Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heihei Jenter:)

Jeg skal operere meg i høstferien om alt går etter planen.

-350-370 gram

-Snittet under

-Runde proteser

-Under musklen

-Høy profil

-Colloseum klinikken i Oslo

-Dr Skolleborg

Har store komplekser for brystene mine, har aldri vist typen brystene, tør aldri å vise meg i bikini, kan ikke bruke de toppene jeg ønsker osv, de passer rett og slett ikke kroppen min. Jeg hadde en gang en "grei" B, det var i grunn lite til kroppen min det også, men så minsket de til en slapp A, og det slet VIRKELIG på selvtilitten. Vil så gjerne føle meg litt kvinnelig.. Jeg er ganske ung i alderen, så min mor skal være med meg til konsultasjon, foreldrene mine støtter meg, siden de vet hvor mye dette plager meg. Jeg hadde aldri gjort det om dette ikke plaget meg virkelig. Dere vil nok kanskje mene at jeg burde vente noen år, men jeg vet jeg at jeg klar nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei.

Jeg har ikke operert der enda, men jeg skal dagen før deg, 14.4.

Jeg har vært på apoteket å hentet resptene kirurgen ringte inn, og der var ingen hibiscrub, så jeg tenkte å høre med han om det.

Ellers er jeg veldig fornøyd hittil med kontakten og svar på alle spm.

De jeg har snakket med som har vært der er veldig fornøyde.

Og når det gjelder klær tror jeg en bare har trusen på....

Håper dette hjalp litt selv om jeg ikke har operert enda! :)

Tusen takk for svar :blomst:

du får ha lykke til da :goodbye:

skal tenke masse på deg.. jeg må inrømme at jeg gruer meg endel også, men det er vel mest til smertene etter på.. :sjenert:

skal jo bli utrolig morro å reise på sydenferie med nye pupper :danse:

hva skal du gjøre da..? Hvilken str. har du nå og hva vil du ha?

Selv er jeg liten b etter tre barn.. vil gjerne ha tilbake min store c.. :danser:

Skrevet

skal tenke masse på deg.. jeg må inrømme at jeg gruer meg endel også, men det er vel mest til smertene etter på.. :sjenert:

Selv er jeg liten b etter tre barn.. vil gjerne ha tilbake min store c.. :danser:

Hvor lenge etter operasjonen skal du dra til syden?

Bare husk at du skal være i total ro den første uka ;)

Skrevet
Hvor lenge etter operasjonen skal du dra til syden?

Bare husk at du skal være i total ro den første uka ;)

Jeg reiser til spania 2mnd etter :briller:

Regner med at det går greit.. og at puppene begynner å bli normale igjen..

Er det lenge siden du opererte eller? Er du fornøyd?

Skrevet

Tusen takk for det, du må ha masse lykke til du også.

Er vel smertene, eller det at jeg ikke vet hvordan smertene vil bli som bekymrer meg mest, men kjenner jeg har glemt å grue meg litt... :)

Syden ja, det beste med nye pupper er vel alle de fine bikiniene og bh-ene vi endelig ser veldig bra ut i:)

Jeg er en A og ønsker en stor B, muligens en liten C. Tror planen var å ligge inn 300, så det blir vel rundt det.

Men det er veldig viktig for meg at det passer min kropp.

Skrevet

Jeg har en baby på 8 måneder, så jeg kjenner jeg er llitt nervøs for at det ikke ordner seg med barnepass.

Min samboer skal høre om han får en ferieuke, og ellers vil hun nok passes av besteforeldre de to første ukene.

Jeg sliter om sambo ikke får den ferien sin. :/

Hvor lenge måtte dere vente før dere fikk til å løfte evt. barn?

Skrevet (endret)
Denne tråden har jeg lagt min elsk på.

Jeg har fått time til konsultasjon hos Klinikk Stokkan den 5. mai, og det er jo en EVIGHET til! :(

Sikkert lang ventetid til operasjon også da?

Heisann! Jeg skal også mest sannsynlig operere meg ved klinikk stokkan jeg også. Var på konsultasjon i begynnelsen på mars og fikk time til opr den 30 april. Ganske lang ventetig pga påske sa de, ellers var ventetiden ca 14 dager og det er jo ikke lenge. Nå har det seg sånn at jeg skal avbestille timen min, ska ta gentesting først, brystkreft ligger i min familie og det er greit å få sjekket det ut først. Håper nå virkelig ikke jeg har det genet da....skal ta blodprøve den 14 april og må vente 1-2mnd på resultat.

Endret av Liten pike
Skrevet
Jeg har en baby på 8 måneder, så jeg kjenner jeg er llitt nervøs for at det ikke ordner seg med barnepass.

Min samboer skal høre om han får en ferieuke, og ellers vil hun nok passes av besteforeldre de to første ukene.

Jeg måtte vente MINST to uker med å løfte datteren min (som da var to år).

Første uken hadde pappa`n fri, og andre uken var jeg alene med henne, men hun kunne jo gå selv, da, så da blir det jo straks enklere...

Skrevet
Jeg reiser til spania 2mnd etter

Regner med at det går greit.. og at puppene begynner å bli normale igjen..

Er det lenge siden du opererte eller? Er du fornøyd?

Ahh...jeg trodde du skulle reise bare noen dager etterpå skjønner du. Men to måneder etter...da går det jo kjempebra :jepp:

På onsdag er det faktisk 4 uker siden jeg opererte...tiden flyr jo avgårde!

Jeg er kjempefornøyd :jepp: Gikk fra en A til en C. La inn 312 ml.

Jeg jobber i barnehage (småbarnsavdeling), og begynte på jobb etter 2 uker og 5 dager. Var litt sårt de to første dagene når jeg løftet, men det var nok mest pga at musklene ikke hadde vært i bruk på nesten 3 uker ;)

Skrevet

Håper dere har plass til enda en "Soon to bee a siliconbabe"...?

Har veldig lyst til å bli bedre kjent med dere flotte puppedamer :)

Kan jo fortelle litt om meg selv da. 26 år gammel, bor i midt-norge, har samboer og to barn på 1 og 2 år. Har tenkt på brystforstørring siden slutten av tenårene, men har bestemt meg nå. Puppene har blitt veldig tomme etter svangerskap, amming og slanking ( kvittet meg med 13 kg det siste 1/2 året).

Tror det blir klinikk stokkan, vet ikke om flere i omegn her. Har egentlig time nå den 30 april, men pga at jeg skal genteste meg (høy brystkreftrisiko), skal jeg utsette operasjonen frem til at prøveresultatet har kommet.

Vil veldig gjerne komme i kontakt med flere som har brukt eller skal bruke klinikk stokkan, kan dere anbefale klinikken :)?

Skrevet

velkommen til deg, Liten pike :velkommen:

Her er det alltid plass!

Jeg har operert på Stokkan i Trondheim, og er superfornøyd. Hvilken av de to Stokkan klinikkene er det du skal operere hos?

Skrevet
velkommen til deg, Liten pike :velkommen:

Her er det alltid plass!

Jeg har operert på Stokkan i Trondheim, og er superfornøyd. Hvilken av de to Stokkan klinikkene er det du skal operere hos?

Tusen takk :klem:

Ja, klinikk stokkan i trondheim. Så bra at du var fornøyd da, kanskje du vil fortelle litt om din opplevelse :)? Ble snittet tatt under brystvorten?

Skrevet
Tusen takk :klem:

Ja, klinikk stokkan i trondheim. Så bra at du var fornøyd da, kanskje du vil fortelle litt om din opplevelse :)? Ble snittet tatt under brystvorten?

Yup, det ble tatt i brystvorten. Dèt er jeg kjempefornøyd med, for huden der er så tynn, så det leges mye raskere og penere. Jeg kan ikke se arrene mine med forstørrelsesglass engang. Og legen var utrolig dyktig.

De er ikke så flinke med oppfølging i etterkant, da... Det er de ikke. Men jeg følte meg veldig trygg og forstått hele veien, og jeg overlot alt om str.valg til kirurgen. Det ble et veldig fint og naturlig resultat :)

Så... Jeg har egentlig bare positive ting å si. Alt gikk strålende.

Skrevet
Yup, det ble tatt i brystvorten. Dèt er jeg kjempefornøyd med, for huden der er så tynn, så det leges mye raskere og penere. Jeg kan ikke se arrene mine med forstørrelsesglass engang. Og legen var utrolig dyktig.

De er ikke så flinke med oppfølging i etterkant, da... Det er de ikke. Men jeg følte meg veldig trygg og forstått hele veien, og jeg overlot alt om str.valg til kirurgen. Det ble et veldig fint og naturlig resultat :)

Så... Jeg har egentlig bare positive ting å si. Alt gikk strålende.

Hvilken størrelse var du før du opererte og hvor mye la du inn?

Jeg pratet med en dame der og hun foreslo ca 260-280. Jeg er en 75A nå, tror jeg.

Kanskje du har bilde å sende meg på mail, skjønner godt om du ikke vil siden jeg er forholdsvis ny her :) Men hadde jo vært fint å sett noen resultater fra samme klinikk.

Skrevet
Ahh...jeg trodde du skulle reise bare noen dager etterpå skjønner du. Men to måneder etter...da går det jo kjempebra :jepp:

På onsdag er det faktisk 4 uker siden jeg opererte...tiden flyr jo avgårde!

Jeg er kjempefornøyd :jepp: Gikk fra en A til en C. La inn 312 ml.

Jeg jobber i barnehage (småbarnsavdeling), og begynte på jobb etter 2 uker og 5 dager. Var litt sårt de to første dagene når jeg løftet, men det var nok mest pga at musklene ikke hadde vært i bruk på nesten 3 uker ;)

Så bra at du er fornøyd da :-D

Jeg skal legge inn 260ml jeg er liten b nå, veier 61kg og er 165 høy, er 260ml lite..? Ble plutselig litt usikker her jeg sitter.. :sjenert: noen som vet? noen med ca samme str her inne som har erfaring?

Skrevet
Hvilken størrelse var du før du opererte og hvor mye la du inn?

Jeg pratet med en dame der og hun foreslo ca 260-280. Jeg er en 75A nå, tror jeg.

Kanskje du har bilde å sende meg på mail, skjønner godt om du ikke vil siden jeg er forholdsvis ny her :) Men hadde jo vært fint å sett noen resultater fra samme klinikk.

Jeg var 70 c før, og er 65 f nå. La inn 380 ml. Det var ikke plass til noe særlig mer, for jeg har så spinkel overkropp... Ser veldig naturlig ut, og bare de jeg har fortalt om operasjonen vet det. Ingen ballonger, med andre ord.

Jeg kunne godt sendt deg bilde, men kameraet mitt funker ikke for tiden. Hvis jeg klarer å gjøre det med mob, skal jeg sende deg en pm for å få mailadr. :)

Skrevet
Så bra at du er fornøyd da :-D

Jeg skal legge inn 260ml jeg er liten b nå, veier 61kg og er 165 høy, er 260ml lite..? Ble plutselig litt usikker her jeg sitter.. :sjenert: noen som vet? noen med ca samme str her inne som har erfaring?

Tror nok ikke det er lite hvis du er en liten b nå. Jeg er 167cm og 62 kg og hadde en liten a før. La inn 312 og har nå en c ;)

Skrevet
Jeg var 70 c før, og er 65 f nå. La inn 380 ml. Det var ikke plass til noe særlig mer, for jeg har så spinkel overkropp... Ser veldig naturlig ut, og bare de jeg har fortalt om operasjonen vet det. Ingen ballonger, med andre ord.

Jeg kunne godt sendt deg bilde, men kameraet mitt funker ikke for tiden. Hvis jeg klarer å gjøre det med mob, skal jeg sende deg en pm for å få mailadr. :)

Det høres kjempebra ut :)

Var litt skeptisk til snittet i brystvorten jeg, men det hørtes jo ikke ille ut i det hele tatt. Hvordan behandlet du såret etter operasjonen da?

Skrevet
Tror nok ikke det er lite hvis du er en liten b nå. Jeg er 167cm og 62 kg og hadde en liten a før. La inn 312 og har nå en c ;)

Da er vi jo egentlig ganske like.. sånn med høyde og vekt da :jepp:

Hørtes jo bra ut det.. jeg skal ha et løft også.. så jeg får lagt inn ved brystvorta..

kjenner jeg begynner å glede meg mer og mer.. :fnise:

I morra er det bare en uke igjen å vente :juhu:

Skrevet
Det høres kjempebra ut :)

Var litt skeptisk til snittet i brystvorten jeg, men det hørtes jo ikke ille ut i det hele tatt. Hvordan behandlet du såret etter operasjonen da?

Hmm... Husker ikke helt i farten. Den første uken hadde jeg bandasje på, og når jeg tok av den, så festet jeg kirurgisk-tape over såret. Tror jeg skulle skifte denne tapen hver fjortende dag ca. Det var helt uproblematisk.

Har ikke angret ett sekund!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...