenner til det med innlegg ja, hehe, nesten like mye innlegg som jeg hadde pupper :fnise:

Skrevet
Hvordan går det med deg, Medusa?

Alt bra?

Heisann :)

Det går utrolig bra, har ikke smerter i dag i det heletatt.. nesten.. Kjenner at de liksom vil falle i gulvet hver gang jeg reiser meg, men ikke så vondt som i går og det går kjempe fort over :)

Sov som en stein i natt med to puter under hodet, har ikke prøvd å snudd meg i det heletatt... Men voknet av at pus gikk over puppene mine, så var snar opp med henda da men heldigvis var det ikke vondt :)

Sov til halv tolv ;) korter ned litt på dagen for det er ufattelig kjedeligt å bare ligge her alene hele dagene :popcorn:

Har liksom vært på do, ute å røkt (fy meg), drukket kaffe, surfet på nett, lest bok og satt på to vaskemaskiner som typen får henge opp ;) så det blir litt kjedeligt.. sukk..

Har klart meg helt fint uten smertestillende også, tok en før jeg la meg i går i tilfelle at det skulle bli vondt i natt.. men tror ikke jeg hadde trengt det..

Så håper det fortsetter sånn, skal ta vekk tapen på klinikken i morgen og jeg skal få dusje.. Gleder meg til å få se de.. jippi :)

Må foresten ut å kjøpe spostbh i kveld...

Håper du er like heldig ;) Og alle andre også forsåvidt.. det er vanvittig stor forskjell på hvordan folk har det dagene etter... :klemmer:

Skrevet

Er selv medlem i diverse andre forum om silikon, der jeg har lest om jenter som har fått større eller mindre komplikasjoner etter oprasjon på Clinique Pilestredet Park.

Jeg legger bare inn det hun skrev:

fikk tlf i fra legen min... da hadde jeg nettop snakka med fornebuklinikken for å høre om de kunne forklare det..

De sa det var ikke noe farlig, det kunne skje at den ikke ville feste seg helt til vevet og kapsle seg..

Jeg stoler ikke helt på han legen min, så jeg skulle bare sjekke så jeg hadde argumenter..

Å rett som jeg hadde, sa han at jeg måtte komme ned til konsultasjon, men at det "var helt normalt" at de kunne være løs.. men da forklarte jeg det at, dette er ikke normalt.. jeg kan flytte protesene så puppen ser helt deformert ut.. å de på fornebu sa at dette måtte opereres.. han sa at det trengte vi ikke..

Jeg sporte fornebu om de brukte å henvise til sykehus, hvis de som hadde operert var utenbys fra.. å det sa dem at dem brukte å gjøre, sånn at personene slipper å reise så langt om det ikke er alvorlig..

Når jeg spurte min lege om dette, fyret han seg opp å sa at det var HAN som hadde operert, og dem var kun HAN som kunne avgjøre hva man skule foreta seg.. han ble dritsur og forbanna.. å nekta å henvise meg til sykehuset...

Jeg for å være helt ærlig, tror han skal prøve å drøye ut tiden, fordi om 9 dager går garantien ut..

Han virker helt useriøs osv...

Så det jeg skal gjøre i råd i fra både Fornebu og andre mennesker som har sett/tatt på de..

Jeg skal ringe til min lege på mandag, få henvisning til kirurgisk på sykehuset, få dem til å sjekke og avgjøre.. så skal jeg ringe han å få sykehuset til å sende resultatet av sjekken..

Så skal jeg kontakte forbrukerrådet for å "melde inn" saken, sånn at han ikke kan bruke tiden på å renne ut for at jeg ikke skal få det under garantien..

Det jeg ser for meg nå, er at siden han oppfører seg sånn, har jeg egentlig ikke lyst at han skal legge meg under kniven igjen, av redsel han skal slurve med vilje, slik at jeg får senere problemer igjen..

Så jeg tror det som blir å skje, er at jeg skal sende krav om full erstatning direkte til han, avslår han det, skal jeg sende rett til forsikringen hans, og om de neketer, blir det sak av det, å da kan pasientombudet dekke ny operasjon...

Det som har skjedd er at når du opererer inn proteser, SKAL de bli kapslet på normal måte med arrvev og vev.

Men måten denne lommen til silikonen er laget, er gjort feil, slik at protesen ikke har fått mulighet å "feste" seg!

Å når legen nekter for at han har gjort noe feil, klart jeg blir forbanna!!

Skrevet
Heisann :)

Det går utrolig bra, har ikke smerter i dag i det heletatt.. nesten.. Kjenner at de liksom vil falle i gulvet hver gang jeg reiser meg, men ikke så vondt som i går og det går kjempe fort over :)

Sov som en stein i natt med to puter under hodet, har ikke prøvd å snudd meg i det heletatt... Men voknet av at pus gikk over puppene mine, så var snar opp med henda da men heldigvis var det ikke vondt :)

Sov til halv tolv ;) korter ned litt på dagen for det er ufattelig kjedeligt å bare ligge her alene hele dagene :popcorn:

Har liksom vært på do, ute å røkt (fy meg), drukket kaffe, surfet på nett, lest bok og satt på to vaskemaskiner som typen får henge opp ;) så det blir litt kjedeligt.. sukk..

Har klart meg helt fint uten smertestillende også, tok en før jeg la meg i går i tilfelle at det skulle bli vondt i natt.. men tror ikke jeg hadde trengt det..

Så håper det fortsetter sånn, skal ta vekk tapen på klinikken i morgen og jeg skal få dusje.. Gleder meg til å få se de.. jippi :)

Må foresten ut å kjøpe spostbh i kveld...

Håper du er like heldig ;) Og alle andre også forsåvidt.. det er vanvittig stor forskjell på hvordan folk har det dagene etter... :klemmer:

Åå, så bra at alt er fint med deg.

Høres jo bare deilig ut at det går så bra som med deg.

Håper jeg er en av de da:)

Hvor mye la du inn da, og var det over eller under muskel?

Husker ikke om du har nevnt det før...

Skrevet

Hvor skal du operere deg bittebær?

Skal du ha over eller under muskel? Vet du ca hvor mye du skal ha?

Så spennende!:) Du er så heldig som er så nær.

Jeg teller dagene, nesten minuttene også :fnise:

Er det vanlig at man går på antibiotika dagen før og etter operasjonen? Virker som om noen gjør det, men andre ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...