Elizza Skrevet 8. april 2008 #4181 Skrevet 8. april 2008 Er det noen som kan tipse meg om nettsteder der man kan se før og etter bilder ? www.loveyourlook.com Der er det en del gode bilder.
Elizza Skrevet 8. april 2008 #4182 Skrevet 8. april 2008 Masse lykke til MEDUSA. Håper du kommer med en oppdatering. Blir spennende:)
Elizza Skrevet 8. april 2008 #4183 Skrevet 8. april 2008 Dersom du danner stygge arr (kommer ikke nødvendigvis an på kirurgen, men din egen hud..), vil det være en ulempe å legge snittet rundt brystvorten. Dette er grunnen til at mange kirurger anbefaler snittet under brystet. Hei, tusen takk for svar. Kirurgen ambefalte under brystet, så jeg tror jeg stoler på han jeg da. Er bare redd for synlige arr. Men d er jo veldig flinke nå.. Man kan ikke se arret når en går med bikini vel?
candy_girl88 Skrevet 8. april 2008 #4184 Skrevet 8. april 2008 Om en uke har jeg PUPPER!!! :juhu: I dag har jeg betalt og alt ting.. hehe.. Gleeeder meg!! i feel ur joy :D:D
candy_girl88 Skrevet 8. april 2008 #4185 Skrevet 8. april 2008 (endret) liten oppdatering!! I morgen er det 1 uke siden jeg op. I dag var jeg på sjekk,å fikk byttet teip for første gang.. syns det er veldig greit, kirurgen sa de var kjempe flotte å så naturlig runde ut!! De så ganske store ut ja Så fikk jeg se arrene i speilet, han syns d var veldig rart at det ikke var gått en uke engang så var arrene 2 tynne streker, syns så vidt.. har grodd kjempe fort begge to så er veldig fornøyd her:) kjente selvtillitten steg et par hakk da!! lykke til dem som skal ta snart! klem Så bra det med arrene flotte greier Godt å lese at ting går fint hos deg!! MASSE lykke til Meduza ! *crossing fingers* Endret 8. april 2008 av candy_girl88
Bianca Skrevet 9. april 2008 #4186 Skrevet 9. april 2008 i dag har jeg bestilt min første konsultasjonstime :) Er nok ikke før i juni da.. så veldig tidlig ute, hehe. Men var å deilig å få gjort det, da føler man virkelig at man er på rett vei i hvert fall! Bestilte på Colosseum Klinikken. Og gud så hyggelige de var der! Ringte Fornebuklinikken også, men de ville ikke ta imot timebestillinger så lang tid i forveien, er nok litt i overkant ivrig, hehe. Hun dama som tar telefonen på Fornebuklinikken føler jeg derimot ikke er så hyggelig altså, mulig vi bare ikke har kjemien. Jeg var der for 6 år siden også, og selv da var det et eller annet som skurret (samme dama tror jeg). Og det må jeg innrømme at jeg opplever ytterst sjelden. Uansett, skal ringe Clinique Pilestredet Park også så fort som mulig, for har lest her at kirgurgen skal være flink. Så da får jeg gått på konsultasjon 3 steder, som anbefalt. Gleder meg som en liten unge! Lykke til idag Meduza!!!
suzzy Skrevet 9. april 2008 #4187 Skrevet 9. april 2008 i dag har jeg bestilt min første konsultasjonstime :) Er nok ikke før i juni da.. så veldig tidlig ute, hehe. Men var å deilig å få gjort det, da føler man virkelig at man er på rett vei i hvert fall! Bestilte på Colosseum Klinikken. Og gud så hyggelige de var der! Ringte Fornebuklinikken også, men de ville ikke ta imot timebestillinger så lang tid i forveien, er nok litt i overkant ivrig, hehe. Hun dama som tar telefonen på Fornebuklinikken føler jeg derimot ikke er så hyggelig altså, mulig vi bare ikke har kjemien. Jeg var der for 6 år siden også, og selv da var det et eller annet som skurret (samme dama tror jeg). Og det må jeg innrømme at jeg opplever ytterst sjelden. Uansett, skal ringe Clinique Pilestredet Park også så fort som mulig, for har lest her at kirgurgen skal være flink. Så da får jeg gått på konsultasjon 3 steder, som anbefalt. Gleder meg som en liten unge! Lykke til idag Meduza!!! Vil bare nevne noe angående Clinique Pilestredet Park, er en del jenter som har fått komplikasjoner etter å ha blitt operert der, legen har i etterkant vært utrolig arrogant og nektet å tatt ansvar. Men selvsagt, er nok også mange som har fått et vellykket resultat også
Elizza Skrevet 9. april 2008 #4188 Skrevet 9. april 2008 Vil bare nevne noe angående Clinique Pilestredet Park, er en del jenter som har fått komplikasjoner etter å ha blitt operert der, legen har i etterkant vært utrolig arrogant og nektet å tatt ansvar. Men selvsagt, er nok også mange som har fått et vellykket resultat også Hei. jeg skal operere på Pilestredet på mandag, men hvilke komplikasjoner har de jentene fått da? Jeg har bare hørt positivt....
Gjest Imsdal Skrevet 9. april 2008 #4189 Skrevet 9. april 2008 Da har jeg også fått pupper Har gått veldig bra, og størrelsen ser ut til å bli kjempefin!! Gleder meg stort til å se dem!!
Levy Skrevet 9. april 2008 #4190 Skrevet 9. april 2008 Gratulerer, Imsdal!! Håper du kommer med full rapport.
candy_girl88 Skrevet 9. april 2008 #4191 Skrevet 9. april 2008 (endret) i dag har jeg bestilt min første konsultasjonstime :) Er nok ikke før i juni da.. så veldig tidlig ute, hehe. Men var å deilig å få gjort det, da føler man virkelig at man er på rett vei i hvert fall! Bestilte på Colosseum Klinikken. Og gud så hyggelige de var der! Ringte Fornebuklinikken også, men de ville ikke ta imot timebestillinger så lang tid i forveien, er nok litt i overkant ivrig, hehe. Hun dama som tar telefonen på Fornebuklinikken føler jeg derimot ikke er så hyggelig altså, mulig vi bare ikke har kjemien. Jeg var der for 6 år siden også, og selv da var det et eller annet som skurret (samme dama tror jeg). Og det må jeg innrømme at jeg opplever ytterst sjelden. Uansett, skal ringe Clinique Pilestredet Park også så fort som mulig, for har lest her at kirgurgen skal være flink. Så da får jeg gått på konsultasjon 3 steder, som anbefalt. Gleder meg som en liten unge! Lykke til idag Meduza!!! Colosseum i oslo? De er helt nydelige der, tror jeg har aldri møtt hyggeligere personell :-o Avslappende miljø å være i Gratulerer IMSDAL :D:D Endret 9. april 2008 av candy_girl88
*MEDUSA* Skrevet 9. april 2008 #4192 Skrevet 9. april 2008 (endret) Hei.. Tusen takk for lykkeønskninger Må si dette gikk jo som en drøm, sov godt i natt og var på klinikken 08.00 kl 10.00 dro jeg hjem. Jeg har vel egnetlig ikke grudd meg eller tenkt på det i det heletatt.. Er en rolig annlagt "liten" jente Jeei.. Nye pupper og i kjempe form. Krysser fingrer for at det varer Ble motatt med valium og en annen pille, tegnet og målt og ble tatt bilder av. Så var det opp på benken med varmeputer og pledd både her og der. Det var veldig godt, hadde ikke lyst til å ligge der å fryse Så ble puppene fylt med bedøvelse (hadde kun lokalbedøvelse) og puppe jobben startet.. Jeg Kjente ingen ting, ingen ubehag når han lagde lommene, eller noe.. Følte det gikk kjempe fort. Vipps ferdig Reiste meg fra benken, fikk ett glass brus og ringte samboeren og ble hentet Ble tapet godt og støttende rundt og over hele brystene, det skal jeg fjerne på fredag (skal på kontroll da) og da skal jeg ha med den kjære sportsbh'en.. Og jeg kan dusje etter det Helt sant alle sammen altså.. ingen trenger å være redd for å gjøre dette med lokalbdøvelse, det var ingen ting i det hele tatt.. Vi hørte på musikk, pratet og lo hele tiden. Tiden gikk kjempe fort.. Og man slipper ubehaget etter narkose.. Jeg trengte ikke møte fastende, så hadde meg en god kopp kaffe før jeg kom dit, det var herligt (og en liiiten bit av en røyk, men det sier jeg ikke til noen) fymeg.. ja.. Jeg fikk 360 runde.. snitt under bryst.. er 180/66 og vil få en C cup Nå står de jo rett ut, men det vil jo roe seg etterhvert. Fikk livstidsgatanti poteser over muskel. Annbefaler Klinikk Stavanger på det varmeste På søndag reiser jeg til Spania (avslapningsferie/fam.besøk) så har to uker å komme meg på Det var det, nå må jeg og bobbiane ha mat Ha en fin dag allesammen Endret 9. april 2008 av *MEDUSA*
bittebær Skrevet 9. april 2008 #4193 Skrevet 9. april 2008 (endret) Grattis *MEDUSA* OG IMSDAL!! IMSDAL, du må fortelle hvordan det gikk med deg! _________________ I dag er det bare tre små dager igjen til det er min tur!! :juhu: Endret 9. april 2008 av bittebær
Gjest Imsdal Skrevet 9. april 2008 #4194 Skrevet 9. april 2008 Tusen takk Min operasjonsdag: Kom til Fornebuklinikken og satt og ventet en liten stund før jeg ble hentet av en sykepleier. Hun fortalte hva som skulle skje, og jeg fikk to piller og en seng. Fikk på meg en sånn blå sykehus skjorte, så jeg hadde bare på meg den og truse. Lå og slappet av litt i senga i "båsen" min, det rommet der sengene var var liksom inndelt i båser med forheng forran. Ble etterhvert hentet av kirurgen, dr. Pål Schistad. Vi snakket litt om hvilke bryster jeg ønsket meg, og at de la stor vekt på at det skulle se naturlig ut osv. og ikke som en glamormodell, hehe Han foreslo 300 cc, akkurat det samme jeg hadde tenkt meg. Så tegnet han på meg, veldig koslig mann, snakket om både løst og fast Følte at alle mine spørsmål ble besvart på en saklig måte. Så slappet jeg av litt i sengen min, før en anestesi sykepleier kom og hentet meg inn til operasjonsstua. Ble ganske nervøs når jeg kom inn der, men de tok godt vare på meg! La meg opp på operasjonsbordet, fikk et pledd på meg opp til brystene. Der ble jeg vasket med sprit (sånne dotter dynket i sprit - kaaldt!), også fikk jeg en veneflon i armen. Fikk beskjed om at nå satte hun på sovemedisin (tror det var det, husker ihvertfall ikke så mye etter det), begynte og gå rundt for meg og vips så våkner jeg av at noen vekker meg! Blir støttet bort til senga mi igjen, kunne ikke tro at operasjonen allerede var ferdig da, men jeg hadde jo vært borte en times tid da, hehe. Slapper av i senga mi et par timer, før sykepleieren kommer med rundstykker og te til meg. Hun var innom med jevne mellomrom og så til meg før det da. Får vite at jeg har fått inn samme mengde som vi ble enige om på forhånd, og hva jeg kan gjøre og ikke gjøre nå frmover. Blir så hentet av samboeren min, så drar vi på hotellet. Han var skikkelig god og snill og ha med, ordnet med ekstra puter og hjalp meg med alt mulig som jeg trengte hjelp til! Dagen etter (igår) var jeg på kontrolltime hos en sykepleier, og fikk da en del mer info om tiden fremover. Hadde skrevet ned en del spm jeg kom på etter operasjonen. Så nå ligger jeg her med nye pupper og er storfornøyd! Eneste som irriterer meg er hvorfor i huleste gjorde jeg ikke dette før??? Er litt susete i hodet av smertestillende jeg tar, så beklager om det er masse skrivefeil og unyttig informasjon her! Og bare spør om det er noe
bittebær Skrevet 9. april 2008 #4195 Skrevet 9. april 2008 Tusen takk Min operasjonsdag: Kom til Fornebuklinikken og satt og ventet en liten stund før jeg ble hentet av en sykepleier. Hun fortalte hva som skulle skje, og jeg fikk to piller og en seng. Fikk på meg en sånn blå sykehus skjorte, så jeg hadde bare på meg den og truse. Lå og slappet av litt i senga i "båsen" min, det rommet der sengene var var liksom inndelt i båser med forheng forran. Ble etterhvert hentet av kirurgen, dr. Pål Schistad. Vi snakket litt om hvilke bryster jeg ønsket meg, og at de la stor vekt på at det skulle se naturlig ut osv. og ikke som en glamormodell, hehe Han foreslo 300 cc, akkurat det samme jeg hadde tenkt meg. Så tegnet han på meg, veldig koslig mann, snakket om både løst og fast Følte at alle mine spørsmål ble besvart på en saklig måte. Så slappet jeg av litt i sengen min, før en anestesi sykepleier kom og hentet meg inn til operasjonsstua. Ble ganske nervøs når jeg kom inn der, men de tok godt vare på meg! La meg opp på operasjonsbordet, fikk et pledd på meg opp til brystene. Der ble jeg vasket med sprit (sånne dotter dynket i sprit - kaaldt!), også fikk jeg en veneflon i armen. Fikk beskjed om at nå satte hun på sovemedisin (tror det var det, husker ihvertfall ikke så mye etter det), begynte og gå rundt for meg og vips så våkner jeg av at noen vekker meg! Blir støttet bort til senga mi igjen, kunne ikke tro at operasjonen allerede var ferdig da, men jeg hadde jo vært borte en times tid da, hehe. Slapper av i senga mi et par timer, før sykepleieren kommer med rundstykker og te til meg. Hun var innom med jevne mellomrom og så til meg før det da. Får vite at jeg har fått inn samme mengde som vi ble enige om på forhånd, og hva jeg kan gjøre og ikke gjøre nå frmover. Blir så hentet av samboeren min, så drar vi på hotellet. Han var skikkelig god og snill og ha med, ordnet med ekstra puter og hjalp meg med alt mulig som jeg trengte hjelp til! Dagen etter (igår) var jeg på kontrolltime hos en sykepleier, og fikk da en del mer info om tiden fremover. Hadde skrevet ned en del spm jeg kom på etter operasjonen. Så nå ligger jeg her med nye pupper og er storfornøyd! Eneste som irriterer meg er hvorfor i huleste gjorde jeg ikke dette før??? Er litt susete i hodet av smertestillende jeg tar, så beklager om det er masse skrivefeil og unyttig informasjon her! Og bare spør om det er noe Gratulerer med nye boobs!!! Gleeeeder meg!
Gjest Imsdal Skrevet 9. april 2008 #4197 Skrevet 9. april 2008 I dag er det bare tre små dager igjen til det er min tur!! :juhu: Så spennende!
Mariacand Skrevet 9. april 2008 #4198 Skrevet 9. april 2008 Så spennende! Hej med dig...Uff du virker jo helt frisk he he.. 3 uger til jeg skal til fornebuklinikken og samme lege som dig.. Er lidt forkølet for tiden øv øv.. men det går vel greit det! Var det slet ikke ubehageligt med bedøvelsen? og hvor meget fik du lagt ind .. Skulle du egentlig tage antibiotika inden? Godt at høre at alt gik så godt.. har tenkt på dig.... Klemz
Mariacand Skrevet 9. april 2008 #4199 Skrevet 9. april 2008 Så spennende! Sorry og ups havde ikke set at du havde skrevet 300 he he :-)
*MEDUSA* Skrevet 9. april 2008 #4200 Skrevet 9. april 2008 (endret) Tusen takk Så nå ligger jeg her med nye pupper og er storfornøyd! Eneste som irriterer meg er hvorfor i huleste gjorde jeg ikke dette før??? ] Ja jeg også tenker skulle gjort det for lenge siden... hvorfor.. grrr..ååå... Men bedre sent en aldri Gratulerer btw Endret 9. april 2008 av *MEDUSA*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå